Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Je kunt ook op de PC een controller aansluiten.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fifa met een toetsenbordlekker met je vrienden achter je pc fifa doen
Ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:50 schreef GlenSpey het volgende:
De online platforms zijn onderling gescheiden begrijp ik?Dus PS3 is apart van PC etc?
IF Ekotto: Redelijk, maar NIF Taiwo en Enrique vind ik beterquote:Op maandag 11 juni 2012 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand ervaring met TOTY Baines of IF Clichy? Of een andere IF BPL?
En wat zijn die ervaringen
In dit topic gaat het voornamelijk over de Ultimate Team sectie van FIFA, dit is het 'normale' topic. Daar krijg je misschien een beter antwoord. Al ben je hier natuurlijk van harte welkomquote:Op maandag 11 juni 2012 10:50 schreef therock1987 het volgende:
wat is de ek versie in fifa 12 behoorlijk slecht zeg .. en dan met name online ... met name gister avond .
eerste wedstrijd van het ek (online) Nederland-Frankrijk 5-3.. kom met 3-0 voor , word uiteindelijk 3-3, ik kreeg rood. speel met 10 man verder en maak vervolgens de 5-3.
wedstrijd 2 - Nederland-Frankrijk. 3-2
maar waar ik me dus zo aan stoor is dat ik dus 2 x Frankrijk tref in de poule .
wedstrijd 3 was tegen engeland . 1-1
toen de kwartfinale tegen spanje... die won ik met 3-1.
en toen, ja hoor de halve finale , weer tegen Frankrijk. terwijl in de poule 1 frans team 2de stond en 1 derde ,
ik won opnieuw van frankrijk in de halve finale met 3-2
en toen de finale... je raad het zeker al.. alweer Frankrijk. deze keer verloor ik op penalty,s .
maar WTF hoe is dit mogelijk dat ik steeds tegen Frankrijk moet. dit is toch wel heel erg slecht gedaan...
ik erger me dood elke x als ik weer frankrijk zie staan .
iemand hier een oplossing voor ??
Ik heb IF Clichy. Al 10 wedstrijden achterelkaar verloren.. Echt geweldigquote:Op maandag 11 juni 2012 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand ervaring met TOTY Baines of IF Clichy? Of een andere IF BPL?
En wat zijn die ervaringen
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb IF Clichy. Al 10 wedstrijden achterelkaar verloren.. Echt geweldig
Rijst heb je gister die stream tot het einde gekeken?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb IF Clichy. Al 10 wedstrijden achterelkaar verloren.. Echt geweldig
saaiste wat er is man als je fut gewend bentquote:Op maandag 11 juni 2012 11:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo slecht Fifa gespeeld. Ik ga den kik maar eerst H2H doen. Divisie 1 halen.
Dacht ik eerst ook. Maar het is best leukquote:Op maandag 11 juni 2012 11:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
saaiste wat er is man als je fut gewend bent
Waarom? Ik cind GJE h2h inmaken nog best leuk.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
saaiste wat er is man als je fut gewend bent
Divisie 9 tot 2 =easy as pie.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook. Maar het is best leukDe manier van voetballen is heel anders.
En in H2H merk ik ook meer dat 'slimmere' denken van de spelers. Zien eerder de gaten en lopen beter etc.
nja toen ik h2h via virgingaming speelde vond ik de matches echt super saai gewoon. alles traag, amper door de verdediging te komen. Misschien dat het normaal online wat leuker is dan.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom? Ik cind GJE h2h inmaken nog best leuk.
ik wil dat plaatje van Suk posten. Maar ik ben zelf ook slechtquote:Op maandag 11 juni 2012 11:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nja toen ik h2h via virgingaming speelde vond ik de matches echt super saai gewoon. alles traag, amper door de verdediging te komen. Misschien dat het normaal online wat leuker is dan.
Volgens mij zit ik in divisie 7 of 8quote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik in divisie 7 of 8. Ben ook al een paar keer blijven steken, maar speel het vrij weinig.
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:27 schreef laucas het volgende:
Ik werd gisteren wakker en op een of andere manier viel ik toen in die Habbo-stream
sorry , ik zag alleen fifa 13 topic en niet fifa 12 .. ja alleen deze .quote:Op maandag 11 juni 2012 10:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
In dit topic gaat het voornamelijk over de Ultimate Team sectie van FIFA, dit is het 'normale' topic. Daar krijg je misschien een beter antwoord. Al ben je hier natuurlijk van harte welkom
IF YOU SMELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op maandag 11 juni 2012 11:28 schreef therock1987 het volgende:
[..]
sorry , ik zag alleen fifa 13 topic en niet fifa 12 .. ja alleen deze .
ik won veel meer dan ik verloor hoor, betekent niet gelijk dat ik het leuk vond.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik wil dat plaatje van Suk posten. Maar ik ben zelf ook slecht
De SIF is in ieder geval geweldigquote:
Apart ventje ja maar hier en daar was het wel grappig.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je als 16 jarige je zo gedraagt, dan ben je gewoon fokt op.
Zorgen dat je tegenstanders niks finessen danquote:Op maandag 11 juni 2012 11:43 schreef vandermar het volgende:
Ik ga Casillas proberen voor mijn teamPique achterin en Ramos ook met Fabregas als CDM
hahahaquote:Op maandag 11 juni 2012 11:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
IF YOU SMELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
WHAT
THE
ROCK
IS
COOKING
Jaquote:Op maandag 11 juni 2012 11:46 schreef vandermar het volgende:
Ramos moet toch 7 chem krijgen hier
[ afbeelding ]
quote:
Begin er gewoon niet aan. Geweldige keeper in het echt, op UT 10x niks. Alle finesses vliegen er langs. Vertrouw me je kunt beter een ander kiezen.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:50 schreef vandermar het volgende:
[..]als Casillas kut is dan kan ik altijd nog SIF Lopez halen
Ik weet het wel maar ik wil toch eens met hem spelenquote:Op maandag 11 juni 2012 11:56 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Begin er gewoon niet aan. Geweldige keeper in het echt, op UT 10x niks. Alle finesses vliegen er langs. Vertrouw me je kunt beter een ander kiezen.
Nee volgens mij niet hoor. Dani Alves denk ik wel. Want die heeft dan bij alle 3 een dubbele. Al zet je Xabi alonso op CDM krijgt Ramos wel 7 denk ikquote:Op maandag 11 juni 2012 11:46 schreef vandermar het volgende:
Ramos moet toch 7 chem krijgen hier
[ afbeelding ]
Ramos krijgt toch overal 2 linkjes of niet? Dan krijg je toch 7 chem als RB?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:58 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet hoor. Dani Alves denk ik wel. Want die heeft dan bij alle 3 een dubbele. Al zet je Xabi alonso op CDM krijgt Ramos wel 7 denk ik
Nee, want Sanchez.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ramos krijgt toch overal 2 linkjes of niet? Dan krijg je toch 7 chem als RB?
2,5 met Pique en Fabregas en 1 met Sanchez dus 6 in totaal.quote:
Hij krijgt 7 chem zodra hij 'gemiddeld' een link van 2 heeft per mogelijke link, 2x 2,5 en 1 van Sanchez is 6 dus hij krijgt gewoon 7 chem.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ramos krijgt toch overal 2 linkjes of niet? Dan krijg je toch 7 chem als RB?
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:09 schreef vandermar het volgende:
Anders probeer ik wel wat met SIF Vertongen
Is te merken.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:16 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Die jongen heeft 0 media training gehad
Een goede interviewer stelt ook open vragen. Hij bleef maar stomme vragen stellen en na 5 vragen had hij het een keer doorquote:Op maandag 11 juni 2012 12:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is te merken.
Heb je ooit zo'n krankzinnige wedstrijd meegemaakt?
Nee
Dit sloeg helemaal nergens op he?
Ja, nee niet echt.\
Kunnen jullie jezelf iets kwalijk nemen, behalve het missen van kansen?
Nee ik denk het niet.
Hoe is het op dit moment in de ploeg? Wat zeggen jullie tegen elkaar als je de kleedkamer binnenkomt?
Ik denk dat je het zelf wel weet. De kansen moesten erin en ja jammer
Wordt er überhaupt gesproken?
Ja tuurlijk wel. Verloren moet wel.
Hoe kijk je terugo p je eigen rol vanavond?\
Het zit nu niet echt mee. We hebben verloren en that's it.
Lolquote:Op maandag 11 juni 2012 12:38 schreef Reemi het volgende:
Houd je rekening met de jumping van Ballesteros?
Ik vrees dat mijn tradepile vol zit. Zal even kijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand mij een tradeoffer sturen voor IF Santana op de XBOX? 3-5-2 40K bin
Thanks, zet jij hem erop of ik?quote:Op maandag 11 juni 2012 12:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn tradepile vol zit. Zal even kijken
Edit: Ik heb je Dadda gestuurd.
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Allebei niet?
Nee ik zet hem er voor je op.
89k BIN
Daarom Villaquote:Op maandag 11 juni 2012 12:47 schreef poker4lifee het volgende:
IF Afellay ook zo nutteloos in 352speelt zo ver van de goal af dat ik echt niks aan z'n rechterbeen heb
Lavezzi doet het prima en Reyes ook, maar ik speel ook vaker via mijn spitsen dan via de flankquote:Op maandag 11 juni 2012 12:47 schreef poker4lifee het volgende:
IF Afellay ook zo nutteloos in 352speelt zo ver van de goal af dat ik echt niks aan z'n rechterbeen heb
Bedankt voor de moeite!quote:Op maandag 11 juni 2012 12:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Allebei niet?
Nee ik zet hem er voor je op.
89k BIN
Morgen Dos Santos kopen. Hopelijk ervaar ik deze formatie ook zo.quote:Op maandag 11 juni 2012 12:53 schreef Tim86 het volgende:
3-5-2 is eigenlijk gewoon een 4-1-2-1-2 maar met meer defensieve zekerheid. Alleen tegen gasten die non-stop langs het lijntje rennen kan je in de problemen komen, maar als je CB's hebt met 75+ pace dan zit je doorgaans wel goed en beuk je ze vanzelf van de bal af. Aanvallen door het midden kunnen ze al helemaal vergeten met een dubbel verdedigend blok voor die 3 mans defensie. Desondanks heb je toch heel veel de bal als je het goed indeelt en heb je vaak gewoon een mannetje over. Als je flanken genoeg loopvermogen hebben dan sta je gewoon steeds met 5 man in de aanval en kan je ook moeiteloos inzakken.
Echt net een cheatformatie, jammer dat ik er zo lang een hekel aan had omdat mijn tegenstanders het bijna alleen maar speelden met 2 uberverdedigende mids en veredelde wingbacks op de flanken waardoor het een soort 7 atb werd![]()
Wat doe je nu dan?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:09 schreef Lindgren. het volgende:
In m'n pauze gauw even m'n TP gecheckt.Gisteravond 23:00 begonnen met 400 coins op dit account:
[ afbeelding ]Gaat erg makkelijk.
Volgend jaar Udinese.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:11 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou die Willians wel eens IRL aan het werk willen zien. Volgens mij gewoon een nog veel slechtere versie van Nigel de Jong die niet kan passen en kan schieten, maar wel harder kan rennen.
352 is 1 van de weinige formaties die ik nog niet geprobeerd heb. Wil hem eigenlijk wel proberen.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:11 schreef DutchSL het volgende:
Wel grappig dat nu werkelijk elk team dat hier de laatste week gepost wordt 3-5-2 is
Bronze packs.quote:
Pace abusers langs de zijlijn vrees ik juist helemaal niet meerquote:Op maandag 11 juni 2012 12:53 schreef Tim86 het volgende:
3-5-2 is eigenlijk gewoon een 4-1-2-1-2 maar met meer defensieve zekerheid. Alleen tegen gasten die non-stop langs het lijntje rennen kan je in de problemen komen, maar als je CB's hebt met 75+ pace dan zit je doorgaans wel goed en beuk je ze vanzelf van de bal af. Aanvallen door het midden kunnen ze al helemaal vergeten met een dubbel verdedigend blok voor die 3 mans defensie. Desondanks heb je toch heel veel de bal als je het goed indeelt en heb je vaak gewoon een mannetje over. Als je flanken genoeg loopvermogen hebben dan sta je gewoon steeds met 5 man in de aanval en kan je ook moeiteloos inzakken.
Echt net een cheatformatie, jammer dat ik er zo lang een hekel aan had omdat mijn tegenstanders het bijna alleen maar speelden met 2 uberverdedigende mids en veredelde wingbacks op de flanken waardoor het een soort 7 atb werd![]()
Onwaar, ik postte gisteren nog mijn nieuwe 4321quote:Op maandag 11 juni 2012 13:11 schreef DutchSL het volgende:
Wel grappig dat nu werkelijk elk team dat hier de laatste week gepost wordt 3-5-2 is
oh, ben benieuwdquote:
ik speelde het al voordat het populair werdquote:Op maandag 11 juni 2012 13:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, ben benieuwd
Big ass 3-5-2 hype nu ja, echt niet te geloven
quote:Op maandag 11 juni 2012 13:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik speelde het al voordat het populair werd![]()
probeerde toen nog mensen overhalen het te gebruiken hier en toen lachte iedereen omdat het 3atb was
Eens, dat album was trouwens mijn eerste CD ooitquote:Op maandag 11 juni 2012 13:33 schreef Rijst het volgende:
The Eminem Show weer aan het luisterenDit nummer is zoooo goed
Zo laat pas? Of je bent 24 ofzo?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:38 schreef poker4lifee het volgende:
die was ik toen ook op gje leeftijd bij de frs gaan halen
Ik was 10 jaar toen ik hem kreegquote:Op maandag 11 juni 2012 13:38 schreef poker4lifee het volgende:
die was ik toen ook op gje leeftijd bij de frs gaan halen
wou gje er iets te graag bij betrekken :$ was idd wel iets jongerquote:
Nou en.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was mijn eerste cd. Het moment dat ik nog niks om rock gaf.
Ik zat in groep 7. Toen was ik 11 ofzo maar cd was al een jaar uit. Maar toen kwam die Without me Single uit en en werd die CD helemaal gehyptquote:
Eerste nummer dat mij echt is bijgebleven dat is Paradise by the dashboard light van Meatloafquote:Op maandag 11 juni 2012 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:39 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn klas luisterden bijna alle jongens Eminem en ik vond het ook wel leukquote:Op maandag 11 juni 2012 13:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zat in groep 7. Toen was ik 11 ofzo maar cd was al een jaar uit. Maar toen kwam die Without me Single uit en en werd die CD helemaal gehyptIedereen had hem en mocteh hem gewoon opzetten in de klas
![]()
We worden over iets meer dan een maand 21!!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
In mijn klas luisterden bijna alle jongens Eminem en ik vond het ook wel leuk
Ik voel me oudquote:Op maandag 11 juni 2012 13:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
We worden over iets meer dan een maand 21!!!!![]()
![]()
Ik haal de pils dan haal jij het voedselquote:Op maandag 11 juni 2012 13:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja kutleeftijd idd. Wel dubbele feest in dit topic.
Vergeet de malt niet!quote:Op maandag 11 juni 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik haal de pils dan haal jij het voedsel
Heb ik niet meer in de koelkast staanquote:
hongerrrrrrrrrquote:
haha ja die eerste paar hitzones had ik ookquote:
Ik heb ze nog steedsquote:Op maandag 11 juni 2012 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja die eerste paar hitzones had ik ook
Ik dacht vroeger dat die kale vin Diesel wasquote:Op maandag 11 juni 2012 13:48 schreef GuRBuH het volgende:
Eerste CD: [ afbeelding ]
Eerste single:
[ afbeelding ]
Toen had ik nog geen toegang tot internet en dus goede muziek.
Bij ons heb je zo'n all you can eat Jap en dan heb je ook van die rolletjes met rijst..zien er net uit als een klein puntzakje met zwarte buitenkant (van dat snoeppapier) en sushirijst van binnen..zo lekker is dat. Geen idee hoe het heet.quote:
hitzone 23 hier liggenquote:
Handroll.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij ons heb je zo'n all you can eat Jap en dan heb je ook van die rolletjes met rijst..zien er net uit als een klein puntzakje met zwarte buitenkant (van dat snoeppapier) en sushirijst van binnen..zo lekker is dat. Geen idee hoe het heet.
Heet Temaki zie ik nuquote:Op maandag 11 juni 2012 13:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij ons heb je zo'n all you can eat Jap en dan heb je ook van die rolletjes met rijst..zien er net uit als een klein puntzakje met zwarte buitenkant (van dat snoeppapier) en sushirijst van binnen..zo lekker is dat. Geen idee hoe het heet.
Heeft Toefjes je account gehacked?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:54 schreef DutchSL het volgende:
Mijn eerste CD, pff dat weet ik niet meer. Ik denk 1 of andere verzamel CD uit 1990 ofzo.
Ik had wel nog platen![]()
[ afbeelding ]
Ik werkte zelf ook bij een Sushi restaurant. Wel laat thuis iedere dag maar alles wat overgebleven was mocht ik meenemen.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heet Temaki zie ik nu
http://www.momoyama.nl/uploads/89/momoyama.pdf
Nr 29 tot en met 34. Vooral 33 is lekker
Ik bedoelde in Oss trouwens. In Utrecht idd slecht/matig.
Haha beter. Vind het wel een mooi systeem bij die toko daar. Gewoon onbeperkt eten en steeds een rondje bestellen met een bepaalde max aantal gerechten tegelijk. Enige dat ze zeggen is dat je je bord leeg moet eten anders kost het je extra, dus dan krijg je ook niet die kuthollanders die de hele kaart bestellen om van alles een hapje te proberen.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik werkte zelf ook bij een Sushi restaurant. Wel laat thuis iedere dag maar alles wat overgebleven was mocht ik meenemen.
Toefjes heeft nog bij hem op school gezeten zelfsquote:Op maandag 11 juni 2012 13:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, Toefjes ging nog naar live concerten van Bach.
Rijst de sushi expert. Wat is een chille sushi tent in Haarlem?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik werkte zelf ook bij een Sushi restaurant. Wel laat thuis iedere dag maar alles wat overgebleven was mocht ik meenemen.
Ideaal systeem ja dat All-you-can-eat. Ik vind het nog steeds vreemd dat ze in Engeland het niet kennen.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha beter. Vind het wel een mooi systeem bij die toko daar. Gewoon onbeperkt eten en steeds een rondje bestellen met een bepaalde max aantal gerechten tegelijk. Enige dat ze zeggen is dat je je bord leeg moet eten anders kost het je extra, dus dan krijg je ook niet die kuthollanders die de hele kaart bestellen om van alles een hapje te proberen.
Nu is het gewoon een tapas idee..altijd wel gezellig eten ook, beter dan een drie gangen menu ofzo.
Ben daar maar 1x geweest voor sushi en dat was bij Sumo. Lekker hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 13:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Rijst de sushi expert. Wat is een chille sushi tent in Haarlem?
Zet Bonucci dan in het midden, minste pace van de drie en de beste kopper ookquote:Op maandag 11 juni 2012 14:03 schreef DannyDeko het volgende:
Waaro, is er geen 3-2-2-3 opstelling
Lavezzi - Zarate - Krasic
Di Natale - SIF Jovetic
SIF Marchisio - De Rossi
IF Ogbonna - Chiellini - IF Bunucci
quote:
Oh ja was ook de bedoeling. Heb ik daar ook in mn 3412quote:Op maandag 11 juni 2012 14:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zet Bonucci dan in het midden, minste pace van de drie en de beste kopper ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |