Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
dat is nog zwak uitgedrukt. domme groningse attention whore zit hier domme dingen uit te kramen.9 man hier en geen sfeer te bekennen.quote:
Zit de rest ook in een hoekje te fokken?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
dat is nog zwak uitgedrukt. domme groningse attention whore zit hier domme dingen uit te kramen.9 man hier en geen sfeer te bekennen.
Nee, die lopen haar af te kraken lolquote:Op zondag 10 juni 2012 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit de rest ook in een hoekje te fokken?
Euwned.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit de rest ook in een hoekje te fokken?
iemand anders deed het dus wel :pquote:Op zondag 10 juni 2012 00:32 schreef poker4lifee het volgende:
ben ik te gierig om 39k bin gelijk te kopen, denk ik bied wel start 37.5 en wacht het ff afnou, dat is dus een fail geworden
quote:
in 88 verloren ze ook de eerste match. Gewoon gelijk tegen duitsland en winnen van portugal en zorgen dat duitsland alles wint :]quote:Op zondag 10 juni 2012 00:34 schreef Pobberd het volgende:
Net thuis. Wat een kutwedstrijd, ze hadden makkelijk moeten winnen met de kansen die ze hadden. Kunnen nu wel hun koffers pakken
Met zn allen FUT coins inzamelen en refs omkopen? Of ff die Italianen vragen hoe zij dat doen.quote:
gelijk tegen duitsland en duitsland moet alles winnen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
in 88 verloren ze ook de eerste match. Gewoon gelijk tegen duitsland en winnen van portugal en zorgen dat duitsland alles wint :]
Ik denk dat Portugal wel wint van Denemarken. Dan heeft Portugal dus 4 punten en Nederland 4 punten. Hoe gaat het dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
in 88 verloren ze ook de eerste match. Gewoon gelijk tegen duitsland en winnen van portugal en zorgen dat duitsland alles wint :]
onderling resultaat toch ?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:39 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik denk dat Portugal wel wint van Denemarken. Dan heeft Portugal dus 4 punten en Nederland 4 punten. Hoe gaat het dan?
Gewoon 2x winnen, ik was nou niet bepaald onder de indruk van Duitsland en Portugal. Als je gelijk speelt tegen Duitsland, dan moet Denemarken verliezen van Portugal.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 4 punten voor Portugal?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:39 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Ik denk dat Portugal wel wint van Denemarken. Dan heeft Portugal dus 4 punten en Nederland 4 punten. Hoe gaat het dan?
Ja precies. Duitsland en Portugal waren ook niet echt goed. Nederland had gewoon moeten winnen, flikkers dat ze zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 00:40 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Gewoon 2x winnen, ik was nou niet bepaald onder de indruk van Duitsland en Portugal. Als je gelijk speelt tegen Duitsland, dan moet Denemarken verliezen van Portugal.
Gelijkspel tegen Nederland en winst tegen Denemarken.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:41 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 4 punten voor Portugal?
Dan heeft Nederland maar 2 punten???quote:Op zondag 10 juni 2012 00:41 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Gelijkspel tegen Nederland en winst tegen Denemarken.
Ikke niet ben Uitvormquote:Op zondag 10 juni 2012 00:45 schreef Rijst het volgende:
GJE pakkie gegeven. 2 potjes dan. Wie wilt er nu?
Als je op xbox zat, had ik jou pakkie gegevenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:45 schreef Rijst het volgende:
GJE pakkie gegeven. 2 potjes dan. Wie wilt er nu?
Daarom ben ik ook weggegaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:46 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Als je op xbox zat, had ik jou pakkie gegeven
nee, gewoon hetzelfdequote:
Nee ze zijn allemaal best goed. Alleen GJE is makkelijk om tegen te spelen. Hij laat zn keeper iedere x uitkomen.quote:
Ik wil wel, maar het is laat en dan ben ik erg slecht...quote:Op zondag 10 juni 2012 00:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ze zijn allemaal best goed. Alleen GJE is makkelijk om tegen te spelen. Hij laat zn keeper iedere x uitkomen.
Kom gewoon geile tennisracketquote:Op zondag 10 juni 2012 00:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar het is laat en dan ben ik erg slecht...
Heb je silverteams?quote:
Wat voor teams heb je allemaal?quote:
Alleen dezequote:Op zondag 10 juni 2012 00:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat voor teams heb je allemaal?
Al mijn teams zijn minder goed, maar oke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |