quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Allang al geregeld mijn vriend
[..]
Zolang het maar warm en strak is vind ik het prima
O-okeyquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Zolang het maar warm en strak is vind ik het prima
SPOILER: drizz?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:59 schreef Ishimaru het volgende:
SPOILER: drizz?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:59 schreef Ishimaru het volgende:
Ik voel me niet aangesprokenSPOILER: drizz?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ew.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je moet alles een keer geprobeerd hebben![]()
Je bent nog serieus ook, kan ik me maar beter gaan scheren.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
wacht maar tot je een paar maanden droog staat
Ik kijk nu heel anders tegen jouw tekst boven je UI aan weet je datquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je bent nog serieus ook, kan ik me maar beter gaan scheren.
Ik nu ook bij de jouwe want ik spreek geen Frans.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik kijk nu heel anders tegen jouw tekst boven je UI aan weet je dat
quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik kijk nu heel anders tegen jouw tekst boven je UI aan weet je dat
Er staat: Ik pis op pijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik nu ook bij de jouwe want ik spreek geen Frans.
Werkt wel bij kwallensteken.quote:
Lekker warm, niet scherenquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je bent nog serieus ook, kan ik me maar beter gaan scheren.
Waarom deed die man dat dan bij mij 10 jaar geleden?quote:
Omdat hij een ontwetende lul wasquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom deed die man dat dan bij mij 10 jaar geleden?
quote:
Waarom zou je dat überhaupt doen?quote:You know you're Dutch when...
You don't tip in restaurants.
1e scene in Reservoir dogsquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou je dat überhaupt doen?
[spoiler]Niet serieus gebeurd gelukkigquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:12 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Omdat hij een ontwetende lul wasMaar serieus dat helpt geen flikker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |