Een bed heb ik inmiddels al, een tv meubel nog niet. Nu was er geloof ik iemand die al een TV meubel had, al weet ik niet meer wie. Ben t overzicht inmiddels al aardig kwijtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:53 schreef Franknfurter het volgende:
Als je trouwens nog een tv-meubel zoekt of een bed, dan staan die hier in mijn studentenhuis klaar om mee genomen te worden.
dat wil ik wel geloven...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Een bed heb ik inmiddels al, een tv meubel nog niet. Nu was er geloof ik iemand die al een TV meubel had, al weet ik niet meer wie. Ben t overzicht inmiddels al aardig kwijt
Oh als je deze wilt: hij is zwart, en ongeveer 2 meter breed. Als je er graag een foto van wil zien dan hoor ik het welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Een bed heb ik inmiddels al, een tv meubel nog niet. Nu was er geloof ik iemand die al een TV meubel had, al weet ik niet meer wie. Ben t overzicht inmiddels al aardig kwijt
Ho, Heb Zwartedoos een TV meubel meegeven een open lage kastje van Frans eiken dus die komt richting jouw kantquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:44 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Van wat je opnoemt heb ik de gardes en knoflookpers nog niet, de rest van wat je opnoemt heb ik inmiddels al van Lucky_strike gekregen (dunschiller) en ik begreep dat Ehhe dat ze de blikopener al heeft afgegeven. Maar zoals Lucky_Strike al aangaf, ik begrijp dat het voor de gevers ook wel leuk moet blijven, aangezien er al een pakketzegel van 6,75 op moetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 12:31 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer wat we dubbel hebben, dingen als een blikopener, gardes, knoflookpers, dunschillers.
Dus als er nog een update komt zal ik eens kijken waar ik mee kan helpen
*Opgesloten vanuit een donker koud schuurtje*:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen Billie per ongeluk ingeladen en in je schuurtje opgesloten?![]()
Goed bezig FHFers!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef billie1985 het volgende:
[..]
*Opgesloten vanuit een donker koud schuurtje*:
"Help, help! Ik wil er uit! Helppp!!!"
Sorry, flauw
Zohee, ik gok dat ik ongeveer 15-20(!) keer 6 trappen op (en af) ben gelopen. Was verrot!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:23 schreef Leandra het volgende:
Ja, dat zal nog een hele klus zijn geweest, want ik had niet de mogelijkheid verder dan de hal te helpen, dus daar hebben we het spul in eerste instantie neergezet.
Top!quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Zohee, ik gok dat ik ongeveer 15-20(!) keer 6 trappen op (en af) ben gelopen. Was verrot!Maar hardlopen is voorlopig even niet nodig denk ik
Btw 1 kast staat al, morgen de andere 4. Daarna moet ik de het laminaat in de gang er opnieuw inleggen, er is een kiertje ontstaan tussen de keuken en de gang vanwege hoogteverschil dus ik ga er extra ondervloer onder leggen
Ja m'n nieuwe buurjongen kwam vanavond even bij die kier in de vloer kijken, blijkt dat-ie in de keukenmontage heeft gezeten en dus wel handig is, die heeft me even geholpen en nu heb ik een goed voorbeeld van hoe t moetquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Top!
Ik zag net op de Ikea-site dat de bevestigingsmethode veranderd is, maar dat wees zichzelf kennelijk.
Fijn dat je zo opgeschoten bent
quote:
Heb je nog boodschappen kunnen doen en eten gemaakt?quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef billie1985 het volgende:
Zohee, ik gok dat ik ongeveer 15-20(!) keer 6 trappen op (en af) ben gelopen. Was verrot!Maar hardlopen is voorlopig even niet nodig denk ik
Btw 1 kast staat al, morgen de andere 4. Daarna moet ik de het laminaat in de gang er opnieuw inleggen, er is een kiertje ontstaan tussen de keuken en de gang vanwege hoogteverschil dus ik ga er extra ondervloer onder leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |