Grosjean zou ik niet doen, te wisselvallig naar mijn idee.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
414 punten voorlopig. Ik denk dat ik Kamu ga inruilen voor Grosjean en die Williams motor ga ik maar eens verruilen voor een Force India Motor.
Ik heb voor een deel je advies opgevolgd. De Williams motor heb ik verruild voor een Sauber motor omdat ik te weinig geld had voor een Force India motor. Verder haalt Sauber iets meer punten dan Force India met de motor. Grosjean heb ik wel gekocht omdat hij in de kwalificatie vaker Q3 haalt dan Kamu.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:59 schreef Meike26 het volgende:
Grosjean zou ik niet doen, te wisselvallig naar mijn idee.
Zou eerder in teams investeren
En we modderen vrolijk door. Maldonado en Hamilton raken elkaar, zodat zowel m'n rijder (Hamilton) als m'n motor (Williams) nauwelijks punten pakken.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:08 schreef k_man het volgende:
Dramaseizoen. Vorig jaar in de top 20 geeindigd, nu op plek 720.
Hetzelfde hiero, alleen had ik Grosjean als coureur en Kobayashi van Sauber voor de Motor en Chassis.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef Bayswater het volgende:
Iedereen heeft wel last van iets gehad, ik bijvoorbeeld van Grosjean en Kobayashi
Ja, alleen ik zo ongeveer iedere keer.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:08 schreef Bayswater het volgende:
Iedereen heeft wel last van iets gehad, ik bijvoorbeeld van Grosjean en Kobayashi
dat is bij ons ook nog voer voor discussiequote:Op maandag 25 juni 2012 08:05 schreef Bayswater het volgende:
Grosjean zijn alternator/dynamo ging kapot, onder welk onderdeel valt dat eigenlijk?
quote:Op maandag 25 juni 2012 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is bij ons ook nog voer voor discussie
Lijkt mij chassisquote:Chassis
Uitval door technische fout: -15
...
Onder technische fouten worden onder andere verstaan: fouten aan wielen (incl. wielmoeren), remmen, hydraulica, vering, ophanging, benzinetekort, mechanica, stuurinrichting, hitteschilden en elektronica.
Motoren
...
Uitval door technische fout: -15
...
Onder technische fouten worden onder andere verstaan: motor, versnellingsbak, aandrijving, olielekkage, radiateur, koppeling, differentieel, gaskabel, uitlaat en benzinedruk.
zou je in eerste instantie denken, maar de alternator maakt bij Renault onderdeel uit van het motorenpakket dat geleverd wordtquote:Op maandag 25 juni 2012 11:00 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij chassis
Bron: http://managers.fok.nl/f1/f1-2012/speluitleg
Ik dacht dat ik dat ook had, bleek ik de Sauber motor te hebbenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik heb echt de beste weekend tot nu toe beleefd, dankzij vier maal Lotus.
710 puntenquote:Op zondag 29 juli 2012 19:32 schreef Bayswater het volgende:
Had beter op vakantie die 4 keer Lotus kunnen laten staan.
Heb nog een gaatje gelukkigquote:
En wéér hè? Mijn beide rijders in de eerste bocht eruit. Williams motor en chassis: de ene ligt eruit in ronde 5 en de andere bakt er ook niks van.quote:
Bedankt voor de tip *te laat voor deze race, maar rest zal ik hier ook rekening mee houden*quote:Op maandag 3 september 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wissel altijd pas na de eerste twee trainingen. Dan heb ik beter zicht op wie mogelijk snel is en kan ik eventueel ook nog rekening houden met grid-penalties vanwege vervangen van versnellingsbakken en zo. Gelukkig had ik Grosjean niet meer in mijn team maar met 508 puntjes op Spa heb ik wel weer wat budget om mee te spelen.
Hij staat erin voor 37 miljoen.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:31 schreef ntrx het volgende:
Ben benieuwd wat d'ambrosio moet gaan kosten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |