quote:Op zondag 10 juni 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was de serveerster bij de Annies gisteren.Ze was heet.
Kaneel en ik kunnen gemakkelijk samen op de hosseltour. We vallen op compleet andere types.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeilen heb ik al gedaan, vliegen staat nog op de to do list.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:15 schreef twi het volgende:
[..]
Beginnen bij paardrijden man (), one step at a time
Dan is het goedquote:Op zondag 10 juni 2012 19:13 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel want dat is een heel erg leuk meisje. ik was alleen niet verliefd genoeg.
anyway, ze is ook een typisch leidens studentje, vloog ook, had ook zo'n lichtelijk 'arrogante' houding, etc.
Niets, ik doe nooit watquote:Op zondag 10 juni 2012 19:20 schreef Bartholomeus het volgende:
Zeilen heb ik al gedaan, vliegen staat nog op de to do list.![]()
Wat heb jij de laatste tijd ook alweer gedaan om uit je comfort zone te komen?
Hoe wil je dat gaan doen? Inzamelingsacties? Optochten? Reclame zendtijd?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:17 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
de europese bever is maar een knaagdier, en mag ongedierte blijven.
ik vind dat we een stichting moeten oprichten die het land ingaat om meer respect te eisen voor die canadeze bever
Klopt. Maar zou je die van gisteren niet geven dan? Ook niet eenmalig?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Kaneel en ik kunnen gemakkelijk samen op de hosseltour. We vallen op compleet andere types.
Dan ook niet haten op anderen die dat wel doen hmmkayquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was de serveerster bij de Annies gisteren.Ze was heet.
Annies kom ik heel vaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom ben ik een vrouw, nu ben ik namelijk nieuwsgierig.![]()
Vast nietquote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien ben je wel een goede vervangster.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef formerjellybean het volgende:
ha en je denkt een serveerster helemaal voor jezelf alleen te hebben![]()
Mijn oogjes op barmannen waren vroeger ook heel nuttig
Ze is heel lang en blond en tenger.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:23 schreef Casie het volgende:
[..]
Annies kom ik heel vaak.![]()
Waarom ben ik een vrouw, nu ben ik namelijk nieuwsgierig.
Het was een leuk meisje, maar ik ben niet zo van het eenmalig gevenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt. Maar zou je die van gisteren niet geven dan? Ook niet eenmalig?
Natuurlijk, wat is er nou eng aan FOK!kers?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met FOK!kers meeten zit dat dan in je comfortzone?
Weet ik veel.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:26 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat is er nou eng aan FOK!kers?
Ik ben toch best beangstigend?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:26 schreef twi het volgende:
[..]
Het was een leuk meisje, maar ik ben niet zo van het eenmalig geven
[..]
Natuurlijk, wat is er nou eng aan FOK!kers?
Sarcasme, het is niet voor iedereen neergelegdquote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan ook niet haten op anderen die dat wel doen hmmkay
Mwah, dat had ik de eerste keer na zoveel jaren wel, maar inmiddels is dat wel een beetje weggetrokken.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik veel.Sommige mensen worden bloednerveus van het idee dat ze bewust onbekende mensen (gaan) leren kennen.
quote:
Wie, wat, waar, waarom, wanneer, hoe?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ze is heel lang en blond en tenger.
Wat wil je weten over de koppelgedachten?
Lengte zegt niks Twi, en ik ben 1,78.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Mannen van 1.75m die zichzelf beangstigend noemen
wtf is er allemaal gebeurd?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet is koffiemagnetron erg geschrokken toen die mij ontmoette ??
Wat, wanneer is dat gebeurd dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet is koffiemagnetron erg geschrokken toen die mij ontmoette ??
Niet zo happen, je bent best engquote:
Ah een datequote:Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is heel lang terug hoor , we hebben toen met zijn 2 en wat bij een lokaal eetrestaurant gedronken.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
Binnenkort weer een meet bij mij, moet alleen nog ff een datum prikken
Mijn sarcasmeradar viert ook weekendquote:Op zondag 10 juni 2012 19:27 schreef twi het volgende:
[..]
Sarcasme, het is niet voor iedereen neergelegd
Wie: Twi, Myra, Heloef en ik. Over jou en een mattie van me.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:29 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Wie, wat, waar, waarom, wanneer, hoe?
Klinkt goedquote:Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
Binnenkort weer een meet bij mij, moet alleen nog ff een datum prikken
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:34 schreef Myraela het volgende:
Ik doe geen meetings meer in Leiden, waar we altijd aan de andere kant van de stad lijken te belanden en kei ver moeten lopen om een station te vinden. En ik een baksteen tegen mn been aangegooid moet krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wat heb je nog meer allemaal al gedaan?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn sarcasmeradar viert ook weekend![]()
Evengoed, ik probeer m'n leven wel een slinger te geven door dingen te doen die ik oprecht leuk vind. Ik heb als klein jochie al besloten dat ik ooit nog eens paard wilde leren rijden, en nu deed de kans zich voor. Tijd om 'm te grijpen dan toch? En dat zouden meer mensen moeten doen
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Godverdomme, had je zo stoer op je werk kunnen doen als je die nonchalant had laten zitten he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met zijn 2 is het gewoon een datequote:Op zondag 10 juni 2012 19:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee hoor was een kleine minimeet
Af en toe naar een meeting gaan, vorig jaar voor 't eerst alleen op vakantie geweest met zo'n groepsreis, ik noem maar eens ietsquote:Op zondag 10 juni 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer allemaal al gedaan?
Zie het als een complimentquote:Op zondag 10 juni 2012 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
ahh marba is nog oranje .
Trouwens gisteren probeerde weer een jongen van 26 me te versieren , ik snap het niet zo
weerquote:Op zondag 10 juni 2012 19:37 schreef formerjellybean het volgende:
ahh marba is nog oranje .
Trouwens gisteren probeerde weer een jongen van 26 me te versieren , ik snap het niet zo
Hoi Snarf.quote:
Dat impliceert dat ik heb gedate met Captain_Maximum.quote:
Ja sorry.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, had je zo stoer op je werk kunnen doen als je die nonchalant had laten zitten he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |