je mag zeggen over mij wat je wil" maar ik ben geen hoer of een slet" dat is gewoon asso!quote:Op zondag 10 juni 2012 15:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat mannen dat uberhaupt bij jou doen maakt jou al een slet
Niet op reageren, hij zit je uit te lokken.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:51 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
je mag zeggen over mij wat je wil" maar ik ben geen hoer of een slet" dat is gewoon asso!
waarom?? Wat een onzin :$quote:Op zondag 10 juni 2012 15:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet op reageren, hij zit je uit te lokken.
Hehehequote:Op zondag 10 juni 2012 15:51 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
je mag zeggen over mij wat je wil" maar ik ben geen hoer of een slet" dat is gewoon asso!
Geluktquote:Op zondag 10 juni 2012 15:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet op reageren, hij zit je uit te lokken.
Karina heeft het juist beantwoord!quote:
Ook 15?quote:
Wat bedoel je met "heeft hele vrouwelijke handen"? (jouw ondertitel)quote:Op zondag 10 juni 2012 15:56 schreef kingtoppie het volgende:
19Ik maakte het laatst mee in de sportschool... En toen zag ik 2 koppies synchroon naar rechts kijken, dat zag er erg grappig uit.
Dat mijn handen erg vrouwelijk zijn denk ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:57 schreef just_agirl het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "heeft hele vrouwelijke handen"? (jouw ondertitel)
Purrrquote:Op zondag 10 juni 2012 15:57 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hahahahah poessie poessie "kom hier"
Nou, je weet wat er nu komt hè?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat mijn handen erg vrouwelijk zijn denk ik.
Als in, klein?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat mijn handen erg vrouwelijk zijn denk ik.
jha niet normaal...dat ik een dikke reet heb hoef je er niet perse op te slaanquote:Op zondag 10 juni 2012 15:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
17,
maar dat willekeurige mannen haar op haar bil spanken...
Dat scheelt niet veel qua gedrag.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
17,
maar dat willekeurige mannen haar op haar bil spanken...
Aha, achja je moet het gewoon als iets schattigs benaderenquote:Op zondag 10 juni 2012 15:56 schreef kingtoppie het volgende:
19Ik maakte het laatst mee in de sportschool... En toen zag ik 2 koppies synchroon naar rechts kijken, dat zag er erg grappig uit.
Doe ik het wel weer...zucht....PICS!quote:
Nee, gadverdammequote:Op zondag 10 juni 2012 16:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat scheelt niet veel qua gedrag.![]()
Wel klagen maar je zou het zelf ook wel willen hè?![]()
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:00 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
jha niet normaal...dat ik een dikke reet heb hoef je er niet perse op te slaan
okee, klinkt wel vrouwelijk inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als in, lange vingers, en relatief lange wijsvinger.
Ja achquote:Op zondag 10 juni 2012 16:03 schreef CoolCat31 het volgende:
Verander je topic titel trouwens, vrouwen zullen dit echt niet doen omdat die allang niet meer puberaal gedrag vertonen dan tienermeisjes.
Hé, de mannenbillen zijn voor mij....concentreer jij je maar op vrouwenbillen.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, gadverdamme, misschien van mijn vriendin maar willekeurige mannen? Nee.
excuses aanvaardquote:Op zondag 10 juni 2012 16:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Sorry voor die kut reacties.
Hierbij mijn excuses
Mijn bil is vrij.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Hé, de mannenbillen zijn voor mij....concentreer jij je maar op vrouwenbillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |