Groter dan!quote:
Aldus de grootste FOK!maagd op dit forum.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:36 schreef gogosweden het volgende:
ik ben een borstenman, dus size does matter.
maar de verhoudingen moeten ook goed zijn ofc. Dat gaat voor
welcome in the friendzonequote:Op zondag 10 juni 2012 00:26 schreef Wesley92 het volgende:
Vaak hoor je dat jongens/mannen houden van grote borsten. Ik geef eerlijk gezegd heel weinig om grote borsten. Ik vind groter als cup C zelfs te groot. Voor mij moet een vrouw er qua uiterlijk verzorgd uitzien en wat uitstraling hebben.
Grootte.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Grote, omvang, vorm, kleur, tepel, grote van de tepel, plaats en kleur van de tepel.
Grote omvang.quote:
Ja, precies, daar dient een komma voor. Verder is er "grote van de tepel" nog...quote:
quote:
Dit.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:32 schreef snakelady het volgende:
Het gaat er mij om of het bij de rest van haar lichaam past, een lichaam wat in verhouding is dus.
Wellicht moet je daarvoor een man zijn, om dat te kunnen waarderen.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Borsten zijn toch helemaal niet mooi eigenlijk. Vind ik.
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:31 schreef padlarf het volgende:
grote borsten < mooie borsten < mooie grote borsten
Je hebt het mis, geloof mequote:Op zondag 10 juni 2012 19:22 schreef spoorrails het volgende:
Nope, interresseert me geen bal
weet dat vrouwen met kleine borsten vaak erg gewillig zijn ^^
Geen bal is een hoop. De vrouw moet wel borsten hebben, helemaal plat is niks. Gewoon borsten in proporsie tot het lichaam en zeker geen nep borsten.quote:
Nep kan ik ook wel mooi vinden. Vooral kleine meisjes met ronde tietjes in de olie.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:22 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Geen bal is een hoop. De vrouw moet wel borsten hebben, helemaal plat is niks. Gewoon borsten in proporsie tot het lichaam en zeker geen nep borsten.
libido staat los van de grootte van de borsten, het is alleen wel zo dat kleine borsten vaak gevoeliger zijn, wat zowel positief als negatief kan zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:22 schreef spoorrails het volgende:
Nope, interresseert me geen bal
weet dat vrouwen met kleine borsten vaak erg gewillig zijn ^^
Voorbeeld plaatje?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:07 schreef speknek het volgende:
Ja. Alles boven B is goed. Langwerpige en donkere tepelhoven een afknapper.
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:41 schreef Arriens het volgende:
Ze moeten bij het lichaam passen.
Strak lichaam en dubbel D, nee.
Rond figuur en kleinere borsten dan ik. Helemaal nee.
Tja, ik vind het wel fijn dat ik ze heb, beste turn-on plek van mijn lichaamquote:Op zondag 10 juni 2012 21:29 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
[..]
Wellicht moet je daarvoor een man zijn, om dat te kunnen waarderen.
De borsten maken van een vrouw vrouwelijk. Een vrouw zonder borsten is derhalve een groot gemis.
Wat is er mis met donkere tepelhoven? Is dat niet een beetje racistisch?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Voorbeeld plaatje?
Stel ze is helemaal perfect alleen ze heeft donkere tepelhoven, wat dan?
Inderdaad, heup-taille overgang vind ik veel mooier.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, ik vind het wel fijn dat ik ze heb, beste tun-on plek van mijn lichaam
Maar esthetisch gezien kan ik wel mooiere dingen noemen aan het vrouwelijke lichaam.
Ik vind ook niet dat er iets mis mee is, als ze maar binnen proportie zijn. Gewoon mooie kleine tepelhoven. Kleur lijkt me niet zo relevant tenzij groen, grijs of oranje... Al heb ik nog nooit een vrouw met lichte huid en echt donkere tepelhoven gezienquote:Op zondag 10 juni 2012 23:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat is er mis met donkere tepelhoven? Is dat niet een beetje racistisch?
Je moet je daar ook helemaal niet op rekenen. Weleens vrouwen gezien met getinte huid (a la moi bijvoorbeeld) en roze tepelhoven en blanke/gelige dames met een donkere.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind ook niet dat er iets mis mee is, als ze maar binnen proportie zijn. Gewoon mooie kleine tepelhoven. Kleur lijkt me niet zo relevant tenzij groen, grijs of oranje... Al heb ik nog nooit een vrouw met lichte huid en echt donkere tepelhoven gezien
En een vagina wel?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ach, als je een beetje nadenkt zijn het hangende stukken vlees met een doppie er op, niks charmants aan.
Maar toch zijn het van die magische dingen die je alles doen vergeten.
Aan je kinderen uitleggen waar rosbief vandaan komtquote:Op zondag 10 juni 2012 23:52 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
En een vagina wel?
Als je een beetje nadenkt is dat een mislukte vleesbloem.
Vagina's zijn idd lelijk. technisch gezien vind ik ze lelijker dan piemolsquote:Op zondag 10 juni 2012 23:52 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
En een vagina wel?
Dat sowieso.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vagina's zijn idd lelijk. technisch gezien vind ik ze lelijker dan piemols
Whaha, dikke respect voor jou gozerquote:Op zondag 10 juni 2012 23:59 schreef gogosweden het volgende:
ik vind een vagina er wel geil uit zien.
maarja, ik kan misschien pas oordelen als ik er een op het eggie heb gezien
Hij is geil, niet mooi. Tieten zijn ook niet prachtig maar wel geil. Snap je het concept?quote:Op zondag 10 juni 2012 23:59 schreef gogosweden het volgende:
ik vind een vagina er wel geil uit zien.
maarja, ik kan misschien pas oordelen als ik er een op het eggie heb gezien
Tieten zijn wel degelijk mooi.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:03 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij is geil, niet mooi. Tieten zijn ook niet prachtig maar wel geil. Snap je het concept?
Als je een vagina op een arm plakt is het net een vleeschwond.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:52 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
En een vagina wel?
Tieten kunnen mooi zijn maar das altijd iets subjectiefs.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:03 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hij is geil, niet mooi. Tieten zijn ook niet prachtig maar wel geil. Snap je het concept?
quote:
tieten zijn wel degelijk mooi. Althans het ligt een beetje aan het model (quote:Op maandag 11 juni 2012 00:03 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een mooie vagina gezien maar dat is persoonlijk, gelukkig zijn die dingen nog functioneel.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
tieten zijn wel degelijk mooi. Althans het ligt een beetje aan het model ()
Er zijn ook mooie en lelijke vagina's, ik vind met uitstekende lippen wat mooier, maar er zijn vast anderen die een gladde streep mooier vinden.
Ik zal een meid er echt mijn bed niet om uittrappen, maar ik ben het wel met hem eens dat een slanke meid met een stevige B cup er beter uitziet dan een slanke meid met een dubbele D cup (wat er altijd nog beter uitziet dan een dikke meid met een B cup)quote:
Tis pas racistisch als donkere tepelhoven slechts bij een bepaald ras overkomen, en gesteld wordt dat het ene beter is dan het andere. Hij heeft het over zijn persoonlijke voorkeur. Ik kan ook prima stellen dat ik mij normaal gesproken niet aangetrokken voel tot negerinnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Een negerin als Beyoncé zou ik maar al te graag een beschuitje mee willen eten.quote:Op maandag 11 juni 2012 00:47 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik zal een meid er echt mijn bed niet om uittrappen, maar ik ben het wel met hem eens dat een slanke meid met een stevige B cup er beter uitziet dan een slanke meid met een dubbele D cup (wat er altijd nog beter uitziet dan een dikke meid met een B cup)
[..]
Tis pas racistisch als donkere tepelhoven slechts bij een bepaald ras overkomen, en gesteld wordt dat het ene beter is dan het andere. Hij heeft het over zijn persoonlijke voorkeur. Ik kan ook prima stellen dat ik mij normaal gesproken niet aangetrokken voel tot negerinnen.
Maar als ik een meid op straat tegen kom met grote borsten is het vrijwel onmogelijk niet even te kijkenquote:Op maandag 11 juni 2012 01:01 schreef 2cv het volgende:
Met stip op nummer 1 staat dat ik haar leuk moet vinden (fijn karakter o.a.).
Kort daaronder staat de eis 'niet lelijk' (naar mijn smaak dan).
Op de 3e plek staat grote borsten.
Een beschuitje zou ik best willen eten, maar wat je impliceert dat daaraan vooraf gegaan is hoeft van mij niet zoquote:Op maandag 11 juni 2012 01:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Een negerin als Beyoncé zou ik maar al te graag een beschuitje mee willen eten.
Als ze twee benen mist en ze is voor de rest helemaal perfect, dan is ze perfect. Afknapper is qua donkerheid ook wel een beetje een zwaar woord. Anders dan donkere/zwarte schaamlippen, dat vind ik echt een beetje brr.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Voorbeeld plaatje?
Ongetwijfeld. Net als mijn voorkeur voor blond haar en blauwe ogen, wat overigens alledrie neotene mutaties zijn om vrouwen er zachter en jonger uit te laten zien. Maar als het om partnerkeuze gaat discrimineer ik nog wel erger, bijvoorbeeld op lengte, omvang en of ze lelijk zijn of niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:48 schreef o.us het volgende:
Voorbeeld, zoiets is gewoon een beetje balenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Voorbeeld plaatje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ik niet echt meer van de tieten kunnen genieten.
Daarentegen met zulkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan ik mezelf de hele dag vermaken. Zolang het maar roze en rond is.
Edit, hmm, tweede plaatje moet je kopieren en plakken, om niet naar de website te gaan.
[ Bericht 2% gewijzigd door speknek op 11-06-2012 23:42:01 ]They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Voorbeeld, zoiets is gewoon een beetje balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ik niet echt meer van de tieten kunnen genieten.
Daarentegen met zulkeJij bent wel erg streng zeg. Donkere tepelhoven zijn inderdaad minder mooi, maar het wordt pas een minpunt als ze zwart zijn, als je het mij vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan ik mezelf de hele dag vermaken. Zolang het maar roze en rond is."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Voorbeeld, zoiets is gewoon een beetje balenDie vind ik juist mooi, passen bij haar lichaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zou ik niet echt meer van de tieten kunnen genieten.
Echt he, mooie dingenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Die vind ik juist mooi, passen bij haar lichaam.
quote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik kan de kleur van mijn tepelhoven echt niet definieeren huidskleurig maar dan iets donkerder ofzo..
In allerlei kleurtjes.
Ik vind veel borsten mooi. Maar het gaat mij om de vorm niet om de grootte.
Aardig fout...quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag trouwens fotoshoot ( voor een vriendin) en dat was echt een borstenfotograaf..hij had het alleen maar over tieten..die van mij en die van mijn vriendin.
Hoezo passen die wel bij haar lichaam en als ze rond en roze zijn niet? Ik kan niks met zo'n uitdrukking.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:25 schreef Lovefoxxy het volgende:
[..]
Die vind ik juist mooi, passen bij haar lichaam.
Ik geef mijn mening he, is toch ook de vraag van het topic?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Hoezo passen die wel bij haar lichaam en als ze rond en roze zijn niet? Ik kan niks met zo'n uitdrukking.
Ik vind een kleine kromme penis mooi, past goed bij z'n lichaam. Okay...
En ik ben streng ja, wat kan ik zeggen ik ben een borstenman. Dat was toch ook de vraag van het topic?
Wie is die dame ?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:27 schreef speknek het volgende:
Ik vind het juist het lekkerst als de borsten ietwat te groot zijn voor het lichaam. Deze zijn nep en staan dus te bol (zie je niet zo goed hier, maar wel op andere fotos), maar als ze echt waren dan was dat wel niceee. (ik heb overigens niks met ballonnen en ook niks met bbw)
[ afbeelding ]
Klinkt als een echte proffesional.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:39 schreef Fanta-stick het volgende:
Vandaag trouwens fotoshoot ( voor een vriendin) en dat was echt een borstenfotograaf..hij had het alleen maar over tieten..die van mij en die van mijn vriendin.
Ja heel veelquote:Geven jullie veel om de borsten van je vrouw?
Nee.quote:[b]Op zondag 10 juni 2012 00:26 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
Geven jullie veel om de grootte van de borsten van een vrouw?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 02:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij is het wel..maarja ook een adhd'er en een perv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |