Hier snap ik niets van. Wat zijn de specificaties van de dame in kwestie?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:28 schreef Ffleamig het volgende:
Stel je kunt vreemdgaan en je weet honderd procent zeker dat het nooit bekend zal worden.
Wie zou dan voor de bijl gaan? Vreemd gaan word vaak afgeslagen omdat de kans op betrapt woren te groot is en ze de man.vrouw thuis niet kwijt willen raken.
Wat zou je doen?
Jij vind iedere vrouw hetzelfde ruiken en dezelfde vagina hebben?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:38 schreef RM-rf het volgende:
Als er geen enkele spanning zou zijn over betrapt worden of mogelijke gevolgen; lijkt me vreemdgaan eigenlijk verdomd saai en net zoiets als sex hebben met je normale partner...
Jij snuffelt er vrolijk op los ja? ik heb niks met geurquote:Op maandag 11 juni 2012 11:41 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Jij vind iedere vrouw hetzelfde ruiken en dezelfde vagina hebben?
Stel je hebt de man van je dromen en je bent helemaal wild van hem, zou je het je man niet vergeven als hij een slippertje maakt?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:43 schreef Karina het volgende:
Ik zou NOOIT voor de bijl gaan. Vreemdgaan is gewoon zwak en egoïstisch.
Onbewust toch meer dan je denkt, als je zoveel vrouwen als ik heb gehad vallen dat soort dingen je echt wel op.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:44 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Jij snuffelt er vrolijk op los ja? ik heb niks met geur
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:44 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Stel je hebt de man van je dromen en je bent helemaal wild van hem, zou je het je man niet vergeven als hij een slippertje maakt?
Nee, nooit, ik heb een hekel aan vreemdgaan en liegen.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:44 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Stel je hebt de man van je dromen en je bent helemaal wild van hem, zou je het je man niet vergeven als hij een slippertje maakt?
Meestal zijn mensen bang voor iemand met veel seks ervaring.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:47 schreef Deetch het volgende:
Tja het is maar wat je lekker vind. Een promiscue afgelebberde boterham of iemand die alleen maar voor jou gaat.
ik ben niet zo van de sloppy seconds of stinky sevenths
Liegen hoeft toch niet, iets niet zeggen is geen liegen.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, nooit, ik heb een hekel aan vreemdgaan en liegen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:50 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Liegen hoeft toch niet, iets niet zeggen is geen liegen.
Iets verzwijgen omdat je weet dat zodra je het verteld je mot hebt, dat is gewoon liegen.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:50 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Vreemdgaan vind ik wel liegen en de man van mijn dromen gaat niet vreemd en liegt nietquote:Op maandag 11 juni 2012 11:50 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Hoelang blijf je men lastig vallen met je beperkte gedachtengang?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:50 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En homo's danquote:Op maandag 11 juni 2012 11:36 schreef Dimens het volgende:
Je kunt niet vreemdgaan als je nooit een vriendin krijgt TS.
Dan hou je de leugen in stand, nee dat is lekker als partner zijnde.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:50 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |