Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ouch..quote:
Geluk.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:58 schreef Lindgren. het volgende:
Deze had ik nooit eerder gezien, maar dit is echt technisch perfecte goal.
Vandermar doet het beterquote:Op zondag 10 juni 2012 17:58 schreef Lindgren. het volgende:
Deze had ik nooit eerder gezien, maar dit is echt technisch perfecte goal.
loltwitter:EASPORTSFIFA twitterde op zondag 10-06-2012 om 18:03:25Here's the REAL battle! Best beard? #XabiAlonso or #DeRossi? reageer retweet
Gewoon latenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk heb ik het bronzen toernooi gewonnen, in de finale was ik veel beter. Mijn tegenstander heeft nog een uitnodiging gestuurd maar ik weet niet of ik dat moet accepteren
Overigens heb ik daarna met mijn BPL bronze team nog een keer het toernooi gewonnen. Na mijn 0-2 stuurde mijn tegenstander gg en hij ging eigen goals maken
Ik kan niet eens kijkenquote:
Inkoppertjequote:
Oh, vandaar zit je op FOK!.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Inkoppertje
School
Boekverslag en een complete presentatie bouwen. Daarna leren voor 4 toetsen
Laat maar, heb Kaka al.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:37 schreef WezepAFCA het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1046631
Iemand een andere optie voor renato augusto?
Kijk sporzaquote:
Miccoliquote:Op zondag 10 juni 2012 18:56 schreef Bitterlemon het volgende:
Als je een Serie A team of een Italiaans hebt/maakt en je hebt niet zo veel coinsmoet moet je Miccoli halen voor ong. 1200 coins.
Zo'n goeie speler voor zo weinig geld
Ik vind hem persoonlijk nog beter dan Pato.
Hallo nieuwe postertquote:Op zondag 10 juni 2012 18:56 schreef Bitterlemon het volgende:
Als je een Serie A team of een Italiaans hebt/maakt en je hebt niet zo veel coinsmoet moet je Miccoli halen voor ong. 1200 coins.
Zo'n goeie speler voor zo weinig geld
Ik vind hem persoonlijk nog beter dan Pato.
Meer scoren en anders een andere formatie uitkiezenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:59 schreef stoereboii het volgende:
Heb nu dit in 4231
Lukaku
TOTY Dembele
Kaka CAM IF Dos Santos Cam
Fellaini toure
Marcelo kompany vermaelen walker
TOTY Courtois
Maar heb met 4231 altijd moeite met scoren, ik probeerde ibra eens hierin en die had 5 uit 10, in 3412 liep ie 2 uit 1. Iemand tips?
Andere formatie die je wel ligt.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:59 schreef stoereboii het volgende:
Heb nu dit in 4231
Lukaku
TOTY Dembele
Kaka CAM IF Dos Santos Cam
Fellaini toure
Marcelo kompany vermaelen walker
TOTY Courtois
Maar heb met 4231 altijd moeite met scoren, ik probeerde ibra eens hierin en die had 5 uit 10, in 3412 liep ie 2 uit 1. Iemand tips?
Ik ga het nog ff zo proberen. Nog maar 2 matchen gespeeld. Eerste 3-2 winst na verlenging. 2de match 1-1 en heb 2 weken geen fifa gespeeld.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Meer scoren en anders een andere formatie uitkiezen
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
nou Bdil al je bets fout
edit; of toch nog hoop
Nee nee nee, Spanje zou als eerste scoren. Die scheids werkt trouwens niet mee voor je kaarten, want Arbeloa had er wel eentje verdiendquote:
Dit wou ik net postenquote:Op zondag 10 juni 2012 19:17 schreef DannyDeko het volgende:
Typisch fifa goaltje met zn RB finesse shot
80% van de fifa spelers had hem afgelegd.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:17 schreef DannyDeko het volgende:
Typisch fifa goaltje met zn RB finesse shot
Ik heb hem nogquote:Op zondag 10 juni 2012 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zie de prijs van Di Natale nu omhoog schieten
Sweatyquote:Op zondag 10 juni 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
80% van de fifa spelers had hem afgelegd.
Ik had hetzelfde gedaan als hijquote:Op zondag 10 juni 2012 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
80% van de fifa spelers had hem afgelegd.
Ik had 3-2 ingevultquote:
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
in ieder geval 1 bet goedandere 2 lijken onmogelijk.
eens.quote:
Eens*quote:
zij.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wat als Fabregas weer scoort of De Rossi doet dat bv. Zullen hun dan paarse kaartjes krijgen voor ST en CB?
Ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wat als Fabregas weer scoort of De Rossi doet dat bv. Zullen hun dan paarse kaartjes krijgen voor ST en CB?
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zij.
trolol grammar mode sorry echt sorry
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja.
De Rossi had eigenlijk al een zwarte kaart als CB moeten krijgen na 1 of andere wedstrijd van Roma waar hij scoorde
Ik ben even scoren, tot zo!quote:
Bijna johquote:Op zondag 10 juni 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben even scoren, tot zo!
Even inkomen..
Wat doe je? Je had moeten schieten en niet proberen om langs Buffon te gaan of je had rechter pook moeten gebruikenquote:
Ik hield m'n hart wel even vast hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 19:31 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wat doe je? Je had moeten schieten en niet proberen om langs Buffon te gaan of je had rechter pook moeten gebruiken
rare stream van nos. Zodra je andere processen hebt die je internet gebruiken, dus downloads, Andere browservensters etc, gaat hij automatisch downscalen. Geen bufferen daardoor, maar kwaliteit wordt steeds minder waardoor je wel moet f5enquote:Op zondag 10 juni 2012 19:25 schreef Vijf_voor het volgende:
Wordt bij jullie de EK stream ook na een aantal minuten blurry?
Ze luisteren meteen LB+Y over de verdediging, jammer dat omhaals bijna nooit lukken (op Fifaquote:Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef DutchSL het volgende:
Italië moet LB + Y gaan doen op di Natale en Giovinco als ze tegen Pique staan.
Ja precies. Beetje irritant. Meestal heb je nog de keuze om in een andere player te bekijken, maar die kan ik nu niet vinden.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
rare stream van nos. Zodra je andere processen hebt die je internet gebruiken, dus downloads, Andere browservensters etc, gaat hij automatisch downscalen. Geen bufferen daardoor, maar kwaliteit wordt steeds minder waardoor je wel moet f5en
Penalty en geel zou leuk zijnquote:
Ik zie net dat ik in je sig sta en een baas op CAM benquote:
Zou ik ook niet doen, lekker egotrippen jeweetssquote:
Lijkt wel een Nederlander.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Torres doet het helemaal niet slecht, alleen het afmaken
Als je niet kan afmaken dan doe je het niet goed als spits.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Torres doet het helemaal niet slecht, alleen het afmaken
Sinds wanneerquote:Op zondag 10 juni 2012 19:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dan kon ik hem duur verkopen, heb zijn IF
Oneensquote:Op zondag 10 juni 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je niet kan afmaken dan doe je het niet goed als spits.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:48 schreef DannyDeko het volgende:
Vinden jullie niet er een gigantisch verschil in kwaliteit zit qua spelen tussen NL en bijv Spanje, Italie en Duitsland? Die voelen ze zich allemaal zoveel meer op hun gemak aan de bal en alles gaat zo veel soepeler.
Ik had het over Marchisioquote:Op zondag 10 juni 2012 19:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gister zocht je nog een if spits onder de 15k en nu heb je Torres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |