Ow kut dat red ik niet meer!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende: [..] ja godver, hier word je om 1730 verwacht, wat is dit dan?
Oke dan kom je later maarquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben voor Nederland, Spanje en Engeland
Hihihihi, I saw what you did there, hihihihiquote:
Hij is idd dubbelopquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hihihihi, I saw what you did there, hihihihi![]()
Al die andere kan ik makkelijk hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iedereen wilt maar dat ik kom vanavond
Ik kan me niet in vieren splitsen
Moggelquote:
Tijd voor koffie dusquote:
Thats what she said.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iedereen wilt maar dat ik kom vanavond
Bierquote:
Ik kan je god bless america aanraden. Erg goede film.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef El_Matador het volgende:
Kijken in The Beer Lounge. Zonder bier. ;r
tof, dank je. draait in de bios?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je god bless america aanraden. Erg goede film.
Nee, is van 2011, nooit aan groot publiek getoond, denk ik. Ik heb hem gisteren gezien en hij is gewoon erg goed. Ik denk dat jij hem kan waarderen.quote:
Dat was een heerlijk filmpjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je god bless america aanraden. Erg goede film.
Zou je willen kijken dan?quote:
quote:
Ja, verdommequote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]"Did you just kill Amy? That is like so AWESOME!"
![]()
Oh, Chloë zou ook kunnen. Is al een tijdje geleden dat ik hem gezien heb.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verdomme!
Heette dat meisje trouwens niet Chloe of zo? Het was iig een blonde doos.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mijn ouders thuis
Die andere is leukerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mijn ouders thuis
Haiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mijn ouders thuis
Duitsland winnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Als we tegen Denemarken gelijkspelen verliezen we sowieso van Duitsland en Portugal waarschijnlijk ook
Dor je kleding uit! Nu!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ben ik het kryptonite van Oranje of zo. Altijd als ik kijk, of iets oranje aan heb, verliezen ze
.
Het is echt zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dor je kleding uit! Nu!
Sorry bijgeloof
Nu die kleren nog uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is echt zo. Als ik kijk verliezen ze. Als ik oranje aan heb, verliezen ze ook. Nu doe ik beide
.
Nee, ik lieg, de tv heb ik al uit gezet.
Ja, ik ga me zo omkleden. Ga naar een vriendin wijntjes drinkenquote:
Nakend drinkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga me zo omkleden. Ga naar een vriendin wijntjes drinken.
Nee, niet nakend. In m'n nieuwe Hello Kitty shirt:quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet nakend. In m'n nieuwe Hello Kitty shirt:
[ afbeelding ]!
quote:
Baas.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]Heeft me wel wat pegels opgeleverd, dat worden de komende twee vrije dagen extra cocktails en sushi
Was soll dass denn?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Waar kan ik me aanmelden als Duits staatsburger?
Werkelijk waar
Mijn Nederlandse collega´s haten me nu hardquote:
Liever gelijk spelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Goed ik ben klaar voor Duitse glorie
Het gaat er nu al uit zien dat ik mijn bavaria dress niet aan hoef.quote:
Beste reactie tot nu toequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:38 schreef mijnheld het volgende:
Nog een keer naar Auschwitz met het hele team, en dan niét voor een rondleiding
Onder leiding van het Duitse team zekerquote:
Karma is a bitchquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat was de eerste en laatste keer dat ik een wedstrijd van Oranje nuchter meemaak!
Idd! Potverdikkie!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat was de eerste en laatste keer dat ik een wedstrijd van Oranje nuchter meemaak!
Dus waar kijk jij woensdag en is daar bier?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus waar kijk jij woensdag en is daar bier?
Lach nietquote:
Ohquote:
Wat is hier gaande?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh![]()
Is Snarf nog ergens onder gebracht? Wat een kutvriendin zeg
Whut?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh![]()
Is Snarf nog ergens onder gebracht? Wat een kutvriendin zeg
Tijd voor een biertjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net zonder te vallen van mn auto naar de kroeg gelopen en weer terug
Picsquote:
Nou, Snarf had eigenlijk thuis een karig feestje. Had ik gisteren al gezegd van joh bel ze af en ga met mij mee naar Roy.quote:
Maar je was dan ook niet dronken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net zonder te vallen van mn auto naar de kroeg gelopen en weer terug
Maar ik liep wel op hakken!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je was dan ook niet dronken.
Aggos de arme meisquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, Snarf had eigenlijk thuis een karig feestje. Had ik gisteren al gezegd van joh bel ze af en ga met mij mee naar Roy.
Zat ik net bij Roy kreeg ik berichtje dat Snarf dr vriendin het af had laten weten
Anders kon jij je lamzuipen en zij terugrijden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik baalde ook best wel dat ik al bij Roy was toen
Logisch!quote:
Win win situatie dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders kon jij je lamzuipen en zij terugrijden.
Neuh. Dan had zij een gezellige avond gehad!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders kon jij je lamzuipen en zij terugrijden.
De broek moet wat wijder gemaakt worden. Dus ik kan hem pas donderdag ophalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is hem:
http://store-nl.hugoboss.(...)or%3D430_Bright-Blue![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
De broek moet wat wijder gemaakt worden. Dus ik kan hem pas donderdag ophalen.
Hij moet wijder gemaakt worden omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is hem:
http://store-nl.hugoboss.(...)or%3D430_Bright-Blue14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Hij moet wijder gemaakt worden omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NaisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is hem:
http://store-nl.hugoboss.(...)or%3D430_Bright-Blue
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
Goeden actie!quote:
[..]
Hij moet wijder gemaakt worden omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice! *highfives*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is hem:
http://store-nl.hugoboss.(...)or%3D430_Bright-BlueAut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Misschien eerst laten douchenquote:
Nou jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, Snarf had eigenlijk thuis een karig feestje. Had ik gisteren al gezegd van joh bel ze af en ga met mij mee naar Roy.
Zat ik net bij Roy kreeg ik berichtje dat Snarf dr vriendin het af had laten weten
Ze had idd gewoon moeten afbellen!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoor van Snarf dat die vriendin er wel is, maar Snarf wilt stappen en die vriendin niet
Baal er wel van dat ik een verjaardag heb
Arm Snarfje
Maar ze had gewoon met huppel mee moeten gaan!
Smakelijk, wat ga je eten?quote:
Bierquote:
Alsof dat belangrijk isquote:
Neequote:
Dat heb ik pas nog gegetenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer eens döner gegeten!
Nee zo pas nou ook weer niet!quote:
quote:
Zou dit een verkapte doodwens kunnen zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]geen medelijden ze is niet ingegaan op mijn aanbod om leuke andere dingen te doen
Wie zou daar nou niet op in willen gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]geen medelijden ze is niet ingegaan op mijn aanbod om leuke andere dingen te doen
Ik ben ook aan het inkakkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
Tjee wat ben ik moe, ik ga denk ik zometeen gewoon maar slapen ofzo.
I’ll do anything for snarfquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wie zou daar nou niet op in willen gaan
Toren?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Onderste deel van mn bord weer koud, wellicht een idee om iets minder hoge torens te gaan maken
quote:
Verdriet verdrinken dit dat allesquote:
Ja en gered!quote:
Geniet ervan!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:35 schreef El_Matador het volgende:
Avondje alcohol, 2cb en coke, 2 uur slapen, met 50 andere Nederlanders een verliespot zien en zo naar een bruiloft met dansmeisje. Nu al een legendarisch weekend.
Kut, ik heb al gedronkenquote:
Hoax, want nog niet geneuktquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:35 schreef El_Matador het volgende:
Avondje alcohol, 2cb en coke, 2 uur slapen, met 50 andere Nederlanders een verliespot zien en zo naar een bruiloft met dansmeisje. Nu al een legendarisch weekend.
Morgen, met Peruaanse.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Kut, ik heb al gedronken
[..]
Hoax, want nog niet geneukt
Die Meister haben uns mal wieder gezeigt wie man Fußbal spieltquote:
In dat geval legendarisch inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik ga denk ik eens voor:quote:
Onvoorstelbaar!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eens voor:
- hey wtf waarom heeft youtube Y2Karnaval vs Dj Remco - 2 tosties niet -
Nou?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben nog niet eens dronken en nu gaat het al mis met de whatsappjes
Mjah is niet uit te leggenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In dat geval legendarisch inderdaad
Die is daar niet bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dus dat van die heftige sex was niet voor mij bedoeld?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah is niet uit te leggen![]()
Hoe dan ook stuurde de verkeerde een whatsapp, op zich was de app heel onschuldig alleen verkeerde woordkeuze
Nee, sorry!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus dat van die heftige sex was niet voor mij bedoeld?
Good thinkingquote:
Nou idd!!quote:
Als dat er voor nodig is om te winnen dan moet dat maarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou idd!!
Ik kom nooit meer voetbal kijken bij jou!
Ghehe ok ok we proberen het nog 1 keer maar dan ga ik wel flink aan de zuip hoor!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als dat er voor nodig is om te winnen dan moet dat maar
Tiet nodig om op uit te huilen?quote:
Vorig jaar bij ajax werkte datquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ok ok we proberen het nog 1 keer maar dan ga ik wel flink aan de zuip hoor!
Yes pleasequote:
Daarom!!quote:
Ik had het tegen dawgquote:
Dan mogen ze wel iets beter gaan spelenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:08 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, revanche tegen duitsland, heb de hoop nog niet opgegeven.
In tegenstelling tot wat men soms denkt is pussy doen niet de gouden sleutel naar de pussy.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik wou wel maar mijn vrienden zijn pussy geworden.
What's the catchquote:
There's none. Nut bever mind. I'll hug Drommeltjequote:
IKKEEEEE !!quote:
In dat geval ben je welkom bij de knuffelkoning hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
There's none. Nut bever mind. I'll hug Drommeltje.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
Gecondoleerd, je vriendin zal nooit meer hetzelfde zijn.
Dat is het leven. Ze wilden het al langer en het ging niet helemaal vanzelf. En toen is het ze uiteindelijk toch gelukt, en nu zijn ze übergelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
Zo reageerde ik ook ongeveer, werd niet op prijs gesteld geloof ikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
Nou mieters.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is het leven. Ze wilden het al langer en het ging niet helemaal vanzelf. En toen is het ze uiteindelijk toch gelukt, en nu zijn ze übergelukkig
Ach, die koterfanatiekelingen verliezen meteen alle humor. Op een paar naquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo reageerde ik ook ongeveer, werd niet op prijs gesteld geloof ik
Ik snap sowieso niet dat er koterfanatiekelingen bestaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, die koterfanatiekelingen verliezen meteen alle humor. Op een paar na.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
He he, de hele dag geen internet gehad -_-
Kut UPC
Welkom terug!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kut UPC
Ik zag gisteren een film waarin een huilbaby, een kutmoeder en een kutvader werden afgeknald. Het was echt fantastischquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat er koterfanatiekelingen bestaan
Hier sluit ik mij bij aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kut UPC
tv wel? niet dat dat vanavond nou zo geweldig wasquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
M'n telefoon deed ook niks. Gelukkig was ik niet de hele dag thuis
Even downloaden kopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een film waarin een huilbaby, een kutmoeder en een kutvader werden afgeknald. Het was echt fantastisch.
god bless america. Kijken, jij vindt hem zeker weten leuk!
TV deed het wel. Was het enige dat het nog wel deed. Ik denk omdat ik geen digitale TV hebquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tv wel? niet dat dat vanavond nou zo geweldig was![]()
40 kansen, 5 matig op doel, 0 erin? Hoezo goede wedstrijd?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
En wat een kutwedstrijd. Eigenlijk was de wedstrijd wel goed, alleen de uitkomst niet
En als je schijten moet dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal jou nooit loslaten, jij bent voor eeuwig in mijn armen
Is die zwangere kip nou al begonnen met werpen?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is die zwangere kip nou al begonnen met werpen?
En mijn god kunnen die kerels hun wijven niet thuis laten tijdens het voetballen?Kippenhok in je kroeg ja
Oh, dat moet je dan met Huppel uitvechtenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal jou nooit loslaten, jij bent voor eeuwig in mijn armen
Drommel, ik zei goede wedstrijd behalve de uitkomst. Jij hebt het over de uitkomstquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
40 kansen, 5 matig op doel, 0 erin? Hoezo goede wedstrijd?
Niet dat ik weetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is die zwangere kip nou al begonnen met werpen?
En mijn god kunnen die kerels hun wijven niet thuis laten tijdens het voetballen?Kippenhok in je kroeg ja
Huppel squat niet, we kunnen niet eens over uitvechten praten als ik het met 2 handen op mijn rug afkanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat moet je dan met Huppel uitvechten.
50 euro op huppelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oe vechten!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De wedstrijd zelf was nu ook niet echt je van het, gisteren voetbalde Rusland 3 keer zo goed manquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Drommel, ik zei goede wedstrijd behalve de uitkomst. Jij hebt het over de uitkomst
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Huppel squat niet, we kunnen niet eens over uitvechten praten als ik het met 2 handen op mijn rug afkan
quote:
redelijke wedstrijd, 1 kans maar weggegeven eigenlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Drommel, ik zei goede wedstrijd behalve de uitkomst. Jij hebt het over de uitkomst
Ik vond hem beter dat die wedstrijd Duitsland Portugal. Daarvan heb ik de helft niet eens gekeken omdat het de ene overtreding na de andere was. -Dat- vond ik pas een matige wedstrijdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De wedstrijd zelf was nu ook niet echt je van het, gisteren voetbalde Rusland 3 keer zo goed man
Je gaat het verliezen jochie!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het is 1 op 100 toch? Altijd een wilde kans waard
NL heeft wel een beetje pech gehad, das gewoon pech hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
redelijke wedstrijd, 1 kans maar weggegeven eigenlijk
Zelfs zonder die 1000% penalty had NL moeten winnen, ondanks het matige niveau van sommigen
Volgens mij hebben ze gewoon kut gevoetbald.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
NL heeft wel een beetje pech gehad, das gewoon pech hebben
In geen 1000 jaarquote:
Die was ook niet om naar huis te schrijven inderdaadquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond hem beter dat die wedstrijd Duitsland Portugal. Daarvan heb ik de helft niet eens gekeken omdat het de ene overtreding na de andere was. -Dat- vond ik pas een matige wedstrijd
Pech gehad? Als die klootzakken eens gaan leren hoe ze een pass moeten geven, dat ze vrij moeten lopen en dat ze überhaupt moeten bewegen op het veld hebben we al heel veel meer kans!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
NL heeft wel een beetje pech gehad, das gewoon pech hebben
's Avonds? Das domquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Heb ik morgen vrij kan ik alsnog geen drankje gaan doen omdat ik om fucking 10 uur afgesproken heb te gaan trainen..
Ze hebben best wel goed gespeeld, alleen voor het vijandelijke doel bakten ze er niks van. De helft was over...of te zacht, of er naast , of ze verklunsden het enz etcquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon kut gevoetbald.
Ik ga straks de wedstrijd nog een keer terugkijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pech gehad? Als die klootzakken eens gaan leren hoe ze een pass moeten geven, dat ze vrij moeten lopen en dat ze überhaupt moeten bewegen op het veld hebben we al heel veel meer kans!!
Duitsland heeft wel gewonnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond hem beter dat die wedstrijd Duitsland Portugal. Daarvan heb ik de helft niet eens gekeken omdat het de ene overtreding na de andere was. -Dat- vond ik pas een matige wedstrijd
Dan hebben ze dus niet goed gespeeld.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ze hebben best wel goed gespeeld, alleen voor het vijandelijke doel bakten ze er niks van. De helft was over...of te zacht, of er naast , of ze verklunsden het enz etc
Nog dommerquote:
Het leek weer als vanouds, mooi voetbal spelen en flink wat doelkansen om vervolgens niks te scorenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pech gehad? Als die klootzakken eens gaan leren hoe ze een pass moeten geven, dat ze vrij moeten lopen en dat ze überhaupt moeten bewegen op het veld hebben we al heel veel meer kans!!
Jij hebt er weinig van gezien natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga straks de wedstrijd nog een keer terugkijken.
Ze hebben wel gewonnen. Meer dan BLij kan zeggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja ook maar met 1-0 en al met al matig
Ze hebben wel gewonnen. Meer dan NL kan zeggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja ook maar met 1-0 en al met al matig
Uhuh, dus ik ga straks met het notitieblok op schoot op mijn gemak nog een keer kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt er weinig van gezien natuurlijk
Ze hebben een bal doorgelaten en niet goed gespeeld op het vijandelijke doel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, behalve voor het vijandelijke doel!
daar zijn ze meesters in, KUT spelen en toch winnen. Huldequote:
Vertel mij wat, de hele stad vol lekkere vrouwen en ik zit thuis!quote:
Jawel, maar die wedstrijd was verder gewoon saai om naar te kijken. Totaal niet attractief voetbal was het. Maar idd, ze hebben wel gewonnen (met een mager 1-0etje)quote:
Nu al? Das vroeg..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik lekker op bed ga liggen!
WannabeBert!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, dus ik ga straks met het notitieblok op schoot op mijn gemak nog een keer kijken
Maar het was tenminste wel leuker om naar te kijken dan dat oefenduel tegen Duitsland. Dat was echt tenenkrommend om te zien zeg!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze hebben een bal doorgelaten en niet goed gespeeld op het vijandelijke doel.
Samenvatting; bagger gespeeld.
Evenveel kans op seks als wanneer je tussen die lekkere vrouwen zou lopen toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vertel mij wat, de hele stad vol lekkere vrouwen en ik zit thuis!
Ik ga liggen, nog niet slapenquote:
Beter kut spelen en winnen dan kut spelen en verliezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar zijn ze meesters in, KUT spelen en toch winnen. Hulde
Idd. Als Nederland niet doorgaat, ben ik voor Duitslandquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar zijn ze meesters in, KUT spelen en toch winnen. Hulde
De geilheidquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben aan het sparen voor zo'n videoanalyse systeem.
Ik heb geen idee over welke wedstrijd je het hebt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het was tenminste wel leuker om naar te kijken dan dat oefenduel tegen Duitsland. Dat was echt tenenkrommend om te zien zeg!
Kijk, een Mannschaft fan in de dop!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter kut spelen en winnen dan kut spelen en verliezen.
dat dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter kut spelen en winnen dan kut spelen en verliezen.
Dat oefenduel tegen Duitsland. Wanneer was dat? ERen half jaar terug of zo?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee over welke wedstrijd je het hebt.
ze woont niet voor niets zowat op de grensquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, een Mannschaft fan in de dop!
Ze heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kijk geen oefenduels. Ik kijk sowieso in principe geen voetbal. Behalve EK of WK. En dan normaal gesproken ook alleen de finale.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat oefenduel tegen Duitsland. Wanneer was dat? ERen half jaar terug of zo?
Jawohlquote:Op zondag 10 juni 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De Duitsers hebben altijd gelijk
Helemaal niet. Ik heb gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach vandaar dat we die verloren hebben!quote:Op zondag 10 juni 2012 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk geen oefenduels. Ik kijk sowieso in principe geen voetbal. Behalve EK of WK. En dan normaal gesproken ook alleen de finale.
Nee, ik zeg alleen dat NL kut heeft gevoetbald en heeft verloren. Duitsland speelde kut, maar won wel.quote:
Dus iedereen die het met je oneens is, zeikt maar wat?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat NL kut heeft gevoetbald en heeft verloren. Duitsland speelde kut, maar won wel.
Wie zeikt er dan door mij ongelijk te geven?
Ja, want dat is de uitslag, daar verander je geen neuk aan, wat je ook zegt.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus iedereen die het met je oneens is, zeikt maar wat?
Ja ja, kom daar maar bij een ander mee an
Als het aan de uitslag had gelegen, heeft volgens jou Duitsland goed gevoetbald...wat dus niet het geval is. Je spreekt jezelf weer tegen Sammz. Wattis?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want dat is de uitslag, daar verander je geen neuk aan, wat je ook zegt.
Hij leek mij aangeschoten. NL had gewoon moeten scoren bij alle kansen die ze kregen want ze kregen er genoeg. Zelfs meerdere met alleen nog maar de keeper -_-quote:Op zondag 10 juni 2012 00:06 schreef Koen66 het volgende:
en natuurlijk, het was een 1000% penalty, maar daarvoor had NL het al lang af moeten maken
hij raakte de bal zelfs 2x met z'n handquote:Op zondag 10 juni 2012 00:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij leek mij aangeschoten. NL had gewoon moeten scoren bij alle kansen die ze kregen want ze kregen er genoeg. Zelfs meerdere met alleen nog maar de keeper -_-
Dat doe ik helemaal niet. Heb je stront in je ogen?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als het aan de uitslag had gelegen, heeft volgens jou Duitsland goed gevoetbald...wat dus niet het geval is. Je spreekt jezelf weer tegen Sammz. Wattis?
Je snapt die uitdrukking toch wel?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er zit ook geen wij in team, wat is je punt?
Dus iemand die het niet met je eens is, zeikt EN heeft stront in z'n ogen!quote:Op zondag 10 juni 2012 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet. Heb je stront in je ogen?
Ze speelden beide bagger, maar Duitsland heeft wel gewonnen en NL niet. Je hoeft geen genie te zijn om uit te knobbelen wie er beter voor staat, he.
Inclusief gratis bier?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:11 schreef Samzz het volgende:
Oke, boeiend. Waarom doe ik zo geinteresseerd in voetbal.
Tieten, anyone?
quote:Op zondag 10 juni 2012 00:11 schreef Samzz het volgende:
Oke, boeiend. Waarom doe ik zo geinteresseerd in voetbal.
Tieten, anyone?
Dude! Lees verdomme eens wat er gezegd wordt! Je kan toch lezen, of niet?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus iemand die het niet met je eens is, zeikt EN heeft stront in z'n ogen!
AHAHAHAH....grappig Sammz, maar beter ga je een ander proberen te trollen. Ik ben allang al blij dat ik weer internet heb!
NL speelde vrij goed
Meid, lees verdomme eens wat -ik- schrijf! -jij- kunt niet lezen, niet steeds de schuld op een ander gaan afschuiven meidquote:Op zondag 10 juni 2012 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude! Lees verdomme eens wat er gezegd wordt! Je kan toch lezen, of niet?
Nederland heeft niet kut gevoetbald hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 00:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat NL kut heeft gevoetbald en heeft verloren. Duitsland speelde kut, maar won wel.
Wie zeikt er dan door mij ongelijk te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |