SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Die reacties ook, de beste man maakt een simpele grafiek en een aantal denken gelijk dat hij een soort wereldwonder is.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
www.sherdog.net/forums/f2(...)ots-reading-2114503/
http://www.sherdog.net/fo(...)me-injuries-2114549/quote:Op zondag 10 juni 2012 15:23 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
www.sherdog.net/forums/f2(...)ots-reading-2114503/
Heb het ook gelezen ja, Belfort -Stann lijkt mij het leukst.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:37 schreef THEFXR het volgende:
UFC's Stann expects two-month recovery, open to Bisping or Belfort matchups
schijnbaar is het niet zo'n erge blessure.
Tegen die tijd zullen alle sporen uit zijn bloed verdwenen zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 18:37 schreef THEFXR het volgende:
UFC's Stann expects two-month recovery, open to Bisping or Belfort matchups
schijnbaar is het niet zo'n erge blessure.
en dan ook nog 2 andere geblesseerde uitdagen,lolquote:Op zondag 10 juni 2012 19:51 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Tegen die tijd zullen alle sporen uit zijn bloed verdwenen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door THEFXR op 10-06-2012 23:13:52 ]
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]hehe, die gast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
Inderdaad, hoop echt dat hij gevolg kan geven in de UFC!quote:
Hij gaat Felipe Arantes anaconda choken.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Inderdaad, hoop echt dat hij gevolg kan geven in de UFC!
Badr ging toch met die ex van sneijder?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
'Estelle Gullit ging vreemd met Badr Hari'
Tja, snap wel dat Ruudje toen niet stoer ging doen...
dat betekent dat ze dus ook met de UFC kunnen stoppen, want het is hiun core business.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:47 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Sowieso weer een kutseizoen. Wat mij betreft stoppen ze er mee.
dit is het oude formaat, ze heeft onlangs een upgrade gehadquote:Op woensdag 13 juni 2012 15:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
http://www.mixfight.nl/fo(...)oy-spread-%28NSFW%29
lelijke tieten man
ik zie het al voor me, ze staat in je slaapkamer en jij zegt: Nee, vies, lelijk, ga weg, uit mijn ogen, huilend gaat brittany weg om troostsex met Geo te hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:08 schreef One_conundrum het volgende:
haha, nouja, het levert haar blijkbaar geld op, maar mooi ist nie
Haha inderdaad, keihard doen die handel!quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie het al voor me, ze staat in je slaapkamer en jij zegt: Nee, vies, lelijk, ga weg, uit mijn ogen, huilend gaat brittany weg om troostsex met Geo te hebben.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie het al voor me, ze staat in je slaapkamer en jij zegt: Nee, vies, lelijk, ga weg, uit mijn ogen, huilend gaat brittany weg om troostsex met Geo te hebben.
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat betekent dat ze dus ook met de UFC kunnen stoppen, want het is hiun core business.
ja,live fights, daar moeten ze van leven en nieuw talent moet er ook komen voor hun voort bestaan.quote:
Wut?quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
http://www.mixfight.nl/fo(...)oy-spread-%28NSFW%29
lelijke tieten man
Daar heb je TUF niet voor nodig.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja,live fights, daar moeten ze van leven en nieuw talent moet er ook komen voor hun voort bestaan.
Dana heeft het zelf gezegd, dus is het zoquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:35 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Daar heb je TUF niet voor nodig.
Dit!quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wut?
Geef mij die tetten maar ipv die fake boobies
Geloof ik niet in.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dana heeft het zelf gezegd, dus is het zo
Deze zijn ook al fake, of geshopped...quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wut?
Geef mij die tetten maar ipv die fake boobies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |