Dus een goede keus?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:33 schreef Qunix het volgende:
300+ dpi schermen... Alsof je naar print kijkt.
Het klepje van de batterij is niet meer goed vast. Dus tijdens het typen hoor je getik. Hij zit wel goed genoeg vast dat als ik hem optil het klepje niet loslaat.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:25 schreef Wootism het volgende:
[..]
Mijn late 2008 Macbook werkt nog perfect! Wat heb je er mee gedaan dat ie aan vervanging toe is?
Oh! Ik dacht dat je het Apple Cinema Display bedoelde, hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 18:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vind het prima, maar is geen must. Als het niet wordt aangekondigd vind ik het ook prima.
MBP'squote:Op maandag 11 juni 2012 18:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat je het Apple Cinema Display bedoelde, haha
Antwoord op jouw vraag; je zou het kunnen doen, op mijn werk doen ze het nog perfect. Bij de nieuwe zwarte is het login scherm al beetje ingebrandquote:
Die is voorlopig nog wat aan de dure kant... die krengen doen nog steeds 500 euro. Voor dat geld kan ik beter een iMac kopen, haha.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Antwoord op jouw vraag; je zou het kunnen doen, op mijn werk doen ze het nog perfect. Bij de nieuwe zwarte is het login scherm al beetje ingebrand
Wel grappig... E3 lukt het wel en Apple niet.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:03 schreef J.Appleseed het volgende:
Weet iemand een live videostream voor WWDC? Ik vind er geen
De laatste WWDC was de video al heel snel na de keynote te downloaden, uurtje ofzoquote:
Nicequote:Op maandag 11 juni 2012 19:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Oh wel op http://live.twit.tv/ streamt iemand het met zn telefoon
Maar ik wil 't nu, hahaquote:Op maandag 11 juni 2012 19:06 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
De laatste WWDC was de video al heel snel na de keynote te downloaden, uurtje ofzo [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 19:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Oh wel op http://live.twit.tv/ streamt iemand het met zn telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |