typische oogklep opmerkingquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:57 schreef Lutte het volgende:
Wel beter dat 'we' nu de schuld af kunnen schuiven op die penalty ipv het spel zelf
Neh, maar we hadden hem wel degelijk moeten hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:57 schreef Lutte het volgende:
Wel beter dat 'we' nu de schuld af kunnen schuiven op die penalty ipv het spel zelf
precies moet je voorstellen hoe realistisch de Nederlander isquote:
Wtf je shirtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
precies moet je voorstellen hoe realistisch de Nederlander is![]()
![]()
Een van de redenen dat ik er nu zo bijzit:
[ afbeelding ]
Dat zekerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neh, maar we hadden hem wel degelijk moeten hebben
Weinig, want 50% wat nu ineens meelult, vloekt normaal op zondagavond tijdens studio sport als de man des huizes kijktquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Hey stregaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:19 schreef Strega het volgende:
Bos.....je kijkt boos op de foto![]()
Het was het ook net weer niet hé.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Een van de redenen dat ik er nu zo bijzit:
[ afbeelding ]
k ook totaal niets gezienquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt amper gekeken, ik heb niks gemist
Alleen maar Ned Dui en Kroatie eigenlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zeker
Bos je waait lekker met alle winden mee![]()
Dat is eigenlijk mijn neutrale blikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:19 schreef Strega het volgende:
Bos.....je kijkt boos op de foto![]()
Het was het ook net weer niet hé.
das een goeiequote:
Druk?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:39 schreef Miniem het volgende:
Weer in de trein, hopelijk nog voor middernacht thuis
Ja, en lekker je nieuwe lens uitproberen!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:35 schreef Ynske het volgende:
kan echt uren in GoogleMaps bij die foto's doorbladeren op zoek naar toffe plekjes
Maar wel fijne dag gehad?quote:
Patatzeggersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ondanks dat NL verloren heeft en ik volgens sommigen patat gegeten heb JA
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en lekker je nieuwe lens uitproberen!
Koters hadden een slechte dag op koud en kil voetbaltoernooi, en Nederland verloorquote:
De mini-Koensquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koters hadden een slechte dag op koud en kil voetbaltoernooi, en Nederland verloor
Maar verder prima hoor![]()
wat jammer, hier was t heerlijk weerquote:
quote:en kil voetbaltoernooi, en Nederland verloor
quote:Maar verder prima hoor![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:19 schreef Miniem het volgende:
Heb het stomme idee dat ik in de verkeerde trein zit
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:19 schreef Miniem het volgende:
Heb het stomme idee dat ik in de verkeerde trein zit
Ik hoop het nietquote:
Ik help het je hopen!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik hoop het niet
Maar de trein kwam aan, Stap over en de trein rijd in dezelfde richting terug.
Maar kan ook een stuk terug en dan andere richting natuurlijk.
We hadden een keer een voorronde voor de penalty bokaal. Iedereen mocht drie keer aanleggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Penalty's schoot ik altijd binnenkant paal binnen, zekerheidje.
Ah oke, want de treinen doen dat daar ook heel vaakquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:07 schreef Miniem het volgende:
Niet Utrecht Zwab.
Ik schoot penaltys er wel altijd in
Helaas welquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:01 schreef Miniem het volgende:
Ik ga trouwens mijn Lego verkopen en de Duplo uit het raam flikkeren.
En wat doe je met je Aqua postersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:01 schreef Miniem het volgende:
Zo'n laatste ingeving verdient een doelpunt, echt jammer!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We hadden een keer een voorronde voor de penalty bokaal. Iedereen mocht drie keer aanleggen
Mijn eerste penalty werd gekeerd door de keeper. De tweede keer op de paal.Bij de derde kwam ik op het geniale idee die bal met links te trappen. Dat deed ik, Keeper lag voor apegapen in de verkeerde hoek en die bal rolde tergend langzaam.. tegen de paal.. en er uit..![]()
![]()
hahaha briljantquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:01 schreef Miniem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Nee joh! Positief blijven vaduzje, zo ken ik je niet.quote:
Wel tof van hemquote:Op zondag 10 juni 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom net binnen van een ochtendronde van 1.5 uur. Maar niet slim, ooikoortstablet werkte nog niet natuurlijk![]()
Ik lag vanmorgen in bed echt te gieren om Frank Dane die zijn hele uitzending in het Deens deed vanwege een weddenschap gisteren. Dat was me die 0-1 wel waard![]()
Zo, nu ff ontbijten
Moggeh!quote:Op zondag 10 juni 2012 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom net binnen van een ochtendronde van 1.5 uur. Maar niet slim, ooikoortstablet werkte nog niet natuurlijk![]()
Ik lag vanmorgen in bed echt te gieren om Frank Dane die zijn hele uitzending in het Deens deed vanwege een weddenschap gisteren. Dat was me die 0-1 wel waard![]()
Zo, nu ff ontbijten
Wanneer ga je naar Tenerife?quote:
Hij heeft een Deense vader dus hij spreekt Deens, ik denk niet dat ie een portugese moeder heeftquote:Op zondag 10 juni 2012 10:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Wel tof van hem, ik denk niet dat hij dat nog eens zegt als Ned tegen Portugal moet
En dan in Nederland wonen.. Dan heb je de komende weken ff last van een gespleten persoonlijkheidquote:Op zondag 10 juni 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij heeft een Deense vader dus hij spreekt Deens, ik denk niet dat ie een portugese moeder heeft
Staat de tv er nog, Lut?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:05 schreef Lutte het volgende:
M'n iPodHad 'm opgeladen, bleef ie 20% aangeven, toen ineens 60 en nou helemaal vol.
Nou beter
Zo de dierenkooien doen, had de vorige keer met een hele constructie de radio buiten gekregen, dat was wel tof
En Lush
Ja ik kijk er echt naar uit...quote:Op zondag 10 juni 2012 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
LekkerTenerife is echt leuk. Eilanden zijn fijn
Buiten? Yess, die heeft met de eerstequote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 11:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Buiten? Yess, die heeft met de eerste
mooi weer/wielerwedstrijd combo zijn plekkie weer ingenomen
Mijn top driequote:Op zondag 10 juni 2012 11:19 schreef oh-oh het volgende:
En me broertje, ik geloof dat ik dat de ergste vout vind, op ik vindt na
Ja, die buitenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Buiten? Yess, die heeft met de eerste
mooi weer/wielerwedstrijd combo zijn plekkie weer ingenomen
Ik schrijf altijd nummer 3 'es', scheelt lengte tijdens een drukke chatquote:Op zondag 10 juni 2012 11:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn top drie
1) ik wordt/vindt
2) me/mijn
3) is/eens
Ik las schuurfeesten, dat is echt pure horrorquote:Op zondag 10 juni 2012 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Hier zijn trouwens schuttersfeesten of zo.
Debiel druk net al en allemaal muziek.
Net allemaal geknal.
![]()
Whehe, die liggen nog na te schuren op zondagochtendquote:Op zondag 10 juni 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Es schrijf ik ook hoor, is idd lekker kort
Maar er zijn mensen die ipv es is schrijven, dat is gewoon onleesbaar soms![]()
Oh ja sowieso verkeerd schrijven vind ik ook dodelijk![]()
Schuurfeesten op zondagochtend Pis???
Dat doe ik zelf ook wel, net als 'das' ipv 'dat is'. Maar is/eens wordt soms echt onleesbaar, zag vanochtend nog wat voorbij komen op FB.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd nummer 3 'es', scheelt lengte tijdens een drukke chat
'dat moet ik nog es doen'
Bij mij staat verassing ipv verrassing bovenaanquote:Op zondag 10 juni 2012 11:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn top drie
1) ik wordt/vindt
2) me/mijn
3) is/eens
Das ook een goedequote:Op zondag 10 juni 2012 12:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij staat verassing ipv verrassing bovenaan
Me zeg ik heel vaakquote:Op zondag 10 juni 2012 11:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn top drie
1) ik wordt/vindt
2) me/mijn
3) is/eens
Coen en Sander zijn de reden dat ik 538 luister, hun show is precies wanneer ik huiswerk zit te maken en dan kwam er weinig van terechtquote:
Meisje, whehe, wat ik erg vind is vriendlief, dochterlief, zoonlief, mijn vriendjuh, mun mannie of mijn mannetjequote:Op zondag 10 juni 2012 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Jou en jouw fouten zijn ook irri
![]()
Maar niet zo irritant als mensen die roepen trots op me meisje want ze gaat morgen na school!!!
Ik denk dat ik vaak genoeg jou ipv jouw schrijf, tijdens een chat of SC typ ik altijd lekker druk. Mail gaat wel goedquote:Op zondag 10 juni 2012 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Jou en jouw fouten zijn ook irri
![]()
Maar niet zo irritant als mensen die roepen trots op me meisje want ze gaat morgen na school!!!
Of 'mijn echtvriend' want we zijn naast partners ook beste vrienden. Ja dagquote:Op zondag 10 juni 2012 12:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meisje, whehe, wat ik erg vind is vriendlief, dochterlief, zoonlief, mijn vriendjuh, mun mannie of mijn mannetjeIk krijg er braakneigingen van
Die heb ik nog nooit gehoordquote:Op zondag 10 juni 2012 12:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Of 'mijn echtvriend' want we zijn naast partners ook beste vrienden. Ja dag
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Coen en Sander zijn de reden dat ik 538 luister, hun show is precies wanneer ik huiswerk zit te maken en dan kwam er weinig van terecht![]()
quote:
Me neither, gelukkigquote:
Overtreffende versie: mun skatjuhquote:
Strak planquote:Op zondag 10 juni 2012 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jij hoeft geen huiswerk meer te maken dus zet m maar weer lekker op 3FM
![]()
Oh ja, m en ie en hoestie en zo, dat schrijf ik dan weer wel altijd
Hahahaquote:Op zondag 10 juni 2012 12:32 schreef oh-oh het volgende:
FB chat gebruik ik evenveel hoor, en thuis alleen FB.
Oh my, Piet ligt in de vensterbank in het zonnetje te chillen![]()
Hij ligt echt, dat heb ik m nog niet zien doen![]()
Ik zag vanmorgen melders Lut, die zal ik nooit meer anders noemen
Ik vind het ideaalquote:Op zondag 10 juni 2012 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik msn nog bijna dagelijks. (voor de vrienden die verder weg wonen) De Facebook chat vind ik vreselijk.
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:48 schreef Ynske het volgende:
Ow jacollega heet t altijd over haar mannetje
Daar dacht ik ook een uur geleden aanquote:Op zondag 10 juni 2012 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen ideeStraattaaltje denk ik, Rotterdams ofzo
Hebbie (quote:
Nou, godzijdank niet. Maar ik heb gisteren mijn vinger achter in mijn strot gepropt. Het ging echt NIET goedquote:
Whahahaquote:Op zondag 10 juni 2012 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Billy doet een Billy en Sjonnie doet een Sjonnie
Welk nummer? Ik google even.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 14:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij dat nummer denk ik nu altijd aan jou!
En hij is mooi, echt wel.
ja daar hadden we zeker recht op, tenzij er opeens een nieuwe regel is?quote:Op zondag 10 juni 2012 14:41 schreef PetervdK het volgende:
Welke penalty? Hadden we er recht op dan?
Alrighty! Ik weet niet of ik langs Action kom, anders neem ik hem mee, lees ik hem zelf en stuur ik hem mocht je hem nog willenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:33 schreef oh-oh het volgende:
Nope, maar ik heb zat te lezen nog, en als ie nu bij de Action komt ligt ie geheid wel een keer bij de Kringloop ook
Nope, die regel is al zo oud als voetbal....quote:Op zondag 10 juni 2012 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja daar hadden we zeker recht op, tenzij er opeens een nieuwe regel is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Herkenbaarquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 01:19 schreef Pagan het volgende:
Ach, kom, doe eens foto's posten. Toe nou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Wij zeiken tenminste nog over een penalty, die jankers van Barcelona mauwen over de sprietjesquote:Spanjaarden klagen over 'rampzalige' grasmat in Gdansk
10/06/2012 21:25
Xavi, Cesc Fabregas en Andres Iniesta mokten na afloop van het gelijkspel tegen Italië over de staat van het veld, dat niet in het voordeel van de Spanjaarden geweest zou zijn.
De drie Barcelona-middenvelders wilden het puntenverlies er niet aan wijten, maar ze waren eensgezind in hun kritiek op de grasmat in Gdansk. 'Het veld was een ramp', zei Fabregas. 'Ik wil niet klagen, maar we verdienden beter. Het is zonde dat we op zo'n veld moesten spelen.'
'Het feit dat ze niet hebben gesproeid was in ons nadeel met ons dynamische en vloeiende spel', voegde Xavi daaraan toe. 'Het veld was droog en belemmerde daarmee het baltempo. Dit is rampzalig als je spektakel wil brengen', zei Iniesta.
quote:Op maandag 11 juni 2012 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh kakkers, ik bedenk net dat ik Zooplus een vorige week maandag mailde over die barst in de bak van mn dure kooi en dat ik nog niks gehoord heb
Tis een sale artikel he.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
Meestal willen ze dan dat je spullen retourneert, zodat ze een nieuwe kunnen leveren, dat zouden ze toch moeten opperen..
Wel apart, na een week.quote:Op maandag 11 juni 2012 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ze mogen minstens even terugmailen hea
quote:Op maandag 11 juni 2012 09:44 schreef oh-oh het volgende:
ik moet die vogel toch ergens in kunnen douwen??
Voor de wedstrIjd begon heeft het Nederlands elftal, maar ook de denen over het gras geklaagd. Helaas is er ook niks aan gedaanquote:Op maandag 11 juni 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij zeiken tenminste nog over een penalty, die jankers van Barcelona mauwen over de sprietjes
QFT!quote:Op maandag 11 juni 2012 10:03 schreef Muis006 het volgende:
Als je een echte Europees Kampioen bent voetbal je ook goed op een slechte grasmat.
Wielrenners gaan toch ook niet alleen fietsen als de zon schijnt?
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:03 schreef Muis006 het volgende:
Als je een echte Europees Kampioen bent voetbal je ook goed op een slechte grasmat.
Nederlanders moeten ook niet zeiken over het veld, imoquote:Op maandag 11 juni 2012 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor de wedstrIjd begon heeft het Nederlands elftal, maar ook de denen over het gras geklaagd. Helaas is er ook niks aan gedaanhet was te lang en te droog
Asociaal vind ikop een ek moeten de velden goed zijn!
Tjongejonge, hebben ze gevoelige voetjes?quote:Op maandag 11 juni 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wij zeiken tenminste nog over een penalty, die jankers van Barcelona mauwen over de sprietjes
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Dat is wel een beetje appels met peren, maar vooruit
Ja en daar zeikt toch ook geen hond overquote:Op maandag 11 juni 2012 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]Tuurlijk niet zeg, voetballen in NL gebeurt toch ook vaker wel in de regen dan niet.
LOLquote:Op maandag 11 juni 2012 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vertel net aan mn collega ( die kwam vragen hoe die bruiloft van vrijdag was en zo , ze kent de bruidegom goed ) van die no show.
Roept ze nou klaar met die eikels, ik geloof niet in second chances!!!
Bloten voeten in het grasquote:Op maandag 11 juni 2012 10:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tjongejonge, hebben ze gevoelige voetjes?
Nee maar ik bedoel dus ook dat ze niet zo moeten piepneuzen, dat ze slecht spelen ligt gewoon aan de spelers, niet aan de omstandigheden.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en daar zeikt toch ook geen hond over![]()
Neuh, die zijn nu lekker in Dubai of zoquote:
Nee natuurlijk gun ik ze dat nietquote:Op maandag 11 juni 2012 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Je gunt ze niet dat ze wellicht beter spelen dan Dollanders?
Sowieso snap ik niet dat het in Polen en Oekraine gehouden wordtquote:Op maandag 11 juni 2012 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nederlanders moeten ook niet zeiken over het veld, imoJa, het is klote, en ja het hoort goed te zijn, maar ja. Kijk waar het gehouden wordt...
Over overtredingen klagen vind ik wel terecht.
Ja ik ookquote:
Ja dit dusquote:Op maandag 11 juni 2012 10:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat ze er woensdag wat van bakken, zo niet dan zijn we gewoon klaar en terecht ook richting de exit.![]()
Al gun ik die Duitsers helemaal niks
Ja en ik heb ze geinstalleerd, en heb nu een dislike buttonquote:Op maandag 11 juni 2012 10:26 schreef Lutte het volgende:
Krijgen jullie ook van die kloteverzoeken op FB voor die dislike zooi?
Ik las willen er een paar onder de duim, goedemorgenquote:Op maandag 11 juni 2012 10:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is dat, willen er een paar een duim naar onder ofzo?
Oh daar merk ik hier nog weinig van gelukkigquote:Op maandag 11 juni 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik snap niet dat heel nederland met die Duitsers weglopen![]()
Moet er een beetje van huilen
Ik las het ookquote:Op maandag 11 juni 2012 10:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik las willen er een paar onder de duim, goedemorgen
ik ga zo naar 020 om die fuuuuuuuuuuuuuuu shirt te halenquote:
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ga zo naar 020 om die fuuuuuuuuuuuuuuu shirt te halen
Shirt factory op de nieuwendijkquote:Op maandag 11 juni 2012 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Welke winkel verkoopt die shirtjes?
Oh die zijn leuk geworden, en dat rode-roze frame geeft het echt een eigen unieke zwaaiquote:
quote:
Juist wel, foto van maken, sturen ze ze nog es namelijkquote:Op maandag 11 juni 2012 10:51 schreef Miniem het volgende:
Vond het ook wel geslaagd, jammer dat er soms wat beschadigingen en drukfoutjes op zitten.
Maar daar ga ik niet moeilijk over doen voor die paar euro's
Dat. Mo heeft al zo 2x een brief van een advocaat gehadquote:Op maandag 11 juni 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Maar serieus, ik zou de foto hier weghalen, want die mensen van Dick die zijn echt heel erg van de copyrights en zo, niet dat ze je snel kunnen traceren via hier, maar just in Kees
Done!quote:
Hij is niet de enige, was ook Dick Bruna toch?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. Mo heeft al zo 2x een brief van een advocaat gehad
quote:
Jupquote:Op maandag 11 juni 2012 10:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij is niet de enige, was ook Dick Bruna toch?
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh christus, er is hier een gek aan het bellen, elke keer met een andere naam, ze probeert zelfs andere talen maar ze verstaat mij dan weer niet als Duits, Frans of Engels terugspreek.
Oh, en ze vergeet dr nummer te blokkeren ook![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh christus, er is hier een gek aan het bellen, elke keer met een andere naam, ze probeert zelfs andere talen maar ze verstaat mij dan weer niet als Duits, Frans of Engels terugspreek.
Oh, en ze vergeet dr nummer te blokkeren ook![]()
![]()
Dat doe je wel goed, dat ze gelooft dat jij niet die 100011 talen spreekt Muisquote:
quote:
quote:
Gaaf!quote:
Omgomgomgomg die wil ik ook enorm graag lezen! Moet ik hem eerst kopen.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Gekocht, gewoon omdat ik elke keer hebberig ben als ik hem bij de Plus zie staan
, en ik kan niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een nieuw boek voor mezelf heb gekocht.
Na de Brambrisering ga ik beginnen![]()
Ik zit helemaal in m'n handen te knijpen van blijdschapquote:Op maandag 11 juni 2012 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Omgomgomgomg die wil ik ook enorm graag lezen! Moet ik hem eerst kopen.
Awquote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef Lutte het volgende:
Leuk Pisc!
Ons Missy heeft eindelijk een (voor die dikke kont van haar veel te klein mandje) op mijn kamer veroverd. Zat eerst wol in, toen had ze 'm al in de smiezen maar nu het leeg is ligt ze er lekker in. Het is geen gezich, schouder tegen d'r wang zo moet ze proppen
Feauteauxquote:Op maandag 11 juni 2012 14:06 schreef Lutte het volgende:
Leuk Pisc!
Ons Missy heeft eindelijk een (voor die dikke kont van haar veel te klein mandje) op mijn kamer veroverd. Zat eerst wol in, toen had ze 'm al in de smiezen maar nu het leeg is ligt ze er lekker in. Het is geen gezich, schouder tegen d'r wang zo moet ze proppen
Kees moet echt ergens onder liggen he, als ik t knijn dr niet op gekwakt had was ze tussen die twee manden in gekropenquote:Op maandag 11 juni 2012 14:18 schreef Pisces29 het volgende:
Op de erwt ligt ze
Ongetwijfeld dat het lekker ligt, ik denk dat Kees zich voelt zoals ik me voel in de winter, met een mega dik dekbed![]()
WTF. Korte broek en verder nix in het zonnetje.quote:
Kon je nog annuleren of hadden ze hem al in bestelling genomen?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
Snotver, vrijdag dingen besteld bij H&M, bijna alles staat nu in de sale. Dan maar alles retour
Failquote:Op maandag 11 juni 2012 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
Snotver, vrijdag dingen besteld bij H&M, bijna alles staat nu in de sale. Dan maar alles retour
Vanochtend om 05:30 verstuurd. Gaat maar om een hele kleine bestelling, had schoenen en sieraden besteld. Maar ik zie nu dat de schoenen niet in de sale zijn, dus het valt reuze mee, gelukkig maarquote:Op maandag 11 juni 2012 14:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kon je nog annuleren of hadden ze hem al in bestelling genomen?
Of wacht, van die 150 eur was al ruim de helft in de sale, en de rest met kortingen gekozen, ook niet erg dusquote:Op maandag 11 juni 2012 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
Net een week terug wel ruim 150 eur zomerkleding besteld, daar is nu veel van in de sale, maar dat is niet erg, dat is een week later en veel maten zijn al weg.
Nee want die had Coen nog gedraaid tijdens serious requestquote:Op maandag 11 juni 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Muis, nu op 3FM ( zou het je request voor mij nog zijn???)
Ja geil liedjequote:Op maandag 11 juni 2012 15:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee want die had Coen nog gedraaid tijdens serious requestiemand die ik ken had het gehoord.
Maar goeien nummer
Nee natuurlijk niet, je wilt toch zeker liever bij Piet thuis zijn dan vervelende telefoontjes aannemen van zeer vervelende mensenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:00 schreef oh-oh het volgende:
Is het gek dat ik al om 17.00 zit te denken dat ik weer bijna naar Piet mag?
Nou ja, toen Karel nog leefde was het ook altijd zo fijn om weer thuis te komen, dan had ie me echt gemist en was ie blij me te zien ( Kees niet hoor, die moest ik makkelijk drie keer roepenquote:Op maandag 11 juni 2012 17:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, je wilt toch zeker liever bij Piet thuis zijn dan vervelende telefoontjes aannemen van zeer vervelende mensen
Dank jequote:
Kees hoeft echt nooit ergens aan te wennen, die vindt echt werkelijk altijd alles primaquote:Op maandag 11 juni 2012 17:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Kees is wel helemaal goed gewend aan mee naar het werk gaan of niet, oh-oh?
Ah, Lut, wat een mooierdEn past precies hoor
Haha, neequote:
Daar heb je toch handen voor gekregen?quote:Op maandag 11 juni 2012 19:51 schreef Strega het volgende:
http://www.bestel.nl/boys(...)cratcher-p-1267.html
iemand nog een vaderdag kadootje nodig?
Je echtvriend?quote:
Mocht ie willenquote:Op maandag 11 juni 2012 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je echtvriend?![]()
![]()
Ik kwam bij de Blokker door jouw Blokkerpost in het Action topic
Claire´s heeft altijd leukequote:Op maandag 11 juni 2012 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zoek ook nog een goedkoop condoompje () voor m'n HTC Sensaaassie, vandaar dat ik even keek
Haha ik begin je moeder ineens te begrijpenquote:
Haha, ik moet ook een nieuwequote:Op maandag 11 juni 2012 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zoek ook nog een goedkoop condoompje () voor m'n HTC Sensaaassie, vandaar dat ik even keek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |