Beter dan 10 euri betalen jeweetzellufquote:Op maandag 11 juni 2012 01:55 schreef Dientje12 het volgende:
zielige gasten, doen ze hun teen in de mond om tieten te zien
ditquote:Op maandag 11 juni 2012 01:57 schreef einzeinz het volgende:
Laat hem zichzelf aftrekken en z'n sperma opeten in ruil voor die tieten
DIT!quote:Op maandag 11 juni 2012 01:57 schreef einzeinz het volgende:
dasviesquote:Op maandag 11 juni 2012 01:57 schreef einzeinz het volgende:
nee hoor dat doe ik nietquote:Op maandag 11 juni 2012 01:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
Je weet toch wel dat DM's nu openbaar worden gemaakt he ?
ff quotenquote:Op maandag 11 juni 2012 02:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie hier toch echt dm's...
Wat een mongool ben jij.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doe je nou allemaal triest, hij post die DM's toch niet op FOK! zelfquote:Op maandag 11 juni 2012 02:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juni 2012 02:00 schreef bang_bros het volgende:
[..]
ff quoten
je mag geen DMs openbaar maken!
negerquote:Op maandag 11 juni 2012 02:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat doe je nou allemaal triest, hij post die DM's toch niet op FOK! zelf
ga huilen manquote:
Ik doe wat nuttigsquote:Op maandag 11 juni 2012 02:01 schreef Weka het volgende:
[..]
Ga jij lekker wat nuttigs doen ofzo, galbak.
Dom dit.quote:Op maandag 11 juni 2012 02:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volg je dit topic wel kneusje?quote:Op maandag 11 juni 2012 02:11 schreef mooowie het volgende:
Shitt habbo hoe oud zijn jullie gasten wel niet... 13 ?
Get a girl to fuck !
rot mofquote:Op maandag 11 juni 2012 02:15 schreef ecktebaas123 het volgende:
bangbros ik krijg nog jailbait vids van je
ik doe dit al sinds 11 uur ofzo dat is 3 uur lang ik heb niet eens gepoeptquote:Op maandag 11 juni 2012 02:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maak dan zelf een account en voeg die mensen toe via chatsites.
User bang_bros ging als meisje jongetjes op habbo fixen. Daarna lekker cammen op de msn. Oh en heel veel -nee-.quote:
Die 4 delen doen mij anders vermoeden. Ik was alleen bij de eerste 10 posts van deel 1quote:
Ik bij de laatste tien van deel vier.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die 4 delen doen mij anders vermoeden. Ik was alleen bij de eerste 10 posts van deel 1
Ik had eigenlijk wel verwacht die in dit topic te vinden.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:58 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wil samenvatting en screenshots van habbohossels
jaa inderdaat klootentopik.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht die in dit topic te vinden.
Zo dom zijn de meeste hier nou ook weer niet hoor (hoop ikquote:Op maandag 11 juni 2012 10:27 schreef Patje1987 het volgende:
Laten we vooral normaal blijven doen dan kunnen we nog wel even door, en screenshots met daarop DM's en dergelijke mogen ook achterwege blijven.
TS is een nep marokaan die veel met kk scheld en als meisje gaat cammen maar TS is een boef en is eigenlijk geen meisje maar een jongen, dus hij nept de boel. oke dat is het conceptquote:
Leuk toch, net zoals 2 jaar geleden het beruchte Tjetter-topic. Maar toen gingen we te ver en hier hyves van sneue mensen posten en een nep account van zo'n meisje maken en daarmee jongens voor lul zetten.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
TS is een nep marokaan die veel met kk scheld en als meisje gaat cammen maar TS is een boef en is eigenlijk geen meisje maar een jongen, dus hij nept de boel. oke dat is het concept
nou TS dus naar habbo en kiest een paar random jochies en geeft msn en dan is het lachen geblazen en gaat de cam aan
nou wat valt er te zien, lelijke jongens, vieze piemels en TS die trollt en om de seconde kanker zegt
gr
Ik keek gisteren even toen hij dit topic net opende, hij zat te kutten met habbo binnenkomen en ik hoorde de meest verschrikkelijke 'muziek' ooit. Dacht dat het een grap was. Het was van die rap hiphop muziek volgens mij met delen Nederlandse taal en een krijsend kind die over tasjes aan het schreeuwen was. Ik wil de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn heel graag pijn doen, het was verschrikkelijk dat geluid.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht die in dit topic te vinden.
Wil ik weten wat het precies was?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik keek gisteren even toen hij dit topic net opende, hij zat te kutten met habbo binnenkomen en ik hoorde de meest verschrikkelijke 'muziek' ooit. Dacht dat het een grap was. Het was van die rap hiphop muziek volgens mij met delen Nederlandse taal en een krijsend kind die over tasjes aan het schreeuwen was. Ik wil de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn heel graag pijn doen, het was verschrikkelijk dat geluid.
Ik denk het niet. Het was echt naar. Als TS het luisterde omdat hij het serieus leuk vindt dus niet als grap dan moet hij gestraft worden wel vind ik.quote:
vind mijn uitleg beterquote:Op maandag 11 juni 2012 11:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Via de webcam op msn zogenaamd als meisje, jongens rare dingen doen.
ook toen met Rolstoelen Alex en playboy Mikeyquote:Op maandag 11 juni 2012 11:23 schreef BRANDGEL het volgende:
was fcking baas, vooral die Marcel tokkie
http://www.own3d.tv/basje/live/114055quote:Op maandag 11 juni 2012 11:56 schreef dikkedaniel het volgende:
Ow en wanneer kunnen we dit weer zien dan? Op livestream? Is er geen filmpje van gemaakt. Dan kan ik zien of ik het aantrekkelyk vind om te blijven volgen.
X
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:18 schreef bang_bros het volgende:
Je account is geblokkeerd door Habbo Staff. Bij blokkering is de volgende reden gegeven: "Jij bent verbannen tot 11-07-2012 12:18:01. Het vragen om of aanbieden van seksuele of ongepaste afbeeldingen is niet toegestaan. Lees de Habbo Regels en Algemene Voorwaarden voor meer informatie.". Je ban verloopt op 11-7-12 12:18 (GMT +0200).
Nieuw accounte
wanneer ga je nou eens leren dat het sahbi isquote:Op maandag 11 juni 2012 12:45 schreef bang_bros het volgende:
[..]
joo 2 uur ben ik er weer rustig sabiiii
Hardlopenquote:Op maandag 11 juni 2012 12:25 schreef bang_bros het volgende:
nou jongens ik ga hardlopen, 2 uur ongeveer gaan we online!
ja dan kanik niet streamen voor jullie toch als ik nu naar sportschool zou gaan jongequote:Op maandag 11 juni 2012 13:40 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Hardlopen
Ben je te dik ofzo? gwn je energie vol gooien op die dumbells en bench.
Is goed man.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:09 schreef bang_bros het volgende:
sorry voor de vertraging ik moet nog ff wat doen
~5 - 10 min
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:09 schreef bang_bros het volgende:
sorry voor de vertraging ik moet nog ff wat doen
~5 - 10 min
lobiiiquote:Op maandag 11 juni 2012 14:34 schreef Bananenschill het volgende:
Aanwezig, speciaal een account aangemaakt om te kunnen reageren
jij bent zeker carlquote:Op maandag 11 juni 2012 14:34 schreef Bananenschill het volgende:
Aanwezig, speciaal een account aangemaakt om te kunnen reageren
ooh oke carl is getrolltquote:Op maandag 11 juni 2012 14:35 schreef Bananenschill het volgende:
[..]
geen idee wie carl is, heb je stream via via gekregen
problem officer?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:36 schreef dikkedaniel het volgende:
Dit idee is wel zo oud als de paus. Ik weet nog wel dat ik dit deed toen ik 13-14 was op habbo en solomio, ben nu 22.
Bovendien, hebben jullie geen werk/school datje dit kykt :p lollercopter einz
dat is niet volgens de regels.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:44 schreef napoleonfour het volgende:
doe dan ook gewoon posten internetheld
al geprobeerd maar dat is onmogelijkquote:Op maandag 11 juni 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kijk jij ook nog steeds?Ik ga eens weg hier.
ik kan wel praten hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 14:57 schreef Rijst het volgende:
Btw zijn je ouders thuis? Heb je daarom je mic niet aan?
zometeen gaat de tekst over jouw zus smitjewquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |