SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Die reacties ook, de beste man maakt een simpele grafiek en een aantal denken gelijk dat hij een soort wereldwonder is.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
www.sherdog.net/forums/f2(...)ots-reading-2114503/
http://www.sherdog.net/fo(...)me-injuries-2114549/quote:Op zondag 10 juni 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
www.sherdog.net/forums/f2(...)ots-reading-2114503/
Heb het ook gelezen ja, Belfort -Stann lijkt mij het leukst.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:37 schreef THEFXR het volgende:
UFC's Stann expects two-month recovery, open to Bisping or Belfort matchups
schijnbaar is het niet zo'n erge blessure.
Tegen die tijd zullen alle sporen uit zijn bloed verdwenen zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 18:37 schreef THEFXR het volgende:
UFC's Stann expects two-month recovery, open to Bisping or Belfort matchups
schijnbaar is het niet zo'n erge blessure.
en dan ook nog 2 andere geblesseerde uitdagen,lolquote:Op zondag 10 juni 2012 19:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Tegen die tijd zullen alle sporen uit zijn bloed verdwenen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door THEFXR op 10-06-2012 23:13:52 ]
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]hehe, die gast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
Inderdaad, hoop echt dat hij gevolg kan geven in de UFC!quote:
Hij gaat Felipe Arantes anaconda choken.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Inderdaad, hoop echt dat hij gevolg kan geven in de UFC!
Badr ging toch met die ex van sneijder?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
'Estelle Gullit ging vreemd met Badr Hari'
Tja, snap wel dat Ruudje toen niet stoer ging doen...
dat betekent dat ze dus ook met de UFC kunnen stoppen, want het is hiun core business.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:47 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Sowieso weer een kutseizoen. Wat mij betreft stoppen ze er mee.
dit is het oude formaat, ze heeft onlangs een upgrade gehadquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
http://www.mixfight.nl/fo(...)oy-spread-%28NSFW%29
lelijke tieten man
ik zie het al voor me, ze staat in je slaapkamer en jij zegt: Nee, vies, lelijk, ga weg, uit mijn ogen, huilend gaat brittany weg om troostsex met Geo te hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:08 schreef One_conundrum het volgende:
haha, nouja, het levert haar blijkbaar geld op, maar mooi ist nie
Haha inderdaad, keihard doen die handel!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie het al voor me, ze staat in je slaapkamer en jij zegt: Nee, vies, lelijk, ga weg, uit mijn ogen, huilend gaat brittany weg om troostsex met Geo te hebben.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie het al voor me, ze staat in je slaapkamer en jij zegt: Nee, vies, lelijk, ga weg, uit mijn ogen, huilend gaat brittany weg om troostsex met Geo te hebben.
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat betekent dat ze dus ook met de UFC kunnen stoppen, want het is hiun core business.
ja,live fights, daar moeten ze van leven en nieuw talent moet er ook komen voor hun voort bestaan.quote:
Wut?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
http://www.mixfight.nl/fo(...)oy-spread-%28NSFW%29
lelijke tieten man
Daar heb je TUF niet voor nodig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja,live fights, daar moeten ze van leven en nieuw talent moet er ook komen voor hun voort bestaan.
Dana heeft het zelf gezegd, dus is het zoquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Daar heb je TUF niet voor nodig.
Dit!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wut?
Geef mij die tetten maar ipv die fake boobies
Geloof ik niet in.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dana heeft het zelf gezegd, dus is het zo
Deze zijn ook al fake, of geshopped...quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wut?
Geef mij die tetten maar ipv die fake boobies
dude, een grapjequote:Op donderdag 14 juni 2012 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben effe weg want het EK is bezig en ik word hier belachelijk gemaakt? Zo kom je er wel achter wie je e-vrienden zijn.....
Op de cover van Rolling Stone? Holy fuckquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Worst MMA promo ever!
http://www.reddit.com/r/MMA/comments/v0k5m/worst_mma_promo_ever/
OMG, te erg dit...quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Worst MMA promo ever!
http://www.reddit.com/r/MMA/comments/v0k5m/worst_mma_promo_ever/
De braziliaanse versiequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Op de cover van Rolling Stone? Holy fuck
Je gaat het wel denken he?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 03:50 schreef Broempoe het volgende:
Stiekem is hij best een beetje bang voor de uberknee
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:20 schreef Fyodor het volgende:
WTF Pride memories bij dit Dumpert filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)anse_duifmeneer.html
Je hoort ook de Pride lady schreeuwenquote:
Hij is gewoon bangquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:25 schreef THEFXR het volgende:
Junior dos Santos implies Alistair Overeem is a “fake fighter”
http://fiveouncesofpain.c(...)m-is-a-fake-fighter/
vuile zigeuner, dat hij zijn bek dichthoudt, vroeger zei hij nooit wat!
hypetrain voor december, het gaat het best bekeken gevecht ooit worden als ze zo doorgaanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:25 schreef THEFXR het volgende:
Junior dos Santos implies Alistair Overeem is a “fake fighter”
http://fiveouncesofpain.c(...)m-is-a-fake-fighter/
vuile zigeuner, dat hij zijn bek dichthoudt, vroeger zei hij nooit wat!
Cees slaat hem dood, zo kwaad is hijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 19:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
hypetrain voor december, het gaat het best bekeken gevecht ooit worden als ze zo doorgaan
1 2 3 | Op UFC.com maken ze vaak voor een evenement een aantal gevechten beschikbaar, die gratis te zien zijn, om het volgende event te hypen. Wanneer dit een gevecht van Wanderlei ‘The Axe Murderer’ Silva is lijkt het me duidelijk dat iedereen hier even naar moet kijken. Klappen en trappen in HD, have fun! Je kan hem hier bekijken. |
Tegen Stipe Miocic in de main eventquote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef THEFXR het volgende:
Struve vecht op de Engelse card in September
Lastige matchup voor Struve, flying knee scenario.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef THEFXR het volgende:
Struve vecht op de Engelse card in September
Eens kijken hoe JDS nu reageert! Over het algemeen zijn andere Brazilianen heilig...quote:Op zaterdag 16 juni 2012 03:12 schreef THEFXR het volgende:
Rafael 'Feijao' Cavalcante Tests Positive for Banned Substance Following Mike Kyle Win
Gaat lekker daar bij SF, de laatste tijd, ik denk dat Zuffa er nu echt klaar mee is!
Dit vooral Chester!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 21:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Heeft niks met Cees z'n chin te maken maar met JDS z'n punching power.
Dan blijft er voor Gegard echt helemaal niemand meer over daarquote:Op zaterdag 16 juni 2012 03:12 schreef THEFXR het volgende:
Rafael 'Feijao' Cavalcante Tests Positive for Banned Substance Following Mike Kyle Win
Gaat lekker daar bij SF, de laatste tijd, ik denk dat Zuffa er nu echt klaar mee is!
nee daarom, hij heeft pas nog bijgetekend voor 6 wedstrijden, dan denk ik ook, wat voor bout management heb je dan!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:42 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dan blijft er voor Gegard echt helemaal niemand meer over daar
Dat zeker maar je kan toch ook zelf nadenken of niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee daarom, hij heeft pas nog bijgetekend voor 6 wedstrijden, dan denk ik ook, wat voor bout management heb je dan!
Snap ik nooc en hooidraad maar er word soms gedaan ofdat hij een arlovski jaw heeftquote:
quote:Kickboxing great Remy Bonjasky has announced his return to the ring, but it won't be in K-1. The three time K-1 World Grand Prix champion has signed a multi-fight deal with K-1 rival Glory World Series.
het geld is op en verneuk je ogen verder!quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:44 schreef Hooidraad het volgende:
K-1 Great Remy Bonjasky Announces His Return From Retirement
[..]
Klopt ook, maar als dit echt zo slecht was, had hij nooit zo ver gekomen in K1.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:15 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Snap ik nooc en hooidraad maar er word soms gedaan ofdat hij een arlovski jaw heeft
Nog out against Kongo, Shawn Jordan to step in to fight Kongoquote:Op zaterdag 16 juni 2012 03:12 schreef THEFXR het volgende:
Hij heeft zijn haren al jaren zo en er nu in ene over klagen beetje sneuquote:Op zondag 17 juni 2012 10:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Gray Maynard's Camp Files Commission Complaint About Clay Guida's Hair
Anthony Johnson's next fight for Titan Fighting Championships will be at 205 pounds
Gray zegt zelf niet op de hoogte van de klacht te zijn geweestquote:Op zondag 17 juni 2012 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft zijn haren al jaren zo en er nu in ene over klagen beetje sneu
quote:Op zondag 17 juni 2012 13:41 schreef ChesterPerry het volgende:
Die Guida doet me altijd een beetje denken aan Puyol
Hahaha wat een vergelijkingquote:Op zondag 17 juni 2012 13:53 schreef ChesterPerry het volgende:
En zo vind ik kimbo slice weer op rick ross lijken alleen ripped
quote:Op maandag 18 juni 2012 00:07 schreef HAL9000S het volgende:
Ruud zoekt hulp om Badr in elkaar te slaan.
BAM JONGE..quote:Op maandag 18 juni 2012 00:14 schreef ChesterPerry het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud heeft deze partij gezien
Jammer dat Badr er in z'n laatste K1 gevecht niet goed uit zag. Hij leek al helemaal gassed te zijn na de 1e ronde. Ook wel zonde dat er waarschijnlijk nooit een 3e Badr vs Alistair gaat komen.quote:Op maandag 18 juni 2012 11:49 schreef n00cL30n het volgende:
Ik denk dat 8 tellen voldoende was geweest. Maarja, dat is mijn mening/gevoel, kan deze ook niet volledig onderbouwen.
(Wat dat aangaat is Badr Hari een fantastische K1 vechter om naar te kijken; snel, technisch en kan een KO veroorzaken)
hij wordt vader, dus ook ouder,quote:Op maandag 18 juni 2012 16:15 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Jammer dat Badr er in z'n laatste K1 gevecht niet goed uit zag. Hij leek al helemaal gassed te zijn na de 1e ronde. Ook wel zonde dat er waarschijnlijk nooit een 3e Badr vs Alistair gaat komen.
Tuurlijk, maar ondertussen blijft hij zich wel graag de onbetwiste K1-kampioen noemen. En hoewel ik hem een groots vechter vind, ben ik bang dat hij in deze staat tegen Daniel Ghita simpelweg gesloopt wordt...quote:
Ook gewoon zelf op twitter gezettwitter:nickdiaz209 twitterde op maandag 18-06-2012 om 08:49:32Soon ill let you go Nick Diaz: via @youtube reageer retweet
twitter:Alistairovereem twitterde op maandag 18-06-2012 om 19:31:05I'll be fighting again in December and mark my words, I'll be back.. to get the belt, sooner rather later. reageer retweet
twitter:Alistairovereem twitterde op maandag 18-06-2012 om 19:28:34I live in Miami now, so I ain't going nowhere..Hide the horses reageer retweet
Een geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:46 schreef THEFXR het volgende:
luiz Cane injured, Okami now meets Palhares at UFC 150
Dit!quote:
Op UFC.com staat van wel ja, Zaterdag avond UFC op FX en zondagavond UFC 147quote:
ufc 147 koopt dus niemand en op vrijdag nog bella 71.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:10 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Op UFC.com staat van wel ja, Zaterdag avond UFC op FX en zondagavond UFC 147
Zondag.. Debiele dag om het dan te houden commercieel gezienquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ufc 147 koopt dus niemand en op vrijdag nog bella 71.
Damn right! What de neuk UFC..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:54 schreef Fenomeno het volgende:
Ufc 147 is de meest retarded ppv card ooit
Of TUF Brazil nog even kijken maar daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:31 schreef n00cL30n het volgende:
Morgen maar even in gaan lezen op de gevechten.
Ik zou zelf zeggen, laten we deze maar overslaan.. die card slaat kant nog wal..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Telt 147 wel mee? Ik ken geloof ik maar 5 gasten van de hele card
heb je ook de ticketprijzen gezien?quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Normaal heb ik na 4 announced fights al zoiets van.. weet je wat laat maar lekker
Maar dit is niet verkeerd tot nu toe
Main Card
Stefan Struve vs Stipe Miočić
Andy Ogle vs Akira Corassani
Brad Pickett vs Yves Jabouin
Announced fights
Dan Hardy vs. Amir Sadollah
Paul Sass vs. Matt Wiman
Duane Ludwig vs. Che Mills
Alleen balen dat Ogle vs. Corassani een main card fight is
200 pond voor Struve, gasten benne gek.quote:
+ Oglequote:Op woensdag 20 juni 2012 13:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
200 pond voor Struve, gasten benne gek.
Dat is dus precies wat die engelsen zelf denken, deze card gaat niet uitverkocht worden met zoveel TUF-ers erop!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook beterquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik zou zelf zeggen, laten we deze maar overslaan.. die card slaat kant nog wal..
Oei.. daar had ik nog niet heen gekeken!quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dan ben je echt leip als je dat betaalt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zal goed zweten daartussen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:57 schreef THEFXR het volgende:
brrrr.... gina in een leren topje![]()
[ afbeelding ]
Hardy is en blijft een draw!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
lol Hardy krijgt een easy win om even een streak op te bouwendenk dat de UFC dit ook doet zodat ze Sadollah kunnen/gaan cutten.
Amir traint muay thai bij Calmaro gym, die maakt Hardy helemaal kapot, zoals hij met Baroni deedquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
lol Hardy krijgt een easy win om even een streak op te bouwendenk dat de UFC dit ook doet zodat ze Sadollah kunnen/gaan cutten.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef leeroy het volgende:
The Reem is ook lekker bezig lees ik net!
mad Reem=deathtwitter:Alistairovereem twitterde op woensdag 20-06-2012 om 20:35:03And to let junior know I am a clean fighter, I'm all natural Junior.. and I am coming for you reageer retweet
Niet wachten op je title shot dus als interimquote:Op donderdag 21 juni 2012 00:07 schreef THEFXR het volgende:
Dominick Cruz Could Be Out Of UFC Action For Nine To Eighteen Months Following Surgery
bij GSP is het een jaar,maar bij Cruz kan het dus 1,5 jaar zijn? dan ben je dus echt screwed!
Mooi dat hij zo gemotiveerd is, hopelijk mag hij snel weer vechten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]mad Reem=deadtwitter:Alistairovereem twitterde op woensdag 20-06-2012 om 20:35:03And to let junior know I am a clean fighter, I'm all natural Junior.. and I am coming for you reageer retweet
www.thebookdepository.co.uk is meestal het goedkoopst. Gratis wereldwijde verzending en je hebt hem binnen een weekje in huis. Hier is ie 30 euro: http://www.bookdepository(...)-Dolce/9780615531670quote:Op donderdag 21 juni 2012 04:13 schreef THEFXR het volgende:
Iemand een tip waar ik het boek van Mike dolce het goedkoopst kan kopen?
bij voorbaat dank
En na een jaar word je interim title toch een "volledige" title ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet wachten op je title shot dus als interim
Death ipv deadquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]mad Reem=deadtwitter:Alistairovereem twitterde op woensdag 20-06-2012 om 20:35:03And to let junior know I am a clean fighter, I'm all natural Junior.. and I am coming for you reageer retweet
/care, als Fedor dat niet wint dan is Rizzo mijn held en is Fedor klaar, over en finitoquote:
Klopt, maar het moet wel heel raar lopen als Rizzo wint. Ik ga uit van een 1st round (T)KO.quote:Op donderdag 21 juni 2012 18:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
/care, als Fedor dat niet wint dan is Rizzo mijn held en is Fedor klaar, over en finito
Goeie actiequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:20 schreef Lesnar het volgende:
Iemand nog interesse in twee kaarten voor it's Showtime, 30 juni in Brussel? Het zijn kaarten ter waarde van 75 euro per stuk. Ik heb ze gewonnen, maar ik kan helaas niet! Dus daarom wil ik mijn mma fokvrienden de kans geven, ze voor een grijpstuiver over te nemen. Ze mogen weg voor 25 euro per stuk. Bij interesse zal ik zo ff een foto maken.
het is trouwens de afscheidswedstrijd van peter aerts. hij vecht tegen Spong.
Ik ga naar AWFS, maar toffe actiequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:20 schreef Lesnar het volgende:
Iemand nog interesse in twee kaarten voor it's Showtime, 30 juni in Brussel? Het zijn kaarten ter waarde van 75 euro per stuk. Ik heb ze gewonnen, maar ik kan helaas niet! Dus daarom wil ik mijn mma fokvrienden de kans geven, ze voor een grijpstuiver over te nemen. Ze mogen weg voor 25 euro per stuk. Bij interesse zal ik zo ff een foto maken.
het is trouwens de afscheidswedstrijd van peter aerts. hij vecht tegen Spong.
WAt is de card?quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:27 schreef THEFXR het volgende:
weigh in om 22:00 uur
dat betekent dat het morgenacht wordt uitgezonden, place your picks now!
Main Card:quote:
Ook mijn picksquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:40 schreef leeroy het volgende:
Main Card:
Maynard vs Guida
Stout vs Fisher
Ebersole vs Waldburger
Pearson vs Swanson
Denk ik zo...
Aangepast..quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:40 schreef leeroy het volgende:
Main Card:
Maynard vs Guida
Stout vs Fisher
Ebersole vs Waldburger
Pearson vs Swanson
Denk ik zo...
quote:
Nope, is toch de meest brakke card sinds lange tijden. Zal vandaag nog even mijn voorspellingen plaatsen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Iemand bezwaar dat we UFC 147 dan overslaan voor The UP Season 4?
Dit zijn ook mijn picks!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:21 schreef Geo4kant het volgende:
Maynard
Stout
Ebersole
Pearson
Maar niks op tegen als we het schrappen
Ik ga dit aanpassen naar:quote:
Ohquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Dit zijn ook mijn picks!
Maareh Geo, het schrappen betreft UFC 147 die een dag later plaatsvindt
Weinig variatie in de picks deze keer. Ik ga ook meequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef n00cL30n het volgende:
Maynard
Stout
Ebersole
Pearson
Ik weet dat het hart van Guida enorm is en je hem elke ronde 2 keer moet verslaan, toch geef ik Maynard deze.
Interessant artikel:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:42 schreef Fyodor het volgende:
Mensen, niet teveel aan Fedor's gevecht voorbij gaan he?!![]()
Zie hier de set-up voor de finish. Lowkick, fake lowkick, superharde right hand![]()
[ afbeelding ]
Leuk stukje!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Interessant artikel:
Judo Chop: Fedor's Fake & Shogun Rua's Superman Hook
http://www.bloodyelbow.co(...)ndon-vera-ufc-on-fox
2 soortgelijke situaties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ernesto in z'n crew & vreemd dat Alexander die wel aanwezig was niet op de foto staat
[ afbeelding ]
Is dat Watermelon Woman?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:58 schreef THEFXR het volgende:
Two UFC Events in Two Days in Two Countries? Not a Problem
“One of the things we do want to do, however, is we do want to find local Octagon girls for some of these regions. Thats something were going to do here in Brazil.
there is a god!![]()
![]()
http://www.mmaweekly.com/(...)ntries-not-a-problem
[ afbeelding ]
quote:
Hij nam hemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:57 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ernesto in z'n crew & vreemd dat Alexander die wel aanwezig was niet op de foto staat
[ afbeelding ]
de facebooks zijn nu live!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 22:39 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Hoe laat beginnen de Facebook fights vanavond?
Ik ga mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:10 schreef Bootje84 het volgende:
Maynard vs Guida
Stout vs Fisher
Ebersole vs Waldburger
Pearson vs Swanson
Gewoon.. Omdat!
Ik heb het niet gezien maar ik heb gelezen dat het echt ruk was.quote:
Understatementquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:08 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar ik heb gelezen dat het echt ruk was.
Het was zo erg dat de post fight presser niet werd uitgezonden!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:08 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar ik heb gelezen dat het echt ruk was.
En Dana heeft tijdens die presser gezegd dat hij het slechter vond dan toen Kalib Starns besloot weg te rennenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het was zo erg dat de post fight presser niet werd uitgezonden!
en dan nog gewoon de normale prijs ervoor rekenen, voor al die tuffersquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:24 schreef Tazmaniac het volgende:
En dan vannacht een draak van een PPV card.
Geen fijne tijden voor de UFC fan.
Ik hoop dat Alcantara vs. Dias vuurwerk oplevert, blijft overal onder de radar.. niemand heeft het erover
MMAwedden wilde bij mij niet echt vlotten nee, dus daar ben ik al een tijdje geleden mee gestopt.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Levert dat wedden jullie eigenlijk wel wat op of hebben jullie er meer geld ingestoken
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
MMAwedden wilde bij mij niet echt vlotten nee, dus daar ben ik al een tijdje geleden mee gestopt.
Maakt het ook minder leuk vond ik zelf.
Dead even.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Levert dat wedden jullie eigenlijk wel wat op of hebben jullie er meer geld ingestoken
Klopt, ik heb dit jaar geloof ik op 5 gevechten ingezet tot nu toe.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 14:46 schreef Fenomeno het volgende:
Ik mag niet klagen, je moet alleen wel extreem selectief zijn.
Epischquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Rich Franklin Gets Stuck In An Elevator With Wanderlei Silva And His Team
LOL
Hahaha prachtigquote:Op zaterdag 23 juni 2012 20:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Rich Franklin Gets Stuck In An Elevator With Wanderlei Silva And His Team
LOL
Guida moet echt zijn smoel houdenquote:
Had compleet terecht geweest, mijn god zegquote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nick had hem alsnog op zijn bek geslagen! ala Joe Riggs
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:04 schreef Paxlie het volgende:
En ik heb niet eens een god, ken je nagaan.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 21:42 schreef Paxlie het volgende:
Ik ga echt geen bets plaatsen. Zelfs Franklin en Silva is fucking close dus niks roepen is fine by me.
Of moet je ze perse allemaal doen?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:31 schreef ChesterPerry het volgende:
Wanderlei Silva vs Rich Franklin
Godofredo Pepey vs Rony Mariano Bezerra
Fabricio Werdum vs Mike Russow
Ik doe alleen deze heb geen verstand van die andere
Ik fap toch niet op dudes dus..quote:Op zondag 24 juni 2012 01:01 schreef ChesterPerry het volgende:
prelimpies wss eventjes gluren, main card word me te laat en het is nou niet een card met een hoog fapgehalte
TY Facebook link werkte niet in eerste instantie...quote:Op zondag 24 juni 2012 02:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Facebook werkt gewoon op 'PRELIMS' drukken.
Idd, maar facebook link werkte sowieso niet net. Daarom vroeg ik het ook, maar toch bedankt. Dankzij jou heb ik hem nog een keer geladen :-)quote:Op zondag 24 juni 2012 02:41 schreef Geo4kant het volgende:
Nee je hebt 2 prelim thumbnails, eerste zijn facebook, 2e FX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |