Ik zag ook dat jij een mixer aan hem gaf, toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:05 schreef Ehhe het volgende:
Wat fijn dat je zo geholpen wordt door maatschappelijk werk en hier aan spullen. Geeft vast een heerlijk gevoel van 'een nieuwe start'!
Messenset kan je ook wel doorstrepen, die krijg je van mij.
Goed gezienquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zag ook dat jij een mixer aan hem gaf, toch?
Nog niet helemaal, morgen pasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 20:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik weet dat er nu weer wat spulletjes onderweg zijn.
Leuk dat je zo geniet van de spullen.quote:Op zondag 17 juni 2012 00:19 schreef billie1985 het volgende:
Hoi mensen, het lampje + messengerbag van 3rdRock is aangekomen. Maandag alleen even een nieuw lampje voor halen, dankjewel!
Morgen even naar mn vader (vaderdag) en savonds weer thuis, zodat ik Suri kan ontvangen voor de strijkplank.
@Lucky_Strike: het gourmetstel werkt perfect! Ben vanmiddag even wat vlees wezen kopen en hij doet t goed
Alleen de andere dingen (koken) is nog even de handigheid er in krijgen en zo.
Nu ga ik even douchen, en daarna slapen. Morgenavond ben ik er weer
Dankjewel!quote:Op zondag 17 juni 2012 01:03 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk dat je zo geniet van de spullen.
Billie fijne dag bij je vader.
peertje stuk? mmm, dat moet dan bijna onderweg zijn gebeurd want eerder deze week deed ie het nogquote:Op zondag 17 juni 2012 00:19 schreef billie1985 het volgende:
Hoi mensen, het lampje + messengerbag van 3rdRock is aangekomen. Maandag alleen even een nieuw lampje voor halen, dankjewel!
Morgen even naar mn vader (vaderdag) en savonds weer thuis, zodat ik Suri kan ontvangen voor de strijkplank.
@Lucky_Strike: het gourmetstel werkt perfect! Ben vanmiddag even wat vlees wezen kopen en hij doet t goed
Alleen de andere dingen (koken) is nog even de handigheid er in krijgen en zo.
Nu ga ik even douchen, en daarna slapen. Morgenavond ben ik er weer
Waarom heb ik het idee dat die kast bij ingrid in de gang staat????quote:Op woensdag 13 juni 2012 15:37 schreef Logician78 het volgende:
Wil je nog een witte expedit kast (5 vaks, met wieltjes eronder)?
Want Vannelle en nog iemand komen vrijdag de spullen voor Ingrid ophalen en zouden deze mee kunnen nemen om door te geven aan jou.
Eventueel heb ik ook nog een complete badkamer set over(wastafel+onderkastje en handoeken kast licht blauw)
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat die kast bij ingrid in de gang staat????
Rucky!!!???
Wordt achter de schermen al opgelost...quote:
Is Ingrid al op de hoogte dat ze de bewuste kast weer leeg mag ruimen???quote:Op zondag 17 juni 2012 14:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Wordt achter de schermen al opgelost...
Yska en ik gaan hem inladen bij Yska's mobiele opbergplaats...
Dus die kast komt bij Billie... al moet ik gaan lopen plank voor plank
ik herken ineens.. bij het zien van dit topic.. de kast.. (heb ook zo'n kast)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 17 juni 2012 14:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is Ingrid al op de hoogte dat ze de bewuste kast weer leeg mag ruimen???
staat nog uit elkaar in de gang... we vroegen ons al af, wat het was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oee goeie...
zal het eens in overleg gooienzondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
Volgens mij omgeving R.damquote:Op zondag 17 juni 2012 14:30 schreef dolfina-chica het volgende:
Gekke vraag misschien en het scheelt me heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel (3topics) doorlezen, maar waar woont billie??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |