Ja, die schieten tenminste gelijk een slechterik dood. Hier in Nederland gaan ze eerst thee met hem drinken en een uurtje laten schoffelen.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef Shispeed het volgende:
nee Amerikaanse politie moet je blij mee zijn
Jij hebt de afgelopen jaar zeker het nieuws niet gevolgd. Die smerissen hier schieten hun eigen de pleuris de laatste tijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ja, die schieten tenminste gelijk een slechterik dood. Hier in Nederland gaan ze eerst thee met hem drinken en een uurtje laten schoffelen.
dit indd, in maart alleen al minstens 10 berichten op de fp (quote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef 75020 het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen jaar zeker het nieuws niet gevolgd. Die smerissen hier schieten hun eigen de pleuris de laatste tijd.
ze schieten op wie ze willen en mishandelen wie ze willen en komen er altijd mee weg.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef 75020 het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen jaar zeker het nieuws niet gevolgd. Die smerissen hier schieten hun eigen de pleuris de laatste tijd.
quote:
juuuuist!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja.www.hahgay.com
Dit moet standaard uniform zijn:
[ afbeelding ]
Maar dan wel bewapend met dit;quote:Op maandag 11 juni 2012 16:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja.www.hahgay.com
[ afbeelding ]
zou je daar echt blij mee zijn, als dit de hele dag in groepen door de stad zou marcheren? ik vond het al debiel dat er toen ik in marseille was overal op het station en in de treinen soldaatjes met machinegeweren stonden.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja.www.hahgay.com
[ afbeelding ]
Vind ik nog te weinig, er komen nog steeds teveel criminelen te soft weg met alles. Van mij part mag er elke dag 2 doden criminelen in de krant staan.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef 75020 het volgende:
[..]
Jij vind het debiel, maar een terrorist denkt wel 2x na. Dus jammer voor je. Tevens worden de winkels in de stations e.d nooit beroofd, ook al wemelt het van bontkraagjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef KGV het volgende:
[..]
zou je daar echt blij mee zijn, als dit de hele dag in groepen door de stad zou marcheren? ik vond het al debiel dat er toen ik in marseille was er overal op het station en in de treinen soldaatjes met machinegeweren stonden.
Zoals Frankrijk inderdaad, kleine beetje verkeerspolitie en een overmacht aan militaire politie.quote:/1/50#112743186]maandag 11 juni 2012 16:52[/url] schreef Internepper het volgende:[/b]
Het moet zoals in Frankrijk en Spanje
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Maar dan wel bewapend met dit;
[ afbeelding ]
En dan lekker knieschijven schieten benen eraf schieten.
ik spreek je over 10 jaar ofzo nog wel eens, als het hier een echte politiestaat geworden is, kijken hoe blij je er dan mee bent.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jij vind het debiel, maar een terrorist denkt wel 2x na. Dus jammer voor je. Tevens worden de winkels in de stations e.d nooit beroofd, ook al wemelt het van bontkraagjes.
ik ben nooit blij met de politie en zal ze ook nooit nodig hebben.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef Wootism het volgende:
Stumperts in dit topic...
Haten op die waar je ontzettend blij mee bent als je het nodig hebt.
kun je ze makkelijker ophangenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef YebCar het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom een stropdasje noodzakelijk wordt geacht?
Ik heb 4 jaar in Parijs gewoond en inderdaad liep er overal MP, ik vond het een geruststellend gevoel. Ze pakken je niet op omdat je een biertje aan het drinken bent op straat, maar ze komen wel met alle macht achter je aan als je misdaden begaat. Zoals het hoort. Dus ik spreek jouw over 10 jaar nog wel.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef KGV het volgende:
[..]
ik spreek je over 10 jaar ofzo nog wel eens, als het hier een echte politiestaat geworden is, kijken hoe blij je er dan mee bent.
Daar vind ik dus niks mis mee. Mogen ze hier in Nederland ook mee beginnen, politie krijg veel te weinig respect in dit land. Gewoon afdwingen die handel.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:48 schreef Twiitch het volgende:
Ach, beter dan die Amerikaanse schoften die bij een verkeerd woord al naar de taser grijpen
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef KGV het volgende:
[..]
ik spreek je over 10 jaar ofzo nog wel eens, als het hier een echte politiestaat geworden is, kijken hoe blij je er dan mee bent.
Stoere meneer dat je bent.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef KGV het volgende:
[..]
ik ben nooit blij met de politie en zal ze ook nooit nodig hebben.
Ah huili huilie, je bent een paar keer opgepakt, natuurlijk onschuldig?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef KGV het volgende:
[..]
ik ben nooit blij met de politie en zal ze ook nooit nodig hebben.
*kijkt naar username*quote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
Fuck de popo we gaan voor de dojo
Middelfinger naar de wetboek
Het werkt niet echt in je voordeel als je met zo'n username en zo'n slechte spelling hebt en met dingen aan komt kakken als 'Fuck de popo we gaan voor de dojo'.quote:Op maandag 11 juni 2012 17:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat heeft mijn usernaam ermee te maken?
Vraagquote:Op maandag 11 juni 2012 17:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat heeft mijn usernaam ermee te maken?
Antwoordquote:Op maandag 11 juni 2012 18:04 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Het werkt niet echt in je voordeel als je met zo'n username en zo'n slechte spelling hebt en met dingen aan komt kakken als 'Fuck de popo we gaan voor de dojo'.
...quote:
Ga.nogiets vroeg het aan mij.quote:
oh ik zie het idd, ik dacht dat hij het aan die gast vroeg die erop reageerde, mijn foutquote:Op maandag 11 juni 2012 19:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Ga.nogiets vroeg het aan mij.
Aangezien ik niet het compleet uit wou gaan leggen, en het ook al door iemand anders was gedaan. Kwam dit goed uit, mang.
lijkt me wel cool als het zo is zoals in die filmsquote:Op maandag 11 juni 2012 19:12 schreef replay11nl het volgende:
Hee jongens ik ga na mijn havo naar de politieacedemie groetjens replay
militaire politie mag hier niks doen hoor alleen onder een speciale verordening en daarnaast zijn er veel te weinig in nederland. de marechaussee mag daarentegen wel wat doen maar die zul je alleen op vliegvelden enz vinden.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:55 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar in Parijs gewoond en inderdaad liep er overal MP, ik vond het een geruststellend gevoel. Ze pakken je niet op omdat je een biertje aan het drinken bent op straat, maar ze komen wel met alle macht achter je aan als je misdaden begaat. Zoals het hoort. Dus ik spreek jouw over 10 jaar nog wel.
]quote:Op maandag 11 juni 2012 19:13 schreef KGV het volgende:
[..]
lijkt me wel cool als het zo is zoals in die films
die bedoelde ik inderdaad, sherlock.quote:
ik heb geen mennekes die met een machinegeweertje soldaatje spelen nodig om me veilig te voelen op straat.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:55 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar in Parijs gewoond en inderdaad liep er overal MP, ik vond het een geruststellend gevoel. Ze pakken je niet op omdat je een biertje aan het drinken bent op straat, maar ze komen wel met alle macht achter je aan als je misdaden begaat. Zoals het hoort. Dus ik spreek jouw over 10 jaar nog wel.
kom maar hierheenquote:
gast waar woon je dan. in ieder geval in de buurt van centraal net zoals ik. woon je in de provincie utrecht/?? of in gelderland, noord holland waar!?!!quote:
deze manquote:Op maandag 11 juni 2012 19:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Terechte klacht. De ibahesj zijn kan***slechte corrupte dombo's.
Ik haat op ze.![]()
Aangezien veel agenten ook dealen in hun vrije tijd, is het ook nog eens illegale en door de overheid gesubsidieerde concurrentie voor de gewone straatdealer, die wel gewoon een inkoopprijs moet betalen voor zijn spul.
Dit inderdaad, opbokken met die josti's!quote:Op maandag 11 juni 2012 19:23 schreef KGV het volgende:
[..]
ik heb geen mennekes die met een machinegeweertje soldaatje spelen nodig om me veilig te voelen op straat.
en ik danquote:Op maandag 11 juni 2012 19:32 schreef KGV het volgende:
hallo ik wil even hier melden dat dit mijn 1000e post is ok ik ben hier heel trots op ik hoop dat er nog vele zullen volgen zonder bans gr gr ohja ik wil ook nog opa.bakkebaard bedanken zonder hem was het niet mogelijk geweest om deze mijlpaal te bereiken
De Spanjaarden en de Portugezen haten anders de politie enorm. Een café wordt zelfs als besmet gezien door de inwoners van het Iberische schiereiland wanneer er politie aanwezig is (Guarda Nacional Republicana of de PSP). Men mijdt dan gewoon die kroeg.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
Politie in nl is eg kkdom liever die van Frankrijk of Spanje. Die zijn kkbaas niemand die wat doed
qft.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Spanjaarden en de Portugezen haten anders de politie enorm. Een café wordt zelfs als besmet gezien door de inwoners van het Iberische schiereiland wanneer er politie aanwezig is (Guarda Nacional Republicana of de PSP). Men mijdt dan gewoon die kroeg.
Agenten daar heulen vaak openlijk met Franco en Salazar, voor hen iconen uit een verleden. Tsja, vind je het gek dat je dan gehaat en als paria behandeld wordt door de gewone Spanjaard en Portugees die het zwaar te verduren hebben gehad onder de dictatuur van Franco en Salazar.
De doodseskaders van weleer in Guatemala waren ook kkbaas en inderdaad mensen waren doodsbang voor hen. De vraag is wel of je die richting op wil (en inderdaad willen veel agenten - ook Nederlandse agenten - graag die kant uit.
Politie is echt gajes, overal ter wereld. Ik haat ze. En nee, ik heb ze nooit nodig, als ik word beroofd of zo, wat toch nooit gebeurt, los ik zelf wel mijn zaakjes op. Dat corrupte tuig heb ik zeker niet nodig. Diegene die mij beroofd sla ik neer, naderhand is alleen een ziekenwagen nodig, geen popo.
Eens.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
Terror nigger en doe het voor de loot. Fuck de straat op middelfinger naar de wetboek
Dan kopen die afrikaantjes ook wapens en schieten ze gewoon terug hoor, waarom snappen mensen dat niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:52 schreef Internepper het volgende:
Het moet zoals in Frankrijk en Spanje
boeze toerkquote:Op maandag 11 juni 2012 19:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
Terror nigger en doe het voor de loot. Fuck de straat op middelfinger naar de wetboek
Pretenderen links te zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De Spanjaarden en de Portugezen haten anders de politie enorm. Een café wordt zelfs als besmet gezien door de inwoners van het Iberische schiereiland wanneer er politie aanwezig is (Guarda Nacional Republicana of de PSP). Men mijdt dan gewoon die kroeg.
Agenten daar heulen vaak openlijk met Franco en Salazar, voor hen iconen uit een verleden. Tsja, vind je het gek dat je dan gehaat en als paria behandeld wordt door de gewone Spanjaard en Portugees die het zwaar te verduren hebben gehad onder de dictatuur van Franco en Salazar.
De doodseskaders van weleer in Guatemala waren ook kkbaas en inderdaad mensen waren doodsbang voor hen. De vraag is wel of je die richting op wil (en inderdaad willen veel agenten - ook Nederlandse agenten - graag die kant uit.
Politie is echt gajes, overal ter wereld. Ik haat ze. En nee, ik heb ze nooit nodig, als ik word beroofd of zo, wat toch nooit gebeurt, los ik zelf wel mijn zaakjes op. Dat corrupte tuig heb ik zeker niet nodig. Diegene die mij beroofd sla ik neer, naderhand is alleen een ziekenwagen nodig, geen popo.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gvd, stop is met die reactie, heb je mijn topic niet gelezen "ik ben geen turk"
Maak dan niet zo veel spelfoutenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gvd, stop is met die reactie, heb je mijn topic niet gelezen "ik ben geen turk"
alleen turken maken spelfouten, ja? het zijn niet eens spelfouten trouwens.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Maak dan niet zo veel spelfouten
de wetboek (2 keer)
deze snapt
jwtz mattie.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef KGV het volgende:
[..]
alleen turken maken spelfouten, ja? het zijn niet eens spelfouten trouwens.
of niet dan altijd reprezentenquote:
Ik zeg dat niet, maar Life2.0 gaat uit van het meest voorkomende.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:35 schreef KGV het volgende:
[..]
alleen turken maken spelfouten, ja? het zijn niet eens spelfouten trouwens.
ben je nu nat geworden?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:11 schreef Robophatt het volgende:
Orlando Bloom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo moet de politie inderdaad zijn ja.
Drijfnatquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:53 schreef vandermar het volgende:
Zo zouden uniformen moeten zijn!
[ afbeelding ]
Ik hou het straatquote:Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Maak dan niet zo veel spelfouten
de wetboek (2 keer)
deze snapt
quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:47 schreef Maikuuul het volgende:
Die gare kleding zonder pasvorm die de Nederlandse politie draagt
Kijk die jas in de OP, XL terwijl die gast gewoon een normale maat nodig heeft ... waarom zou je iemand zo'n grote jas aandoen terwijl er ook kleinere zijn.
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:51 schreef WatskeZegt het volgende:
voordat je gaat praten, check eerst dit: Nieuw Politieuniform
de politie krijgt al een NIEUW PAK anno eind 2012/begin 2013
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:57 schreef The_stranger het volgende:
Zodra onze agenten respect en fatsoen moeten afdwingen door een nieuw uniform te nemen, is alle hoop verloren.
dat zijn de woorden van The_strangerquote:
hij heeft wel gelijkquote:Op zondag 17 juni 2012 18:55 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
dat zijn de woorden van The_stranger
zodat nerdjes als jou huilend naar mama bellen omdat ze om het hoekje in de steeg afgeslagen worden...quote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef KGV het volgende:
maar beter schaffen ze de politie sowieso af boelers zijn het
quote:Op zondag 17 juni 2012 18:58 schreef WatskeZegt het volgende:
[..]
zodat nerdjes als jou huilend naar mama bellen omdat ze om het hoekje in de steeg afgeslagen worden...
oke, dat dat eventjes duidelijk is!quote:
Bazenuniform.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:08 schreef PoisonPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Die eckte polies, alles KAPOT dat tegen de staat is jwz.
We kennen geen militaire politie, enkel politie met een militaire status.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
militaire politie mag hier niks doen hoor alleen onder een speciale verordening en daarnaast zijn er veel te weinig in nederland.
Nee hoor. Ook daarbuiten.quote:de marechaussee mag daarentegen wel wat doen maar die zul je alleen op vliegvelden enz vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |