Ow kut dat red ik niet meer!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:40 schreef stevenmac26 het volgende: [..] ja godver, hier word je om 1730 verwacht, wat is dit dan?
Oke dan kom je later maarquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben voor Nederland, Spanje en Engeland
Hihihihi, I saw what you did there, hihihihiquote:
Hij is idd dubbelopquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hihihihi, I saw what you did there, hihihihi![]()
Al die andere kan ik makkelijk hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iedereen wilt maar dat ik kom vanavond
Ik kan me niet in vieren splitsen
Moggelquote:
Tijd voor koffie dusquote:
Thats what she said.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iedereen wilt maar dat ik kom vanavond
Bierquote:
Ik kan je god bless america aanraden. Erg goede film.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:09 schreef El_Matador het volgende:
Kijken in The Beer Lounge. Zonder bier. ;r
tof, dank je. draait in de bios?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je god bless america aanraden. Erg goede film.
Nee, is van 2011, nooit aan groot publiek getoond, denk ik. Ik heb hem gisteren gezien en hij is gewoon erg goed. Ik denk dat jij hem kan waarderen.quote:
Dat was een heerlijk filmpjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan je god bless america aanraden. Erg goede film.
Zou je willen kijken dan?quote:
quote:
Ja, verdommequote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]"Did you just kill Amy? That is like so AWESOME!"
![]()
Oh, Chloë zou ook kunnen. Is al een tijdje geleden dat ik hem gezien heb.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verdomme!
Heette dat meisje trouwens niet Chloe of zo? Het was iig een blonde doos.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mijn ouders thuis
Die andere is leukerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mijn ouders thuis
Haiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mijn ouders thuis
Duitsland winnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Als we tegen Denemarken gelijkspelen verliezen we sowieso van Duitsland en Portugal waarschijnlijk ook
Dor je kleding uit! Nu!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:17 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij ben ik het kryptonite van Oranje of zo. Altijd als ik kijk, of iets oranje aan heb, verliezen ze
.
Het is echt zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dor je kleding uit! Nu!
Sorry bijgeloof
Nu die kleren nog uitquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is echt zo. Als ik kijk verliezen ze. Als ik oranje aan heb, verliezen ze ook. Nu doe ik beide
.
Nee, ik lieg, de tv heb ik al uit gezet.
Ja, ik ga me zo omkleden. Ga naar een vriendin wijntjes drinkenquote:
Nakend drinkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ga me zo omkleden. Ga naar een vriendin wijntjes drinken.
Nee, niet nakend. In m'n nieuwe Hello Kitty shirt:quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet nakend. In m'n nieuwe Hello Kitty shirt:
[ afbeelding ]!
quote:
Baas.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]Heeft me wel wat pegels opgeleverd, dat worden de komende twee vrije dagen extra cocktails en sushi
Was soll dass denn?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Waar kan ik me aanmelden als Duits staatsburger?
Werkelijk waar
Mijn Nederlandse collega´s haten me nu hardquote:
Liever gelijk spelquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Goed ik ben klaar voor Duitse glorie
Het gaat er nu al uit zien dat ik mijn bavaria dress niet aan hoef.quote:
Beste reactie tot nu toequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:38 schreef mijnheld het volgende:
Nog een keer naar Auschwitz met het hele team, en dan niét voor een rondleiding
Onder leiding van het Duitse team zekerquote:
Karma is a bitchquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat was de eerste en laatste keer dat ik een wedstrijd van Oranje nuchter meemaak!
Idd! Potverdikkie!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
En dat was de eerste en laatste keer dat ik een wedstrijd van Oranje nuchter meemaak!
Dus waar kijk jij woensdag en is daar bier?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus waar kijk jij woensdag en is daar bier?
Lach nietquote:
Ohquote:
Wat is hier gaande?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh![]()
Is Snarf nog ergens onder gebracht? Wat een kutvriendin zeg
Whut?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh![]()
Is Snarf nog ergens onder gebracht? Wat een kutvriendin zeg
Tijd voor een biertjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net zonder te vallen van mn auto naar de kroeg gelopen en weer terug
Picsquote:
Nou, Snarf had eigenlijk thuis een karig feestje. Had ik gisteren al gezegd van joh bel ze af en ga met mij mee naar Roy.quote:
Maar je was dan ook niet dronken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben net zonder te vallen van mn auto naar de kroeg gelopen en weer terug
Maar ik liep wel op hakken!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je was dan ook niet dronken.
Aggos de arme meisquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, Snarf had eigenlijk thuis een karig feestje. Had ik gisteren al gezegd van joh bel ze af en ga met mij mee naar Roy.
Zat ik net bij Roy kreeg ik berichtje dat Snarf dr vriendin het af had laten weten
Anders kon jij je lamzuipen en zij terugrijden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik baalde ook best wel dat ik al bij Roy was toen
Logisch!quote:
Win win situatie dusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders kon jij je lamzuipen en zij terugrijden.
Neuh. Dan had zij een gezellige avond gehad!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Anders kon jij je lamzuipen en zij terugrijden.
De broek moet wat wijder gemaakt worden. Dus ik kan hem pas donderdag ophalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is hem:
http://store-nl.hugoboss.(...)or%3D430_Bright-Blue![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
De broek moet wat wijder gemaakt worden. Dus ik kan hem pas donderdag ophalen.
Hij moet wijder gemaakt worden omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is hem:
http://store-nl.hugoboss.(...)or%3D430_Bright-Blue14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]
Hij moet wijder gemaakt worden omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NaisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is hem:
http://store-nl.hugoboss.(...)or%3D430_Bright-Blue
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
Goeden actie!quote:
[..]
Hij moet wijder gemaakt worden omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice! *highfives*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is hem:
http://store-nl.hugoboss.(...)or%3D430_Bright-BlueAut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Misschien eerst laten douchenquote:
Nou jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou, Snarf had eigenlijk thuis een karig feestje. Had ik gisteren al gezegd van joh bel ze af en ga met mij mee naar Roy.
Zat ik net bij Roy kreeg ik berichtje dat Snarf dr vriendin het af had laten weten
Ze had idd gewoon moeten afbellen!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoor van Snarf dat die vriendin er wel is, maar Snarf wilt stappen en die vriendin niet
Baal er wel van dat ik een verjaardag heb
Arm Snarfje
Maar ze had gewoon met huppel mee moeten gaan!
Smakelijk, wat ga je eten?quote:
Bierquote:
Alsof dat belangrijk isquote:
Neequote:
Dat heb ik pas nog gegetenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer eens döner gegeten!
Nee zo pas nou ook weer niet!quote:
quote:
Zou dit een verkapte doodwens kunnen zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]geen medelijden ze is niet ingegaan op mijn aanbod om leuke andere dingen te doen
Wie zou daar nou niet op in willen gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]geen medelijden ze is niet ingegaan op mijn aanbod om leuke andere dingen te doen
Ik ben ook aan het inkakkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
Tjee wat ben ik moe, ik ga denk ik zometeen gewoon maar slapen ofzo.
I’ll do anything for snarfquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wie zou daar nou niet op in willen gaan
Toren?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Onderste deel van mn bord weer koud, wellicht een idee om iets minder hoge torens te gaan maken
quote:
Verdriet verdrinken dit dat allesquote:
Ja en gered!quote:
Geniet ervan!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:35 schreef El_Matador het volgende:
Avondje alcohol, 2cb en coke, 2 uur slapen, met 50 andere Nederlanders een verliespot zien en zo naar een bruiloft met dansmeisje. Nu al een legendarisch weekend.
Kut, ik heb al gedronkenquote:
Hoax, want nog niet geneuktquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:35 schreef El_Matador het volgende:
Avondje alcohol, 2cb en coke, 2 uur slapen, met 50 andere Nederlanders een verliespot zien en zo naar een bruiloft met dansmeisje. Nu al een legendarisch weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |