Ik had eigenlijk wel verwacht die in dit topic te vinden.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:58 schreef sinepedraap het volgende:
Ik wil samenvatting en screenshots van habbohossels
jaa inderdaat klootentopik.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht die in dit topic te vinden.
Zo dom zijn de meeste hier nou ook weer niet hoor (hoop ikquote:Op maandag 11 juni 2012 10:27 schreef Patje1987 het volgende:
Laten we vooral normaal blijven doen dan kunnen we nog wel even door, en screenshots met daarop DM's en dergelijke mogen ook achterwege blijven.
TS is een nep marokaan die veel met kk scheld en als meisje gaat cammen maar TS is een boef en is eigenlijk geen meisje maar een jongen, dus hij nept de boel. oke dat is het conceptquote:
Leuk toch, net zoals 2 jaar geleden het beruchte Tjetter-topic. Maar toen gingen we te ver en hier hyves van sneue mensen posten en een nep account van zo'n meisje maken en daarmee jongens voor lul zetten.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
TS is een nep marokaan die veel met kk scheld en als meisje gaat cammen maar TS is een boef en is eigenlijk geen meisje maar een jongen, dus hij nept de boel. oke dat is het concept
nou TS dus naar habbo en kiest een paar random jochies en geeft msn en dan is het lachen geblazen en gaat de cam aan
nou wat valt er te zien, lelijke jongens, vieze piemels en TS die trollt en om de seconde kanker zegt
gr
Ik keek gisteren even toen hij dit topic net opende, hij zat te kutten met habbo binnenkomen en ik hoorde de meest verschrikkelijke 'muziek' ooit. Dacht dat het een grap was. Het was van die rap hiphop muziek volgens mij met delen Nederlandse taal en een krijsend kind die over tasjes aan het schreeuwen was. Ik wil de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn heel graag pijn doen, het was verschrikkelijk dat geluid.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht die in dit topic te vinden.
Wil ik weten wat het precies was?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik keek gisteren even toen hij dit topic net opende, hij zat te kutten met habbo binnenkomen en ik hoorde de meest verschrikkelijke 'muziek' ooit. Dacht dat het een grap was. Het was van die rap hiphop muziek volgens mij met delen Nederlandse taal en een krijsend kind die over tasjes aan het schreeuwen was. Ik wil de mensen die hier verantwoordelijk voor zijn heel graag pijn doen, het was verschrikkelijk dat geluid.
Ik denk het niet. Het was echt naar. Als TS het luisterde omdat hij het serieus leuk vindt dus niet als grap dan moet hij gestraft worden wel vind ik.quote:
vind mijn uitleg beterquote:Op maandag 11 juni 2012 11:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Via de webcam op msn zogenaamd als meisje, jongens rare dingen doen.
ook toen met Rolstoelen Alex en playboy Mikeyquote:Op maandag 11 juni 2012 11:23 schreef BRANDGEL het volgende:
was fcking baas, vooral die Marcel tokkie
http://www.own3d.tv/basje/live/114055quote:Op maandag 11 juni 2012 11:56 schreef dikkedaniel het volgende:
Ow en wanneer kunnen we dit weer zien dan? Op livestream? Is er geen filmpje van gemaakt. Dan kan ik zien of ik het aantrekkelyk vind om te blijven volgen.
X
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |