Als je hem in elkaar zet, kun je zo de hele kast rollen..quote:Op zondag 17 juni 2012 14:35 schreef dolfina-chica het volgende:
Das een end lopen... plank voor plank
heb je een trekhaak?quote:Op zondag 17 juni 2012 14:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als je hem in elkaar zet, kun je zo de hele kast rollen..
Mijn auto heeft geen trekhaak..quote:Op zondag 17 juni 2012 14:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb je een trekhaak?ga ik daar wel opzitten om hem vast te houden!!!
(wij gebruiken alle topics voor sc?)quote:
Oke domme blontje.. maar ipv op de trekhaak zittend de kast vast houdend, kan je die kast natuurlijk ook ín de auto neerleggenquote:Op zondag 17 juni 2012 14:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb je een trekhaak?ga ik daar wel opzitten om hem vast te houden!!!
Moet dat ook maar net passen. de mijne is niet zo heel groot.quote:Op zondag 17 juni 2012 14:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke domme blontje.. maar ipv op de trekhaak zittend de kast vast houdend, kan je die kast natuurlijk ook ín de auto neerleggen
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke domme blontje.. maar ipv op de trekhaak zittend de kast vast houdend, kan je die kast natuurlijk ook ín de auto neerleggen
en dat wist ik weer van cvboer's auto....quote:Op zondag 17 juni 2012 14:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Moet dat ook maar net passen. de mijne is niet zo heel groot.
die kast maakt een wereldreis, heeft heel wat te vertellen als ie bij billie staat!quote:
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
[..]
en dat wist ik weer van cvboer's auto....
[..]
die kast maakt een wereldreis, heeft heel wat te vertellen als ie bij billie staat!
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat die kast bij ingrid in de gang staat????
Rucky!!!???
Als je hulp nodig hebt moet je 't maar zeggen hoor!quote:Op zondag 17 juni 2012 14:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jongens ik lees wel wat mee al maar ik overleg gewoon met dolfina-chica via de msndas mijn snelle spreekbuis!
Gelukkig is dolfina er op tijd achter gekomen en komt de kast wel op z'n plekquote:Op zondag 17 juni 2012 15:34 schreef vannelle het volgende:
Huh? Was die kast voor Billie? Dat wist ik dus echt niet....
ik legde ineens een link!!quote:Op zondag 17 juni 2012 15:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Gelukkig is dolfina er op tijd achter gekomen en komt de kast wel op z'n plek
Heel scherpquote:
ja, sms verstuurd... dinsdag gaat kast in de mobiele opslag van yska..quote:Op zondag 17 juni 2012 15:47 schreef Ehhe het volgende:
Wat cvboer zegt idd. Ik had het wel gelezen allemaal en ook dat 'witte ding' in de gang zien staan, maar dacht dat het nog een tv-meubel was ofzo!
Is Ingrid al op de hoogte?
wordt al opgelost!! niets aan de hand!!quote:Op zondag 17 juni 2012 16:23 schreef Logician78 het volgende:
Oops heb toen aan de tel met rucky over gehad en daarna er eigenlijk niet meer aan gedacht
Dank je voor de oplettendheidquote:Op zondag 17 juni 2012 16:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
wordt al opgelost!! niets aan de hand!!
puur toeval dat ik de kast herkende (heb zelf ook zo'n kast) en dat ik nu wieltjes zie staan in het topic... dat ik denk... die heb ik gezien!!!quote:
Die had rucky wel gepakt zei hij, mochten ze niet gevonden worden geef het dan aub even door dan kunnen we nog een keer zoeken en het evt na sturen.quote:Op zondag 17 juni 2012 19:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
De kast staat te wachten in de gang, zitten trouwens geen schroeven of wat dan ook bij.
Is er nog behoefte aan bestek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |