Dit.quote:
Dit.quote:
Is nog maar de vraag. Nadal kan aardig op gras uit de voeten en die heeft zijn vertrouwen tegen Djokovic wel weer terug.quote:
Heerlijke post dit.quote:
Dat was de umpire die vroeg om stilte.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef alors het volgende:
Ik vond het wel echt een kutstreek die mongol die voor zijn opslag nog ging roepen
Nee hoor heel makkelijk.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef Morthill het volgende:
Tsja, als je ziet hoe blij hij is, is het moeilijk om het hem niet te gunnen.
ja gekkie daarvoor dusquote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was de umpire die vroeg om stilte.
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat was de umpire die vroeg om stilte.
quote:
Dat vindt denk ik iedereen behalve wolfrolf.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef Morthill het volgende:
Tsja, als je ziet hoe blij hij is, is het moeilijk om het hem niet te gunnen.
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
Die vieze paella puist breekt volgende week zijn been![]()
![]()
Nadal
![]()
![]()
The fuck hey.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
Nadal
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
Nadal
![]()
![]()
Gastquote:Op maandag 11 juni 2012 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
Nadal
![]()
![]()
Kneusje.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
Nadal
![]()
![]()
WTF.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
Nadal
![]()
![]()
Mij niet. Djokovic leek er ook lichamelijk redelijk doorheen te zitten en dat aspect van hem lijkt weer terug.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:09 schreef truedestiny het volgende:
Djoko lijkt mij gewoon de grote favoriet voor Wimbledon federer-fan!
Absoluut. Lijkt me geweldig. Dan nog graag de OS en de US Open en dan stoppen voor mijn part.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:10 schreef MilaNL het volgende:
Federer voor z'n laatste Wimbledon titel in 2012Dat zou zo mooi zijn.
US hoeft niet eens, gewoon Wimbledon en OS en dan met pensioenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Absoluut. Lijkt me geweldig. Dan nog graag de OS en de US Open en dan stoppen voor mijn part.
Teken ik voor.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
US hoeft niet eens, gewoon Wimbledon en OS en dan met pensioen
Denk je echt Nadal? Vind ik redelijk gewaagd hoor. Djoko kan vele malen dominanter spelen op het gras.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mij niet. Djokovic leek er ook lichamelijk redelijk doorheen te zitten en dat aspect van hem lijkt weer terug.
Ja, ik denk echt Nadal.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:13 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Denk je echt Nadal? Vind ik redelijk gewaagd hoor. Djoko kan vele malen dominanter spelen op het gras.
Hoe hij die beker in de lucht stak, verried nog meer blijdschap dan de eerste zes keren.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is er gaaf aan?![]()
Elke keer hetzelfde..
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |