als ze eens een off day heeft is een zachte knuffel tegen het schermpje genoeg...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:50 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja waar moet je dan die paracetamol in duwen
Dan stopt ze al met piepen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ze eens een off day heeft is een zachte knuffel tegen het schermpje genoeg...
ja...en begint ze zacht te trillen....quote:
Sex is goed tegen de hoofdpijn...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
610 heeft nooit last van hoofdpijn...
ouders zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:37 schreef GotC het volgende:
Ik heb zin in morgenGa echt weer genieten
En misschien komen m'n ouders kijken..
3x raden wie geen ontbijt op bed krijgt volgende week zondagquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ouders zijn![]()
bij mij komt m'n man wellicht niet eens kijken, omdat hij niet al die tijd in de regen wil staan met de kinderen
helpt het ook tegen pijn in je kaakbot?quote:
ik! aangezien ik morgen om zes uur opsta mag ik zelf voor m'n ontbijt zorgenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
3x raden wie geen ontbijt op bed krijgt zondag
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
ouders zijn![]()
bij mij komt m'n man wellicht niet eens kijken, omdat hij niet al die tijd in de regen wil staan met de kinderen
Ah, jasje dus gekocht? Welke is het geworden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iemand die oplet.
Vandaag trouwens in m'n jasje een stukje in de miezerregen gelopen. Kwam niks doorheen hoor. Nu hoop ik dat het maandag de hele tijd regent of wat harder regent, zodat ik kan checken of er écht niks doorheen komt.
Deze heb ik in de winter al eens gekocht. Extra bescherming tijdens koude dagenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ah, jasje dus gekocht? Welke is het geworden?
inderdaad, en een schepje extra liefde van YUR er door heen...gaat helemaal goedkomenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:59 schreef GotC het volgende:
Ach, morgen gewoon wat yoghurt met muesli, as usual.
Goed voor de eiwitten!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en een schepje extra liefde van YUR er door heen...gaat helemaal goedkomen
tmiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en een schepje extra liefde van YUR er door heen...gaat helemaal goedkomen
Hebben ze wel allemaal je website erop staan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:00 schreef DJMO het volgende:
http://www.weer.nl/wereld(...)otterdam/morgen.html
voorspelling is 18 graden, maar ik twijfel nog tussen mouwloos, kort of lang qua shirt
Daarom, gewoon niks geks doen. Het is tenslotte 'maar' 5kmquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |