quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef Argo het volgende:
Je komt hard met dit topic, zoals het een stoere boi betaamd. Maar je mag je voetbal houden ik geef er geen ruk om, ik hoop dat de Denen winnen.
Mij raak je hiermee niet want belgquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef Argo het volgende:
Je komt hard met dit topic, zoals het een stoere boi betaamd. Maar je mag je voetbal houden ik geef er geen ruk om, ik hoop dat de Denen winnen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind huntelaar toch zo'n charmante jongeman.
En dit feest is voor iedereen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef Nikmans het volgende:
Andere mensen een feestje misgunnen omdat je je 'meer met voetbal bezighoudt'godsongelofelijke droeftoeter
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef Nikmans het volgende:
Andere mensen een feestje misgunnen omdat je je 'meer met voetbal bezighoudt'godsongelofelijke droeftoeter
Ik ga toch ook niet juichen als Djokovic Roland Garros wint terwijl ik niks van tennis kenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef Nikmans het volgende:
Maar zeker wel als Kim Clijsters wint. Hé? Hé? Geef toe, stoere boy.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet juichen als Djokovic Roland Garros wint terwijl ik niks van tennis ken
FC Schalke 04quote:
En daarom zouden mensen die normaal niets met voetbal hebben, niet Nederland mogen supporten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet juichen als Djokovic Roland Garros wint terwijl ik niks van tennis ken
Niet zo moeilijk kijken.quote:
Als ik een belg ben dan jij ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mij raak je hiermee niet want belg
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:04 schreef De_jager het volgende:
[..]
En daarom zouden mensen die normaal niets met voetbal hebben, niet Nederland mogen supporten?
Neen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:04 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Maar zeker wel als Kim Clijsters wint. Hé? Hé? Geef toe, stoere boy.
Ga lekker alle spelers en alle clubjes uit je hoofd leren anders, laat het oranjefeest maar aan ons overquote:
Jammer dat ie niet zal spelenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind huntelaar toch zo'n charmante jongeman.
En dit feest is voor iedereen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ga lekker alle spelers en alle clubjes uit je hoofd leren anders, laat het oranjefeest maar aan ons over
Lekker arrogantquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:55 schreef stoereboii het volgende:
En nu met het EK gaan supporteren en belachelijk doen dat ze naar het grote scherm gaan en dat Robben hun favo speler is en dit en dat. Dit feest is voor echte fans die er jarenlang mee bezig zijn, en niet voor jullie!
Nou als van Persie even zijn best niet doet...quote:
Hij raakt alleen zichzelf er mee. Hij denkt dat het stoer is om lekker rebels te doen, lekker anders. Maar dat is het verre vanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mij raak je hiermee niet want belg
Ok, ik ken bijna alle topploegen uit mn hoofd, maar als je daar al zolang mee bezig bent is dat niet moeilijk. Tevens steken wij in 2014 de wereldbeker in de lucht.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ga lekker alle spelers en alle clubjes uit je hoofd leren anders, laat het oranjefeest maar aan ons over
Net zoals op het WK zeker? Toen zoog Robin de sterren van de hemel en werd Klaas Baas nog niet opgesteldquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou als van Persie even zijn best niet doet...
Ik zet het bier alvast koud voor als 'wij' winnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok, ik ken bijna alle topploegen uit mn hoofd, maar als je daar al zolang mee bezig bent is dat niet moeilijk. Tevens steken wij in 2014 de wereldbeker in de lucht.
Ik zeg ook niet dat Huntelaar de beste speler is, maar ik vind het wel de leukste jongen uit het team.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Net zoals op het WK zeker? Toen zoog Robin de sterren van de hemel en werd Klaas Baas nog niet opgesteld
"wij" konden niet scorenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zet het bier alvast koud voor als 'wij' winnen
Laat dat vrouwmens toch lekker in haar waan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Net zoals op het WK zeker? Toen zoog Robin de sterren van de hemel en werd Klaas Baas nog niet opgesteld
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:09 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
En na de wedstrijd [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:09 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
En na de wedstrijd [ afbeelding ]
Nja, er zit idd een kern van waarheid in. Ik ga ook niet WK curling "onze mannen" aanmeodigen als dat opeens "in" wordt ofzoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Laat dat vrouwmens toch lekker in haar waan.
Wij?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok, ik ken bijna alle topploegen uit mn hoofd, maar als je daar al zolang mee bezig bent is dat niet moeilijk. Tevens steken wij in 2014 de wereldbeker in de lucht.
Ik ben een rebel ik lees de bijbel en bid tot Jezus. Ga maar allemaal lekker aan de drugs doen, zet maar een tatoeage ik doe er allemaal niet aan. Iedereen doet het al ik loop het pad van God als een echte rebel!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij raakt alleen zichzelf er mee. Hij denkt dat het stoer is om lekker rebels te doen, lekker anders. Maar dat is het verre van
Beste stuurlui staan aan wal natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht. Vaak zijn dat ook nog eens de mensen die het hoogste woord hebben als het om tactiek gaat terwijl ze nog niet eens weten wat 4-2-3-1 betekent
Huntelaarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Laat dat vrouwmens toch lekker in haar waan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2012 14:15:28 ]
50 euro ingezetquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:16 schreef OnweersComplex het volgende:
nederland - Denemarken 10-0
Nederland - Duitsland 7-0
Nederland - Portugal 9-0
Dit is dus het soort mensen dat ik in de OP bedoelde...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:15 schreef HiddenResponse het volgende:
Straks een feestje tijdens het voetbalkijkenInteresseerd het mij nou wie speelt als ze maar winnen
Mensen die plezier maken. Moet ook zwaar voor je zijn om te zien.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dit is dus het soort mensen dat ik in de OP bedoelde...
TS is jaloers dat hij niet van zijn zolder af kan/mag.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mensen die plezier maken. Moet ook zwaar voor je zijn om te zien.
Nee ik ben de laatste 6 jaar op alle feestjes van anderlecht aanwezig geweest. Dit is altijd genietenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Mensen die plezier maken. Moet ook zwaar voor je zijn om te zien.
Anderlechtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Nee ik ben de laatste 6 jaar op alle feestjes van anderlecht aanwezig geweest. Dit is altijd genieten
DIT BEDOEL IK DUS AAAAAAAHquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:25 schreef Argo het volgende:
Wanneer is het buitenspel trouwens? Dat snapte ik nooit soms roept de scheidsrechter dat om, terwijl de bal nog gewoon in het spel is.Hij is niet het stadium uitgetrapt of zo.
Dat is echt een kutregel ook, nooit wat van begrepen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:25 schreef Argo het volgende:
Wanneer is het buitenspel trouwens? Dat snapte ik nooit soms roept de scheidsrechter dat om, terwijl de bal nog gewoon in het spel is.Hij is niet het stadium uitgetrapt of zo.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Buitenspel_(voetbal)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:25 schreef Argo het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is echt een kutregel ook, nooit wat van begrepen.
Als 1 mannetje van de tegenpartij bij het doel is en de ander is verder naar achter of zo
Oh godquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als 1 mannetje van de tegenpartij bij het doel is en de ander is verder naar achter of zo
Dat is geen kutregel. Dat houdt voetbal voetbal.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik snap er dus ook niets van! Buitenspel is dat niet gewoon dat er een ingooi of zo gedaan moet worden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:26 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee vrije trap krijg je danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik snap er dus ook niets van! Buitenspel is dat niet gewoon dat er een ingooi of zo gedaan moet worden?
Ik vind voetbal niks aan alleen als het nl elftal speelt. Het gaat om de gezelligheid en voetbal. Niet alleen maar voetbalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dit is dus het soort mensen dat ik in de OP bedoelde...
ja klopt, maar als dat 4x achter elkaar gebeurt dan wordt het een vrije trapquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh ok maar in principe is buiten de witte lijn toch buiten spel?
Neequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Argo het volgende:
[..]
zelfs ik weet wat buitenspel isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Argo het volgende:
[..]
En 3 corners is penalty. Wist je btw dat als je met 10-0 verliest het kontjeschieten wordt? Alleen in officiele wedstrijden is dat.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Argo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:30 schreef Internepper het volgende:
[..]
ja klopt, maar als dat 4x achter elkaar gebeurt dan wordt het een vrije trap
Oh ok, die onthouden dat wel goed dan, want ik zie de scheidsrechter nooit wat op zijn kladblok zetten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:30 schreef Internepper het volgende:
[..]
ja klopt, maar als dat 4x achter elkaar gebeurt dan wordt het een vrije trap
Nee krijgt hij allemaal door in zijn oortjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh ok, die onthouden dat wel goed dan, want ik zie de scheidsrechter nooit wat op zijn kladblok zetten.
Kan trouwens ook iemand me uitleggen wat een arbiter is? Dat klinkt als een miereneter of zo hahaa.
4 keer? tis toch 3 keer buitenspel en dan krijg je een hoekschop met zijn muurtje toch?quote:
Dafuqquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
4 keer? tis toch 3 keer buitenspel en dan krijg je een hoekschop met zijn muurtje toch?
Alsjeblieft, even voor je getekend.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Weer zo iemand die niet weet hoe het werktquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:31 schreef OnweersComplex het volgende:
Bij twee keer buitenspel krijgt de betreffende speler een rode kaart.
Je kan toch niet 3 gele kaarten krijgen, dan heb je 1 rode kaart en een halve gelequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:33 schreef kedge het volgende:
[..]
Weer zo iemand die niet weet hoe het werkt![]()
Bij drie keer pas een rode kaart- eerst geel.
Nee, dat is al sinds de jaren 80 afgeschaft. Pff, ik vind het ook nergens meer over gaan. Blatter heel de tijd met zijn innovatieve ideeën en zo.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
4 keer? tis toch 3 keer buitenspel en dan krijg je een hoekschop met zijn muurtje toch?
Is al eens gebeurdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je kan toch niet 3 gele kaarten krijgen, dan heb je 1 rode kaart en een halve gele
Dat mannetje dat voor het graszaad zorgtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:34 schreef Argo het volgende:
Nu snap ik er niets meer van en wat is nu een arbiter?
Komt toch heel wat bij kijken zo'n voetbalspelletjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:34 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Dat mannetje dat voor het graszaad zorgt
eerste keer = waarschuwingquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:33 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je kan toch niet 3 gele kaarten krijgen, dan heb je 1 rode kaart en een halve gele
hommoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:35 schreef Nestalgie het volgende:
Voetbal is kut maar ik ga wel met vrienden kijken voor de gezelligheid
En wat nou als je 1 gele krijgt en 1 rode? Dan zit je op 1,5quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:35 schreef kedge het volgende:
[..]
eerste keer = waarschuwing
tweede keer = geel
derde keer = rood
sjeminee wat een voetbalkenners hier.
Hehe ik bedacht me nu pas dat het voetbal heet omdat je min of meer alleen met je voeten de bal mag raken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:36 schreef Knaller het volgende:
Het wordt nu wel erg flauw hoor, voetbal noobs.
Dat is door de corruptie in Oekraïne, helaas.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:36 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
En wat nou als je 1 gele krijgt en 1 rode? Dan zit je op 1,5
Klopt, alleen de 4e man mag de bal in zijn handen pakken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Hehe ik bedacht me nu pas dat het voetbal heet omdat je min of meer alleen met je voeten de bal mag raken.
Heb je je sexy EK-rokje al aan?quote:
Die met het nummer 4 of die wat als 4de staat als je van een bepaalde kant af telt? Want dan wordt het wel moeilijk! Trouwens heeft de aanvoerder ook speciale krachten? Mag die speciale dingen doen die een gewone speler niet mag?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:38 schreef Internepper het volgende:
[..]
Klopt, alleen de 4e man mag de bal in zijn handen pakken.
Headbutball.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:39 schreef sinepedraap het volgende:
Ook triest dan noemen ze 't voetbal en soms gebruiken ze hun hoofd
Ja, dezelfde als avatar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Die met het nummer 4 of die wat als 4de staat als je van een bepaalde kant af telt? Want dan wordt het wel moeilijk! Trouwens heeft de aanvoerder ook speciale krachten? Mag die speciale dingen doen die een gewone speler niet mag?
[..]
Headbutball.
Toen ik nog in de F'jes zat als kleine rakker pakte ik de bal altijd onder m'n shirt en ging ik rennenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Die met het nummer 4 of die wat als 4de staat als je van een bepaalde kant af telt? Want dan wordt het wel moeilijk! Trouwens heeft de aanvoerder ook speciale krachten? Mag die speciale dingen doen die een gewone speler niet mag?
[..]
Headbutball.
Nog niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:39 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Heb je je sexy EK-rokje al aan?
En gooien ze in met hun handenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:39 schreef sinepedraap het volgende:
Ook triest dan noemen ze 't voetbal en soms gebruiken ze hun hoofd
Mongolquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je mag kiezen tussen ingooien en schoppen vanuit de hoek toch
Ja dit vind ik ook wel. Het is een goed gestelde vraag.quote:
Dan kijkt de schijts even de andere kant op natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja dit vind ik ook wel. Het is een goed gestelde vraag.
Waarom is het bij een ingooi trouwens geen hands?
Dus dat is meer een soort van gedoogbeleid? (en waarom spreken sommige het uit als hens? En corner als kurner?)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan kijkt de schijts even de andere kant op natuurlijk
ga dat snel eens doen danquote:
Dezelfde soort mensen die iets een kuffer vinden en geen coverquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus dat is meer een soort van gedoogbeleid? (en waarom spreken sommige het uit als hens? En corner als kurner?)
Schijts?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dan kijkt de schijts even de andere kant op natuurlijk
Dat vind ik ook not dun als mensen dat zo uitspreken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:46 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dezelfde soort mensen die iets een kuffer vinden en geen cover
Ik moet wachten tot de hulp er isquote:
Iddquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus dat is meer een soort van gedoogbeleid? (en waarom spreken sommige het uit als hens? En corner als kurner?)
Nu ben ik geen officiële hulp, maar mijn tweelingbroer die als 2 druppels water op mij lijkt wel. Hij is homo dus hij zou jou kunnen assisteren bij je moeilijkheden en problemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot de hulp er isHeb een verrekte spier dus
![]()
Geef hem een biertjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot de hulp er isHeb een verrekte spier dus
![]()
Oh dat zou handig zijn want ik heb oranje lingerie gekocht en krijg die met geen mogelijkheid alleen aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Nu ben ik geen officiële hulp, maar mijn tweelingbroer die als 2 druppels water op mij lijkt wel. Hij is homo dus hij zou jou kunnen assisteren bij je moeilijkheden en problemen.
Alle fokkers meteen aan het fantaseren nuquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh dat zou handig zijn want ik heb oranje lingerie gekocht en krijg die met geen mogelijkheid alleen aan.![]()
Ik kan het wel voor je uittrekkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh dat zou handig zijn want ik heb oranje lingerie gekocht en krijg die met geen mogelijkheid alleen aan.![]()
Geen probleem daar zou ik, of nouja mijn tweelingbroer graag bij helpen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
tadaaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:51 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
Ik kan het wel voor je uittrekken
Ik heb mijn wolvenboxer aanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Argo het volgende:
Overigens is oranje lingerie wel wat minder, vind ik persoonlijk.
Ik heb liever mijn luipaard string.
Het is ook speciaal voor EK/WK. Maar luipaardquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:53 schreef Argo het volgende:
Overigens is oranje lingerie wel wat minder, vind ik persoonlijk.
Ik heb liever mijn luipaard string.
Hmm toch lingerie kopen speciaal voor het ek/wk, meh.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het is ook speciaal voor EK/WK. Maar luipaard
Ik visualiseerde ditquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm toch lingerie kopen speciaal voor het ek/wk, meh.
Luipaardmet mijn luipaard string ben ik sexy, alhoewel ik ook graag zebra draag en bloemetjes design.
Luipaardquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm toch lingerie kopen speciaal voor het ek/wk, meh.
Luipaardmet mijn luipaard string ben ik sexy, alhoewel ik ook graag zebra draag en bloemetjes design.
Dit is even klachtwaardig. Als je bestaan zo treurig is dat je enthousiast wordt van een groep wildvreemde mensen die tegen een balletje aan gaan trappen kan je beter een intercity koppen dan de tv aanzettenquote:
Och dat weet ik niet. Het lijkt me juist een positief iets, gauw enthousiast worden van iets. Dan heb je toch veel plezier in je leven.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:11 schreef Azaron het volgende:
[..]
Dit is even klachtwaardig. Als je bestaan zo treurig is dat je enthousiast wordt van een groep wildvreemde mensen die tegen een balletje aan gaan trappen kan je beter een intercity koppen dan de tv aanzetten
Dat mist Vincent Bijlo dan weer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:12 schreef luckass het volgende:
Ik zie de uitslag wel op teletekst vanavond.
Ja dat is een interessante sport. Waar na de start de uitslag al bekend is.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 18:57 schreef Mister1977 het volgende:
Wie kijkt er nu naar dat kutvoetbal? De kwalificatie voor de GP van Canada begint dadelijk.
Dat is al lang niet meer zo!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat is een interessante sport. Waar na de start de uitslag al bekend is.
Heb je gelijk in. Ventjes in een korte broek in een auto is geen gezicht.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat is al lang niet meer zo!
En verder, auto's met 800+ pk met 300+ km/uur zijn toch sowieso interessanter om naar te kijken (zelfs als ze niet inhalen) dan 22 ventjes in een korte broek?
Het doet mij beiden vrij weinig.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat is al lang niet meer zo!
En verder, auto's met 800+ pk met 300+ km/uur zijn toch sowieso interessanter om naar te kijken (zelfs als ze niet inhalen) dan 22 ventjes in een korte broek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |