Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Je kunt ook op de PC een controller aansluiten.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fifa met een toetsenbordlekker met je vrienden achter je pc fifa doen
Ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:50 schreef GlenSpey het volgende:
De online platforms zijn onderling gescheiden begrijp ik?Dus PS3 is apart van PC etc?
IF Ekotto: Redelijk, maar NIF Taiwo en Enrique vind ik beterquote:Op maandag 11 juni 2012 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand ervaring met TOTY Baines of IF Clichy? Of een andere IF BPL?
En wat zijn die ervaringen
In dit topic gaat het voornamelijk over de Ultimate Team sectie van FIFA, dit is het 'normale' topic. Daar krijg je misschien een beter antwoord. Al ben je hier natuurlijk van harte welkomquote:Op maandag 11 juni 2012 10:50 schreef therock1987 het volgende:
wat is de ek versie in fifa 12 behoorlijk slecht zeg .. en dan met name online ... met name gister avond .
eerste wedstrijd van het ek (online) Nederland-Frankrijk 5-3.. kom met 3-0 voor , word uiteindelijk 3-3, ik kreeg rood. speel met 10 man verder en maak vervolgens de 5-3.
wedstrijd 2 - Nederland-Frankrijk. 3-2
maar waar ik me dus zo aan stoor is dat ik dus 2 x Frankrijk tref in de poule .
wedstrijd 3 was tegen engeland . 1-1
toen de kwartfinale tegen spanje... die won ik met 3-1.
en toen, ja hoor de halve finale , weer tegen Frankrijk. terwijl in de poule 1 frans team 2de stond en 1 derde ,
ik won opnieuw van frankrijk in de halve finale met 3-2
en toen de finale... je raad het zeker al.. alweer Frankrijk. deze keer verloor ik op penalty,s .
maar WTF hoe is dit mogelijk dat ik steeds tegen Frankrijk moet. dit is toch wel heel erg slecht gedaan...
ik erger me dood elke x als ik weer frankrijk zie staan .
iemand hier een oplossing voor ??
Ik heb IF Clichy. Al 10 wedstrijden achterelkaar verloren.. Echt geweldigquote:Op maandag 11 juni 2012 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand ervaring met TOTY Baines of IF Clichy? Of een andere IF BPL?
En wat zijn die ervaringen
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb IF Clichy. Al 10 wedstrijden achterelkaar verloren.. Echt geweldig
Rijst heb je gister die stream tot het einde gekeken?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb IF Clichy. Al 10 wedstrijden achterelkaar verloren.. Echt geweldig
saaiste wat er is man als je fut gewend bentquote:Op maandag 11 juni 2012 11:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo slecht Fifa gespeeld. Ik ga den kik maar eerst H2H doen. Divisie 1 halen.
Dacht ik eerst ook. Maar het is best leukquote:Op maandag 11 juni 2012 11:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
saaiste wat er is man als je fut gewend bent
Waarom? Ik cind GJE h2h inmaken nog best leuk.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
saaiste wat er is man als je fut gewend bent
Divisie 9 tot 2 =easy as pie.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook. Maar het is best leukDe manier van voetballen is heel anders.
En in H2H merk ik ook meer dat 'slimmere' denken van de spelers. Zien eerder de gaten en lopen beter etc.
nja toen ik h2h via virgingaming speelde vond ik de matches echt super saai gewoon. alles traag, amper door de verdediging te komen. Misschien dat het normaal online wat leuker is dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom? Ik cind GJE h2h inmaken nog best leuk.
ik wil dat plaatje van Suk posten. Maar ik ben zelf ook slechtquote:Op maandag 11 juni 2012 11:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nja toen ik h2h via virgingaming speelde vond ik de matches echt super saai gewoon. alles traag, amper door de verdediging te komen. Misschien dat het normaal online wat leuker is dan.
Volgens mij zit ik in divisie 7 of 8quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik in divisie 7 of 8. Ben ook al een paar keer blijven steken, maar speel het vrij weinig.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:27 schreef laucas het volgende:
Ik werd gisteren wakker en op een of andere manier viel ik toen in die Habbo-stream
sorry , ik zag alleen fifa 13 topic en niet fifa 12 .. ja alleen deze .quote:Op maandag 11 juni 2012 10:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
In dit topic gaat het voornamelijk over de Ultimate Team sectie van FIFA, dit is het 'normale' topic. Daar krijg je misschien een beter antwoord. Al ben je hier natuurlijk van harte welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |