Doe rustig Schenkie, denk aan je bloeddruk!quote:Op zondag 17 juni 2012 23:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als baby zeg ik, is GSBrder jonger dan 1 jaar?
Leer lezen stuk rechts vreten!
Jij behoudt je eer wel hoor en ik spreek niet voor jou noch voor jouw reputatie als linkse. Ik spreek voor mijzelf. En wat tussen hun en mij is is tussen hun en mij.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:59 schreef Mishu het volgende:
Beide kanten valt wat voor te zeggen, de waarheid ligt altijd in het midden. Maar gaan schelden is gewoon echt kansloos.
Je bent gewoon een triest mannetje die zijn ware aard heeft laten zien.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Neem het vooral te serieus.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das nog geen vrijbrief om het zelf ook maar te doen
Aha, dus een verlate doodsbedreiging mag wel?quote:Op zondag 17 juni 2012 23:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jullie vinden het ook niet serieus. Das de oorzaak van al jullie kulpostsquote:
Welkom in VKZ zou ik zeggenquote:Op zondag 17 juni 2012 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jullie vinden het ook niet serieus. Das de oorzaak van al jullie kulposts
Bovendien geef je me hiermee indirect ook gelijk
Ji hebt lang nog niets van mij gezien kwa aard.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een triest mannetje die zijn ware aard heeft laten zien.
Soms kan een feitelijke overtreding in het niets vallen bij provocerend gedrag van anderen. Waar 2 vechten hebben 2 schuld.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha, dus een verlate doodsbedreiging mag wel?
Iets zeggen over vaders of moeders is denk ik ook niet zo lief.
Je redeneert wel erg ver. Té ver.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Aha, dus een verlate doodsbedreiging mag wel?
Iets zeggen over vaders of moeders is denk ik ook niet zo lief.
Het was dan ook niet bedoeld als welkomswoord.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik post en lees al sinds deeltje 1 mee, een "welgemeend" welkomswoord is niet nodig
Vandaar dat het woord welkomswoord ook tussen haakjes staat slimpoquote:Op zondag 17 juni 2012 23:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het was dan ook niet bedoeld als welkomswoord.
Valt me ook op.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is mij wel opgevallen dat veel van die VVDers hier zitten.
Je moet je maar bedenken, wat voor nut heeft het voor hun?
Alsof ze denken dat ze ook maar 1 iemand van de SP naar de VVD kunnen lokken of zo
Welgemeend staat tussen haakjes, niet welkomswoord, slimpie.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vandaar dat het woord welkomswoord ook tussen haakjes staat slimpo
oepsquote:Op zondag 17 juni 2012 23:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Welgemeend staat tussen haakjes, niet welkomswoord, slimpie.
Hij irriteert zich aan het gedrag van de VVD tollen hier, en ik ook.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:07 schreef Yreal het volgende:
Hoezo steunen al die sp'rs schenk trouwens? Jullie waren toch ook tegen uitvreters?
quote:Op zondag 17 juni 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
Zodra de linkse rechtse relkliek ook opdondert uit het sp topic, kunnen we misschien eens een wapenstilstand afspreken beetje normaal discussieren
Kijk, eindelijk iemand die iets zinnigs zegt.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Valt me ook op.
Ze proberen FOK! te waarschuwen voor het "rode gevaar".
Ik dacht dat VVD'ers altijd van hun eigen kracht uitgingen maar blijkbaar beginnen de peilingen toch wat zweetdruppels te veroorzaken.
Je krijgt SP'ers niet weg door te dreigen dat Nederland communistisch wordt en te schermen met
oneliners als "SP: alles eerlijk delen, iedereen even arm".
SP stemmers weten wel beter...
Overigens vind ik het getroll van SP'ers in de VVD topics ook kinderachtig.
Moet bekennen dat ik daar ook een tijdje aan heb meegegdaan![]()
Iemand moet het doen. En zoals ik al zei hierboven wat ik zeg is mijn mening. En ik spreek niet voor alle links-georienteerde mensen. als ik spreek voor linksen houd ik een sociale invalshoek aan. Dus linksen hoeven ook geen kromme tenen te krijgen van mijn retoriek en gescheld. En hoeven zichzelf daarom ook niet te gaan verontschudligen.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:06 schreef MaGNeT het volgende:
Moet bekennen dat ik daar ook een tijdje aan heb meegegdaan![]()
Ditquote:Op zondag 17 juni 2012 23:06 schreef MaGNeT het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |