quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef Argo het volgende:
Je komt hard met dit topic, zoals het een stoere boi betaamd. Maar je mag je voetbal houden ik geef er geen ruk om, ik hoop dat de Denen winnen.
Mij raak je hiermee niet want belgquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef Argo het volgende:
Je komt hard met dit topic, zoals het een stoere boi betaamd. Maar je mag je voetbal houden ik geef er geen ruk om, ik hoop dat de Denen winnen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind huntelaar toch zo'n charmante jongeman.
En dit feest is voor iedereen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef Nikmans het volgende:
Andere mensen een feestje misgunnen omdat je je 'meer met voetbal bezighoudt'godsongelofelijke droeftoeter
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef Nikmans het volgende:
Andere mensen een feestje misgunnen omdat je je 'meer met voetbal bezighoudt'godsongelofelijke droeftoeter
Ik ga toch ook niet juichen als Djokovic Roland Garros wint terwijl ik niks van tennis kenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef Nikmans het volgende:
Maar zeker wel als Kim Clijsters wint. Hé? Hé? Geef toe, stoere boy.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet juichen als Djokovic Roland Garros wint terwijl ik niks van tennis ken
FC Schalke 04quote:
En daarom zouden mensen die normaal niets met voetbal hebben, niet Nederland mogen supporten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:03 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet juichen als Djokovic Roland Garros wint terwijl ik niks van tennis ken
Niet zo moeilijk kijken.quote:
Als ik een belg ben dan jij ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mij raak je hiermee niet want belg
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:04 schreef De_jager het volgende:
[..]
En daarom zouden mensen die normaal niets met voetbal hebben, niet Nederland mogen supporten?
Neen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:04 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Maar zeker wel als Kim Clijsters wint. Hé? Hé? Geef toe, stoere boy.
Ga lekker alle spelers en alle clubjes uit je hoofd leren anders, laat het oranjefeest maar aan ons overquote:
Jammer dat ie niet zal spelenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:57 schreef rosepetals het volgende:
Ik vind huntelaar toch zo'n charmante jongeman.
En dit feest is voor iedereen
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ga lekker alle spelers en alle clubjes uit je hoofd leren anders, laat het oranjefeest maar aan ons over
Lekker arrogantquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:55 schreef stoereboii het volgende:
En nu met het EK gaan supporteren en belachelijk doen dat ze naar het grote scherm gaan en dat Robben hun favo speler is en dit en dat. Dit feest is voor echte fans die er jarenlang mee bezig zijn, en niet voor jullie!
Nou als van Persie even zijn best niet doet...quote:
Hij raakt alleen zichzelf er mee. Hij denkt dat het stoer is om lekker rebels te doen, lekker anders. Maar dat is het verre vanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:00 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mij raak je hiermee niet want belg
Ok, ik ken bijna alle topploegen uit mn hoofd, maar als je daar al zolang mee bezig bent is dat niet moeilijk. Tevens steken wij in 2014 de wereldbeker in de lucht.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ga lekker alle spelers en alle clubjes uit je hoofd leren anders, laat het oranjefeest maar aan ons over
Net zoals op het WK zeker? Toen zoog Robin de sterren van de hemel en werd Klaas Baas nog niet opgesteldquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou als van Persie even zijn best niet doet...
Ik zet het bier alvast koud voor als 'wij' winnenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok, ik ken bijna alle topploegen uit mn hoofd, maar als je daar al zolang mee bezig bent is dat niet moeilijk. Tevens steken wij in 2014 de wereldbeker in de lucht.
Ik zeg ook niet dat Huntelaar de beste speler is, maar ik vind het wel de leukste jongen uit het team.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Net zoals op het WK zeker? Toen zoog Robin de sterren van de hemel en werd Klaas Baas nog niet opgesteld
"wij" konden niet scorenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zet het bier alvast koud voor als 'wij' winnen
Laat dat vrouwmens toch lekker in haar waan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
Net zoals op het WK zeker? Toen zoog Robin de sterren van de hemel en werd Klaas Baas nog niet opgesteld
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:09 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
En na de wedstrijd [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:09 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
En na de wedstrijd [ afbeelding ]
Nja, er zit idd een kern van waarheid in. Ik ga ook niet WK curling "onze mannen" aanmeodigen als dat opeens "in" wordt ofzoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Laat dat vrouwmens toch lekker in haar waan.
Wij?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok, ik ken bijna alle topploegen uit mn hoofd, maar als je daar al zolang mee bezig bent is dat niet moeilijk. Tevens steken wij in 2014 de wereldbeker in de lucht.
Ik ben een rebel ik lees de bijbel en bid tot Jezus. Ga maar allemaal lekker aan de drugs doen, zet maar een tatoeage ik doe er allemaal niet aan. Iedereen doet het al ik loop het pad van God als een echte rebel!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:07 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij raakt alleen zichzelf er mee. Hij denkt dat het stoer is om lekker rebels te doen, lekker anders. Maar dat is het verre van
Beste stuurlui staan aan wal natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht. Vaak zijn dat ook nog eens de mensen die het hoogste woord hebben als het om tactiek gaat terwijl ze nog niet eens weten wat 4-2-3-1 betekent
Huntelaarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Laat dat vrouwmens toch lekker in haar waan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2012 14:15:28 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |