Wat is met je eerste chick gebeur dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:02 schreef SunTzu het volgende:
Wel ok, maar ik heb een vervangchick nodig.
De eerste van de maand of leven of de afgelopen?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat is met je eerste chick gebeur dan?
misschien moet je niet zo obsessief met meiden bezig zijn damnquote:Op maandag 11 juni 2012 16:13 schreef SunTzu het volgende:
[..]
De eerste van de maand of leven of de afgelopen?![]()
![]()
Anyway I still got it, de avond dat ze het uitmaakte heb ik al meteen met wat andere meiden kennis gemaakt. Baalde nog wel een beetje gisteren en vanochtend, zelfs wanneer ze het uitmaakt blijft ze lief doen gvd.
Echt he...quote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien moet je niet zo obsessief met meiden bezig zijn damner is meer in t leven
Tja ik werk, verdien goed ga 5 keer per week naar de gym en dan 1 dag vechtsport ga elk weekend shoppen naar nieuwe outfits om vervolgens die op zaterdag aan te doen en dan op zondag te balen dat het vies is van het uitgaan. Vroeger heb ik humanitaire hulp verleend in het buitenland en gewerkt als reisleider.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
misschien moet je niet zo obsessief met meiden bezig zijn damner is meer in t leven
OT: goed
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Een onvoldoende gekregen voor een heel groot project... ik begin hem nu wel heel erg te knijpen. Mijn opleiding is intussen afhankelijk van alleen maar herkansingen. 1 foutje en ik moet er mee stoppen
Godverdomme wat ben ik gestresst nu...
Tip : kappen met zoeken.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:24 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Tja ik werk, verdien goed ga 5 keer per week naar de gym en dan 1 dag vechtsport ga elk weekend shoppen naar nieuwe outfits om vervolgens die op zaterdag aan te doen en dan op zondag te balen dat het vies is van het uitgaan. Vroeger heb ik humanitaire hulp verleend in het buitenland en gewerkt als reisleider.
Ik zou niet weten wat ik er nog meer bij moet doen dan het vinden van een ideale vriendin.
De kerel die in de bioscoop achter de balie werkt weet gewoon wat ik altijd voor drinken bestel![]()
OT: Voel ik me goed maar het kan altijd beter.
Ik vind het echt bijna zielig worden...quote:Op maandag 11 juni 2012 16:02 schreef SunTzu het volgende:
Wel ok, maar ik heb een vervangchick nodig.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 juni 2012 16:42 schreef Lastpost het volgende:
Ik voel me wel goed, eens wat leuks voor morgen bedenken om te doen ... 4 jaar samen.
Ik heb ook wel behoefte aan een knuffel..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |