Ze zijn wel immuun voor vuur. Dat heb je volgens mij iets van 4 keer kunnen zien.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:56 schreef Saavedra het volgende:
Targaryens zijn niet immuun voor vuur hoor. De gebeurtenis van Daenaerys aan het einde van seizoen/boek 1 was iets unieks.
Oke, maar dat kunnen de niet-boekenlezers niet weten hequote:Op maandag 11 juni 2012 15:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De spoiler van benx is een grapje, kan je dus gewoon gerust lezen.
Je hebt gewoon niet op zitten letten...quote:Op maandag 11 juni 2012 13:56 schreef Saavedra het volgende:
Targaryens zijn niet immuun voor vuur hoor. De gebeurtenis van Daenaerys aan het einde van seizoen/boek 1 was iets unieks.
VFX glitch?quote:Op maandag 11 juni 2012 14:03 schreef Saavedra het volgende:
Daar zou ik niet teveel achter zoeken.. Er gebeuren vreemde dingen in dat House of the Undying
Eigenlijk is ze dus gewoon hittebestendig. Correcter weliswaar maar poëtisch niet zo hoogstaand als "Fire can not blabla"quote:Op maandag 11 juni 2012 15:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ze zijn wel uniek voor vuur. Dat heb je volgens mij iets van 4 keer kunnen zien.
ik gok winter op winter is comingquote:Op maandag 11 juni 2012 14:13 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wat zijn de White Walkers toch vet neergezet zeg aan het einde.Ben benieuwd wat S3 ons gaat brengen
Dracarys is het 'commando' waarmee de draakjes vuur gaan spuwen, niet de naam van 1.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dracarys blies dat vuur aan het einde van S2 ook dwars door Daenerys heen.
ook mensen van de nightwatch moeten eten halen hoorquote:Op maandag 11 juni 2012 17:25 schreef Khaleesi het volgende:
Lijkt me sterk aangezien ie bij de Night's Watch zit momenteel.
Sterker nog, hij's gevangen genomen door de Wildlings...
quote:Op maandag 11 juni 2012 17:25 schreef Khaleesi het volgende:
DAT MEEN JE TOCH NIET HE, DAT IS EEN FILLUM!! HET IS NIET EGGGT!!!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:25 schreef Khaleesi het volgende:
TIS GEEN FILLUM TIS EEN SEERIEJJ JIJ ONRENDABELEquote:Op maandag 11 juni 2012 17:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
DAT MEEN JE TOCH NIET HE, DAT IS EEN FILLUM!! HET IS NIET EGGGT!!!
Akkoordquote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef arucard het volgende:
GoT, serie met de minst grappige kijkers?
quote:Op maandag 11 juni 2012 21:09 schreef Zhenar het volgende:
"GoT Board Game"
http://www.cracked.com/video_18427_game-thrones-board-game.html
"New character... let's read his dossier"![]()
Jup.quote:Op maandag 11 juni 2012 20:27 schreef arucard het volgende:
GoT, serie met de minst grappige kijkers?
Houd nou eens op met überhaupt het noemen van de boeken. Jij hebt blijkbaar geen idee hoe je dingen kan spoilen, dus dan kan je er beter bij uit de buurt blijven en het gewoon niet benoemen. Als iemand anders er dan over begint, is het zijn of haar vergissing. We zijn verdorie 47 topics verder en mensen kunnen het alsnog niet laten om met die boeken aan te komen zetten, jammer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, in fantasy kan alles, vandaar dat de verteller je vertelt wat de 'realiteit' is. En in aflevering 10 hebben we een belangrijk stuk info gekregen; er is magie, die magie is sterk bij de draken en nog sterker als de draken bij de Moeder zijn.
Wat de White Walkers betreft; in aflevering 1 begint het met White Walkers, in aflevering 1 krijgt Daenerys de drakeneieren. Ik denk dat er een soort balans is tussen die twee.
Oh, en ik ruk de kop af van de eerste persoon die dat een spoiler durft te noemen want in de boeken wordt daar niet eens een hint van gegeven.
Zonder die boeken was de hele serie er nooit geweest, dus een beetje minder capslock mag best.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |