Vrouwen emancipatie.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:33 schreef Al-andalus het volgende:
Waarom is er een deel 4? Waar hebben jullie het nou de hele tijd over?
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:32 schreef Al-andalus het volgende:
Ik hou ook niet van vieze hoofddoekjes, je moet een khimar of niqab dragen. Geen lelijk doekje om je kop.
Jij moet een plastic zak over je kop.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:33 schreef Al-andalus het volgende:
Waarom is er een deel 4? Waar hebben jullie het nou de hele tijd over?
moet je eens in iran roepen op de universiteitquote:
overkomt mij nog steeds nog minder dan jou in iran.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:49 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
moet je eens in iran roepen op de universiteit
ik hoef dan ook geen hoofddoek op in iran, maar mijn vrouw wel, ook al is ze geen moslimaquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
overkomt mij nog steeds nog minder dan jou in iran.
نعم,صحت هذه العبارة كما ذكروا العلماء, لا تجد الحرية في دين الاسلام, بل نحن عباد لله و لسنا حر كما زعموا بعض المفكرين المنحرفينquote:
Mja, ik zie eerlijk gezegd tussen Irans autoritair bewind en Turks secularisme ideologisch geen verschil, de één dwingt het om het op te doen, de ander om het af te doen, beiden niet liberaal imho.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:35 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
ik hoef dan ook geen hoofddoek op in iran, maar mijn vrouw wel, ook al is ze geen moslima
Mooi goed te lezen dat je afstand neemt van de dwang om een hoofddoek op te doen. Dan ben je zeker ook tegen peer pressure van familie, waarbij het uiteindelijk als een verlossing wordt ervaren om de hoofddoek te dragen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, ik zie eerlijk gezegd tussen Irans autoritair bewind en Turks secularisme ideologisch geen verschil, de één dwingt het om het op te doen, de ander om het af te doen, beiden niet liberaal imho.
En het Westen staat voor antisemitisme, apartheid, doodstraffen, racisme, nationalisme, seksuele uitbuiting van vrouwen, imperialisme en kolonialisme, kopvoddentax etc, right?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:37 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Mooi goed te lezen dat je afstand neemt van de dwang om een hoofddoek op te doen. Dan ben je zeker ook tegen peer pressure van familie, waarbij het uiteindelijk als een verlossing wordt ervaren om de hoofddoek te dragen.
Ken je de laatste regels van George Orwells 1984, waarin Winston die het hele boek vecht tegen de dictatuur van Big Brother uiteindelijk is gehersenspoeld?
He gazed up at the enormous face. Forty years it had taken him to learn what kind of smile was hidden beneath the dark moustache. O cruel, needless misunderstanding! O stubborn, self-willed exile from the loving breast! Two gin-scented tears trickled down the sides of his nose. But it was all right, everything was all right, the struggle was finished. He had won the victory over himself. He loved Big Brother.
http://www.george-orwell.org/1984
Want de islam staat voor doodstraf, lijfstraffen, kledingvoorschriften, spijswetten, ongelijk erfrecht voor man en vrouw, ongelijk civiel recht voor man en vrouw, homohaat.
Zoiets?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:49 schreef Al-andalus het volgende:
Ik ga vanaf zondag abaya en khimar dragen.
Nee, Khimar + facequote:
Volgens mij is het de make-up die het hem doet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:40 schreef Al-andalus het volgende:
Nee, geen gezichtssluier.
Trouwens, vind het echt prachtig om te zien!! Misschien dat ik hem later ga dragen.
Jawel, maar je kan zien dat het een mooie vrouw is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Volgens mij is het de make-up die het hem doet.
Mannen zien dat al aan een blote teen, zeker moslim mannenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:57 schreef Al-andalus het volgende:
[..]
Jawel, maar je kan zien dat het een mooie vrouw is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |