SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Self-Catering op 11-06-2012 20:04:29 ]Of niet?
quote:
Ja idd, wel één hele wedstrijd waarin iedereen behalve Krohn-Dehli (of all people) miste.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:25 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Persie heeft zn kansen nou onderhand wel gehad
Ik dacht dat jij een van de vrouwelijke VBL posters was die wel zogenaamd verstand van voetbal zou hebben.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, wel één hele wedstrijd waarin iedereen behalve Krohn-Dehli (of all people) miste.
Gewoon Huntelaar en Van Persie, kwam genoeg dreiging vanaf.
Huntelaar en vP niet samen opstellen.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:30 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een van de vrouwelijke VBL posters was die wel zogenaamd verstand van voetbal zou hebben.![]()
Wat een deceptie
Ik heb t niet over een wedstrijd.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, wel één hele wedstrijd waarin iedereen behalve Krohn-Dehli (of all people) miste.
Gewoon Huntelaar en Van Persie, kwam genoeg dreiging vanaf.
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 10 juni 2012 15:35 schreef Breekfast het volgende:
Feit is eigenlijk dat Van Marwijk beide spitsen kapot heeft gemaakt met dit beleid.
Hij laat de discussie eerst onnodig lang door duren door pas zo laat een beslissing te nemen over wie er in de spits moet. Hierdoor leg je immense druk bij de spits die uiteindelijk de voorkeur krijgt.
Hij had gewoon een opstelling moeten bedenken met zowel Huntelaar en Van Persie in de basis.
Grote kans dat Van Persie zo matig was in de afronding komt door de grote druk die op hem ligt.
quote:
Het is meneer niet opgevallen dat er heel vaak 0,0 aanvoer is, en dat Robben ego schotjes doet die keer op keer mis zijn?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:18 schreef VeX- het volgende:
[..]![]()
Mevrouw denkt blijkbaar dat Van Persie alleen in deze wedstrijd heeft gefaald.
Zijn reeks faal in Oranje is al een paar jaar bezig.
Aangezien ze Robben het hoogste cijfer hebben gegeven kan ik ze niet serieus nemen.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:54 schreef Marsenal het volgende:
Van Persie kreeg een hoog cijfer van de Uefa, één na hoogste van het Nederlands elftal, geloof ik.
Wat vinden de Huntelaar adepten hiervan? Is het het ontbreken van de gunfactor aan jullie kant, of zijn ze bij de UEFA blind?
Dit idd.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
Het is meneer niet opgevallen dat er heel vaak 0,0 aanvoer is, en dat Robben ego schotjes doet die keer op keer mis zijn?
Nogmaals dit filmpjes dan maar
Bij de UEFA blind.... Robben kreeg het allerhoogste cijferquote:Op zondag 10 juni 2012 17:54 schreef Marsenal het volgende:
Van Persie kreeg een hoog cijfer van de Uefa, één na hoogste van het Nederlands elftal, geloof ik.
Wat vinden de Huntelaar adepten hiervan? Is het het ontbreken van de gunfactor aan jullie kant, of zijn ze bij de UEFA blind?
Het laatste. 85% van de stemmers in de poll willen Huntelaar in de spits. Zijn die dan allemaal niet serieus te nemen?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:54 schreef Marsenal het volgende:
Dat dus. Wedstrijd tegen Denemarken ook zo'n ergernis... Niet alleen Robben hoor, maar ook een paar anderen die constant schoten losten buiten het strafschopgebied om het maar 'op goed geluk' te proberen. Driehonderd meter overquote:Op zondag 10 juni 2012 17:42 schreef alors het volgende:
[..]
Het is meneer niet opgevallen dat er heel vaak 0,0 aanvoer is, en dat Robben ego schotjes doet die keer op keer mis zijn?
Nogmaals dit filmpjes dan maar
Nee weet je wat we doen.quote:Mevrouw denkt blijkbaar dat Van Persie alleen in deze wedstrijd heeft gefaald.
Zijn reeks faal in Oranje is al een paar jaar bezig.
Fixed!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef Anonyappelmous het volgende:
Als Van Marwijk serieus weer kiest voor Van Persie, en dus Huntelaar helemaal niet opstelt, een linkspoot op rechts en een rechtspoot op links, mag hij wat mij betreft gelijk ontslagen worden.
Snap niet dat je nog kan blijven volhouden aan dat systeem als Van Marwijk zijnde. Het werkt gewoon niet, klaar.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef Anonyappelmous het volgende:
Als Van Marwijk serieus weer kiest voor Van Persie, en dus Huntelaar helemaal niet opstelt, mag hij wat mij betreft gelijk ontslagen worden.
Hoezo, dit is juist een ander systeem. Ik wil overigens het liefste dat hun beide spelen, dan heb je ook die druk en gezeik weg.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Snap niet dat je nog kan blijven volhouden aan dat systeem als Van Marwijk zijnde. Het werkt gewoon niet, klaar.
Waarom weer met Robben op rechts? Dat maakt het zo enorm voorspelbaar. Gewoon Afellay op rechts en Robben op links. Van Persie achter Huntelaar en Sneijder een linie naar achteren.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef Stoeipoesss het volgende:
------------------steek
vd wiel - heitinga - mathijsen - willems
--------------------de jong
------sneijder - vd vaart
robben - huntelaar - v persie
3-2
Dit dus, het systeem werkt niet. Welke spits je erin zet is niet relevant.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Snap niet dat je nog kan blijven volhouden aan dat systeem als Van Marwijk zijnde. Het werkt gewoon niet, klaar.
Klopt, of van marwijk geeft instructies om meer buitenom te gaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom weer met Robben op rechts? Dat maakt het zo enorm voorspelbaar. Gewoon Afellay op rechts en Robben op links. Van Persie achter Huntelaar en Sneijder een linie naar achteren.
Ook geen Afellay maar Van de Vaart op rechts.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom weer met Robben op rechts? Dat maakt het zo enorm voorspelbaar. Gewoon Afellay op rechts en Robben op links. Van Persie achter Huntelaar en Sneijder een linie naar achteren.
Wat is er mis met Afellay? Lekker veel diepgang.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ook geen Afellay maar Van de Vaart op rechts.
Vd Vaart die het hele jaar door centraal speelt....quote:Op zondag 10 juni 2012 22:36 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ook geen Afellay maar Van de Vaart op rechts.
Wel eens een wedstrijd van de Spurs gezien? Van der Vaart speelt veelal vanaf de rechterkantquote:Op zondag 10 juni 2012 22:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vd Vaart die het hele jaar door centraal speelt....
Daarnaast komt vd Wiel niet op dus speel je feite gewoon flankloos.
Dat dus.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen, maar waarom niet? Het is zijn enige kans op een prijs, en hij wil natuurlijk zich dolgraag bewijzen na het mislukte WK...quote:Op maandag 11 juni 2012 20:25 schreef beantherio het volgende:
Van Hanegem's column van vandaag roept misschien een interessante vraag op: neemt Van Persie Oranje wel serieus?
Hallo.. waarschijnlijk vraagt een of andere interviewer het hem, en dan is het toch logisch dat hij zijn mening geeft? Ga niet zo mee met de media man.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:34 schreef alors het volgende:
Willemjanken over dat telefoontje na de wedstrijd
Misschien was er thuis of in de familie iets, ga je toch niet over zeiken als je niks weet, typisch Willem hoor.
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef hondenfokker het volgende:
van Persie links Huntelaar spits zetten Robben rechts
Appelvlaai en snijder aanvallend mid en v/d vaart voor van bommel
en van der wiel inwisselen voor boularouz in de tweede helft
Huhquote:Op maandag 11 juni 2012 20:29 schreef hondenfokker het volgende:
van Persie links Huntelaar spits zetten Robben rechts
Appelvlaai en snijder aanvallend mid en v/d vaart voor van bommel
en van der wiel inwisselen voor boularouz in de tweede helft
Hij schrijft een column hoor, dus dan zoekt hij zelf dingen om iets over te schrijvenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:36 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Hallo.. waarschijnlijk vraagt een of andere interviewer het hem, en dan is het toch logisch dat hij zijn mening geeft? Ga niet zo mee met de media man.
Jouw opmerkingen kan ook niemand wat schelenquote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef gniffie het volgende:
Waarom denkt iedereen steeds dat die random opstellingen posten ons ook maar iets kan schelen
Grapjasquote:Op maandag 11 juni 2012 21:14 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen kan ook niemand wat schelen
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:30 schreef Marsenal het volgende:
Van Persie. Eindbaas. Een Bowser, waar Huntelaar niet meer dan een gevleugelde koopa troopa is.
precies zoals het zou moeten zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef Anonyappelmous het volgende:
Gewoon Huntelaar spits, Van Persie rechts, Sneijder centraal, Robben links, Van der Vaart en Van Bommel op middenveld ( het liefste de jong ipv van bommel maar dat gebeurt toch niet )
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Robben op links, Afellay op rechts, Huntelaar in de spits, Van Persie erachter, Sneijder op het middenveld in plaats van Van Bommel of De Jong. Simpel.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 03:08 schreef Marsenal het volgende:
Dat hele gedoe met linkspoten op rechts en vice versa, die discussie is eigenlijk belangrijker op dit moment dan de spitsendiscussie.
+1quote:Op maandag 11 juni 2012 20:37 schreef Anonyappelmous het volgende:
Gewoon Huntelaar spits, Van Persie rechts, Sneijder centraal, Robben links, Van der Vaart en Van Bommel op middenveld ( het liefste de jong ipv van bommel maar dat gebeurt toch niet )
Ik blijf voor v Persie gaan. Even het goal erbuiten gelaten vind ik dat hij veel beter speelt. Overigens krijgt hij véél te weinig voorzetten. Als je al zijn goals bekijkt bij Arsenal zie je dat er veel meer voorzetten bijzitten.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:54 schreef Self-Catering het volgende:
Het blijft Huntelaar voor mij. Ondanks hij de goal van Van Persie.
Het probleem ligt bij het systeem en de spelers rond Robin en Klaas-Jan, maar desalniettemin ga ik voor The Hunt.
Hier was ik al bang voor.. nu wel de erkenning geven dat het niet aan de indivudu ligt.quote:Het blijft Huntelaar voor mij. Ondanks hij de goal van Van Persie.
Het probleem ligt bij het systeem en de spelers rond Robin en Klaas-Jan, maar desalniettemin ga ik voor The Hunt.
Bert vond alleen de eerste 15 minuten goed dus daar is hij het niet mee eens.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:55 schreef marcodej het volgende:
De opstelling van de tweede helft liep beter. Huntelaar dus in de spits, van Persie daar wat achter.
Hij moet ook op tien spelen, want slecht speelt hij zeker niet. Zijn aannames buiten de zestien, zijn overzicht en passes zijn best goed. Maar op het moment dat hij zelf kan scoren, dan heeft hij het moeilijk. Daarom ook op tien. Maar als we met slechts één van die twee spelen, dan kies ik voor Huntelaar om de redenen die ik net genoemd heb.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:31 schreef tech4u het volgende:
Van Persie moet op 10 spelen, hij is in vorm alleen de afronding liet tot de goal te wensen over. Dat gaat nu denk ik ook veranderen.
Al die mensen die het hele jaar geen voetbal volgen en alleen maar op van Persie lopen te zeiken snappen er werkelijk waar helemaal niets van.
Was de eerste helft ook al, en vele andere wedstrijden ook al het prbleem.. Robben is goed in een individuele actie, maar loopt telkens weer vast, waar de ballen er 2jaar geleden in gingen, gaan ze nu naast of over..quote:Liep wel wat beter met Huntelaar diep en Van Persie in de ruimte er achter. Huntelaar speelde wat ongelukkig maar heeft ook geen fatsoenlijke bal gehad. Dit kwam met name door een Robben die geen enkele geslaagde actie of voorzet had. Wanneer gaat van Marwijk eens een logische opstelling maken waar buitenspelers aan de juiste zijde staan zodat er eens een bal voor de goal komt.
Huntelaar is juist meester in het vinden van de ruimte. Ik betwijfel of je uberhaupt wel een wedstrijd van Huntelaar hebt gezien dit seizoen. Hij stond minimaal vijf keer vrij voor doel, bij de goal van Van Persie, bij het schot van Robben uit de draai en het geblokte schot van Sneijder. Daarnaast bij mislukte voorzetten van Robben en Willens (2x). Het is op z'n minst vreemd te noemen dat er zoveel met de kop wordt gescoord en er bij Nederland door gebrek aan voorzetten amper een kopbal te zien is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:38 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Was de eerste helft ook al, en vele andere wedstrijden ook al het prbleem.. Robben is goed in een individuele actie, maar loopt telkens weer vast, waar de ballen er 2jaar geleden in gingen, gaan ze nu naast of over..
Maar hier word ik echt moe van. Hunterlaar, is NIET bereikbaar, omdat hij het inzicht niet heeft in ruimtes, vrij komen en in bal bezit, zeer matig! FEIT! Daarom hield Bert vast aan een Van Persie, omdat hij heel erg veel doet, en ook ruimte en kansen creërt voor bv een Robben, Snijder, vd Vaart, Kuyt enzv. Hunterlaar is een goede spits hoor, eerlijk.. Zeker binnen de 11m.. Misschien naast Van Persie in een nieuw systeem...maar dat zal pas in een nieuwe reeks kunne grondvesten,
Nouja, in deze specifieke invulling van dit systeem zal Huntelaar beter presteren, omdat hij altijd in de spits blijft staan. Maar de invulling blijft een probleem. Van Persie trekt regelmatig uit de spits weg, maar er zijn geen komende mensen omdat er te weinig diepgang vanuit het middenveld en de vleugels is. (Daarom zou imo van Persie voor het Duitse team een nog betere spits aangezien hij vaker aanspeelbaar is en met Ozil, Podolski, Muller, Schweinsteiger en Khedira komende mensen heeft die doelpunten kunnen maken).quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:54 schreef Self-Catering het volgende:
Het blijft Huntelaar voor mij. Ondanks hij de goal van Van Persie.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 07:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nouja, in deze specifieke invulling van dit systeem zal Huntelaar beter presteren, omdat hij altijd in de spits blijft staan. Maar de invulling blijft een probleem. Van Persie trekt regelmatig uit de spits weg, maar er zijn geen komende mensen omdat er te weinig diepgang vanuit het middenveld en de vleugels is. (Daarom zou imo van Persie voor het Duitse team een nog betere spits aangezien hij vaker aanspeelbaar is en met Ozil, Podolski, Muller, Schweinsteiger en Khedira komende mensen heeft die doelpunten kunnen maken).
Wat dat betreft is de rol van Kuijt op het WK2010 wel ergens onderschat. Enerzijds heeft hij veel beweging voorin waardoor er ruimte ontstaat voor de andere spelers om een actie te kunnen maken. Aan de andere kant verzette hij bergen werk waardoor vdWiel en van Bommel zondanig werden ontlast dat zij meer konden brengen. Door gisteren de Jong, die overigens erg goed speelde, op Ozil neer te zetten, zorgde je ervoor dat Sneijder eigenlijk altijd mee terug moest verdedigen omdat van Bommel dan altijd in zijn eentje tegen zowel Khedira en Schweinsteiger kwam te staan. Vaak is het maar 1 van de 2 en dan gaat het goed tot dat van Bommel besluit iemand anders op te vangen (gisteren Gomez, wat hij nooit mag doen omdat dat de taak van de verdedigers is. Die het enkel kunnen opvangen door eentje door te laten dekken en zodoende 1 op 1 te spelen.
Daarnaast heeft niemand van het verdedigende blok, behalve de Jong, een goede harde, zuivere inspeelpass voor de aanvallers. En tegen dit soort tegenstanders wanneer Sneijder bijvoorbeeld net even de ruimte krijgt moet er gelijk zo'n pass komen, omdat anders of de mogelijkheid ertoe weg is of het teveel energie kost om vrij te blijven lopen.
Overigens zie ik van de Vaart het als verdedigende middenvelder niet zitten wanneer het op loopvermogen aankomt, die kan dat never nooit niet belopen. Zulke spelers hebben we eigenlijk heel weinig in Nederland, ik denk dat een type Siem de Jong een van de weinige is die dat zou kunnen en willen. En op de bank missen we gewoonweg een type Elia/Babel ten opzichte van voorgaande toernooien. Die kunnen als invaller veel meer teweegbrengen dan een van de Vaart of een Kuijt. En zijn als invaller eigenlijk altijd nuttig. Dus ik zie zo'n opstelling na rust niet gelijk als het gouden ei.
Misschien dat een andere coach wel een goed team kan formeren, qua tactiek en speelwijze. Invulling van posities is echt minder belangrijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:44 schreef Montov het volgende:
Wat het ook wordt, Nederland ligt er toch snel uit, en dan zal Van Persie/Van Marwijk nu een makkelijk doelwit zijn. Als het team nu goed zou zijn, dan was het nog een nuttige discussie, nu slaat het nergens op.
Omdat ie betere loopacties had. Huntelaar was compleet statisch en ook niet aanspeelbaar.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:48 schreef franske19 het volgende:
Geen van beide dan maar, nee je kan Huntelaar moeilijk iets verwijten. Geen enkele fatsoenlijke bal gehad. Van Persie is nog een keer 5 alleen voor de keeper geweest dit toernooi.
Hij heeft 90 minuten tussen Pepe en die andere verdediger stil gestaan. Tsja, Huntelaar en goede tegenstanders. Af en toe (62e minuut meest duidelijk, voor de Huntelaar adepten) probeerde hij een loopactie te maken, maar die waren en zijn zo ontzettend voorspelbaar. Tegen kleine tegenstanders met minder kwaliteit werkt dat, vandaar die doelpunten, tegen grote ga je er niks mee bereiken.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat ie betere loopacties had. Huntelaar was compleet statisch en ook niet aanspeelbaar.
En faalde vreselijk, het hele toernooi trouwens.quote:Op zondag 17 juni 2012 22:48 schreef franske19 het volgende:
Geen van beide dan maar, nee je kan Huntelaar moeilijk iets verwijten. Geen enkele fatsoenlijke bal gehad. Van Persie is nog een keer 5 alleen voor de keeper geweest dit toernooi.
RVP speelde ook totaal zonder bezieling. Heb een beetje een hekel aan die egotripper gekregen..quote:Op maandag 18 juni 2012 06:42 schreef Pugg het volgende:
[..]
En faalde vreselijk, het hele toernooi trouwens.
Geen team speler, ego tripper.
Ja, als die de bal heeft. Als de bal niet heeft is die waardeloos als een CM, een heel gat door hem op het middenveld.quote:Op maandag 18 juni 2012 10:19 schreef cleany het volgende:
Haha RvdV was gewoon beter dan Van Persie en Huntelaar, als het gaat om kansen. Pech met de paal, maar wat was het een stunt geweest als hij er 2 had gescoord!
Als je alleen voor de keeper komt als spits zijnde, moet je wel dat killer instinct hebben, ook in het Nederlands Elftal. Helaas heeft RvP dat niet. Bij Arsenal wel natuurlijk ;-)quote:Dat werkte echt precies zoals ik dacht, een dynamische spits die niet kan scoren.
Kunnen de Van Persie adepten ook weer hun mond houden, voegt echt helemaal niks toe. Het enige wat Bertje uiteindelijk wel goed zag dit EK. Van Persie < Huntelaar.
Bij Arsenal heeft hij het ook niet, alleen wordt hij daar veel vaker in stelling gebracht, en mag hij alle vrije trappen en penalties nemen.quote:Op maandag 18 juni 2012 12:45 schreef cleany het volgende:
[..]
Als je alleen voor de keeper komt als spits zijnde, moet je wel dat killer instinct hebben, ook in het Nederlands Elftal. Helaas heeft RvP dat niet. Bij Arsenal wel natuurlijk ;-)
Op zich valt het wel mee hoor. Als je kijkt naar andere spitsen in de Premier League als Rooney en Aguero dan krijgt Van Persie een normaal aantal kansen per wedstrijd. En van z'n 30 doelpunten waren er maar 2 penalties en 1 vrije trap, wat dus juist laag is. Huntelaar bijvoorbeeld 6 penalties van de 29 doelpunten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij Arsenal heeft hij het ook niet, alleen wordt hij daar veel vaker in stelling gebracht, en mag hij alle vrije trappen en penalties nemen.
Bij Arsenal mist hij ook meer dan genoeg grote kansen, maar als hij er 10 minuten later weer 1 krijgt, en 20 minuten later ook weer een, etc etc, dan gaan er altijd wel een paar in.
Bij Arsenal speelt het hele elftal in dienst van Van Persie zodat hij zich de grote superster kan voelen. Heel fijn voor die jongen, en hij heeft ook heus wel hele goede kwaliteiten, maar als spits vind ik hem stukken minder dan Huntelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |