Waarom dat dan niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 08:51 schreef Id_do_her het volgende:
Vraag het hem?
En over kinderen krijgen maak je geen grappen.![]()
Daarom.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:11 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, broedse vrouwen zijn eng en gevaarlijk
quote:Op maandag 11 juni 2012 08:27 schreef Quickslick het volgende:
Of hij werd gewoon een beetje zenuwachtig. Misschien ging het net ff wat sneller dan hij had verwacht.
Ofwel, probeer het gewoon en ga ervoor!quote:Op maandag 11 juni 2012 08:27 schreef Quickslick het volgende:
Of hij werd gewoon een beetje zenuwachtig. Misschien ging het net ff wat sneller dan hij had verwacht.
Same here, behalve het faxen en kontvingeren.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik zou ook zo reageren in een schrikreactie omdat het ineens heel dichtbij komt.
Maar als je me dan vervolgens zou bellen, smsen, faxen, kontvingeren of whatsappen, dan ben ik je man
Dit schoot ook door mijn hoofd...quote:Op maandag 11 juni 2012 08:27 schreef Quickslick het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 08:45 schreef RetepV het volgende:
Je moet dat soort grappen ook niet in de buurt van zijn vrienden maken. Sjonge! Natuurlijk schaamt 'ie zich er dan voor!
Enneh, als 'ie jou echt niet leuk vond, dan ging 'ie wel niet met jou om. Mannen zijn rechtlijnig. Als 'ie niks in jou ziet, dan gaat 'ie met anderen om. Simpel. Meisjes zijn al moeilijk genoeg om te begrijpen. Dat moet je niet met meerdere tegelijk proberen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 08:51 schreef Id_do_her het volgende:
Vraag het hem?
En over kinderen krijgen maak je geen grappen.![]()
Ik reageerde zelf ook nogal verschrikt toen hij de grap maakte, omdat ik dacht: owh jeej, als ie nu maar niet van mijn gezicht afleest dat ik eigenlijk dolgraag kinderen met hem wil (bij wijze van spreken he haha, ik bedoel dolgraag hem wil).quote:Op maandag 11 juni 2012 10:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik zou ook zo reageren in een schrikreactie omdat het ineens heel dichtbij komt.
Maar als je me dan vervolgens zou bellen, smsen, faxen, kontvingeren of whatsappen, dan ben ik je man
Klopt. Maar het is best een beetje irritant dat de hele vibe tussen ons veranderde door zijn eigen stomme kindergrap, dat ie zich daarna geen houding meer wist te geven en een beetje gespannen en vlak ging doen en dat ik hem binnenkort weer zie en op dit moment heel erg graag gewoon niet wil komen opdagen...quote:Op maandag 11 juni 2012 10:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Je kunt hier precies niks uit afleiden.
Doe het dan ook niet.
Wie weet heb je gelijk..quote:Op maandag 11 juni 2012 10:11 schreef Sapstengel het volgende:
Hij is homo en is alleen op zoek naar een draagmoeder.
Nou ja, accepteer het compliment en denk er niet te veel achter.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:04 schreef daisydv het volgende:
Hij maakte de grap zelf! Dat hij kinderen met mij wou voor een slim nageslacht. Ik zei alleen dat ik slim ben.
Dat geldt ook voor mannen en voetbalquote:Op maandag 11 juni 2012 14:33 schreef Gellarboy het volgende:
Vrouwen kunnen dingen soms ZO overanalyseren. Moet je kijken wat een studie je van dat gesprek gemaakt hebt. Er is NIKS aan de hand hier, hij vindt je gewoon leuk.
Deze manquote:Op maandag 11 juni 2012 14:33 schreef Gellarboy het volgende:
Vrouwen kunnen dingen soms ZO overanalyseren. Moet je kijken wat een studie je van dat gesprek gemaakt hebt. Er is NIKS aan de hand hier, hij vindt je gewoon leuk.
Nee maar het heeft trouwens sowieso niks met geslacht te maken.quote:
Ja, maar dat is dan altijd nog nuttiger dan een gesprek analyseren terwijl je ook gewoon op de man af kan vragen hoe het zit.quote:
Inderdaad. "Joh, er ontstond een beetje vreemde situatie tijdens dat gesprek. Alles is wel gewoon ok tussen ons toch?" Klaar.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:49 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar dat is dan altijd nog nuttiger dan een gesprek analyseren terwijl je ook gewoon op de man af kan vragen hoe het zit.
en dan word awkward moment nog awkwarderquote:Op maandag 11 juni 2012 14:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Inderdaad. "Joh, er ontstond een beetje vreemde situatie tijdens dat gesprek. Alles is wel gewoon ok tussen ons toch?" Klaar.
"Trouwens, zullen we anders eens iets met zijn 2-en gaan drinken" kan je daarna ook nog vragen.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Inderdaad. "Joh, er ontstond een beetje vreemde situatie tijdens dat gesprek. Alles is wel gewoon ok tussen ons toch?" Klaar.
En het heeft ALLES met geslacht te maken. Vrouwen overanalyseren omdat ze in het dagelijks leven ook niet altijd zeggen wat ze nou eigenlijk denken. Mannen 99% van de tijd wel. En ook al kunnen die onzeker zijn, die zoeken niet zoveel achter willekeurige opmerkingen waar vrouwen dat wel doen.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:41 schreef daisydv het volgende:
[..]
Nee maar het heeft trouwens sowieso niks met geslacht te maken.
Het lijkt me duidelijk dat ik overanalyseer omdat ik onzeker ben hierover, en mannen die ergens onzeker over zijn overanalyseren ook. Iedereen overanalyseert als het over iets gaat wat zijn onzekerheid, of ongenoegen of iets in die trant aanraakt.
Owh ja? Dus zowat alles wat mannen zeggen, staat gelijk aan wat ze denken (dus vinden)?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
"Trouwens, zullen we anders eens iets met zijn 2-en gaan drinken" kan je daarna ook nog vragen.
[..]
En het heeft ALLES met geslacht te maken. Vrouwen overanalyseren omdat ze in het dagelijks leven ook niet altijd zeggen wat ze nou eigenlijk denken. Mannen 99% van de tijd wel. En ook al kunnen die onzeker zijn, die zoeken niet zoveel achter willekeurige opmerkingen waar vrouwen dat wel doen.
Wat is dit voor vage reactie? Mannen zeggen ook niet altijd wat ze denken. Ik zeg toch ook niet zo tegen een verrekte lekker wijf dat ik haar graag de kleren van het lijf wil trekken. Soms denk ik het wel, maar het is ietwat oneerbiedig om dat zo tegen haar te vertellen.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:05 schreef daisydv het volgende:
[..]
Owh ja? Dus zowat alles wat mannen zeggen, staat gelijk aan wat ze denken (dus vinden)?
Dan denk ik dat ik de afhoudende reactie van deze leuke jongen gewoon letterlijk moet nemen toch? Hij heeft letterlijk gezegd dat ie alleen zakelijk gezien een kind met me zou willen, en dat hij het verder niet lullig/persoonlijk bedoelde.
Er reageren wel hier en daar jongens op deze post die beweren dat het ook een reactie uit ongemakkelijkheid of nervositeit ofzo kan zijn: maar mannen zeggen toch altijd wat ze denken?
Daar kan je over het algemeen maar het beste van uitgaan, die enkele keer dat het niet zo is kan je er altijd nog een analyse op los laten.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:05 schreef daisydv het volgende:
[..]
Owh ja? Dus zowat alles wat mannen zeggen, staat gelijk aan wat ze denken (dus vinden)?
Dan denk ik dat ik de afhoudende reactie van deze leuke jongen gewoon letterlijk moet nemen toch? Hij heeft letterlijk gezegd dat ie alleen zakelijk gezien een kind met me zou willen, en dat hij het verder niet lullig/persoonlijk bedoelde.
Er reageren wel hier en daar jongens op deze post die beweren dat het ook een reactie uit ongemakkelijkheid of nervositeit ofzo kan zijn: maar mannen zeggen toch altijd wat ze denken?
En je denkt dat hij dat WEL serieus meende? Nou, ga maar een samen een kind maken dan. Ik denk toch echt dat hij dan heel raar staat te kijken, ONDANKS dat hij het wel zei.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:05 schreef daisydv het volgende:
Hij heeft letterlijk gezegd dat ie alleen zakelijk gezien een kind met me zou willen
Dat snap ik! Ik bedoel niet dat mannen alles wat ze denken, als in letterlijk alles, ook uitspreken. Ik bedoel, zoals het wordt bedoeld, dat alles wat mannen uitspreken gelijk staat aan hoe ze erover denken...quote:Op maandag 11 juni 2012 15:14 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Wat is dit voor vage reactie? Mannen zeggen ook niet altijd wat ze denken. Ik zeg toch ook niet zo tegen een verrekte lekker wijf dat ik haar graag de kleren van het lijf wil trekken. Soms denk ik het wel, maar het is ietwat oneerbiedig om dat zo tegen haar te vertellen.
Bij jongens moet je alleen wel vrij direct zijn als het om versieren gaat. Subtiele hints heb ik vrijwel nooit door namelijk.
Haha daar heb je een punt. Jammerquote:Op maandag 11 juni 2012 15:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En je denkt dat hij dat WEL serieus meende? Nou, ga maar een samen een kind maken dan. Ik denk toch echt dat hij dan heel raar staat te kijken, ONDANKS dat hij het wel zei.
Hij maakt gewoon een grapje. Als je dan toch analyseert, zou je kunnen bedenken dat hij grapjes tegen je maakt omdat hij je leuk vindt, maar analyseren heb je niks aan, vraag het hem!quote:Op maandag 11 juni 2012 15:51 schreef daisydv het volgende:
[..]
Haha daar heb je een punt. Jammer
Maargoed, het gaat er mij om dat je met de boodschap "ik wil kinderen met je" insinueert dat je iemand leuk vindt. Zo vat ik dat op.
Vervolgens komt erachteraan dat dit alleen zakelijk bedoelt is.
Dus helaas, niet vanuit liefde.
Ik neem het dus juist wel letterlijk wat hij allemaal zegt, en geloof er daardoor niet in dat hij mij leuk vindt.
Maar ik wil graag van het tegendeel overtuigd worden dus ik zoek positieve antwoorden op facebook
Ik hoor wat ik wil horenquote:Op maandag 11 juni 2012 15:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hij maakt gewoon een grapje. Als je dan toch analyseert, zou je kunnen bedenken dat hij grapjes tegen je maakt omdat hij je leuk vindt, maar analyseren heb je niks aan, vraag het hem!
En dat is idd het punt, jij weet heel goed wat je WIL horen, dus daar ga je naar op zoek. En alles wat daar niet bij past, zal je wegwuiven. Kortom, een hoop ingewikkeld gedoe terwijl de oplossing voorhanden is.
Daarnaast denk ik dat dat grapje wat ie maakte toch wel echt een grap is, ongeacht of hij je nou leuk vindt of niet.
Hij werd waarschijnlijk gewoon even voor het blok gezet door zijn vrienden waarop hij vervolgens ging chocken. Lekker het voorval negeren en een keer voorstellen om een drankje te doen. Weet je gelijk waar je aan toe bentquote:Op maandag 11 juni 2012 16:09 schreef daisydv het volgende:
[..]
Ik hoor wat ik wil horenIk hoor waar ik bang voor ben, dat ja.
Tis ook een grap ja, daar haal je niet zoveel uit. Maar wat dan wel gewoon opvalt, is dat ie verschrikt begint te kijken als zn vriend roept dat ie ons dan wel even alleen wil laten en dat ie dan zegt dat het alleen zakelijk bedoeld was, en sorry niet lullig bedoeld.
Ik vatte het op als een: ohw god, straks gaat ze denken dat ik iets van d'r moet ofzo, laat ik dat maar even snel rechtzetten en duidelijk maken dat ik haar niet op die manier zie.
Ik reageerde ook wel vrij ongemakkelijk.... Ik dacht dat ie dat had opgemerkt, alsof hij aan mijn reactie had gezien dat ik dus wel wat voor hem voel, juist omdat ik zo ongemakkelijk op het grapje reageerde.
En dat ie dus even helder wou hebben dat hij me niet op die manier leuk vindt.
Hij had ipv die reactie dat ie het alleen zakelijk bedoelt en vervolgens ongemakkelijke houding aannemen ook gewoon door kunnen gaan grappen, dan was er niks aan de hand geweest.. Maar juist omdat ie er zo ongemakkelijk van werd vind ik opvallend.
Maaaar ik zal nu ophouden met herhalen, ik snap wel dat ik hem gewoon moet vragen hoe het zit als ik het wil weten.
quote:
quote:to become too tense or nervous to perform well: Our team began to choke up in the last inning.
Onbegrijpelijk dat er vrouwen zijn die beweren dit soort "problemen" te hebben, terwijl het extreem simpel is om een man te versieren.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Pfff, je bent een meisje, pak hem op zijn bek en kijk wat er gebeurt.
Hmm... Boekje psychologie?quote:Op maandag 11 juni 2012 16:25 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat er vrouwen zijn die beweren dit soort "problemen" te hebben, terwijl het extreem simpel is om een man te versieren.
Zo zwart-wit wil ik het nou ook weer niet stellen, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een jongen echt heel erg moeilijk deed als een chick hem ging zoenenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:25 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat er vrouwen zijn die beweren dit soort "problemen" te hebben, terwijl het extreem simpel is om een man te versieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |