Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
dat is nog zwak uitgedrukt. domme groningse attention whore zit hier domme dingen uit te kramen.9 man hier en geen sfeer te bekennen.quote:
Zit de rest ook in een hoekje te fokken?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
dat is nog zwak uitgedrukt. domme groningse attention whore zit hier domme dingen uit te kramen.9 man hier en geen sfeer te bekennen.
Nee, die lopen haar af te kraken lolquote:Op zondag 10 juni 2012 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit de rest ook in een hoekje te fokken?
Euwned.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit de rest ook in een hoekje te fokken?
iemand anders deed het dus wel :pquote:Op zondag 10 juni 2012 00:32 schreef poker4lifee het volgende:
ben ik te gierig om 39k bin gelijk te kopen, denk ik bied wel start 37.5 en wacht het ff afnou, dat is dus een fail geworden
quote:
in 88 verloren ze ook de eerste match. Gewoon gelijk tegen duitsland en winnen van portugal en zorgen dat duitsland alles wint :]quote:Op zondag 10 juni 2012 00:34 schreef Pobberd het volgende:
Net thuis. Wat een kutwedstrijd, ze hadden makkelijk moeten winnen met de kansen die ze hadden. Kunnen nu wel hun koffers pakken
Met zn allen FUT coins inzamelen en refs omkopen? Of ff die Italianen vragen hoe zij dat doen.quote:
gelijk tegen duitsland en duitsland moet alles winnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
in 88 verloren ze ook de eerste match. Gewoon gelijk tegen duitsland en winnen van portugal en zorgen dat duitsland alles wint :]
Ik denk dat Portugal wel wint van Denemarken. Dan heeft Portugal dus 4 punten en Nederland 4 punten. Hoe gaat het dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
in 88 verloren ze ook de eerste match. Gewoon gelijk tegen duitsland en winnen van portugal en zorgen dat duitsland alles wint :]
onderling resultaat toch ?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:39 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik denk dat Portugal wel wint van Denemarken. Dan heeft Portugal dus 4 punten en Nederland 4 punten. Hoe gaat het dan?
Gewoon 2x winnen, ik was nou niet bepaald onder de indruk van Duitsland en Portugal. Als je gelijk speelt tegen Duitsland, dan moet Denemarken verliezen van Portugal.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 4 punten voor Portugal?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:39 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik denk dat Portugal wel wint van Denemarken. Dan heeft Portugal dus 4 punten en Nederland 4 punten. Hoe gaat het dan?
Ja precies. Duitsland en Portugal waren ook niet echt goed. Nederland had gewoon moeten winnen, flikkers dat ze zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 00:40 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Gewoon 2x winnen, ik was nou niet bepaald onder de indruk van Duitsland en Portugal. Als je gelijk speelt tegen Duitsland, dan moet Denemarken verliezen van Portugal.
Gelijkspel tegen Nederland en winst tegen Denemarken.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:41 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 4 punten voor Portugal?
Dan heeft Nederland maar 2 punten???quote:Op zondag 10 juni 2012 00:41 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Gelijkspel tegen Nederland en winst tegen Denemarken.
Ikke niet ben Uitvormquote:Op zondag 10 juni 2012 00:45 schreef Rijst het volgende:
GJE pakkie gegeven. 2 potjes dan. Wie wilt er nu?
Als je op xbox zat, had ik jou pakkie gegevenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:45 schreef Rijst het volgende:
GJE pakkie gegeven. 2 potjes dan. Wie wilt er nu?
Daarom ben ik ook weggegaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:46 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Als je op xbox zat, had ik jou pakkie gegeven
nee, gewoon hetzelfdequote:
Nee ze zijn allemaal best goed. Alleen GJE is makkelijk om tegen te spelen. Hij laat zn keeper iedere x uitkomen.quote:
Ik wil wel, maar het is laat en dan ben ik erg slecht...quote:Op zondag 10 juni 2012 00:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ze zijn allemaal best goed. Alleen GJE is makkelijk om tegen te spelen. Hij laat zn keeper iedere x uitkomen.
Kom gewoon geile tennisracketquote:Op zondag 10 juni 2012 00:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar het is laat en dan ben ik erg slecht...
Heb je silverteams?quote:
Wat voor teams heb je allemaal?quote:
Alleen dezequote:Op zondag 10 juni 2012 00:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat voor teams heb je allemaal?
Al mijn teams zijn minder goed, maar oke.quote:
Morgen, ga nu slapenquote:
Neequote:Op zondag 10 juni 2012 01:02 schreef Pobberd het volgende:
Denken jullie dat Nederland het nog gaat redden?
voor mijn tentamens is het beter dat nl het niet haaltquote:Op zondag 10 juni 2012 01:02 schreef Pobberd het volgende:
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee, omdat Denemarken minimaal 1punt haalt tegen Portugal. (laat mij het fout hebben)
En wat denk je?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
voor mijn tentamens is het beter dat nl het niet haalt
Vandermars meningquote:Op zondag 10 juni 2012 01:09 schreef Pobberd het volgende:
[..]
En wat denk je?Jouw mening betekent veel voor mij
Geen waarde hechten aan Vandermars meningquote:Op zondag 10 juni 2012 01:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vandermars mening____________!
quote:Op zondag 10 juni 2012 01:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vandermars mening____________!
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Al mijn teams zijn minder slechter, maar oke.
¤¤¤¤¤$$$$£££££quote:Op zondag 10 juni 2012 01:33 schreef DutchSL het volgende:
Apart dat Arg en Bra tegen elkaar speelden op een dag dat er ook gewoon competitie voetbal was in beide landen.
Wedstrijd werd overigens in New Jersey gespeeld..
Denk het niet meer, maar als er de volgende twee wedstrijden een andere opstelling staat, dan is er in iedergeval nog hoop.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:02 schreef Pobberd het volgende:
Ja geld, en dan ? Dat heeft niks te maken met het feit dat het apart is dat ze er gewoon competitiewedstrijden waren. Nederland speelt voor het geld ook wel eens tegen Thailand etc, maar dan zijn er niet op dezelfde dag eredivisiewedstrijden.quote:
Dat vraag ik me dus ook oprecht af. Denk een beetje dezelfde reden als die vandermar zal hebben om een paar uur per dag te besteden aan het trollen en provoceren van mensen op internet, want het is eigenlijk vergelijkbaar.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:40 schreef Rijst het volgende:
Finale verloren van een standaard 352 team met Agbonlahor en Sturridge in de spits die bestuurd werd door een trieste k******mongool. Hij gebruikte steeds de zelfde formule. 1,2tje LB+Y'tje. Hij brak 1 keer door en scoorde. Daarna begin 2e helft begint hij tijd te rekken en gaat hij achterin rond tikken. Ik zette hem ultra aanvallend en dat hij door en hij wou weer spelen mn verdediging was weer nergens te bekennen dus hij sotnd weer 2x 1 op 1 met mijn keeperEn dan nog met een vingertje voor de mond het veld doorrennen.
Kan iemand me vertellen waarom ze zo doen? En wat is hier leuk aan?
Voor dat soort mensen mogen ze wat mij betreft ook wel een touw pakken.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:40 schreef Rijst het volgende:
Finale verloren van een standaard 352 team met Agbonlahor en Sturridge in de spits die bestuurd werd door een trieste k******mongool. Hij gebruikte steeds de zelfde formule. 1,2tje LB+Y'tje. Hij brak 1 keer door en scoorde. Daarna begin 2e helft begint hij tijd te rekken en gaat hij achterin rond tikken. Ik zette hem ultra aanvallend en dat hij door en hij wou weer spelen mn verdediging was weer nergens te bekennen dus hij sotnd weer 2x 1 op 1 met mijn keeperEn dan nog met een vingertje voor de mond het veld doorrennen.
De enige reden waarom dit gebeurd is omdat die bal bijna onmogelijk af te pakken is als iemand achterin gaat rond tikken. Daarom is het meer een spelletje geworden van wie het eerst scoort in plaats van wie er na 90 minuten de meeste doelpunten heeft gemaakt.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:40 schreef Rijst het volgende:
Het zal wel aan de opvoeding liggen.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook oprecht af. Denk een beetje dezelfde reden als die vandermar zal hebben om een paar uur per dag te besteden aan het trollen en provoceren van mensen op internet, want het is eigenlijk vergelijkbaar.
Niet dat wij onze tijd nou wel zo nuttig besteden, maar toch
Nou nee dat ook weer niet. Maar ze mogen wel gehackt worden. Niet dat Agbonlhaor zoveel waard isquote:Op zondag 10 juni 2012 01:46 schreef potienza het volgende:
[..]
Voor dat soort mensen mogen ze wat mij betreft ook wel een touw pakken.
Ja ik had op de xbox ook een custom tactic dat werkte wel goed. Binnenkort weer even kijken dan. Maar ik vroeg me eigenlijk gewoon af waarom iemand dat zou doen. Ik nog liever willen verliezen dan zo winnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De enige reden waarom dit gebeurd is omdat die bal bijna onmogelijk af te pakken is als iemand achterin gaat rond tikken. Daarom is het meer een spelletje geworden van wie het eerst scoort in plaats van wie er na 90 minuten de meeste doelpunten heeft gemaakt.
Ik begin meestal met m'n custom tactiek, waardoor m'n verdedigers eigenlijk nooit over de middenlijn komen en ik selecteer nooit handmatig een verdediger, dan is het voor de tegenstander al een stuk lastiger om 1-2tjes te doen. Het is geen voetbal zoals het hoort, maar dat ligt aan FIFA en niet aan mij.
Voetbal is oorlog.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou nee dat ook weer niet. Maar ze mogen wel gehackt worden. Niet dat Agbonlhaor zoveel waard is
[..]
Ja ik had op de xbox ook een custom tactic dat werkte wel goed. Binnenkort weer even kijken dan. Maar ik vroeg me eigenlijk gewoon af waarom iemand dat zou doen. Ik nog liever willen verliezen dan zo winnen.
Nou kijk tijdje terug op de xbox was er ook zo eentje. Ik stuurde hem een message om te vragen waarom hij zo deed.quote:
Duitsersquote:Op zondag 10 juni 2012 02:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen (vooral Duitsers als ik jullie moet geloven) doen gewoon alles om te winnen. Waarom zou iemand eigenlijk meer voor de iMOTM Hummels betalen dan de TOTY, alleen omdat hij paars is?
Die kom ik gelukkig nooit tegen. Tegenstanders uit Italie zijn ook homos.quote:Op zondag 10 juni 2012 02:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen (vooral Duitsers als ik jullie moet geloven) doen gewoon alles om te winnen. Waarom zou iemand eigenlijk meer voor de iMOTM Hummels betalen dan de TOTY, alleen omdat hij paars is?
Je mag pas het vingertje voor de mond doen wanneer je voor staatquote:Op zondag 10 juni 2012 02:13 schreef Tim86 het volgende:
Wat ik nou toch tegen kom..kerel had een 4-4-2, maar ging meteen naar een custom tactiek. Zag er uit als 8-0-2-1..echt te bizar voor worden. Enige wat hij ook deed was naar de lijn rennen en dan stilstaan tot ik kwam. Dan de andere kant op en weer stilstaan. Dat alles tot ik 1 keer hapte ofzo en dan ging hij door tot de achterlijn om te crossen. Hij scoorde 1 keer uit een corner en ging toen achterin rondspelen. Uiteindelijk maakte hij 1 fout en scoorde ik meteen, maar dat was wel pas in blessuretijd. Daarna een leuke sssht gedaan
Daarna dus verlenging, hij blijft hetzelfde spelen en nu weer zo'n onmogelijke cross die binnenvalt en hij ging weer rondtikken. In de 116e minuut maakte ik alsnog gelijk en in de 120e minuut kopte Dost Santosmijn cross in voor 3-2. Nog nooit zoveel ssht rondjes gerend..wat een teringmongool zeg
Hij schold me uit voor ********quote:Op zondag 10 juni 2012 02:15 schreef Fuszy het volgende:
Is het serieus dat GJE een ban heeft voor een half jaar? if so kan iemand mij even de reden DM'en
quote:Op zondag 10 juni 2012 02:13 schreef Tim86 het volgende:
Wat ik nou toch tegen kom..kerel had een 4-4-2, maar ging meteen naar een custom tactiek. Zag er uit als 8-0-2-1..echt te bizar voor worden. Enige wat hij ook deed was naar de lijn rennen en dan stilstaan tot ik kwam. Dan de andere kant op en weer stilstaan. Dat alles tot ik 1 keer hapte ofzo en dan ging hij door tot de achterlijn om te crossen. Hij scoorde 1 keer uit een corner en ging toen achterin rondspelen. Uiteindelijk maakte hij 1 fout en scoorde ik meteen, maar dat was wel pas in blessuretijd. Daarna een leuke sssht gedaan
Daarna dus verlenging, hij blijft hetzelfde spelen en nu weer zo'n onmogelijke cross die binnenvalt en hij ging weer rondtikken. In de 116e minuut maakte ik alsnog gelijk en in de 120e minuut kopte Dost Santosmijn cross in voor 3-2. Nog nooit zoveel ssht rondjes gerend..wat een teringmongool zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2012 02:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ] + [ afbeelding ] + [ afbeelding ] = DOST SANTOS!!!!Je laat 2 verschillende fusions zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik kan idd niet slapen. Ik woon tegenover het spoor en zijn daar iets aan het doen. Allemaal herriequote:Op zondag 10 juni 2012 02:27 schreef Toefjes het volgende:
best jammer van nederland. kunnen jullie niet slapen?
Je moet ook altijd inzetten op de partij voor je niet bent, dan heb je altijd wat, of de overwinning of het geld van de weddenschap/gok.quote:
aan h et rellen? ik biij nicht, zij met dr vriend. ze zijn nu neuken, ik fokken hehequote:Op zondag 10 juni 2012 02:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
ik kan idd niet slapen. Ik woon tegenover het spoor en zijn daar iets aan het doen. Allemaal herrie
Nee verbouwen. hahah picsquote:Op zondag 10 juni 2012 02:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
aan h et rellen? ik biij nicht, zij met dr vriend. ze zijn nu neuken, ik fokken hehe
Wanna join?quote:Op zondag 10 juni 2012 02:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
aan h et rellen? ik biij nicht, zij met dr vriend. ze zijn nu neuken, ik fokken hehe
EN AL HELEMAAL NIET DE RECHTER!quote:Op zondag 10 juni 2012 02:43 schreef Rijst het volgende:
V-M-M
Geen probleem. zolang je maar niet de middelste bent.
quote:Op zondag 10 juni 2012 02:43 schreef Rijst het volgende:
V-M-M
Geen probleem. zolang je maar niet de middelste bent.
...quote:Op zondag 10 juni 2012 01:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook oprecht af. Denk een beetje dezelfde reden als die vandermar zal hebben om een paar uur per dag te besteden aan het trollen en provoceren van mensen op internet, want het is eigenlijk vergelijkbaar.
Niet dat wij onze tijd nou wel zo nuttig besteden, maar toch
Verkeerde proces aangeklikt?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:24 schreef Fuszy het volgende:
Cheat engine doet dom... WAZ MET JOU CHEAT ENGINE
nadat ik hem verander naar 250 in cheat engine en op de web app -> next scan komt er weer niks tevoorschijn. terwijl het nu al 2 dagen lukt. Y U NO WORK
Nee hetzelfde proces als eerder. Plugincontainer. Daarna firefox dingen geprobeerd, maar dat werkt ook nietquote:Op zondag 10 juni 2012 11:44 schreef Reemi het volgende:
Fellaini gekocht voor 37k, verkocht voor 53.
[..]
Verkeerde proces aangeklikt?
Chrome > Firefoxquote:Op zondag 10 juni 2012 11:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee hetzelfde proces als eerder. Plugincontainer. Daarna firefox dingen geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Start mijn pc wel opnieuw op. Misschien helpt het.
Werkt prima in chrome hoor, alleen moet je wel weten welk proces je moet hebben.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:55 schreef Fuszy het volgende:
Met chrome werkte het helemaal niet. Firefox heb ik gedownload op aanraden van Dudeweiser, omdat het dan zeker zou werken
dit, en ik ben te lui om FF op te startenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Werkt prima in chrome hoor, alleen moet je wel weten welk proces je moet hebben.
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:00 schreef Fuszy het volgende:
Wat ik van rijst hoorde:
iemand vroeg of dat je een username kon veranderen, waarop GJE antwoorde. Ja dat kan, DM je wachtwoord maar
Waarom zou je daar blij van worden.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:03 schreef poker4lifee het volgende:
laat het lekker rusten en wees blij dat hij weg is![]()
rijstttt wanneer weer clubs dan
LAAT ZE LEKKERquote:Op zondag 10 juni 2012 12:05 schreef Roypsv het volgende:
ik erger me nog steeds aan vrouwen die nu interessant gaan doen over voetbal
Chrome.exe?quote:Op zondag 10 juni 2012 12:21 schreef Fuszy het volgende:
Nee, cheat engine doet het niet meer
Wat is het juiste proces in Chrome dan?
Nee klopt, Clubs vind ik minder leuk dan FUT en ik zit nu in mijn proefwerkperiode. ff geen tijd dus.quote:
Alles behalve goede spelersquote:Op zondag 10 juni 2012 12:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat zetten jullie er allemaal voor 150c op dan? Alles behalve squad fitness/healing cards/goede spelers?
Rijst - altijd buitenspelquote:Op zondag 10 juni 2012 12:23 schreef Rijst het volgende:
Ik ga een OP maken met vaste posters. Verzin even een ondertitel voor jezelf anders doe ik dat zelf wel.
Ik vind FUT ook leuker.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:28 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nee klopt, Clubs vind ik minder leuk dan FUT en ik zit nu in mijn proefwerkperiode. ff geen tijd dus.
Je komt er alleen in als je blijft.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:31 schreef Fuszy het volgende:
Verzin maar wat voor me, want ik heb totaal geen inspiratie
Dan is het goed.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Ik blijf sowieso in het topic, daar zal het niet aan liggen.
Heb ik al eens gedaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:23 schreef Rijst het volgende:
Ik ga een OP maken met vaste posters. Verzin even een ondertitel voor jezelf anders doe ik dat zelf wel.
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan is het goed.
GJE - het oppaskindje
Fuszy - De oppasser
Waar heb je dat gezienquote:Op zondag 10 juni 2012 12:23 schreef Rijst het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
GJE - Hij is als een hond zonder poten, hij is soms wel lief, maar als het erop aankomt heb je er niets aan.
Geen idee.quote:
Yeah bustedquote:Op zondag 10 juni 2012 12:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh busted![]()
Ik heb trouwens een leuker idee.laat die ondertitels maar zitten.
laat je team is zien.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:13 schreef Confetti het volgende:
Dit spel is echt te makkelijk met mijn team. Elke wedstrijd weer minimaal 3 goals verschil.
Ben het eigenlijk wel zat zo. Met een minder team verlies ik vaker en daar kan ik ook weer niet tegen![]()
Waar/hoe kan je eigenlijk het best je coins verkopen?
Lucky you. Ik krijg dus nooit 1 van die 2 in een goede formatie en ik heb ze al heel vaak gehadquote:Op zondag 10 juni 2012 13:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Akinfenwa 41212 en 442 Vaz Te in een pakje
Ik heb het via marktplaats gedaan en af en toe komt er iemand hier in het topic om coins te verkopen. JE kan ook adverteren via Twitterquote:Op zondag 10 juni 2012 13:13 schreef Confetti het volgende:
Dit spel is echt te makkelijk met mijn team. Elke wedstrijd weer minimaal 3 goals verschil.
Ben het eigenlijk wel zat zo. Met een minder team verlies ik vaker en daar kan ik ook weer niet tegen![]()
Waar/hoe kan je eigenlijk het best je coins verkopen?
quote:
jij trok SIF Kerza uit een pakje en dan zeggen dat je niet lucky bentquote:Op zondag 10 juni 2012 13:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lucky you. Ik krijg dus nooit 1 van die 2 in een goede formatie en ik heb ze al heel vaak gehad
Geen last van Handicap??quote:Op zondag 10 juni 2012 13:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een leuk team maar echt te belachelijk makkelijk gewoon. Haal er weinig plezier meer uit..
Ik heb volgens mij nog gezegd dat ik lucky ben, maar als ik nu nog 10 gold packs zou openen zou ik waarschijnlijk niks krijgenquote:Op zondag 10 juni 2012 13:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij trok SIF Kerza uit een pakje en dan zeggen dat je niet lucky bent![]()
Heb volgens mij al 30-40 wedstrijden op rij gewonnen maar mijn laatste nederlaag was wel tegen een full bronze teamquote:
kut het is al weer half tweequote:Op zondag 10 juni 2012 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog gezegd dat ik lucky ben, maar als ik nu nog 10 gold packs zou openen zou ik waarschijnlijk niks krijgen
Overigens moet ik nu nog veel voor school doen dus heel veel tijd om packs te openen zal ik niet hebben.
Wij hebben nog allemaal projecten die deze week ingeleverd moeten worden en dat moet allemaal op het laatste moment nog af. Ik heb het hele weekend de tijd gehad maar natuurlijk stel ik het weer uit tot de laatste dagquote:Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kut het is al weer half tweetijd om te leren
wtf marktplaatsquote:Op zondag 10 juni 2012 13:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het via marktplaats gedaan en af en toe komt er iemand hier in het topic om coins te verkopen. JE kan ook adverteren via Twitter
komt me bekend voorquote:Op zondag 10 juni 2012 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wij hebben nog allemaal projecten die deze week ingeleverd moeten worden en dat moet allemaal op het laatste moment nog af. Ik heb het hele weekend de tijd gehad maar natuurlijk stel ik het weer uit tot de laatste dag
Ja klopt. Best veel mensen uit dit topic hebben het op marktplaats gedaan. Zolang je geen paypal accepteert en diegene als eerste laat betalen, dan is het prima.quote:
Ah je hebt het nu over verkopen? Dacht dat jullie via marktplaats munten hadden gekochtquote:Op zondag 10 juni 2012 13:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja klopt. Best veel mensen uit dit topic hebben het op marktplaats gedaan. Zolang je geen paypal accepteert en diegene als eerste laat betalen, dan is het prima.
Paypal is juist veilig.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:25 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja klopt. Best veel mensen uit dit topic hebben het op marktplaats gedaan. Zolang je geen paypal accepteert en diegene als eerste laat betalen, dan is het prima.
Nee, kopen kan je het beste van een FOK!ker doenquote:Op zondag 10 juni 2012 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah je hebt het nu over verkopen? Dacht dat jullie via marktplaats munten hadden gekocht
Nee hoor. Ben ik op een pijnlijke manier achtergekomenquote:
Ik merk dat ik er ook iets te vaak in staquote:Op zondag 10 juni 2012 13:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, kopen kan je het beste van een FOK!ker doen. Verkopen gaat prima via marktplaats.
Check dit trouwens![]()
Dagcijfers #224 poepen op brood
Users uit dit topic staan er best vaak in
Jij staat nog best vaak redelijk hoogquote:Op zondag 10 juni 2012 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik merk dat ik er ook iets te vaak in sta______!
Ja wrijf het nog een keer erinquote:Op zondag 10 juni 2012 13:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij staat nog best vaak redelijk hoog.
Ook een keer met 350+ posts
ik wil LB zijn!quote:Op zondag 10 juni 2012 13:37 schreef Rijst het volgende:
Eerste is bijna af. Ik heb bewust voor een donkere achtergrond gekozen.Nou hebi k geen izn meer. Morgen weer verder.
[ afbeelding ]
accept die friend request eens op xboxquote:
Je hebt zn oude GT. Zijn nieuwe is: EpicDude95quote:Op zondag 10 juni 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
accept die friend request eens op xbox
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt zn oude GT. Zijn nieuwe is: EpicDude95
ben jij nicklas?quote:Op zondag 10 juni 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
accept die friend request eens op xbox
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Jonge ik gebruik paypal al heel lang, en nog nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als er iets niet veilig is is het paypal wel.
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:54 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jonge ik gebruik paypal al heel lang, en nog nooit problemen mee gehad.
Je moet gewoon weten hoe je er mee om moet gaan ja.
ik weet hoe ik er mee om moet gaan, ga jij maar lekker coins weggeven via paypalquote:Op zondag 10 juni 2012 13:54 schreef zerokil het volgende:
[..]
Over het algemeen is Paypal veilig ja, maar niet wanneer het om virtuele goederen gaat.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:54 schreef zerokil het volgende:
[..]
Jammer dat er nu 350 euro opstaat.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet hoe ik er mee om moet gaan, ga jij maar lekker coins weggeven via paypal
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De lijst met plaatjes is ook eindeloos.
[ afbeelding ]
Haha, ja!quote:Op zondag 10 juni 2012 14:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb jij een .rar met al die plaatjes?
doe even uploaden en linkje postenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haha, ja!
Van TOTY Suk, tot aan THATSWAISIS, tot aan GJE= Doug, tot aan Toefjes is not amused.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]AutistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is maar een kladblok bestandje.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even mijn kladblokbestandje pakken!quote:Op zondag 10 juni 2012 14:12 schreef Rijst het volgende:
Godver ik blijf maar velirezen van teams met KUTchemistry
[ / img]quote:Op zondag 10 juni 2012 14:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[img]http://i1230.photobucket.com/albums/ee500/c0sm0fifa/suksaysyousuck.jpg[img] LOL WTF.![]()
ik verlies echt nooit van teams met kutchemquote:Op zondag 10 juni 2012 14:12 schreef Rijst het volgende:
Godver ik blijf maar velirezen van teams met KUTchemistry
Ik ook niet eigenlijk.. Ik geloof ook alleen in de handicap bij een lager rated team met 100 chemistry. Ik heb nooit last van zulke slechte chemistryteams.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
ik verlies echt nooit van teams met kutchem
hij heeft honderden fut potjes gespeeld dus 2e hoef je niet te hopenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:15 schreef Rijst het volgende:
Ik speel nu tegen GJE. Daar krijg ik een echoboost vanen misschien wordt hij wel beter
Wacht nog een tot woensdagquote:Op zondag 10 juni 2012 14:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hij heeft honderden fut potjes gespeeld dus 2e hoef je niet te hopen
En hmm, IF Afellay maar kopen voor rond de 50k of toch maar nog langer wachten? Wil m'n team afmaken
hahahhaquote:
kquote:
geen argwaan wekken hequote:Op zondag 10 juni 2012 14:18 schreef el-blanchito het volgende:
Duurt wel lang voor hier een "nieuw" account is....
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:39 schreef zerokil het volgende:
http://objection.mrdictionary.net/go.php?n=5849320
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
En krijg je daarvoor al een half jaar ban?
Dat is wel zwaar gestrafdt.
6 geloof ik. Las ik ergens. Dacht ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:41 schreef detennismaster het volgende:
Wanneer is GJE weer terug? 16 december toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |