Groter dan!quote:
Aldus de grootste FOK!maagd op dit forum.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:36 schreef gogosweden het volgende:
ik ben een borstenman, dus size does matter.
maar de verhoudingen moeten ook goed zijn ofc. Dat gaat voor
welcome in the friendzonequote:Op zondag 10 juni 2012 00:26 schreef Wesley92 het volgende:
Vaak hoor je dat jongens/mannen houden van grote borsten. Ik geef eerlijk gezegd heel weinig om grote borsten. Ik vind groter als cup C zelfs te groot. Voor mij moet een vrouw er qua uiterlijk verzorgd uitzien en wat uitstraling hebben.
Grootte.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Grote, omvang, vorm, kleur, tepel, grote van de tepel, plaats en kleur van de tepel.
Grote omvang.quote:
Ja, precies, daar dient een komma voor. Verder is er "grote van de tepel" nog...quote:
quote:
Dit.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:32 schreef snakelady het volgende:
Het gaat er mij om of het bij de rest van haar lichaam past, een lichaam wat in verhouding is dus.
Wellicht moet je daarvoor een man zijn, om dat te kunnen waarderen.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
Borsten zijn toch helemaal niet mooi eigenlijk. Vind ik.
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:31 schreef padlarf het volgende:
grote borsten < mooie borsten < mooie grote borsten
Je hebt het mis, geloof mequote:Op zondag 10 juni 2012 19:22 schreef spoorrails het volgende:
Nope, interresseert me geen bal
weet dat vrouwen met kleine borsten vaak erg gewillig zijn ^^
Geen bal is een hoop. De vrouw moet wel borsten hebben, helemaal plat is niks. Gewoon borsten in proporsie tot het lichaam en zeker geen nep borsten.quote:
Nep kan ik ook wel mooi vinden. Vooral kleine meisjes met ronde tietjes in de olie.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:22 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Geen bal is een hoop. De vrouw moet wel borsten hebben, helemaal plat is niks. Gewoon borsten in proporsie tot het lichaam en zeker geen nep borsten.
libido staat los van de grootte van de borsten, het is alleen wel zo dat kleine borsten vaak gevoeliger zijn, wat zowel positief als negatief kan zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:22 schreef spoorrails het volgende:
Nope, interresseert me geen bal
weet dat vrouwen met kleine borsten vaak erg gewillig zijn ^^
Voorbeeld plaatje?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:07 schreef speknek het volgende:
Ja. Alles boven B is goed. Langwerpige en donkere tepelhoven een afknapper.
quote:Op zondag 10 juni 2012 10:41 schreef Arriens het volgende:
Ze moeten bij het lichaam passen.
Strak lichaam en dubbel D, nee.
Rond figuur en kleinere borsten dan ik. Helemaal nee.
Tja, ik vind het wel fijn dat ik ze heb, beste turn-on plek van mijn lichaamquote:Op zondag 10 juni 2012 21:29 schreef HURENSOHNOLOGIE het volgende:
[..]
Wellicht moet je daarvoor een man zijn, om dat te kunnen waarderen.
De borsten maken van een vrouw vrouwelijk. Een vrouw zonder borsten is derhalve een groot gemis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |