Precies.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:57 schreef The_stranger het volgende:
Zodra onze agenten respect en fatsoen moeten afdwingen door een nieuw uniform te nemen, is alle hoop verloren.
Het straalt wat meer agressie uit, dus ik kan me voorstellen dat zoiets kan helpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 08:57 schreef The_stranger het volgende:
Zodra onze agenten respect en fatsoen moeten afdwingen door een nieuw uniform te nemen, is alle hoop verloren.
Ik denk dat dat wel meevalt. Het is maar net hoe je je publiek benadert.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:03 schreef StormS.A het volgende:
actie reactie
agressie wordt alleen maar erger de meeste zullen zich lijkt mij alleen nog maar gaan ergeren aan de lui omdat ze er zo ruig uitzien en eigenlijk geen image hebben...
Het zou niet moeten helpen, dat is het punt. Waarom werkte het vroegâh wel, en nu moet de gemiddelde agent eruit zien als een lid van een SWAT team?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het straalt wat meer agressie uit, dus ik kan me voorstellen dat zoiets kan helpen.
Vanwege de mentaliteit van de huidige Nederlanders.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Het zou niet moeten helpen, dat is het punt. Waarom werkte het vroegâh wel, en nu moet de gemiddelde agent eruit zien als een lid van een SWAT team?
Mentaliteit inderdaad. En agenten moeten gewoon met getrokken pistool ergens op af kunnen lopen zonder dat de rijksrecherche direct onderzoek komt doen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Het zou niet moeten helpen, dat is het punt. Waarom werkte het vroegâh wel, en nu moet de gemiddelde agent eruit zien als een lid van een SWAT team?
Omdat er vroeger agenten op straat liepen en nu onzekere ventjes die met denigrerende toontjes en de weet dat ze macht hebben proberen gezag uit te stralen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:06 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat los je toch niet op door als een commando unit door de stad te lopen, dat is symptoom bestrijding. Betere taakverdeling bij de politie lijkt me ene beter plan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwege de mentaliteit van de huidige Nederlanders.
Dat ben ik helemaal met je eens. Betere taakverdeling maar ook zeker voorkomen dat een agent voor elke actie een aanklacht aan zijn/haar broek kan krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:41 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat los je toch niet op door als een commando unit door de stad te lopen, dat is symptoom bestrijding. Betere taakverdeling bij de politie lijkt me ene beter plan.
Denk het ook. Als ik in landen ben waar ze er al zo bij lopen en gezag uitstralen door de kleding denk ik altijd "wat zien ze er in nederland toch eigenlijk als watjes uit".quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:01 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Het straalt wat meer agressie uit, dus ik kan me voorstellen dat zoiets kan helpen.
Maar in bijvoorbeeld Spanje zie ik ook zelden een kortgeknipte vrouw met overgewicht als politieagent. Misschien helpt selectie in het soort agenten dat je op straat zet een hoop.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het ook. Als ik in landen ben waar ze er al zo bij lopen en gezag uitstralen door de kleding denk ik altijd "wat zien ze er in nederland toch eigenlijk als watjes uit".
En vervolgens gaan ze nog meer de onnodige klootzak uithangen omdat ze door hun kleertjes vinden dat ze meer gezag uitstralen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:01 schreef Scrummie het volgende:
Dus, ze willen er allemaal bijlopen als ME'ers.
Wel goede zet, het straalt heel wat meer uit.
Verplicht op dieet en haar laten groeien zodat ze er 'goed' uitzien aan het einde van de opleidingquote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar in bijvoorbeeld Spanje zie ik ook zelden een kortgeknipte vrouw met overgewicht als politieagent. Misschien helpt selectie in het soort agenten dat je op straat zet een hoop.
Helaas ja....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Betere taakverdeling maar ook zeker voorkomen dat een agent voor elke actie een aanklacht aan zijn/haar broek kan krijgen.
Maar helaas kiest de politie top, en indirect dus ook de overheid, voor een "strenger" uniform.
Als Justitie geen actie gaat nemen gaat dat wel gebeuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Helaas ja....
Echter dit is wel een stap die bijna niet terug te draaien is. Met andere woorden, over niet al te lange tijd zal de politie zich ook meer als SWAT team gaan gedragen en ook zwaardere wapens willen. Lijkt mij geen goede ontwikkeling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |