Ja achquote:Op zondag 10 juni 2012 16:03 schreef CoolCat31 het volgende:
Verander je topic titel trouwens, vrouwen zullen dit echt niet doen omdat die allang niet meer puberaal gedrag vertonen dan tienermeisjes.
Hé, de mannenbillen zijn voor mij....concentreer jij je maar op vrouwenbillen.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, gadverdamme, misschien van mijn vriendin maar willekeurige mannen? Nee.
excuses aanvaardquote:Op zondag 10 juni 2012 16:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Sorry voor die kut reacties.
Hierbij mijn excuses
Mijn bil is vrij.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Hé, de mannenbillen zijn voor mij....concentreer jij je maar op vrouwenbillen.
Durf ik niet, dan gaat iedereen mij achtervolgen met pek en veren op FOK!.quote:
Oma denk wel... Cookie der moeder is 33quote:Op zondag 10 juni 2012 16:10 schreef trovey het volgende:
Verdorie, ik ben in dit topic spontaaan in de moederstand gesprongen met al die reactieshier.
![]()
![]()
ik moet me thuis ook als een moeder gedragen als ze het effe niet meer aankanquote:Op zondag 10 juni 2012 16:10 schreef trovey het volgende:
Verdorie, ik ben in dit topic spontaaan in de moederstand gesprongen met al die reactieshier.
![]()
![]()
Dan was ik wel hééé'l jong.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oma denk wel... Cookie der moeder is 33
Ben jij de oudste van de acht?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik moet me thuis ook als een moeder gedragen als ze het effe niet meer aankan
ja...de 8ste moet nog aankomenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan was ik wel hééé'l jong.Nee, ik ging nog niet van... ahum...bil op die leeftijd dus kan niet.
[..]
Ben jij de oudste van de acht?
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:10 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik heb nog maar 1 bil"we hebben een haai en een croco in de plee
Trek je er niets van aan.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Durf ik niet, dan gaat iedereen mij achtervolgen met pek en veren op FOK!.
Ik zie die beesten ook 'S ochtends en 'S middags...die geilen op billenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Bij mij ook alleen je ziet ze alleen in het donker.
[..]
Trek je er niets van aan.
Doe wat je niet laten kan![]()
waarom heb je dat idee?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:19 schreef Riddler86 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat veel vrouwen denken dat alle mannen naar ze kijken.
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:17 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik zie die beesten ook 'S ochtends en 'S middags...die geilen op billen
ik denk het niet "het is zo" omg wat een kutopmerking van mijquote:Op zondag 10 juni 2012 16:19 schreef Riddler86 het volgende:
Groot gezin hoor, zeker in de tegenwoordige tijd en je moeder is op een leeftijd dat tegenwoordig veel vrouwen pas beginnen met de eerste dus je kunt nog meer zusjes en broertjes krijgen.quote:
Nah, toch maar nietquote:Op zondag 10 juni 2012 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Bij mij ook alleen je ziet ze alleen in het donker.
[..]
Trek je er niets van aan.
Doe wat je niet laten kan![]()
liegenaar....je hebt ook nog maar 1 bilquote:Op zondag 10 juni 2012 16:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]gelukkig is het nog nooit uit de hand gelopen bij mij.
Ik heb wel eens tegen een collega gezegd dat mijn hoofd toch echt niet op mijn borst zat toen we een gesprek met elkaar voerden.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:19 schreef Riddler86 het volgende:
Je hebt gelijk alleen ze hebben gehapt in het midden nu lijken het er twee.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:20 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
liegenaar....je hebt ook nog maar 1 bil
neejhoorquote:Op zondag 10 juni 2012 16:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je hebt gelijk alleen ze hebben gehapt in het midden nu lijken het er twee.
Ben ik nu raar![]()
?
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tegen een collega gezegd dat mijn hoofd toch echt niet op mijn borst zat toen we een gesprek met elkaar voerden.
Dat is genetisch zo bepaald.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tegen een collega gezegd dat mijn hoofd toch echt niet op mijn borst zat toen we een gesprek met elkaar voerden.
Ik werk daar al jaren niet meer.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Wat een afgang voor die man. Praat hij nog tegen je?
Ja jaquote:
Aparte wending in dit topic.quote:
ja ik ook...ik wou niet dat mn moeder of ik ging koken" dus mn vader zet de frietenpan aan" gewoon lekker rusten vandaagquote:Op zondag 10 juni 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah, kvind het prima hoor, keb er ook wel trek in.
Al kijk ik zelf nooit zo naar borsten eigenlijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja ja...wij zakken wat lager af met onze ogen.
![]()
![]()
Precies, zo heeft god het bedoeltquote:Op zondag 10 juni 2012 16:43 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ja ik ook...ik wou niet dat mn moeder of ik ging koken" dus mn vader zet de frietenpan aan" gewoon lekker rusten vandaag
ik ben trots op je dat je niet naar borsten kijkt!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Al kijk ik zelf nooit zo naar borsten eigenlijk.
Meestal omdat de vrouwen maar mee ik praat geen enorm decolleté hebben.
Dat is het niet helemaal... Ik weet het ook moeilijk te benoemen maar er is wel een soort manier van het ''dragen'' van de boezem die ik erg aantrekkelijk vind.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Why?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:46 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik ben trots op je dat je niet naar borsten kijkt!
Ik kijk als ik een meisje zie lopen over straat wel altijd even na of der kont ook fatsoenlijk is.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:46 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik ben trots op je dat je niet naar borsten kijkt!
welke manier van dragen??quote:Op zondag 10 juni 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is het niet helemaal... Ik weet het ook moeilijk te benoemen maar er is wel een soort manier van het ''dragen'' van de boezem die ik erg aantrekkelijk vind.
Ow?quote:
Nu ben ik benieuwd.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is het niet helemaal... Ik weet het ook moeilijk te benoemen maar er is wel een soort manier van het ''dragen'' van de boezem die ik erg aantrekkelijk vind.
grrrr...ik heb een dikke reet, en dunne buik "ongemakkelijk"quote:Op zondag 10 juni 2012 16:48 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik kijk als ik een meisje zie lopen over straat wel altijd even na of der kont ook fatsoenlijk is.
Dat dan weer wel.
Dat je de bovenkant van de borsten een beetje kunt zien, ik hoef er verder niet tussendoor te kijken ofzo. Het mag wel strak zitten zegmaar.quote:
jha tuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ow?
Valt wel mee denk ik, mischien iets verhullendere kleding dragen?
Maar dan nog? Een klein beetje kijken mag toch wel?
Het hoeft niet eens zichtbaar te zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 16:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Straks vindt hij je nog leuk...quote:Op zondag 10 juni 2012 16:49 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
grrrr...ik heb een dikke reet, en dunne buik "ongemakkelijk"
hahah okkiiquote:Op zondag 10 juni 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je de bovenkant van de borsten een beetje kunt zien, ik hoef er verder niet tussendoor te kijken ofzo. Het mag wel strak zitten zegmaar.
Vind je die dikke kont vervelend en waarom eigenlijk?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:49 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
grrrr...ik heb een dikke reet, en dunne buik "ongemakkelijk"
ik heb toevallig een trui aan met een losse, brede kraag die je moet omslaanquote:Op zondag 10 juni 2012 16:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens zichtbaar te zijn....de ogen zakken toch wel af naar die hoogte, ook al draag je een coltrui.
Aha, gewoon de achterborsten dus.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:48 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik kijk als ik een meisje zie lopen over straat wel altijd even na of der kont ook fatsoenlijk is.
Dat dan weer wel.
het valt opquote:Op zondag 10 juni 2012 16:51 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Vind je die dikke kont vervelend en waarom eigenlijk?
waarom "neee"??quote:Op zondag 10 juni 2012 16:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
"frieten" "frietenpan"
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dan ben ik denk ik gewoon vreemd.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens zichtbaar te zijn....de ogen zakken toch wel af naar die hoogte, ook al draag je een coltrui.
Je hebt gewoon een zandloperfiguur, niets mis mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |