Nou, dat betekendt idd wel HEEL veel voor jequote:Op zondag 10 juni 2012 18:25 schreef DeLurker het volgende:
Ik (16) heb sinds ongeveer een week een 'relatie' met een jongen (18) die ik al een lange tijd leuk vind. Alhoewel deze relatie pas een week speelt, heb ik wel het gevoel dat het veel voor me betekend. ...
Ondanks mijn gevoelens, had ik dit weekend (na heel wat glazen alcohol) tijdens het uitgaan toch besloten om met iemand te zoenen.
Ik heb achetraf ook heel veel spijt en ik schaam me kapotquote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, dat betekendt idd wel HEEL veel voor je
Oh boohooquote:Op zondag 10 juni 2012 18:29 schreef DeLurker het volgende:
Ik heb achetraf ook heel veel spijt en ik schaam me kapot![]()
Voelt? je BENT er eenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:32 schreef DeLurker het volgende:
[..]
Ik voel me zelf al kut en sletterig dus dit soort reacties zijn overbodig.
Dat zekerquote:Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef slangpie het volgende:
ts is homo? respect dat je op je 16e al uit de kast bent.
IK vind zoenen anders ook vreemdgaan hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
Je hebt alleen gezoend toch? Ik lees nergens dat je vreemdgegaan bent eigenlijk.
voor de een is dat wel vreemdgaan, voor de ander niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
Je hebt alleen gezoend toch? Ik lees nergens dat je vreemdgegaan bent eigenlijk.
Niet weer die discussiequote:Op zondag 10 juni 2012 18:37 schreef slangpie het volgende:
[..]
voor de een is dat wel vreemdgaan, voor de ander niet.
Echt hé.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, dat betekendt idd wel HEEL veel voor je
TS beschouwt het, net als velen anderen, als vreemdgaan. Dat is wat van belang is. En nu mag zij het aan haar vriend gaan opbiechten en dan zal ze wel zien hoe hij erover denkt.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind zelf zoenen geen vreemdgaan, maar hij vind dat wel. Ik ben ermee akkoord gegaan dat ik dat niet zou doen, dus ik ben vreemd gegaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:40 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
TS beschouwt het, net als velen anderen, als vreemdgaan. Dat is wat van belang is. En nu mag zij het aan haar vriend gaan opbiechten en dan zal ze wel zien hoe hij erover denkt.
Ik zou het gewoon vertellen anders blijft het knagen dan komt hij er toch wel achterquote:Op zondag 10 juni 2012 18:44 schreef DeLurker het volgende:
[..]
Ik vind zelf zoenen geen vreemdgaan, maar hij vind dat wel. Ik ben ermee akkoord gegaan dat ik dat niet zou doen, dus ik ben vreemd gegaan.
Dit doet mij vermoeden dat als je er vrij zeker van was geweest dat hij het niet te weten zou komen, dat je dan je schouders op had gehaald en het geen probleem zou hebben gevonden.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:44 schreef DeLurker het volgende:
[..]
Ik vind zelf zoenen geen vreemdgaan, maar hij vind dat wel. Ik ben ermee akkoord gegaan dat ik dat niet zou doen, dus ik ben vreemd gegaan.
Als we het niet hadden besproken, had ik ook aangenomen dat hij het als vreemdgaan ziet (zoals vele mensen). En dan zat ik dus met dezelfde gevoelens en vraag.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dit doet mij vermoeden dat als je er vrij zeker van was geweest dat hij het niet te weten zou komen, dat je dan je schouders op had gehaald en het geen probleem zou hebben gevonden.
Oké, maar dan geldt alsnog wat ik net zei.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:55 schreef DeLurker het volgende:
[..]
Als we het niet hadden besproken, had ik ook aangenomen dat hij het als vreemdgaan ziet (zoals vele mensen). En dan zat ik dus met dezelfde gevoelens en vraag.
quote:Ik heb kan denk ik zo'n geheim te bewaren ('leven' met het schuldgevoel), maar er waren ook mensen van dezelfde school aanwezig. Er is dus een kans dat hij het via via te horen krijgt, wat nog meer schade aanbrengt dan als ik het zelf vertel.
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dit doet mij vermoeden dat als je er vrij zeker van was geweest dat hij het niet te weten zou komen, dat je dan je schouders op had gehaald en het geen probleem zou hebben gevonden.
Maar dan moet ze wel eerlijk tegen hem zijn over waarom ze het uitmaakt. Ik zou het echt walgelijk van haar vinden als zij hem in onzekerheid achter zou later over waarom zijn vriendin die hij echt leuk vond het al na een week uitmaakte en hij dan later via iemand anders achter de reden moest komen.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:19 schreef formerjellybean het volgende:
ik denk dat je het beter uit kan maken want als je na een week al vreemd gaat ben je schijnbaar toch echt niet zo verliefd
Iddquote:Op zondag 10 juni 2012 19:22 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Maar dan moet ze wel eerlijk tegen hem zijn over waarom ze het uitmaakt. Ik zou het echt walgelijk van haar vinden als zij hem in onzekerheid achter zou later over waarom zijn vriendin die hij echt leuk vond het al na een week uitmaakte en hij dan later via iemand anders achter de reden moest komen.
Als je graag een stabiele en goed relatie wil zou het dan niet handig zijn jezelf niet meer te zien als 'onzekere slet'?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:25 schreef DeLurker het volgende:
Edit: Ik WEET dat ik een afschuwelijke onzekere slet ben. Normaal heb ik daar geen problemen mee, maar nu dus wel.
True. Dan kan je beter open kaart spelen. Maar of TS dat durft...quote:Op maandag 11 juni 2012 08:40 schreef Fera het volgende:
Zou het hem zeker zelf vertellen, heb je misschien nog enige kans op vergeving. Als hij t van een ander hoort kun je het wel schudden. Beetje dom.
Eerlijk gezegd vind ik dit nog wel een goed plan.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:42 schreef Ticootje het volgende:
En stel meteen een open relatie voor, dan heb je dat gezeik niet meer.
Spijt komt altijd na de zonde, weinig zeggend.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:29 schreef DeLurker het volgende:
[..]
Ik heb achetraf ook heel veel spijt en ik schaam me kapot![]()
Open relaties zijn voor zwakke wat minder ontwikkelde mensen zonder ruggengraat.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:28 schreef Ticootje het volgende:
Je kan het ook nog zo draaien dat je er niet zeker van was of jullie nu echt iets hebben..
Au contraire.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:07 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Open relaties zijn voor zwakke wat minder ontwikkelde mensen zonder ruggengraat.
Niet kapot gaan van jaloezie elke keer als je wederhelft uit gaat is dat dan weer wel. Een open relatie is wat mij betreft wel een oefening in zelfvertrouwen. Zo zeker zijn dat zelfs wanneer die ander intiem is met een ander dat jij nog steeds je van het bent is best knap.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:12 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Denken dat je de hele wereld moet neuken is niet echt een vorm van sterkte
Leg uit ?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:07 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Open relaties zijn voor zwakke wat minder ontwikkelde mensen zonder ruggengraat.
het probleem is vermoedelijk voroal dat hij dat nu misschien ook zal ontdekken dat je dat bent en misschien daar niet zo blij mee zal zijn..quote:Op zondag 10 juni 2012 18:25 schreef DeLurker het volgende:
Edit: Ik WEET dat ik een afschuwelijke onzekere slet ben. Normaal heb ik daar geen problemen mee, maar nu dus wel.
Wat is daar knap aan, ik vind dat eerder een zwakte, waarom zou je je vrouw ook nog door anderen laten neuken, niet echt mannelijkquote:Op maandag 11 juni 2012 09:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet kapot gaan van jaloezie elke keer als je wederhelft uit gaat is dat dan weer wel. Een open relatie is wat mij betreft wel een oefening in zelfvertrouwen. Zo zeker zijn dat zelfs wanneer die ander intiem is met een ander dat jij nog steeds je van het bent is best knap.
Open relatie <=>de hele wereld neuken.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:12 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Denken dat je de hele wereld moet neuken is niet echt een vorm van sterkte
Ik denk, TS, dat je dit HOOPT, zodat je het niet uit jezelf hoeft te vertellen...quote:• Wacht tot hij ernaar vraagt.
Hehheh een NULL-safe not-equal operator. Kudos.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Open relatie <=>de hele wereld neuken.
Als je doet wat de meerderheid zegt, ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:18 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Maar goed, de poll lijkt mij duidelijk genoeg.
Angst is hier het sleutelwoord denk ik.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:36 schreef Taurus het volgende:
Natuurlijk vertel je dat niet. Want 1. het was een zoen.Alsjeblieft zeg. En 2. een week! Jullie zijn een week officieel samen. En 3. het vertrouwen is dan volledig geschaad. Waarom wil je dat?
waarom zou je iemand op zijn hart trappen...quote:Op zondag 10 juni 2012 18:34 schreef Sylvana het volgende:
OMG en dat al binnen 1 week
Ik zou het tegen hem zeggen, het uitmaken en voorlopig nog niet aan een relatie beginnen. Blijkbaar ben je nog niet toe aan wat vastigheid.
quote:Op maandag 11 juni 2012 09:21 schreef Ziba het volgende:
Niet vertellen. Het was maar een onschuldige zoen. En zodra iemand hem het verteld moet je het gewoon ontkennen. Niks aan de hand en verdergaan. En zulke dingen in de toekomst voorkomen.
Spijker en kop.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:42 schreef Kluts het volgende:
Als je binnen 1 week al vreemdgaat was de liefde wel heel sterk! En je was ws ook ontzettend verliefd op je vriend, waardoor je gelijk de eerste de beste gast in de kroeg op zijn bek pakte.
De vraag is dus niet of je het moet vertellen, maar of je überhaupt wel toe bent aan een relatie.
Of denk je zelf dat dit nooit meer zal gebeuren, bijvoorbeeld als het ff minder tussen jullie gaat?
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:42 schreef Kluts het volgende:
Als je binnen 1 week al vreemdgaat was de liefde wel heel sterk! En je was ws ook ontzettend verliefd op je vriend, waardoor je gelijk de eerste de beste gast in de kroeg op zijn bek pakte.
De vraag is dus niet of je het moet vertellen, maar of je überhaupt wel toe bent aan een relatie.
Of denk je zelf dat dit nooit meer zal gebeuren, bijvoorbeeld als het ff minder tussen jullie gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |