Misschien gaan die gevoelens wel weg als je zelf ook wat ernaast hebt....quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is het dan zo dat jij geen jaloerse gevoelens kent, en ik er vol van zit? Ik vind het bewonderenswaardig dat je het je partner gunt, en er zelfs van kan genieten, voor mij zou het de hel op aarde zijn.
Ik ben ook alleen blij als mijn partner goede gesprekken kan voeren met goede vrienden. Graag zelfs (zolang hij ze niet geeft wat hij mij geeftquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:33 schreef erodome het volgende:
Het is niet zo dat seks met anderen belangerijker is dan bv die intense gevoelens in een relatie, ik denk dat ik wel mag zeggen dat voor mensen met een niet monogame relatie het gevoel in de relatie net zo belangerijk is als bij mensen die wel monogaam zijn.
Het is vooral zo dat er geen negatief gevoel is als de partner seks heeft met een ander, dat kan ik gewoon fijn voor mijn partner vinden(zelfs erg genieten van genot dat hij beleefd), net zoals ik het erg fijn kan vinden dat hij buiten mij om ook een paar hele goede vrienden heeft met wie hij ook zware onderwerpen kan bespreken als ze er zijn, dat hij die steun ook heeft buiten mij om.
Als ik een relatie heb, heb ik totaal de behoefte niet om daar ook nog wat naast te hebben. Joh, ik kijk amper naar andere vrouwen, laat staan dat ik er mee naar bed wil. Maar ik vraag me gewoon af waar het verschil vandaan komt, heeft het met een verschil in jaloezie te maken, dat ik stikjaloers ben en jullie niet, of is het gewoon een andere moraal, dat jullie wat "vrijer" zijn en ik wat conservatiever.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Misschien gaan die gevoelens wel weg als je zelf ook wat ernaast hebt....
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar bij mij heeft het met toegenomen zelfvertrouwen en daarmee samenhangend vertrouwen in de relatie te maken. Ik was vroeger echt ziekelijk jaloers, dat heeft een relatie echt grondig verpest en er gebeurde juist hetgeen waar ik bang voor was (als jij me steeds beschuldigd van vreemdgaan, dan kan ik het net zo goed maar doen ook, de verwijten heb ik toch al). Ik zie het nu echt niet meer als een bedreiging omdat ik gewoon weet dat zij en ik echt, echt van elkaar houden en bij elkaar willen zijn puur om het samen zijn, dus niet omdat het moet wegens omstandigheden of zo. Plus dat zowel zij als ik weten dat we beiden gewoon vrij snel een nieuwe relatie/neuker zouden kunnen vinden, dat haalt de druk en de afhankelijkheid van elkaar ervan af en dat geeft gewoon een hoop rust en zekerheid.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als ik een relatie heb, heb ik totaal de behoefte niet om daar ook nog wat naast te hebben. Joh, ik kijk amper naar andere vrouwen, laat staan dat ik er mee naar bed wil. Maar ik vraag me gewoon af waar het verschil vandaan komt, heeft het met een verschil in jaloezie te maken, dat ik stikjaloers ben en jullie niet, of is het gewoon een andere moraal, dat jullie wat "vrijer" zijn en ik wat conservatiever.
Geen jaloerse gevoelens hebben zou ik ook weer niet willen zeggen, alleen niet op dat gebied. Niet meer, wel als jong tienertje, maar met het volwassen worden veranderde dat. Ik ben wel iemand die niet al te onzeker is over zichzelf, maar dat zijn veel mensen die niets anders willen dan een monogame relatie ook, daar zit het verschil niet zozeer.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:39 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is het dan zo dat jij geen jaloerse gevoelens kent, en ik er vol van zit? Ik vind het bewonderenswaardig dat je het je partner gunt, en er zelfs van kan genieten, voor mij zou het de hel op aarde zijn.
En zo hoort het ook, ik vind dat hele open relatiegebeuren maar zwak en onzeker overkomen nu ik het lees zo, ik weet nu zeker dat het mensen zijn die toch ergens wat tekort zijn gekomen door verlegenheid, schuchterheid en onzekerheid. Prima wat mij betreft maar ze profileren zich hier als de meest progressieve mensen en dat is absoluut niet waar.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Ik ben zelf vrij jaloers (understatement) dat is sowieso al reden dat ik het nooit zou kunnen, een open relatie bedoel ik.
Ik zou mezelf echt op zitten vreten als mijn vriend/man met een ander in bed zou liggen of zelfs maar zou zoenen.
Ah je bent weer wakker kunnen we verder discussiėren , ik ben namelijk van mening dat het juist de mensen zijn die niet verlegen en schuchter zijn. en hoezo progressief ?quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:56 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En zo hoort het ook, ik vind dat hele open relatiegebeuren maar zwak en onzeker overkomen nu ik het lees zo, ik weet nu zeker dat het mensen zijn die toch ergens wat tekort zijn gekomen door verlegenheid, schuchterheid en onzekerheid. Prima wat mij betreft maar ze profileren zich hier als de meest progressieve mensen en dat is absoluut niet waar.
Seksueel vreemdgaan is geen vreemdgaan.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:28 schreef Ffleamig het volgende:
Stel je kunt vreemdgaan en je weet honderd procent zeker dat het nooit bekend zal worden.
Wie zou dan voor de bijl gaan? Vreemd gaan word vaak afgeslagen omdat de kans op betrapt woren te groot is en ze de man.vrouw thuis niet kwijt willen raken.
Wat zou je doen?
Waarom denk je dat, ik heb van jou nog niet veel toevoeging aan de discussie gezien behalve dan wat zinloos fluimen richting mij.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah je bent weer wakker kunnen we verder discussiėren , ik ben namelijk van mening dat het juist de mensen zijn die niet verlegen en schuchter zijn. en hoezo progressief ?
Dat valt ook wel mee , ik ben alleen van mening dat je nogal een kortzichtige blik hebt op het beeld "sex met anderen / open relatie" stuk. en je staat weinig open voor hoe een ander dat ziet en komt steeds met hetzelfde argument terug.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:16 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Waarom denk je dat, ik heb van jou nog niet veel toevoeging aan de discussie gezien behalve dan wat zinloos fluimen richting mij.
Ik ben geen heel progressief mens ofzo, niet bijzonder iig. Ben gewoon een mens, met sterke punten, met zwakke punten. Eigenlijk is het heel simpel, mensen met open relatie's zijn net gewone mensen, alleen hoe men tegen seks aankijkt is anders.quote:Op woensdag 13 juni 2012 07:56 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En zo hoort het ook, ik vind dat hele open relatiegebeuren maar zwak en onzeker overkomen nu ik het lees zo, ik weet nu zeker dat het mensen zijn die toch ergens wat tekort zijn gekomen door verlegenheid, schuchterheid en onzekerheid. Prima wat mij betreft maar ze profileren zich hier als de meest progressieve mensen en dat is absoluut niet waar.
Waarschijnlijk zal die roest letterlijk aan je reet zitten als je niet op past met je veelwijverijquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat Fleamig en co er over denken zal mij dan ook volledig aan mijn reet roesten.
Ik proef een hoop jaloezie von den Sex-troll.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:01 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal die roest letterlijk aan je reet zitten als je niet op past met je veelwijverij
Zie het als een vaderlijke tip, ik laat me maandelijks testen en ik zou je hetzelfde aanraden, het zijn promiscue tijden en de vrouwen van tegenwoordig zijn bezig 30 eeuwen aan onderdrukking weg te neukenquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik proef een hoop jaloezie von den Sex-troll.
Je maandelijks laten testen? Troll!quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zie het als een vaderlijke tip, ik laat me maandelijks testen en ik zou je hetzelfde aanraden, het zijn promiscue tijden en de vrouwen van tegenwoordig zijn bezig 30 eeuwen aan onderdrukking weg te neuken
Je deed het toch alleen met condoom?quote:
Nee dat niet dus soms is het vrij spannendquote:Op woensdag 13 juni 2012 10:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je deed het toch alleen met condoom?
Aangezien jij iedere dag wel een nieuwe verovering hebt, waarom dan niet iedere dag testen? Neem gewoon een abonnement.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee dat niet dus soms is het vrij spannend
Waarom er meteen vanuit gaan dat je meteen elk weekend maar lekker buiten de deur neukt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Op je 41e nog bezig zijn om ieder weekend een ander wijf te scoren, gast, get a lifeVolgens mij ben jij ook 30 eeuwen aan in de kelder zitten aan het inhalen, heb je geen jeugd gehad ofzo?
Zinloos om je maandelijks te laten testen gezien een knappe soa een redelijke incubatie tijd heeft, en gezien je straks (dik) moet betalen, zou ik de frequentie wat af laten nemen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:09 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zie het als een vaderlijke tip, ik laat me maandelijks testen en ik zou je hetzelfde aanraden, het zijn promiscue tijden en de vrouwen van tegenwoordig zijn bezig 30 eeuwen aan onderdrukking weg te neuken
Dafuq heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom er meteen vanuit gaan dat je meteen elk weekend maar lekker buiten de deur neukt.
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 10:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Op je 41e nog bezig zijn om ieder weekend een ander wijf te scoren, gast, get a lifeVolgens mij ben jij ook 30 eeuwen aan in de kelder zitten aan het inhalen, heb je geen jeugd gehad ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |