quote:
quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:04 schreef vogelkooi het volgende:
Nee, [Minecraft SC #32] leuker dan KLPD
Fucking Henius.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:11 schreef TJV het volgende:
Met vriendelijke groet,
Netsplitter
[ afbeelding ]
In alle eerlijkheid, Maffay is wel echt een cultheld en topartiest, hoor. In de duitstalige wereld gezien als één van de beste duitse artiesten en hij maakt alweer een jaar of veertig muziek.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:31 schreef TJV het volgende:
Ik had altijd al het vage vermoeden dat je niet helemaal tof was, Aldi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ok men bouwt een kk grote base midden in een veld; men krijgt ieder een stuk land.
Je mag niks bouwen of afbreken in het land van de ander alleen dingen gebruiken zoals tnt en wapens en shiz.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Wat kunnen redacteurs trouwens allemaal?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:42 schreef drumstickNL het volgende:
Ok men bouwt een kk grote base midden in een veld; men krijgt ieder een stuk land.
Je mag niks bouwen of afbreken in het land van de ander alleen dingen gebruiken zoals tnt en wapens en shiz.![]()
Posten in de crew slowchat.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat kunnen redacteurs trouwens allemaal?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Sarajevo, 11 juni 2012- Sinds het gerucht van een mogelijk nieuwe server geleid door generaal Drumpskizovic circuleert, is een wijdverspreid volksfeest losgebarsten in de straten van Sarajevo. Waar de anders zo arme bevolking dagenlang verpietert van de honger, worden er bitterballen uitgedeeld door de soldaten van het 13e Rode Leger.
Eind vorig jaar werd besloten dat generaal Drumpskizovic zich wilde richten op zijn zakelijke kant en dat het vermoorden van eenieder die gebruikt maakte van middeleeuwse Engelse wapens gestaakt zou worden. Het gevolg was dat de criminaliteit de pan uit rees en dat op een gegeven moment zelfs de Gazi-Husrev-Begmoskee ingenomen werd door rebellen. Nu generaal Drumpskizovic zijn terugkeer steeds waarschijnlijker wordt, krijgt de bevolking zijn glorie terug en worden de rebellen wijk voor wijk verdreven.
De eerste berichten over opkomende nijverheid zijn al bij ons Westerse media aangekomen. Waar men voorheen alles met stenen gereedschap deed maakt dat nu plaats voor ijzeren gereedschap. De eerste elektriciteit sinds een half jaar verlicht de straten en zelfs de semi-automatische wheatfarms werken weer.
Alles wijst erop dat de terugkeer van generaal Drumpskizovic ervoor zorgt dat dit land weer uit het slop getrokken wordt. 'Het kan toch niet zo zijn dat we ons in de tang laten nemen door middeleeuwse barbaren?' werd er veelvuldig gedacht. Het antwoord hierop: nee, dat kan niet. Generaal Drumpskizovic is terug, en hoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dat is toch mooi man, daar zou ik wel voor sterven.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Drumpskizovic joint de good guys jwz.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
we zijn ehh in een segveg zo te zien onze segveg
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Geen idee, Heb dit account al best lang en hij begon op eens links te sturen naar zijn Ustream.quote:![]()
Je kan en hoop zegen over die sovjets maar die duitsers waren ook geen lievertjes.Fear is the grease of society.![]()
heeeeeeeeeeeeeey
gaat stumpie een server hosten?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
dan mag iedereen van de sc erop, behalve gtaboi12345678i90Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 15:34 schreef Timwonnacott het volgende:
Als Gtaboi niet mag komen dan kom ik ook niet hoor.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Relmof?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Grappentapper in tha houseIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Wat is beter? Xbox 360 of Playstation 3?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Voor vogelkooi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je zelf weten. Ik vind PS3 beter.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef bobbernaut het volgende:
Wat is beter? Xbox 360 of Playstation 3?![]()
PS3 want dat hebben mijn vriendjes ook. Beter wacht je op de PS4. Tenzij je genoeg verdiend hebt met dealen.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:08 schreef MineraalWater het volgende:
Voor vogelkooi:• Bovenste knoopje moet losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Doe het jasje dicht als je staat
• De zakdoek zit niet goed![]()
Bovenste knoop zat los.
De rest hoort zo omdat het meer street-style is.
Ok grgr plex
En het is een pochet geen zakdoek.![]()
Ik zou je wel geven Plex.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:13 schreef TJV het volgende:
Ik zou je wel geven Plex.Vat ik op als een compliment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja, dat klinkt mooier. die bovenste dichte had wel gewoon los gemoetenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:12 schreef MineraalWater het volgende:
Bovenste knoop zat los.
De rest hoort zo omdat het meer street-style is.
Ok grgr plex
En het is een pochet geen zakdoek.![]()
Ok.quote:Op maandag 11 juni 2012 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh ja, dat klinkt mooier. die bovenste dichte had wel gewoon los gemoeten![]()
"Hey AlDie,
we zijn vanuit Utrecht meteen doorgereden naar Kleve. Regel je zelf je eten?
Groetjes je moeder"
Ja mams, Utrecht -> Kleve is inderdaad maar een klein stukje.![]()
"Regel je zelf je eten? "
Ja jij komt het niet doen he, doos.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:17 schreef TJV het volgende:
Ja jij komt het niet doen he, doos.![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:17 schreef TJV het volgende:
Ja jij komt het niet doen he, doos.![]()
![]()
![]()
![]()
Dit moet je terug antwoordenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ze kan er vast wel de humor in zien..quote:Op maandag 11 juni 2012 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan mag ik de komende week in mijn eigen voedsel voorzien. Ik bedankOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Klopt deze zin?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan mag ik de komende week in mijn eigen voedsel voorzien. Ik bedank![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.![]()
Danku, Ja had iedereen bij ons ook, Ik dacht ik doe maar eens wat anders
Doel je trouwens op baron van bassie en adriaan?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Hey ik heb tenminste realistisch eisen. Humorquote:Op maandag 11 juni 2012 18:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat zou een leuk filmpje zijn als ze lekker was.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Zal ik je anders aanmelden voor boer zoekt vrouw ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Sorry, mijn schuld.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 18:16 schreef Ame_thyst het volgende:
... Sterf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
HAHAHA DOODSVERWENSING IB4 BAN!!
Jep.. IB4 TR!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
1?quote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef vogelkooi het volgende:
Jij hebt al net zo veel bans als ik haar op me rug.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
Waarom luister je daar naar?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben er nog niet uit of Nicki Minaj haar nieuwe album goed of spuuglelijk isOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
OMDAT IE EEN REETRIDDER IS HAHAHAHAquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:34 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
OMDAT IE EEN REETRIDDER IS HAHAHAHA![]()
hetro?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:34 schreef Timwonnacott het volgende:
Omdat hij er ook nog niet uit is of hij nou hetro is of niet
MetroOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Aldie is stiekem een jehovaOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Die tekening klopt niet, Heb nog nooit een Cajon gezien die een gat aan de zijkant heeft.quote:Sommige nummers zijn wel catchy.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik ben er nog niet uit of Nicki Minaj haar nieuwe album goed of spuuglelijk is![]()
True Blood?
Ik heb net in een match met 200 man het GoT einde van s3 gespoilered.
feelsgoodman-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
![]()
Was napoleonic wars. Ik had een killstreak van 31 kills - 0 in een server met 200 man. (1 kanonschot met 12 kills ofzo)
ik was al de hele tijd aan het trollen![]()
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Topics voor datdus:
Brr3ezaHh T0ppickk #128 Barely legal!
[Het Algemene Nachtbagger Topic] #68 Geen sex voor het huwelijk!
Bijna 20.000 posts gemacht, wat zal ik doen voor mijn jubileum?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
20.000 Posts.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef drumstickNL het volgende:
Topics voor datdus:
Bijna 20.000 posts gemacht, wat zal ik doen voor mijn jubileum?![]()
![]()
Breezah.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:57 schreef drumstickNL het volgende:
Topics voor datdus:
Bijna 20.000 posts gemacht, wat zal ik doen voor mijn jubileum?![]()
![]()
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 33866 (gemiddeld 30 per dag)
dafuq?
Niggah..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:01 schreef drumstickNL het volgende:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 33866 (gemiddeld 30 per dag)
dafuq?![]()
laatste bezoek: 3 seconden geleden.
aantal posts: 7338 (gemiddeld 14 per dag)
har har har-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
crew; jwt?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Huh, serieus? Hoezo dat dan?radio onzquote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef -Datdus- het volgende:
Een user in onz-radio had toentertijd 130 posts gemiddeld.elke keer vragen om nieuwsposts
FOK!radio daarintegen![]()
Onz-radio is er allang niet meer.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
crew; jwt?
[..]
radio onzelke keer vragen om nieuwsposts
FOK!radio daarintegen![]()
![]()
![]()
Ik zou gaan voor:
• drie lullen
• twaalf gorillas en een contrabas
• zeven penibele pinda's
• sensuele aalschover![]()
Ik dacht aan:
[20.000 posts gemacht]
[50 HITPOINTS]
[DUN DUN DUN]
[u mirin' my tag bra?]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Trekhaak liefhebber.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:04 schreef drumstickNL het volgende:
Voor mijn jubileum krijg ik nieuwe tags; iemand suggesties?![]()
Ja weet ik veel, ze hebben besloten mij aan te nemen maar de procedure schijnt zo lang te duren, zegt de chef.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Over tags gesproken, wanneer krijg jij de jouwe Aldi?![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:21 schreef drumstickNL het volgende:
In case je afvraagt waarom ik zoveel spam ineens; 30k posts baby.![]()
![]()
KipIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
deal; you will regret thisquote:Op maandag 11 juni 2012 23:22 schreef -Datdus- het volgende:
Geef mij anders ook een tag bij 40.000 drum! Mag jij hem uitkiezen.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
[veroordeelde pedofiel]
[heeft iets tegen nederlanders]
[geeft niet om hart van nederland]
[hendrikdejager .. vriend]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef drumstickNL het volgende:
[0 - 1 Spanje - Nederland WK 2011]
Iedereen zal je haten.![]()
![]()
![]()
Als je het zo aangeeft won Nederland, oekel.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef drumstickNL het volgende:
[0 - 1 Spanje - Nederland WK 2011]
Iedereen zal je haten.![]()
Krijg den builenpestquote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ga ook maffen, morgen om 12 uur er alweer uit.![]()
Ik ga voor 10 uur. Kan ook 5 uur later worden. We zien het wel.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Houdoe!quote:Op maandag 11 juni 2012 23:33 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ga ook maffen, morgen om 12 uur er alweer uit.![]()
HoiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ben moeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
scriptie ligt (opnieuw) bij de drukker, tijd om een beetje te chillen
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
wut ?
Bedoel je mijn UI ? Die heb ik al weer een week weggehaald joh
Vond het een beetje hypocriet omdat voetbal mij niet zo interesseert.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Gewoon kut slapen, te veel on my mind. Maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.Fear is the grease of society.![]()
Mag hoor, we staan altijd open voor een serieus gesprek hier.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:28 schreef vogelkooi het volgende:
Gewoon kut slapen, te veel on my mind. Maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Lol.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber ik heb je ui gephotoshopt graag gedaan
[ afbeelding ]![]()
lolwat?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zitten ze mijn pohi na te lezen of hoezo duurt de procedure zo lang?![]()
Hm, ik had aangegeven wel stukjes voor Games te willen schrijven. Ik ben aangenomen, maar moet nu wachten op hun bericht over de procedure.quote:![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm, ik had aangegeven wel stukjes voor Games te willen schrijven. Ik ben aangenomen, maar moet nu wachten op hun bericht over de procedure.![]()
![]()
Big comic, over GoTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.![]()
Siewosie moet je een review schrijven over Train Simulator 2012.
Dat spel is baas.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef vogelkooi het volgende:
Big comic, over GoTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Siewosie moet je een review schrijven over Train Simulator 2012.
Dat spel is baas.![]()
![]()
![]()
episch. Maar serieus er is echt een gebrek aan goeie reviews van dergelijke spellen.
Je kan er best lol aan beleven.
Train simulator heb ik hier ook al 217 uur gespeeld
(airport simulator is er ook nog, ship simulator (nederlands bedrijf)Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef MineraalWater het volgende:
2000 dollar aan DLC's is er voor train simulator.![]()
![]()
hoewel ik het absurd vind is het wel logisch: het zijn vaak DLC's van derden die er (veel) tijd in hebben gestoken..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:26 schreef MineraalWater het volgende:
2000 dollar aan DLC's is er voor train simulator.
(en het zijn 300 dlc's ofzo?)![]()
Tyfus, $2000 DLC.
true, maar gemiddeld valt het wel mee, 13,88 euro.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:30 schreef MineraalWater het volgende:
Vind ik veel hoor, Kan je beter een PC voor kopen.
uiteraard zijn het niet alleen routes maar ook locomotieven en wagons en daar zijn ze naar geprijsd..![]()
erop klikken dacht ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 12:31 schreef MineraalWater het volgende:
Kun je updates gepauzeerd uitzetten?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: