SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Self-Catering op 11-06-2012 20:04:29 ]Of niet?
quote:
Ja idd, wel één hele wedstrijd waarin iedereen behalve Krohn-Dehli (of all people) miste.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:25 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Persie heeft zn kansen nou onderhand wel gehad
Ik dacht dat jij een van de vrouwelijke VBL posters was die wel zogenaamd verstand van voetbal zou hebben.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, wel één hele wedstrijd waarin iedereen behalve Krohn-Dehli (of all people) miste.
Gewoon Huntelaar en Van Persie, kwam genoeg dreiging vanaf.
Huntelaar en vP niet samen opstellen.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:30 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een van de vrouwelijke VBL posters was die wel zogenaamd verstand van voetbal zou hebben.![]()
Wat een deceptie
Ik heb t niet over een wedstrijd.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, wel één hele wedstrijd waarin iedereen behalve Krohn-Dehli (of all people) miste.
Gewoon Huntelaar en Van Persie, kwam genoeg dreiging vanaf.
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 10 juni 2012 15:35 schreef Breekfast het volgende:
Feit is eigenlijk dat Van Marwijk beide spitsen kapot heeft gemaakt met dit beleid.
Hij laat de discussie eerst onnodig lang door duren door pas zo laat een beslissing te nemen over wie er in de spits moet. Hierdoor leg je immense druk bij de spits die uiteindelijk de voorkeur krijgt.
Hij had gewoon een opstelling moeten bedenken met zowel Huntelaar en Van Persie in de basis.
Grote kans dat Van Persie zo matig was in de afronding komt door de grote druk die op hem ligt.
quote:
Het is meneer niet opgevallen dat er heel vaak 0,0 aanvoer is, en dat Robben ego schotjes doet die keer op keer mis zijn?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:18 schreef VeX- het volgende:
[..]![]()
Mevrouw denkt blijkbaar dat Van Persie alleen in deze wedstrijd heeft gefaald.
Zijn reeks faal in Oranje is al een paar jaar bezig.
Aangezien ze Robben het hoogste cijfer hebben gegeven kan ik ze niet serieus nemen.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:54 schreef Marsenal het volgende:
Van Persie kreeg een hoog cijfer van de Uefa, één na hoogste van het Nederlands elftal, geloof ik.
Wat vinden de Huntelaar adepten hiervan? Is het het ontbreken van de gunfactor aan jullie kant, of zijn ze bij de UEFA blind?
Dit idd.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
Het is meneer niet opgevallen dat er heel vaak 0,0 aanvoer is, en dat Robben ego schotjes doet die keer op keer mis zijn?
Nogmaals dit filmpjes dan maar
Bij de UEFA blind.... Robben kreeg het allerhoogste cijferquote:Op zondag 10 juni 2012 17:54 schreef Marsenal het volgende:
Van Persie kreeg een hoog cijfer van de Uefa, één na hoogste van het Nederlands elftal, geloof ik.
Wat vinden de Huntelaar adepten hiervan? Is het het ontbreken van de gunfactor aan jullie kant, of zijn ze bij de UEFA blind?
Het laatste. 85% van de stemmers in de poll willen Huntelaar in de spits. Zijn die dan allemaal niet serieus te nemen?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:54 schreef Marsenal het volgende:
Dat dus. Wedstrijd tegen Denemarken ook zo'n ergernis... Niet alleen Robben hoor, maar ook een paar anderen die constant schoten losten buiten het strafschopgebied om het maar 'op goed geluk' te proberen. Driehonderd meter overquote:Op zondag 10 juni 2012 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
Het is meneer niet opgevallen dat er heel vaak 0,0 aanvoer is, en dat Robben ego schotjes doet die keer op keer mis zijn?
Nogmaals dit filmpjes dan maar
Nee weet je wat we doen.quote:Mevrouw denkt blijkbaar dat Van Persie alleen in deze wedstrijd heeft gefaald.
Zijn reeks faal in Oranje is al een paar jaar bezig.
Fixed!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef Anonyappelmous het volgende:
Als Van Marwijk serieus weer kiest voor Van Persie, en dus Huntelaar helemaal niet opstelt, een linkspoot op rechts en een rechtspoot op links, mag hij wat mij betreft gelijk ontslagen worden.
Snap niet dat je nog kan blijven volhouden aan dat systeem als Van Marwijk zijnde. Het werkt gewoon niet, klaar.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef Anonyappelmous het volgende:
Als Van Marwijk serieus weer kiest voor Van Persie, en dus Huntelaar helemaal niet opstelt, mag hij wat mij betreft gelijk ontslagen worden.
Hoezo, dit is juist een ander systeem. Ik wil overigens het liefste dat hun beide spelen, dan heb je ook die druk en gezeik weg.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Snap niet dat je nog kan blijven volhouden aan dat systeem als Van Marwijk zijnde. Het werkt gewoon niet, klaar.
Waarom weer met Robben op rechts? Dat maakt het zo enorm voorspelbaar. Gewoon Afellay op rechts en Robben op links. Van Persie achter Huntelaar en Sneijder een linie naar achteren.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef Stoeipoesss het volgende:
------------------steek
vd wiel - heitinga - mathijsen - willems
--------------------de jong
------sneijder - vd vaart
robben - huntelaar - v persie
3-2
Dit dus, het systeem werkt niet. Welke spits je erin zet is niet relevant.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Snap niet dat je nog kan blijven volhouden aan dat systeem als Van Marwijk zijnde. Het werkt gewoon niet, klaar.
Klopt, of van marwijk geeft instructies om meer buitenom te gaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom weer met Robben op rechts? Dat maakt het zo enorm voorspelbaar. Gewoon Afellay op rechts en Robben op links. Van Persie achter Huntelaar en Sneijder een linie naar achteren.
Ook geen Afellay maar Van de Vaart op rechts.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom weer met Robben op rechts? Dat maakt het zo enorm voorspelbaar. Gewoon Afellay op rechts en Robben op links. Van Persie achter Huntelaar en Sneijder een linie naar achteren.
Wat is er mis met Afellay? Lekker veel diepgang.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ook geen Afellay maar Van de Vaart op rechts.
Vd Vaart die het hele jaar door centraal speelt....quote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ook geen Afellay maar Van de Vaart op rechts.
Wel eens een wedstrijd van de Spurs gezien? Van der Vaart speelt veelal vanaf de rechterkantquote:Op zondag 10 juni 2012 22:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vd Vaart die het hele jaar door centraal speelt....
Daarnaast komt vd Wiel niet op dus speel je feite gewoon flankloos.
Dat dus.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |