Ja, die schieten tenminste gelijk een slechterik dood. Hier in Nederland gaan ze eerst thee met hem drinken en een uurtje laten schoffelen.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef Shispeed het volgende:
nee Amerikaanse politie moet je blij mee zijn
Jij hebt de afgelopen jaar zeker het nieuws niet gevolgd. Die smerissen hier schieten hun eigen de pleuris de laatste tijd.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ja, die schieten tenminste gelijk een slechterik dood. Hier in Nederland gaan ze eerst thee met hem drinken en een uurtje laten schoffelen.
dit indd, in maart alleen al minstens 10 berichten op de fp (quote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef 75020 het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen jaar zeker het nieuws niet gevolgd. Die smerissen hier schieten hun eigen de pleuris de laatste tijd.
ze schieten op wie ze willen en mishandelen wie ze willen en komen er altijd mee weg.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef 75020 het volgende:
[..]
Jij hebt de afgelopen jaar zeker het nieuws niet gevolgd. Die smerissen hier schieten hun eigen de pleuris de laatste tijd.
quote:
juuuuist!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja.www.hahgay.com
Dit moet standaard uniform zijn:
[ afbeelding ]
Maar dan wel bewapend met dit;quote:Op maandag 11 juni 2012 16:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja.www.hahgay.com
[ afbeelding ]
zou je daar echt blij mee zijn, als dit de hele dag in groepen door de stad zou marcheren? ik vond het al debiel dat er toen ik in marseille was overal op het station en in de treinen soldaatjes met machinegeweren stonden.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:49 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja.www.hahgay.com
[ afbeelding ]
Vind ik nog te weinig, er komen nog steeds teveel criminelen te soft weg met alles. Van mij part mag er elke dag 2 doden criminelen in de krant staan.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:47 schreef 75020 het volgende:
[..]
Jij vind het debiel, maar een terrorist denkt wel 2x na. Dus jammer voor je. Tevens worden de winkels in de stations e.d nooit beroofd, ook al wemelt het van bontkraagjes.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef KGV het volgende:
[..]
zou je daar echt blij mee zijn, als dit de hele dag in groepen door de stad zou marcheren? ik vond het al debiel dat er toen ik in marseille was er overal op het station en in de treinen soldaatjes met machinegeweren stonden.
Zoals Frankrijk inderdaad, kleine beetje verkeerspolitie en een overmacht aan militaire politie.quote:/1/50#112743186]maandag 11 juni 2012 16:52[/url] schreef Internepper het volgende:[/b]
Het moet zoals in Frankrijk en Spanje
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Maar dan wel bewapend met dit;
[ afbeelding ]
En dan lekker knieschijven schieten benen eraf schieten.
ik spreek je over 10 jaar ofzo nog wel eens, als het hier een echte politiestaat geworden is, kijken hoe blij je er dan mee bent.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jij vind het debiel, maar een terrorist denkt wel 2x na. Dus jammer voor je. Tevens worden de winkels in de stations e.d nooit beroofd, ook al wemelt het van bontkraagjes.
ik ben nooit blij met de politie en zal ze ook nooit nodig hebben.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef Wootism het volgende:
Stumperts in dit topic...
Haten op die waar je ontzettend blij mee bent als je het nodig hebt.
kun je ze makkelijker ophangenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:54 schreef YebCar het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom een stropdasje noodzakelijk wordt geacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |