quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef Argo het volgende:
Je komt hard met dit topic, zoals het een stoere boi betaamd. Maar je mag je voetbal houden ik geef er geen ruk om, ik hoop dat de Denen winnen.
Mij raak je hiermee niet want belgquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef Argo het volgende:
Je komt hard met dit topic, zoals het een stoere boi betaamd. Maar je mag je voetbal houden ik geef er geen ruk om, ik hoop dat de Denen winnen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind huntelaar toch zo'n charmante jongeman.
En dit feest is voor iedereen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef Nikmans het volgende:
Andere mensen een feestje misgunnen omdat je je 'meer met voetbal bezighoudt'godsongelofelijke droeftoeter
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef Nikmans het volgende:
Andere mensen een feestje misgunnen omdat je je 'meer met voetbal bezighoudt'godsongelofelijke droeftoeter
Ik ga toch ook niet juichen als Djokovic Roland Garros wint terwijl ik niks van tennis kenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef Nikmans het volgende:
Maar zeker wel als Kim Clijsters wint. Hé? Hé? Geef toe, stoere boy.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet juichen als Djokovic Roland Garros wint terwijl ik niks van tennis ken
FC Schalke 04quote:
En daarom zouden mensen die normaal niets met voetbal hebben, niet Nederland mogen supporten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet juichen als Djokovic Roland Garros wint terwijl ik niks van tennis ken
Niet zo moeilijk kijken.quote:
Als ik een belg ben dan jij ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mij raak je hiermee niet want belg
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:04 schreef De_jager het volgende:
[..]
En daarom zouden mensen die normaal niets met voetbal hebben, niet Nederland mogen supporten?
Neen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:04 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Maar zeker wel als Kim Clijsters wint. Hé? Hé? Geef toe, stoere boy.
Ga lekker alle spelers en alle clubjes uit je hoofd leren anders, laat het oranjefeest maar aan ons overquote:
Jammer dat ie niet zal spelenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind huntelaar toch zo'n charmante jongeman.
En dit feest is voor iedereen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ga lekker alle spelers en alle clubjes uit je hoofd leren anders, laat het oranjefeest maar aan ons over
Lekker arrogantquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:55 schreef stoereboii het volgende:
En nu met het EK gaan supporteren en belachelijk doen dat ze naar het grote scherm gaan en dat Robben hun favo speler is en dit en dat. Dit feest is voor echte fans die er jarenlang mee bezig zijn, en niet voor jullie!
Nou als van Persie even zijn best niet doet...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |