Net zo als de FOK! Hardloopmeet afgelopen winter?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:41 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik ben een beetje bang dat 2 dagen voor de wedstrijd ineens allemaal mensen gaan afzeggen.
Toen postte ik hier nog niet frequent, maar geen ideequote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:42 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Net zo als de FOK! Hardloopmeet afgelopen winter?
Misschien wel handig om een lijstje te makenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:15 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 weet nu ook wie Guppy is op Endomondo.
Potver! Dat niemand daar nog aan heeft gedachtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:46 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Misschien wel handig om een lijstje te makenOf een aparte groep te maken voor dit topic
Maar daar zitten ook mensen van de andere topics in denk ik ?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Potver! Dat niemand daar nog aan heeft gedacht
http://www.endomondo.com/teams/2135352
Tis niet dat het in de OP stond fzo he..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:47 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Potver! Dat niemand daar nog aan heeft gedacht
http://www.endomondo.com/teams/2135352
Nee ik was er al lid vanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis niet dat het in de OP stond fzo he..
Maar ik heb ook..offline vrienden van me in Endomondoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee ik was er al lid vanMaar ik dacht dat er een boel mensen van de andere hardlooptopics in zaten. En ik vind het nu al onoverzichtelijk, de een wel zijn of haar forumnaam en de ander weer niet.
Ja dat is waar, dat probleem zou ik ook hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar ik heb ook..offline vrienden van me in EndomondoDus als ik dan ineens GotC ben..
Praktisch. Tenzij iemand heel graag mijn plekje wil hebben. Ik moet ervoor vanuit Arnhem komen, dus ik vind het niet heel erg om mijn plekje op te gevenquote:
Volgende TT duurt nog even. We zijn traag vandaagquote:
Welke andere? SPT heeft min of meer dezelfde mensen en van het amateurtopic, /care of ze erin zitten, leuk tochquote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee ik was er al lid vanMaar ik dacht dat er een boel mensen van de andere hardlooptopics in zaten. En ik vind het nu al onoverzichtelijk, de een wel zijn of haar forumnaam en de ander weer niet.
Mannen die voorspellingen zitten te doen die toch nooit uitkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |