quote:Op zondag 10 juni 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was de serveerster bij de Annies gisteren.Ze was heet.
Kaneel en ik kunnen gemakkelijk samen op de hosseltour. We vallen op compleet andere types.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeilen heb ik al gedaan, vliegen staat nog op de to do list.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Beginnen bij paardrijden man (), one step at a time
Dan is het goedquote:Op zondag 10 juni 2012 19:13 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel want dat is een heel erg leuk meisje. ik was alleen niet verliefd genoeg.
anyway, ze is ook een typisch leidens studentje, vloog ook, had ook zo'n lichtelijk 'arrogante' houding, etc.
Niets, ik doe nooit watquote:Op zondag 10 juni 2012 19:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Zeilen heb ik al gedaan, vliegen staat nog op de to do list.![]()
Wat heb jij de laatste tijd ook alweer gedaan om uit je comfort zone te komen?
Hoe wil je dat gaan doen? Inzamelingsacties? Optochten? Reclame zendtijd?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
de europese bever is maar een knaagdier, en mag ongedierte blijven.
ik vind dat we een stichting moeten oprichten die het land ingaat om meer respect te eisen voor die canadeze bever
Klopt. Maar zou je die van gisteren niet geven dan? Ook niet eenmalig?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneel en ik kunnen gemakkelijk samen op de hosseltour. We vallen op compleet andere types.
Dan ook niet haten op anderen die dat wel doen hmmkayquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was de serveerster bij de Annies gisteren.Ze was heet.
Annies kom ik heel vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom ben ik een vrouw, nu ben ik namelijk nieuwsgierig.![]()
Vast nietquote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien ben je wel een goede vervangster.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef formerjellybean het volgende:
ha en je denkt een serveerster helemaal voor jezelf alleen te hebben![]()
Mijn oogjes op barmannen waren vroeger ook heel nuttig
Ze is heel lang en blond en tenger.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Annies kom ik heel vaak.![]()
Waarom ben ik een vrouw, nu ben ik namelijk nieuwsgierig.
Het was een leuk meisje, maar ik ben niet zo van het eenmalig gevenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt. Maar zou je die van gisteren niet geven dan? Ook niet eenmalig?
Natuurlijk, wat is er nou eng aan FOK!kers?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met FOK!kers meeten zit dat dan in je comfortzone?
Weet ik veel.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:26 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat is er nou eng aan FOK!kers?
Ik ben toch best beangstigend?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:26 schreef twi het volgende:
[..]
Het was een leuk meisje, maar ik ben niet zo van het eenmalig geven
[..]
Natuurlijk, wat is er nou eng aan FOK!kers?
Sarcasme, het is niet voor iedereen neergelegdquote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan ook niet haten op anderen die dat wel doen hmmkay
Mwah, dat had ik de eerste keer na zoveel jaren wel, maar inmiddels is dat wel een beetje weggetrokken.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik veel.Sommige mensen worden bloednerveus van het idee dat ze bewust onbekende mensen (gaan) leren kennen.
quote:
Wie, wat, waar, waarom, wanneer, hoe?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ze is heel lang en blond en tenger.
Wat wil je weten over de koppelgedachten?
Lengte zegt niks Twi, en ik ben 1,78.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Mannen van 1.75m die zichzelf beangstigend noemen
wtf is er allemaal gebeurd?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet is koffiemagnetron erg geschrokken toen die mij ontmoette ??
Wat, wanneer is dat gebeurd dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet is koffiemagnetron erg geschrokken toen die mij ontmoette ??
Niet zo happen, je bent best engquote:
Ah een datequote:Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is heel lang terug hoor , we hebben toen met zijn 2 en wat bij een lokaal eetrestaurant gedronken.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
Binnenkort weer een meet bij mij, moet alleen nog ff een datum prikken
Mijn sarcasmeradar viert ook weekendquote:Op zondag 10 juni 2012 19:27 schreef twi het volgende:
[..]
Sarcasme, het is niet voor iedereen neergelegd
Wie: Twi, Myra, Heloef en ik. Over jou en een mattie van me.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:29 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Wie, wat, waar, waarom, wanneer, hoe?
Klinkt goedquote:Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
Binnenkort weer een meet bij mij, moet alleen nog ff een datum prikken
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:34 schreef Myraela het volgende:
Ik doe geen meetings meer in Leiden, waar we altijd aan de andere kant van de stad lijken te belanden en kei ver moeten lopen om een station te vinden. En ik een baksteen tegen mn been aangegooid moet krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wat heb je nog meer allemaal al gedaan?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn sarcasmeradar viert ook weekend![]()
Evengoed, ik probeer m'n leven wel een slinger te geven door dingen te doen die ik oprecht leuk vind. Ik heb als klein jochie al besloten dat ik ooit nog eens paard wilde leren rijden, en nu deed de kans zich voor. Tijd om 'm te grijpen dan toch? En dat zouden meer mensen moeten doen
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Godverdomme, had je zo stoer op je werk kunnen doen als je die nonchalant had laten zitten he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zijn 2 is het gewoon een datequote:Op zondag 10 juni 2012 19:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee hoor was een kleine minimeet
Af en toe naar een meeting gaan, vorig jaar voor 't eerst alleen op vakantie geweest met zo'n groepsreis, ik noem maar eens ietsquote:Op zondag 10 juni 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer allemaal al gedaan?
Zie het als een complimentquote:Op zondag 10 juni 2012 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
ahh marba is nog oranje .
Trouwens gisteren probeerde weer een jongen van 26 me te versieren , ik snap het niet zo
weerquote:Op zondag 10 juni 2012 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
ahh marba is nog oranje .
Trouwens gisteren probeerde weer een jongen van 26 me te versieren , ik snap het niet zo
Hoi Snarf.quote:
Dat impliceert dat ik heb gedate met Captain_Maximum.quote:
Ja sorry.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, had je zo stoer op je werk kunnen doen als je die nonchalant had laten zitten he.
Hoe dat zo?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:38 schreef Faxie het volgende:
Gisteren in het poolcafe een volle bak met meiden... allemaal onhosselbaar
Ja dat was dan ook gewoon een datequote:Op zondag 10 juni 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Snarf.
[..]
Dat impliceert dat ik heb gedate met Captain_Maximum.
[..]
Ja sorry.
hoe vond je dat? zo'n groepsreis?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Af en toe naar een meeting gaan, vorig jaar voor 't eerst alleen op vakantie geweest met zo'n groepsreis, ik noem maar eens iets
quote:
Ik ben 37 en degene waar ik mee rommel is 27 binnenkort 28.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weerghehe je bent veeeeel ouder / jonger dan dat??
Huppel wilde je nog met de trein laten komen en je dan in Tiel ophalen, maar dan was de wedstrijd zo'n beetje afgelopenquote:
Dat is tof ja, zeker als je het al van plan was. Ik ben niet zo van het fysiek de comfortzone uitstappen, ik doe het op een andere manier. Daarbij was het maar een grapje en een paardrij-disquote:Op zondag 10 juni 2012 19:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Evengoed, ik probeer m'n leven wel een slinger te geven door dingen te doen die ik oprecht leuk vind. Ik heb als klein jochie al besloten dat ik ooit nog eens paard wilde leren rijden, en nu deed de kans zich voor. Tijd om 'm te grijpen dan toch? En dat zouden meer mensen moeten doen
oeh lekkere toyboyquote:Op zondag 10 juni 2012 19:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 37 en degene waar ik mee rommel is 27 binnenkort 28.
Ik moest me laatst ook legitimeren.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh lekkere toyboyach je ziet er vast jonger uit (ik moet me zelfs regelmatiglegitimeren als ik drank wil halen en ben toch echt 25..)
Welke meetings, niet van hier toch?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Af en toe naar een meeting gaan, vorig jaar voor 't eerst alleen op vakantie geweest met zo'n groepsreis, ik noem maar eens iets
ja ik hoorde t...quote:Op zondag 10 juni 2012 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huppel wilde je nog met de trein laten komen en je dan in Tiel ophalen, maar dan was de wedstrijd zo'n beetje afgelopen
Super, echtquote:
ja kaneel heeft echt al echt gewoon de relatie enzo gehad. en hij heeft contact soms met de vrouwquote:
Kliekjes enzo, barmeid had het hele voetbalteam bij. Maar die bleven bij elkaar plakken en vooral met hun eigen ding bezig. Paar andere meiden daar waren bezet...quote:
nouja niks mis mee in mijn ogen.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
[..]
Ik ben 37 en degene waar ik mee rommel is 27 binnenkort 28.
hoe had je mee kunnen doen dan!?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ik hoorde t...baalde echt enorm maar wel lief van huppel dat ze me wilde halen vanaf tiel. Had ook bij kaneel, myr en twi (dacht ik...??) mee kunnen doen in leiden, maar dan zou ik ook 1e helft missen..... was zoooo chaggo gister
Nou waarschijnlijk had ik je opgehaald en huppel dan de bar gedaan, want met huppels richtingsgevoel was het ek afgelopen geweest tegen de tijd dat jullie terug waren. Maar de volgende keer kom je gewoon meequote:Op zondag 10 juni 2012 19:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ik hoorde t...baalde echt enorm maar wel lief van huppel dat ze me wilde halen vanaf tiel. Had ook bij kaneel, myr en twi (dacht ik...??) mee kunnen doen in leiden, maar dan zou ik ook 1e helft missen..... was zoooo chaggo gister
Of juist welquote:Op zondag 10 juni 2012 19:41 schreef Faxie het volgende:
Als er nou maar weer geen gekke dingen gebeuren
Ik was bij die van Cassandra87. De rest is geschiedenisquote:Op zondag 10 juni 2012 19:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke meetings, niet van hier toch?
Maar een goed begin. Moet je meer en vaker doen.
nice.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Super, echtAllemaal mensen die om de een of andere reden ook niet echt iemand hebben om samen mee op pad te gaan, dus je komt heel snel aan de praat met iedereen en voor je het weet is het alsof je elkaar al jaren kent. Ik ging zeilen
En op zo'n boot kan je niet zo heel ver zonder iemand tegen te komen, dus je afzonderen is ook domweg onmogelijk. Nou vind ik het helemaal niet problematisch om met vreemden te praten, maar ook voor de echte contactgestoorden is er geen ontkomen aan. We hadden er één bij die in het begin hooguit hoi, ja en nee zei, en aan het eind van de week de mooiste verhalen vertelde
Wat leuk dat jullie aan mijn liefdesleven denkenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie: Twi, Myra, Heloef en ik. Over jou en een mattie van me.
Wat: Koppelen, want misschien elkaars type (of jij zijn type iig).
Waar: In de Bonte Koe.
Waarom: Omdat hij een toffe kerel is die het verdient een toffe vriendin te hebben.
Hoe: Geen idee.
ja ook tegen "dinnie" gezegd dak t echt een naaistreek vond , dak uitnodigen had afgeslagen en t gewoon niet tof vind dat ze direct na de wedstrijd (of nou ja... 1,5 uur na de wedstrijd... tussen wedstrijd en weggaan zat 1 scheldkanon richting mijquote:Op zondag 10 juni 2012 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou waarschijnlijk had ik je opgehaald en huppel dan de bar gedaan, want met huppels richtingsgevoel was het ek afgelopen geweest tegen de tijd dat jullie terug waren. Maar de volgende keer kom je gewoon mee
Nu wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:41 schreef Faxie het volgende:
Had ik al verteld van dat meisje die ik heel erg zag zitten en die ik op een ijsje trakteerde? Maar die blijkbaar iets had met een ander ofzoiets omdat dat weer opbloeide...dat was ook de reden dat ze daar was...
Dat is dus klaar want dat werkte niet... en heb d'r contact mee nu heheKwam d'r tegen op FB via de vriendsuggesties, en stuurde d'r een berichtje. En binnenkort gaan we weer een ijsje eten samen
![]()
Als er nou maar weer geen gekke dingen gebeuren
Vergeet Heloef niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Vergeet twi niet. Die is pas goed bezig.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:42 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja kaneel heeft echt al echt gewoon de relatie enzo gehad. en hij heeft contact soms met de vrouw
Wat de fuck.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ook tegen "dinnie" gezegd dak t echt een naaistreek vond , dak uitnodigen had afgeslagen en t gewoon niet tof vind dat ze direct na de wedstrijd (of nou ja... 1,5 uur na de wedstrijd... tussen wedstrijd en weggaan zat 1 scheldkanon richting mij) ben gewoon in mn eigen huis naar boven gegaan met de mededeling dak wil dat ze weggaat.... zat dus op kamer te wachten en toen ging ze me berichtjes zitten sturen over hoe zielig zij was enzo... eindelijk na een half uur is ze weggegaan... stom mens
oeh, die had ik niet doorgekregen, sorry.... Equote:
Ja we vonden het klote voor jequote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ook tegen "dinnie" gezegd dak t echt een naaistreek vond , dak uitnodigen had afgeslagen en t gewoon niet tof vind dat ze direct na de wedstrijd (of nou ja... 1,5 uur na de wedstrijd... tussen wedstrijd en weggaan zat 1 scheldkanon richting mij) ben gewoon in mn eigen huis naar boven gegaan met de mededeling dak wil dat ze weggaat.... zat dus op kamer te wachten en toen ging ze me berichtjes zitten sturen over hoe zielig zij was enzo... eindelijk na een half uur is ze weggegaan... stom mens
en overal over aan t klagen.. dak drinken "verkeerd' inschonk... lekker boeiend, t was mn eigen glas...over te weinig zout op patat... boeiend dan doe je wat extra erop... echt non stop gezeur en als klap op de vuurpijl een boel aan gescheld over me heen , was dr echt klaar meequote:Op zondag 10 juni 2012 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat de fuck.Ze zat gewoon in jou huis ineens helemaal te schelden? Raar mens.
je eigen huis?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ja, zo rollen wij.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:45 schreef Casie het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie aan mijn liefdesleven denken
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik vind het wel prettig om met een groepje te zijn en die dingen samen te doen. Zeker omdat je met zo'n groepsreis meestal een vooraf bekend programma hebt en de mensen die er zitten hebben daar allemaal ook voor gekozen. Bovendien, zelfs op zo'n boot heb je zelf in de hand wat je wel of niet doet. Een paar dames lagen hele dagen te deksletten, een paar hyperactieven mochten graag aan de zeilen slingeren en de cooldudes *kuch* *hoest* *kuch* mochten sturenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:44 schreef dawg het volgende:
[..]
nice.
ik denk niet dat ik ooit met een groepsreis zou meegaan. nederlanders zie ik hier al elke dag, en ik leer liever lokale mensen kennen enzo, beetje de taal proberen te spreken etc. plus hou ik van vrijheid op vakantie, doen en laten wat ik wil wanneer ik wil.
Heb je niet Obi op haar afgestuurd?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en overal over aan t klagen.. dak drinken "verkeerd' inschonk... lekker boeiend, t was mn eigen glas...over te weinig zout op patat... boeiend dan doe je wat extra erop... echt non stop gezeur en als klap op de vuurpijl een boel aan gescheld over me heen , was dr echt klaar mee
das dezelfde als die niet met OV wilde en verwachtte dak dr op kwam halen enzo..quote:
misschien is het een beetje zielig beetje instabiel meisje die eigenlijk best leuk is.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat de fuck.Ze zat gewoon in jou huis ineens helemaal te schelden? Raar mens.
nee, ze is gewoon instabiel... maar dat camoufleert ze door mn woorden te verdraaien en uiteindelijk komt t erop neer dat t mn eigen schuld is enzoquote:Op zondag 10 juni 2012 19:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
misschien is het een zielig instabiel meisje.
of misschien is ze een hooligan, en heeft het iets te maken met het verlies van nederland-ierland.(dacht ik)
fijn dat het je zo goed bevallen is toch?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik vind het wel prettig om met een groepje te zijn en die dingen samen te doen. Zeker omdat je met zo'n groepsreis meestal een vooraf bekend programma hebt en de mensen die er zitten hebben daar allemaal ook voor gekozen. Bovendien, zelfs op zo'n boot heb je zelf in de hand wat je wel of niet doet. Een paar dames lagen hele dagen te deksletten, een paar hyperactieven mochten graag aan de zeilen slingeren en de cooldudes *kuch* *hoest* *kuch* mochten sturenOf je gaat lekker boekje lezen, muziekje luisteren, whatever. Aan wal kan je zelf zien wat je doet, mee stappen of lekker tot laat fikkie poken op het strand, of vroeg naar bed natuurlijk. Ik vond het echt geen issue
Vraagje als je al eerder rare ervaringen met haar heb waarom spreek je dan af met haar ?? Ik zou na dat soort dingen al heel gauw klaar zijn hoor met iemandquote:Op zondag 10 juni 2012 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das dezelfde als die niet met OV wilde en verwachtte dak dr op kwam halen enzo..
Ik hoop dat je na dit alles niet goed weer gaat spelen, dit is echt belachelijkquote:Op zondag 10 juni 2012 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das dezelfde als die niet met OV wilde en verwachtte dak dr op kwam halen enzo..
Nederland-Denemarken. Maar zo hoort niemand zich te gedragen.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
misschien is het een beetje zielig beetje instabiel meisje die eigenlijk best leuk is.
of misschien is ze een hooligan, en heeft het iets te maken met het verlies van nederland-ierland.(dacht ik)
Jij gaat de volgende keer gewoon weer naar de Roymeet. En dan zal ik ook komen om je te hosselenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, ze is gewoon instabiel... maar dat camoufleert ze door mn woorden te verdraaien en uiteindelijk komt t erop neer dat t mn eigen schuld is enzo
Beter laat je haar links liggen voortaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben niet t type om iemand te laten vallen, en dat weet ze... ze is gewoon grenze aan t zoeken en ze verwacht ook dak 2 dagen laten gewoon weer bij dr op vistite kom ... ben t inmiddels beu hoor... nodig dr voortaan alleen nog uit als er andere mensen bij zijn zodat ik me op hun kan focussen als ze weer zon bui heeft en niet afhakelijk ben van haar gemoedstoestandquote:Op zondag 10 juni 2012 19:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Vraagje als je al eerder rare ervaringen met haar heb waarom spreek je dan af met haar ?? Ik zou na dat soort dingen al heel gauw klaar zijn hoor met iemand
We hebben al bepaald dat snarf beter bij kree past.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij gaat de volgende keer gewoon weer naar de Roymeet. En dan zal ik ook komen om je te hosselen
ghehehe doet mij deugdquote:Op zondag 10 juni 2012 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij gaat de volgende keer gewoon weer naar de Roymeet. En dan zal ik ook komen om je te hosselen
nodig haar gewoon niet meer uit. mensen die geen respect voor je hebben in je eigen huis ben je beter kwijt dan rijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben niet t type om iemand te laten vallen, en dat weet ze... ze is gewoon grenze aan t zoeken en ze verwacht ook dak 2 dagen laten gewoon weer bij dr op vistite kom ... ben t inmiddels beu hoor... nodig dr voortaan alleen nog uit als er andere mensen bij zijn zodat ik me op hun kan focussen als ze weer zon bui heeft en niet afhakelijk ben van haar gemoedstoestand
het rad van avontuur... op elke schijf een fok!er en dan draaien wie er mag hosselenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
We hebben al bepaald dat snarf beter bij kree past.
komt instabiel meisje ook?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dit jaar weer. Althans, als er nog plaats is, ik heb nog altijd niet geboektquote:Op zondag 10 juni 2012 19:50 schreef dawg het volgende:
[..]
fijn dat het je zo goed bevallen is toch?
jij cooldude.
Bullshitquote:Op zondag 10 juni 2012 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Leuk spelquote:Op zondag 10 juni 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het rad van avontuur... op elke schijf een fok!er en dan draaien wie er mag hosselen![]()
kan ik mezelf uitsluiten?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
het rad van avontuur... op elke schijf een fok!er en dan draaien wie er mag hosselen![]()
Goed planquote:Op zondag 10 juni 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik doe mee.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet... die is niet eens van hier..quote:
Dat was jij ook nietquote:Op zondag 10 juni 2012 19:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet... die is niet eens van hier..
maar ik ben een aanwinst op een feestjequote:
Hebben de fok!kers zelf ook nog iets te zeggen of moeten we het maar gewoon doen met diegene die we tegenover ons krijgen?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat is waarquote:Op zondag 10 juni 2012 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar ik ben een aanwinst op een feestje![]()
Wie zou je dan willen hosselen?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hebben de fok!kers zelf ook nog iets te zeggen of moeten we het maar gewoon doen met diegene die we tegenover ons krijgen?
No pHun intended
Dat is zekerquote:Op zondag 10 juni 2012 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon op de wc opsluiten, hebbenz e geen moeite meequote:Op zondag 10 juni 2012 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Royco1: als Loka en Newb komen op de volgende meet, krijgen ze dan deze keer een eigen hokkie?
We sluiten ze op, op de wc.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Royco1: als Loka en Newb komen op de volgende meet, krijgen ze dan deze keer een eigen hokkie?
Ze hadden er de vorige keer ook geen moeite mee om bet in gezelschap te doenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
owh hahahaquote:Op zondag 10 juni 2012 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze hadden er de vorige keer ook geen moeite mee om bet in gezelschap te doen
boven op de biljard tafel...quote:Op zondag 10 juni 2012 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben ze het daar ook gedaan?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
boven op de biljard tafel...ik had wel beetje moeite mee...
![]()
Ik durf niet nu je een vriendinnetje hebt man, iedereen weet dat kebab eten enorm erotisch en opwindend is.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij moeten nog steeds een keer kebab gaan eten
Daar gaat het niet om, het punt is dat het wel tof is als de voorkeur ook wat wederzijds isquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nuff said.quote:
de warming up is daar gedaanquote:
Dat is waar, voor je het weet neem ik je daar ter plekkequote:Op zondag 10 juni 2012 20:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik durf niet nu je een vriendinnetje hebt man, iedereen weet dat kebab eten enorm erotisch en opwindend is.
was wel lekker warm!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang het zeil er op ligt mag het hoor
De omstanders vinden het niet leuk volgens mij.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang het zeil er op ligt mag het hoor
Genoteerd.quote:
je sok? (als enige mogeijke optie naast je bil ghehe)quote:Op zondag 10 juni 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genoteerd.![]()
Wel stressvol. Ik moet huiswerk doen en heb geen zin.![]()
En er stinkt hier iets maar ik weet niet wat.
Wat dacht je van z'n kaneelstokje?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je sok? (als enige mogeijke optie naast je bil ghehe)
ghehehe das ook een optiequote:Op zondag 10 juni 2012 20:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat dacht je van z'n kaneelstokje?
* checks snel de TT *quote:Op zondag 10 juni 2012 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Die TT kan alleen maar met mlig te maken hebben, heb ik gelijk?
Je hebt een hanenkam op je kuit?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:13 schreef marbasnarf het volgende:
hm.. zie net dak 1 plek op mn kuit ben vergeten te scheren,,,, en blijkbaar al een paar weken die baan overgeslagen
quote:
Omdat je op mensen die lief zijn niet kan haten en dan moet je ze missen enzo. Dus dat is stom.quote:
ghehehe ja.. heb t net ge-editquote:
snel... pritstift!!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:14 schreef formerjellybean het volgende:
verdorie mijn arm gaat nu ook vervellen, het enige kleurtje wat ik had pfffffff foetsie
Oh je mist mequote:Op zondag 10 juni 2012 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Omdat je op mensen die lief zijn niet kan haten en dan moet je ze missen enzo. Dus dat is stom.
Als dat zou kunnen , dan plakte ik het snel weer terug. Nu moet ik weer terug naar melkflesarmpjes die licht geven.quote:
zag laatst in een reclame folder een soort panty voor over je arm met allemaal tatoes erop... misschien is dat een idee ??quote:Op zondag 10 juni 2012 20:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen , dan plakte ik het snel weer terug. Nu moet ik weer terug naar melkflesarmpjes die licht geven.
Gaat dat zo snel bij jou? Ik heb mijn kleurtje nog na vervellenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen , dan plakte ik het snel weer terug. Nu moet ik weer terug naar melkflesarmpjes die licht geven.
ze bedoelt een andere kleur dan wit ...quote:Op zondag 10 juni 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel bij jou? Ik heb mijn kleurtje nog na vervellen
Hoe minder oppervlakte, hoe sneller je bruint.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoax.quote:
Zoiets?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zag laatst in een reclame folder een soort panty voor over je arm met allemaal tatoes erop... misschien is dat een idee ??
hahaha... zat vandaag ff in de tuin en ik dacht "doe mn shirtje beetje omhoog dat mn buik kan kleuren" maar schaamde me zo voor al t wit wat eraf kwam (deed pijn in je ogen) dak t maar mweer snel naar benden heb gedaanquote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef formerjellybean het volgende:
dan moet ik een panty hebben voor mijn hele lichaam , ik geef gewoon licht
Ja maar jij hebt waarschijnlijk kleur , ik ben een bleekscheetquote:Op zondag 10 juni 2012 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heb ik ook. En mijn benen zijn nog witterquote:Op zondag 10 juni 2012 20:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik mag haar wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:19 schreef El_Matador het volgende:
Peruaantje heeft nu rood-roze-blauwpaars haar. Leuke meid
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.ditverzinjenie(...)ykxLACFcQKfAod_He8kw
Nee echt?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ze bedoelt een andere kleur dan wit ...
Kijk, toch nog voordeel!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe minder oppervlakte, hoe sneller je bruint.
Ehm, nee, vraag het C_A, Snarf en Huppel maar enzoquote:Op zondag 10 juni 2012 20:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt waarschijnlijk kleur , ik ben een bleekscheet
Hier nog een, gelukkig past het wel bij mijn haar anders word ik net als barbiequote:Op zondag 10 juni 2012 20:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt waarschijnlijk kleur , ik ben een bleekscheet
Dit. Ze mogen van mij zwaar gewond, de zeikerds.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:21 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is bij mij wel zo van of ik nu weet ben of niet ik blijf bepaalde kleding wel dragen , dan worden sommige mensen maar verblind door het wit.
Wat ik wel vervelend vind is de mensen die blijven zeuren van oh wat ben je wit , die zou ik het liefst heel hard schoppen
maskertje of dagje sauna?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
Whooo, m'n gezicht is zo glad en zacht als een babybilletje.
Bij wijze van spreken.
ja, jouw haar moet ik nog aanschouwen.quote:
"Ben je soms ziek, je ziet zo wit.."quote:Op zondag 10 juni 2012 20:21 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is bij mij wel zo van of ik nu weet ben of niet ik blijf bepaalde kleding wel dragen , dan worden sommige mensen maar verblind door het wit.
Wat ik wel vervelend vind is de mensen die blijven zeuren van oh wat ben je wit , die zou ik het liefst heel hard schoppen
ga eens onder de zonnebank danquote:Op zondag 10 juni 2012 20:21 schreef formerjellybean het volgende:
i will kick them ass with my whity legss... (mooi rijmpje!)quote:Op zondag 10 juni 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit. Ze mogen van mij zwaar gewond, de zeikerds.
mn neus lijtk snel bruin door de sproeten (in elk geval 1 deel van mn lijf ghehe)quote:Op zondag 10 juni 2012 20:23 schreef formerjellybean het volgende:
Heb ik gedaan werkte niet kreeg alleen sproetjes , daar ga ik niet een hele zonnekuur voor doen om alleen maar sproetjes te krijgen.
Oranje.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ja, jouw haar moet ik nog aanschouwen.
Heb je ook Pink Floydnagels?
haha alleen je hoofd en handen dus?quote:
Tekstbehandeling van 1,5 uurquote:
Leren is kut jaquote:
Dat is ook altijd na het wintersporten, ziet er echt vreemd uitquote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef Casie het volgende:
[..]
Ook leuk als je kan zien dat je een zonnebril hebt opgehad doordat het daar wit is
heeeerlijk!!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tekstbehandeling van 1,5 uur. Heerlijk, tijdens het inwerken van het masker een schoudermassage.
En voetenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha alleen je hoofd en handen dus?
Dat heb ik dan weer nietquote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef Casie het volgende:
[..]
Ook leuk als je kan zien dat je een zonnebril hebt opgehad doordat het daar wit is
Niet geslagen ???quote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef Royco1 het volgende:
Ik moest van huppel mijn oranje tuinbroek gewoon over mijn spijkerbroek doen omdat ze bang was voor mijn witte benen
Gelaatsbehandeling dusquote:
Ik mag jou wel. Je zou goed bij mn interieur passen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oranje.Om gewoon eens lekker origineel te doen.
Laatst met kickboks training kreeg ik een paar goede tikken van een chick, hoe zit dat danquote:
Ik ben altijd op tijd met mijn neus in te smerenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn neus verbrand altijd trouwens ook , dan loop ik met een rode neus
jammer dan, lekker laten slaanquote:Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatst met kickboks training kreeg ik een paar goede tikken van een chick, hoe zit dat dan
hee zij was serieus echt sterk hoorquote:
met een hoog stemmetje gillen "stop touching me!!!!" (van dat skelet handpop)quote:
Natuurlijk niet, terug meppen, daar sta je voor.quote:
Ik vond het altijd kut om tegen vrouwen te sparren, kon nooit helemaal voluit gaanquote:Op zondag 10 juni 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatst met kickboks training kreeg ik een paar goede tikken van een chick, hoe zit dat dan
Ik ook dus niet hequote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd kut om tegen vrouwen te sparren, kon nooit helemaal voluit gaan
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met een hoog stemmetje gillen "stop touching me!!!!" (van dat skelet handpop)
waarom dan niet mannen tegen mannen en de vrouwen tegenover elkaar?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ook dus niet he
Maar zij is echt best een buffel 1e klas
heb maar gewoon lafjes geschopt op haar dijen
't was ook maar een troll schatjequote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, terug meppen, daar sta je voor.
Ja goede vraagquote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waarom dan niet mannen tegen mannen en de vrouwen tegenover elkaar?
Ik train 3 dagen in de week en dan smorgens en savonds..quote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waarom dan niet mannen tegen mannen en de vrouwen tegenover elkaar?
Die site is echt meesterlijk!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.ditverzinjenie(...)ykxLACFcQKfAod_He8kw
tja... en je mag zeker niet je trainer schoppen?? (fijn voor die trainer heel de dag door klappen vangen)quote:Op zondag 10 juni 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik train 3 dagen in de week en dan smorgens en savonds..
In de ochtend ben ik alleen met haar en de trainer, dus wat moet je anders?
Het is maar sparren hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 20:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tja... en je mag zeker niet je trainer schoppen?? (fijn voor die trainer heel de dag door klappen vangen)
Ik heb geen idee wat er nog meer op staat eigenlijk, zocht alleen maar op die tattoo sleevesquote:
Gewoon pyama aantrekken en op de bank kruipen, al is er niets interessants op tv..quote:Op zondag 10 juni 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
heb zin om te douchen en dan pyama aan te trekken, maar ben net nog wezzen douchen (na hardlopen) dus eigenlijk beetje onzin
nou ja pyama... joggingbroek en hemdjequote:
jaaaaa wil kuzco kijken!!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:46 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik hou van pyama bankhangen het liefste met leuke films kijken , vooral disney ofzo
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:46 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik hou van pyama bankhangen het liefste met leuke films kijken , vooral disney ofzo
Hoe oud ben je, 3?quote:
zou je een schamend gevoel krigjen als ik antwoord met "ja"quote:
En waarom zou dat?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou je een schamend gevoel krigjen als ik antwoord met "ja"
in disney films zitten ook een hoop grapjes die kleine kinderen niet snappen en zo blijft t leuk voor alle leeftijdenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
Disney filmpjes kijken is voor alle leeftijden en zo is pyamahangen ook
Seks grappen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in disney films zitten ook een hoop grapjes die kleine kinderen niet snappen en zo blijft t leuk voor alle leeftijden
duidelijke reden om toch maar eens een disneyfilm aan te zettenquote:
Vuilak dat je bent.quote:
Zeker. Het is teder en lief en privé. Daarnaast is het taboe daarover te praten of om grappen te maken over zulke delicate zaken.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over seks moet je niet lachen, serieuze zaken.
Breng jij ze mee? Ik heb er geen..quote:Op zondag 10 juni 2012 20:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
duidelijke reden om toch maar eens een disneyfilm aan te zetten
ik moest lachenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Het is teder en lief en privé. Daarnaast is het taboe daarover te praten of om grappen te maken over zulke delicate zaken.
ik ga echt niet met jou een disney/seks film kijkenquote:
Ik denk dat je goed je best moet doen om aan te geven waar die grappen zitten, dan is er vast niks erotiserend meer aanquote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga echt niet met jou een disney/seks film kijken
vidn t idd relaxt als je gewoon in de lach mag schieten als t mis gaat...!quote:
Eensquote:Op zondag 10 juni 2012 19:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Omdat DigitalGirl meer zegt in 2 plaatjes dan in 1000 woorden. Nog steeds niet veel, maar in elk geval iets minder ergerlijk.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
Krijg nou tieten, ik bedenk me net dat ik reacties kan blokken.
ik wil binnenkort leeuwenkoning kijkenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het nog steeds leuke films, zeker de oude
Klopt.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het nog steeds leuke films, zeker de oude
Ik had de hele trilogie. Uitgeleend, nooit meer teruggekregenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil binnenkort leeuwenkoning kijken
Die heb ik nog nooit gezien eerlijk gezegdquote:Op zondag 10 juni 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil binnenkort leeuwenkoning kijken
Shrek en Ice Age zijn niet van Disney.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
Disney![]()
Ik heb bijna al die pixar animaties á la shrek en finding nemo op dvd
En aan Ice Age heb ik bijzonder fijne herinneringen![]()
![]()
Die zijn er niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef marbasnarf het volgende:
wacht... heb wel een volwassen voorbeeld grapje ... ff zoeken
Ja, ik zei het een beetje onduidelijk. Ik bedoel:quote:
hm.. kan t niet vidnen... en werd afgeleid in alle youtube filmpjesquote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef marbasnarf het volgende:
wacht... heb wel een volwassen voorbeeld grapje ... ff zoeken
Gedeeltelijk wel ja.quote:
Een knuffelscharrel?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb met m'n laatste scharrel echt zo fijn liggen knuffelen tijdens Ice Age
ice agequote:Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb met m'n laatste scharrel echt zo fijn liggen knuffelen tijdens Ice Age
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |