Waarom dat dan niet?quote:Op maandag 11 juni 2012 08:51 schreef Id_do_her het volgende:
Vraag het hem?
En over kinderen krijgen maak je geen grappen.![]()
Daarom.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:11 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja dat ben ik met je eens, broedse vrouwen zijn eng en gevaarlijk
quote:Op maandag 11 juni 2012 08:27 schreef Quickslick het volgende:
Of hij werd gewoon een beetje zenuwachtig. Misschien ging het net ff wat sneller dan hij had verwacht.
Ofwel, probeer het gewoon en ga ervoor!quote:Op maandag 11 juni 2012 08:27 schreef Quickslick het volgende:
Of hij werd gewoon een beetje zenuwachtig. Misschien ging het net ff wat sneller dan hij had verwacht.
Same here, behalve het faxen en kontvingeren.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik zou ook zo reageren in een schrikreactie omdat het ineens heel dichtbij komt.
Maar als je me dan vervolgens zou bellen, smsen, faxen, kontvingeren of whatsappen, dan ben ik je man
Dit schoot ook door mijn hoofd...quote:Op maandag 11 juni 2012 08:27 schreef Quickslick het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2012 08:45 schreef RetepV het volgende:
Je moet dat soort grappen ook niet in de buurt van zijn vrienden maken. Sjonge! Natuurlijk schaamt 'ie zich er dan voor!
Enneh, als 'ie jou echt niet leuk vond, dan ging 'ie wel niet met jou om. Mannen zijn rechtlijnig. Als 'ie niks in jou ziet, dan gaat 'ie met anderen om. Simpel. Meisjes zijn al moeilijk genoeg om te begrijpen. Dat moet je niet met meerdere tegelijk proberen.
quote:Op maandag 11 juni 2012 08:51 schreef Id_do_her het volgende:
Vraag het hem?
En over kinderen krijgen maak je geen grappen.![]()
Ik reageerde zelf ook nogal verschrikt toen hij de grap maakte, omdat ik dacht: owh jeej, als ie nu maar niet van mijn gezicht afleest dat ik eigenlijk dolgraag kinderen met hem wil (bij wijze van spreken he haha, ik bedoel dolgraag hem wil).quote:Op maandag 11 juni 2012 10:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik zou ook zo reageren in een schrikreactie omdat het ineens heel dichtbij komt.
Maar als je me dan vervolgens zou bellen, smsen, faxen, kontvingeren of whatsappen, dan ben ik je man
Klopt. Maar het is best een beetje irritant dat de hele vibe tussen ons veranderde door zijn eigen stomme kindergrap, dat ie zich daarna geen houding meer wist te geven en een beetje gespannen en vlak ging doen en dat ik hem binnenkort weer zie en op dit moment heel erg graag gewoon niet wil komen opdagen...quote:Op maandag 11 juni 2012 10:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Je kunt hier precies niks uit afleiden.
Doe het dan ook niet.
Wie weet heb je gelijk..quote:Op maandag 11 juni 2012 10:11 schreef Sapstengel het volgende:
Hij is homo en is alleen op zoek naar een draagmoeder.
Nou ja, accepteer het compliment en denk er niet te veel achter.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:04 schreef daisydv het volgende:
Hij maakte de grap zelf! Dat hij kinderen met mij wou voor een slim nageslacht. Ik zei alleen dat ik slim ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |