liegenaar....je hebt ook nog maar 1 bilquote:Op zondag 10 juni 2012 16:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]gelukkig is het nog nooit uit de hand gelopen bij mij.

Ik heb wel eens tegen een collega gezegd dat mijn hoofd toch echt niet op mijn borst zat toen we een gesprek met elkaar voerden.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:19 schreef Riddler86 het volgende:
Ik heb altijd het idee dat veel vrouwen denken dat alle mannen naar ze kijken.

Je hebt gelijk alleen ze hebben gehapt in het midden nu lijken het er twee.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:20 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
liegenaar....je hebt ook nog maar 1 bil

?
?

neejhoorquote:Op zondag 10 juni 2012 16:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je hebt gelijk alleen ze hebben gehapt in het midden nu lijken het er twee.
Ben ik nu raar
?

quote:Op zondag 10 juni 2012 16:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tegen een collega gezegd dat mijn hoofd toch echt niet op mijn borst zat toen we een gesprek met elkaar voerden.
 Wat een afgang voor die man. Praat hij nog tegen je?
 Wat een afgang voor die man. Praat hij nog tegen je?

Dat is genetisch zo bepaald.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tegen een collega gezegd dat mijn hoofd toch echt niet op mijn borst zat toen we een gesprek met elkaar voerden.

Ik werk daar al jaren niet meer.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]Wat een afgang voor die man. Praat hij nog tegen je?

Ja jaquote:
 ...wij zakken wat lager af met onze ogen.
 ...wij zakken wat lager af met onze ogen.  

Aparte wending in dit topic.quote:

ja ik ook...ik wou niet dat mn moeder of ik ging koken" dus mn vader zet de frietenpan aan" gewoon lekker rusten vandaagquote:Op zondag 10 juni 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
Tjah, kvind het prima hoor, keb er ook wel trek in.

Al kijk ik zelf nooit zo naar borsten eigenlijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja ja...wij zakken wat lager af met onze ogen.

Precies, zo heeft god het bedoeltquote:Op zondag 10 juni 2012 16:43 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ja ik ook...ik wou niet dat mn moeder of ik ging koken" dus mn vader zet de frietenpan aan" gewoon lekker rusten vandaag

ik ben trots op je dat je niet naar borsten kijkt!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Al kijk ik zelf nooit zo naar borsten eigenlijk.
Meestal omdat de vrouwen maar mee ik praat geen enorm decolleté hebben.

Dat is het niet helemaal... Ik weet het ook moeilijk te benoemen maar er is wel een soort manier van het ''dragen'' van de boezem die ik erg aantrekkelijk vind.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Al kijk ik zelf nooit zo naar borsten eigenlijk.
Meestal omdat de vrouwen maar mee ik praat geen enorm decolleté hebben.

Why?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:46 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik ben trots op je dat je niet naar borsten kijkt!

Ik kijk als ik een meisje zie lopen over straat wel altijd even na of der kont ook fatsoenlijk is.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:46 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik ben trots op je dat je niet naar borsten kijkt!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |