quote:
quote:
Deze posts.quote:
Gat in de markt.quote:
Juist wel geloof ikquote:Op zondag 10 juni 2012 17:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hij krijgt het publiek ook niet echt mee zo.
quote:
quote:
Gebeurd ook nogquote:Op zondag 10 juni 2012 17:11 schreef Ambrosius het volgende:
Nu kunnen ze Djokovic een nieuwe stoel
geven.
"Dan liggen de schilvers er ook nog"quote:
Zoek maar eens op Operacion Puerto. Hardnekkige geruchten rondom Nadal. Ik vertrouw die gast voor geen meter.quote:
Gebeurd?quote:
Schilvers?quote:
Ohja dat geloof ik zelf ook wel, maar om nou zo in het topic te komen trollenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Operacion Puerto. Hardnekkige geruchten rondom Nadal. Ik vertrouw die gast voor geen meter.
De sponsor vond het vast niet erg, nog nooit zoveel camerashots van dat bankje geweest.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ze stoppen, de sponsor heeft gebeld.
Was niet de bedoelingquote:Op zondag 10 juni 2012 17:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja dat geloof ik zelf ook wel, maar om nou zo in het topic te komen trollen
quote:
Waar ligt Frankrijk, gewoon onder Nederland ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:20 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
het wordt voor vanavond wel weer droog hoor, en het gaat straks misschien wel minder hard regenen...
Dit is natuurlijk grote kul. Als het droog was geweest dan was het verschil een stuk groter geweest.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:19 schreef banderas het volgende:
zijn geen omstandigheden voor djokovic...erg jammer want datti beter kan tennisse is wel duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |