Ja achquote:Op zondag 10 juni 2012 16:03 schreef CoolCat31 het volgende:
Verander je topic titel trouwens, vrouwen zullen dit echt niet doen omdat die allang niet meer puberaal gedrag vertonen dan tienermeisjes.
Hé, de mannenbillen zijn voor mij....concentreer jij je maar op vrouwenbillen.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee, gadverdamme, misschien van mijn vriendin maar willekeurige mannen? Nee.
excuses aanvaardquote:Op zondag 10 juni 2012 16:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Sorry voor die kut reacties.
Hierbij mijn excuses
Mijn bil is vrij.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Hé, de mannenbillen zijn voor mij....concentreer jij je maar op vrouwenbillen.
Durf ik niet, dan gaat iedereen mij achtervolgen met pek en veren op FOK!.quote:
Oma denk wel... Cookie der moeder is 33quote:Op zondag 10 juni 2012 16:10 schreef trovey het volgende:
Verdorie, ik ben in dit topic spontaaan in de moederstand gesprongen met al die reactieshier.
![]()
![]()
ik moet me thuis ook als een moeder gedragen als ze het effe niet meer aankanquote:Op zondag 10 juni 2012 16:10 schreef trovey het volgende:
Verdorie, ik ben in dit topic spontaaan in de moederstand gesprongen met al die reactieshier.
![]()
![]()
Dan was ik wel hééé'l jong.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oma denk wel... Cookie der moeder is 33
Ben jij de oudste van de acht?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik moet me thuis ook als een moeder gedragen als ze het effe niet meer aankan
ja...de 8ste moet nog aankomenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan was ik wel hééé'l jong.Nee, ik ging nog niet van... ahum...bil op die leeftijd dus kan niet.
[..]
Ben jij de oudste van de acht?
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:10 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik heb nog maar 1 bil"we hebben een haai en een croco in de plee
Trek je er niets van aan.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Durf ik niet, dan gaat iedereen mij achtervolgen met pek en veren op FOK!.
Ik zie die beesten ook 'S ochtends en 'S middags...die geilen op billenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Bij mij ook alleen je ziet ze alleen in het donker.
[..]
Trek je er niets van aan.
Doe wat je niet laten kan![]()
waarom heb je dat idee?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:19 schreef Riddler86 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat veel vrouwen denken dat alle mannen naar ze kijken.
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:17 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
Ik zie die beesten ook 'S ochtends en 'S middags...die geilen op billen
ik denk het niet "het is zo" omg wat een kutopmerking van mijquote:Op zondag 10 juni 2012 16:19 schreef Riddler86 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat veel vrouwen denken dat alle mannen naar ze kijken.
Groot gezin hoor, zeker in de tegenwoordige tijd en je moeder is op een leeftijd dat tegenwoordig veel vrouwen pas beginnen met de eerste dus je kunt nog meer zusjes en broertjes krijgen.quote:
Nah, toch maar nietquote:Op zondag 10 juni 2012 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Bij mij ook alleen je ziet ze alleen in het donker.
[..]
Trek je er niets van aan.
Doe wat je niet laten kan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |