Hell yeah.quote:You know you're Dutch when...
You think dubbing is for kids. All movies and TV shows are subtitled.
quote:You know that flickering candles increase gezelligheid.
Wat heb ik dat vaak moeten merken in mijn WoW guildquote:You know you're Dutch when...
You speak English better than most Americans and Brits.
Waar denk je waar pis uit bestaat? Water en afvalstoffen, met hoogstens een drupje zuur.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[spoiler]Niet serieus gebeurd gelukkig[/serieus]
Maar er zitten toch stoffen in oid wat er tegen zou moeten helpen? Zoiets heb ik tenminste van mijn tante gehoord
Fuck yeahquote:You love to remind Americans that New York was once called New Amsterdam.
zo waarquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat heb ik dat vaak moeten merken in mijn WoW guild
So Truequote:Op woensdag 13 juni 2012 01:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Iddquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom verneukte ik mijn spoiler?quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Waar denk je waar pis uit bestaat? Water en afvalstoffen, met hoogstens een drupje zuur.En dat moet dan het gif dat ondertussen al in je huid is getrokken gaan verdunnen/oplossen ? whehehehe
quote:You consider ham, cheese, and peanut butter to be health foods.
True ! Moet de rest van de wereld maar niet zo verdomt klein zijnquote:You have an 11-year old cousin who is 6'4"
Hehe.quote:You're quick to point out the rules to others, but not too keen on following them yourself.
Nou ik weet het gewoonquote:You think all Germans dig holes in your beaches.
quote:You make fun of Belgians.
Dat is toch gewoon logisch?quote:You refill mineral water bottles.
Typische gierigheidquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon logisch?Waarom zou ik een euro moeten betalen voor water als ik het voor een paar cent kan krijgen.
NEDERLAND OOOOH NEDERLANDDDD IK HOUD VAN Uquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon logisch?Waarom zou ik een euro moeten betalen voor water als ik het voor een paar cent kan krijgen.
Niks gierig, logisch.quote:
Mja, alsof ALLE anderen elke keer weer naar de winkel lopen voor een nieuw flesje waterquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
NEDERLAND OOOOH NEDERLANDDDD IK HOUD VAN U
we leven in een crisis periode. Heel EU is nu de hollander aan het uithangen met hun bezuiningenquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |