Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ouch..quote:
Geluk.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:58 schreef Lindgren. het volgende:
Deze had ik nooit eerder gezien, maar dit is echt technisch perfecte goal.
Vandermar doet het beterquote:Op zondag 10 juni 2012 17:58 schreef Lindgren. het volgende:
Deze had ik nooit eerder gezien, maar dit is echt technisch perfecte goal.
loltwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 10-06-2012 om 18:03:25Here's the REAL battle! Best beard? #XabiAlonso or #DeRossi? reageer retweet
Gewoon latenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk heb ik het bronzen toernooi gewonnen, in de finale was ik veel beter. Mijn tegenstander heeft nog een uitnodiging gestuurd maar ik weet niet of ik dat moet accepteren
Overigens heb ik daarna met mijn BPL bronze team nog een keer het toernooi gewonnen. Na mijn 0-2 stuurde mijn tegenstander gg en hij ging eigen goals maken
Ik kan niet eens kijkenquote:
Inkoppertjequote:
Oh, vandaar zit je op FOK!.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Inkoppertje
School
Boekverslag en een complete presentatie bouwen. Daarna leren voor 4 toetsen
Laat maar, heb Kaka al.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:37 schreef WezepAFCA het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1046631
Iemand een andere optie voor renato augusto?
Kijk sporzaquote:
Miccoliquote:Op zondag 10 juni 2012 18:56 schreef Bitterlemon het volgende:
Als je een Serie A team of een Italiaans hebt/maakt en je hebt niet zo veel coinsmoet moet je Miccoli halen voor ong. 1200 coins.
Zo'n goeie speler voor zo weinig geld
Ik vind hem persoonlijk nog beter dan Pato.
Hallo nieuwe postertquote:Op zondag 10 juni 2012 18:56 schreef Bitterlemon het volgende:
Als je een Serie A team of een Italiaans hebt/maakt en je hebt niet zo veel coinsmoet moet je Miccoli halen voor ong. 1200 coins.
Zo'n goeie speler voor zo weinig geld
Ik vind hem persoonlijk nog beter dan Pato.
Meer scoren en anders een andere formatie uitkiezenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:59 schreef stoereboii het volgende:
Heb nu dit in 4231
Lukaku
TOTY Dembele
Kaka CAM IF Dos Santos Cam
Fellaini toure
Marcelo kompany vermaelen walker
TOTY Courtois
Maar heb met 4231 altijd moeite met scoren, ik probeerde ibra eens hierin en die had 5 uit 10, in 3412 liep ie 2 uit 1. Iemand tips?
Andere formatie die je wel ligt.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:59 schreef stoereboii het volgende:
Heb nu dit in 4231
Lukaku
TOTY Dembele
Kaka CAM IF Dos Santos Cam
Fellaini toure
Marcelo kompany vermaelen walker
TOTY Courtois
Maar heb met 4231 altijd moeite met scoren, ik probeerde ibra eens hierin en die had 5 uit 10, in 3412 liep ie 2 uit 1. Iemand tips?
Ik ga het nog ff zo proberen. Nog maar 2 matchen gespeeld. Eerste 3-2 winst na verlenging. 2de match 1-1 en heb 2 weken geen fifa gespeeld.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Meer scoren en anders een andere formatie uitkiezen
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
nou Bdil al je bets fout
edit; of toch nog hoop
Nee nee nee, Spanje zou als eerste scoren. Die scheids werkt trouwens niet mee voor je kaarten, want Arbeloa had er wel eentje verdiendquote:
Dit wou ik net postenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:17 schreef DannyDeko het volgende:
Typisch fifa goaltje met zn RB finesse shot
80% van de fifa spelers had hem afgelegd.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:17 schreef DannyDeko het volgende:
Typisch fifa goaltje met zn RB finesse shot
Ik heb hem nogquote:Op zondag 10 juni 2012 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zie de prijs van Di Natale nu omhoog schieten
Sweatyquote:Op zondag 10 juni 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
80% van de fifa spelers had hem afgelegd.
Ik had hetzelfde gedaan als hijquote:Op zondag 10 juni 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
80% van de fifa spelers had hem afgelegd.
Ik had 3-2 ingevultquote:
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in ieder geval 1 bet goedandere 2 lijken onmogelijk.
eens.quote:
Eens*quote:
zij.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wat als Fabregas weer scoort of De Rossi doet dat bv. Zullen hun dan paarse kaartjes krijgen voor ST en CB?
Ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wat als Fabregas weer scoort of De Rossi doet dat bv. Zullen hun dan paarse kaartjes krijgen voor ST en CB?
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zij.
trolol grammar mode sorry echt sorry
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja.
De Rossi had eigenlijk al een zwarte kaart als CB moeten krijgen na 1 of andere wedstrijd van Roma waar hij scoorde
Ik ben even scoren, tot zo!quote:
Bijna johquote:Op zondag 10 juni 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben even scoren, tot zo!
Even inkomen..
Wat doe je? Je had moeten schieten en niet proberen om langs Buffon te gaan of je had rechter pook moeten gebruikenquote:
Ik hield m'n hart wel even vast hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 19:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat doe je? Je had moeten schieten en niet proberen om langs Buffon te gaan of je had rechter pook moeten gebruiken
rare stream van nos. Zodra je andere processen hebt die je internet gebruiken, dus downloads, Andere browservensters etc, gaat hij automatisch downscalen. Geen bufferen daardoor, maar kwaliteit wordt steeds minder waardoor je wel moet f5enquote:Op zondag 10 juni 2012 19:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Wordt bij jullie de EK stream ook na een aantal minuten blurry?
Ze luisteren meteen LB+Y over de verdediging, jammer dat omhaals bijna nooit lukken (op Fifaquote:Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef DutchSL het volgende:
Italië moet LB + Y gaan doen op di Natale en Giovinco als ze tegen Pique staan.
Ja precies. Beetje irritant. Meestal heb je nog de keuze om in een andere player te bekijken, maar die kan ik nu niet vinden.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
rare stream van nos. Zodra je andere processen hebt die je internet gebruiken, dus downloads, Andere browservensters etc, gaat hij automatisch downscalen. Geen bufferen daardoor, maar kwaliteit wordt steeds minder waardoor je wel moet f5en
Penalty en geel zou leuk zijnquote:
Ik zie net dat ik in je sig sta en een baas op CAM benquote:
Zou ik ook niet doen, lekker egotrippen jeweetssquote:
Lijkt wel een Nederlander.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Torres doet het helemaal niet slecht, alleen het afmaken
Als je niet kan afmaken dan doe je het niet goed als spits.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Torres doet het helemaal niet slecht, alleen het afmaken
Sinds wanneerquote:Op zondag 10 juni 2012 19:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dan kon ik hem duur verkopen, heb zijn IF
Oneensquote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je niet kan afmaken dan doe je het niet goed als spits.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:48 schreef DannyDeko het volgende:
Vinden jullie niet er een gigantisch verschil in kwaliteit zit qua spelen tussen NL en bijv Spanje, Italie en Duitsland? Die voelen ze zich allemaal zoveel meer op hun gemak aan de bal en alles gaat zo veel soepeler.
Ik had het over Marchisioquote:Op zondag 10 juni 2012 19:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gister zocht je nog een if spits onder de 15k en nu heb je Torres.
hebben we de pace niet voor.quote:
Ja, met Vlaar en Mathijsen met hun 17 pace en Afellay/Robben op de flanken die nooit mee verdedigen.quote:
Willemsquote:Op zondag 10 juni 2012 19:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hunt - RvP
Sneijder
Afellay - VDV - Bommel - Robben
Willems, Heitinga, De jong
True, maar Bouma dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Willems. Leuk voor de LB, maar niet centraal achterin
Taiwooooquote:Op zondag 10 juni 2012 19:56 schreef GekkeZuiden het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog verbeteringen? V.Persie
Willems LM dan.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Willems. Leuk voor de LB, maar niet centraal achterin
Doe mij maar weer Boulah RBquote:Op zondag 10 juni 2012 19:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
--------------------Huntelaar
---------Robben-V.Persie-Narsing
--------------Sneijder-De Jong
Willems-Mathijsen-Heitinga-v.d.Wiel
Wat is die van jou dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
Al die onrealistische opstellingen van jullie.
Je kunt zowel offline als online veel verschillende spelmodi spelen. Tegen de pc spelen is overigens wel een verschrikking.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:01 schreef GlenSpey het volgende:
Nu met t Ek in volle gang wakkert de voetbalkoorts weer aan. Mijn laatste fifa spel dateert alweer uit '10 dus t wordt tijd voor een nieuwe![]()
Over fifa12 heb ik veel goeds gehoord maar wie kan me de verschillen vertellen? En is t spel voornamelijk online of nog steeds vs de pc?
Online. Gewoon kopenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:01 schreef GlenSpey het volgende:
Nu met t Ek in volle gang wakkert de voetbalkoorts weer aan. Mijn laatste fifa spel dateert alweer uit '10 dus t wordt tijd voor een nieuwe![]()
Over fifa12 heb ik veel goeds gehoord maar wie kan me de verschillen vertellen? En is t spel voornamelijk online of nog steeds vs de pc?
Wij spelen hier allemaal vooral online, omdat een DLC spelen van FIFAquote:Op zondag 10 juni 2012 20:01 schreef GlenSpey het volgende:
Affelay en Robben omdraaien, dan eens!quote:Op zondag 10 juni 2012 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Afellay Hunter Robben
Sneijder Bommel VdV
Willems Mathijsen Heit VdW
Steek
Geen van Persiequote:Op zondag 10 juni 2012 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Afellay Hunter Robben
Sneijder Bommel VdV
Willems Mathijsen Heit VdW
Steek
-------------------Huntelaar----------------------quote:
FUT is geen DLCquote:Op zondag 10 juni 2012 20:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wij spelen hier allemaal vooral online, omdat een DLC spelen van FIFA
Volgens mij kan je beter wachten tot FIFA 13, Vakantie komt er aan, dus veel zal je waarschijnlijk niet gaan spelen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:01 schreef GlenSpey het volgende:
Of juist wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter wachten tot FIFA 13, Vakantie komt er aan, dus veel zal je waarschijnlijk niet gaan spelen.
Als je toch weinig FIFA spellen koopt kan je net zo goed nu voor 20 euro fifa 12 ophalen en spelen op het moment dat je er zin in hebt =nuquote:Op zondag 10 juni 2012 20:03 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Volgens mij kan je beter wachten tot FIFA 13, Vakantie komt er aan, dus veel zal je waarschijnlijk niet gaan spelen.
quote:
Nietes. Staat standaard al op je diskquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van Persie moet er wel in maar niet in de spits. Daaromquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
-------------------Huntelaar----------------------
Robben------Sneijder-------van Persie-----
-----van der vaart------de Jong--------------
Willems -Mathijsen--Heitinga--vdw-------
Hij moet op CFquote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
van Persie moet er wel in maar niet in de spits. Daarom
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
Voor CDM welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
nee RvP moet opflikkeren.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
van Persie moet er wel in maar niet in de spits. Daarom
[..]
Nee joh, Sneijder moet overal de bal op kunnen pikken, dit doet hij ook waardoor hij niet doorloopt naar de spits. Achter Huntelaar kan je daarom Van Persie goed gebruiken die eroverheen komt met Sneijder of op 'CDM' of hangend op rechts. Liever de eerste variant waarbij De Jong/Van Bommel dus echt defensief wordt en sneijder nog tussen RVP en Bommel/DeJongquote:
Grapje toch. Je moet hem gewoon op CAM zettenquote:
Sneijder gaat never nooit op CDM spelen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee joh, Sneijder moet overal de bal op kunnen pikken, dit doet hij ook waardoor hij niet doorloopt naar de spits. Achter Huntelaar kan je daarom Van Persie goed gebruiken die eroverheen komt met Sneijder of op 'CDM' of hangend op rechts. Liever de eerste variant waarbij De Jong/Van Bommel dus echt defensief wordt en sneijder nog tussen RVP en Bommel/DeJong
Kroatië dadelijkquote:Op zondag 10 juni 2012 20:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Grapje toch. Je moet hem gewoon op CAM zetten
2 weken vakantie?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Ga jij niet op vakantie dan. of een weekje weg. Zou wel triest zijn als je 2weken achter elkaar FIFA gaat spelen
Daarom zeg ik ook ertussen. Vrije rol dus.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sneijder gaat never nooit op CDM spelen.
Nou dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:11 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja maar jij bent niet 9weken van huis toch, en in NL vaak wel een weekje regen
Jij dacht dat ik maar 2weken vakantie bedoelde. Maar als jij 2weken achter elkaar wilt FIFA'en moet je dat zelf wetenquote:
Wtf?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:15 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik maar 2weken vakantie bedoelde. Maar als jij 2weken achter elkaar wilt FIFA'en moet je dat zelf weten
Ja ikke ook, maar toch niet 2weken achter elkaar?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wtf?Ik bedoel dat ik 9 weken vakantie heb en dan echt wel af en toe even FIFA speel.
en hoe lekker werkt t spel online? Zitten er veel goeie spelers of maakt een noob als ik ook een kans? :p Ik las dat je voor dat Fut moet betalen.. Is dat met echt geld of spel-geld? En als laatste... welk platform raad men hier aan? Ik heb een ps3 en een gamepc, die laatste heeft mijn eigen voorkeur :pquote:Op zondag 10 juni 2012 20:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wij spelen hier allemaal vooral online, omdat een DLC spelen van FIFA
ps3. op pc is fifa schijt.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
en hoe lekker werkt t spel online? Zitten er veel goeie spelers of maakt een noob als ik ook een kans? :p Ik las dat je voor dat Fut moet betalen.. Is dat met echt geld of spel-geld? En als laatste... welk platform raad men hier aan? Ik heb een ps3 en een gamepc, die laatste heeft mijn eigen voorkeur :p
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja ikke ook, maar toch niet 2weken achter elkaar?
Voor FUT hoef je geen geld te betalen, maar dat kan wel als je pakjes wilt kopen. Verder kom je bij 1tegen1 online eerst in divisie 10(laagste niveau)quote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
en hoe lekker werkt t spel online? Zitten er veel goeie spelers of maakt een noob als ik ook een kans? :p Ik las dat je voor dat Fut moet betalen.. Is dat met echt geld of spel-geld? En als laatste... welk platform raad men hier aan? Ik heb een ps3 en een game, die laatste heeft mijn eigen voorkeur :p
Niet maar daar had ik het over en jij geeft daar antwoord op ook al heb jij het daar niet overquote:
Heb morgen toets Natuurkunde, begin deze avond pas te lerenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zocht even naar Miquel en ik vind er 2 in 4-1-2-1-2 voor onder de 2k, 1 voor 1.3k en 1 voor 1.9k
Maar nu ga ik echt met school bezig.
2 dode links en een club link, is net te weinig denk ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zegt Futhead hier dat Garay 9 chem heeft en heeft hij op Fut maar 7 chem
Had ik ook met Tourequote:Op zondag 10 juni 2012 20:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zegt Futhead hier dat Garay 9 chem heeft en heeft hij op Fut maar 7 chem
Is er een fatsoenlijke oplossing voor te vinden? Of is Garay switchen voor Rolando de enige optie?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 dode links en een club link, is net te weinig denk ik.
Is best een teleurstelling als dat gebeurdquote:Op zondag 10 juni 2012 20:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Had ik ook met ToureDaarom heb ik daar nu Taarabt ipv Afellay neergezet
Argentijn van Porto voor Moutinhoquote:Op zondag 10 juni 2012 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is er een fatsoenlijke oplossing voor te vinden? Of is Garay switchen voor Rolando de enige optie?
Thanks, helemaal niet aan gedachtquote:
Voor hoeveel verkoop je hem?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:44 schreef Ajacied7 het volgende:
Gaat lekkerNog nooit zoveel van dezelfde speler in 3 uur verkocht[ afbeelding ]
Maak een tweede team en speel daar even mee. Bronze MLS schijnt te werkenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:45 schreef Rijst het volgende:
godver ik blijf maar verliezen. 3e alweer achterelkaar.
quote:
Ik had je graag een nummer 5 meegegevenquote:
Maar 1 oplossing :quote:Op zondag 10 juni 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
echt niet normaal hoeveel goals ik tegen krijg en ik amper iets creëer
Je moet ook met RvP spelen ipv Huntelaarquote:Op zondag 10 juni 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
confettiquote:
Confetti had een paar miljoen te koopquote:
Doe Confetti een DMquote:
Ik moet er max 250quote:
Ik heb gewoon nog een werkende autobuyerquote:Op zondag 10 juni 2012 21:01 schreef WezepAFCA het volgende:
Op sythe.org (black market site): Autobuyers have been shut down by EA, and therefore the coin supply will be cut to an extremely low stock. Just a heads up as most suppliers will be shorted on their supplies which may lead to some scamming... just a heads up.
Die heb ik ook gekocht, zag er beter uit dan Lucho Gonzalezquote:
Waarom gebruik je hem niet?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog een werkende autobuyer
Mwa, lui vooralquote:
mongooltje op de tribunequote:Op zondag 10 juni 2012 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom hoorde ik het fluitje al toen de bal er nog niet eens in lag? St.Ledger 73 pace als CB trouwens
Sorry ik stop welquote:
Ga er samen met Pino heen dan!quote:Op zondag 10 juni 2012 21:10 schreef Fuszy het volgende:
ik mag hopen dat iedereen van EA binnen nu en een week sterft. Programmeren kunnen ze niet
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:10 schreef Fuszy het volgende:
ik mag hopen dat iedereen van EA binnen nu en een week sterft. Programmeren kunnen ze niet
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:10 schreef Fuszy het volgende:
Beetje overkill op het middenveld vind ik. En dan nog die 2 spitsen ervoor. Het werkte niet zo voor mij maar ik hou niet zo van dat driehoekje voorin.quote:
harhar ik wil je wel keer coachen hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 21:13 schreef Rijst het volgende:
ik wil geloven dat het aan de handicap ligt maar volgens mij bak ik er gewoon niks van.
Dat vind ik niet erg, maar er zijn dus geen gaten in de veredediging? Dus dat ik overlopen wordt bij een counter?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beetje overkill op het middenveld vind ik. En dan nog die 2 spitsen ervoor. Het werkte niet zo voor mij maar ik hou niet zo van dat driehoekje voorin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |